משתמש:חסיד של הרבי/לשם יחוד: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 8: שורה 8:


==בחסידות==
==בחסידות==
[[הרבי]] אומר{{הערה|[[ליקוטי שיחות]], ל"ט, 47}} שאמירת לשם יחוד במשך היום גורמת לאדם לקיים "יחוד קוב"ה ושכינתי" בכל [[מצווה]] ש[[יהודי]] עושה, ודבר זה פועל במשך כל היום כולו. וזוהי גם הסיבה לכך שאומרים את הקטע דווקא בבוקר, ובבוקר גופא בתחילת  [[תפילת שחרית]].
[[הרבי]] אומר{{הערה|[[ליקוטי שיחות]], ל"ט, 47}} שאמירת לשם יחוד גורם ל"יחוד קוב"ה ושכינתי" בכל [[מצווה]] ש[[יהודי]] עושה, אפילו אם הוא לא מצליח להתכוון בייחדו של הקב"ה זה גורם כאילו התכוון ממש{{הערה|[[תניא]], מ"א, נז, ב.}} ודבר זה פועל במשך כל היום כולו. וזוהי גם הסיבה לכך שאומרים את הקטע דווקא בבוקר, ובבוקר גופא בתחילת  [[תפילת שחרית]].
{{להשלים}}
{{להשלים}}



גרסה מ־22:05, 3 באוגוסט 2020

לשם יחוד הוא קטע בתפילה הנאמר לפני תפלת ברוך שאמר, מקורו של הקטע הוא בקבלה.

מקור

פרק זה לוקה בחסר. אנא תרמו לחב"דפדיה והשלימו אותו. יתכן שיש על כך פירוט בדף השיחה.

מנהגים

פרק זה לוקה בחסר. אנא תרמו לחב"דפדיה והשלימו אותו. יתכן שיש על כך פירוט בדף השיחה.

בחסידות

הרבי אומר[1] שאמירת לשם יחוד גורם ל"יחוד קוב"ה ושכינתי" בכל מצווה שיהודי עושה, אפילו אם הוא לא מצליח להתכוון בייחדו של הקב"ה זה גורם כאילו התכוון ממש[2] ודבר זה פועל במשך כל היום כולו. וזוהי גם הסיבה לכך שאומרים את הקטע דווקא בבוקר, ובבוקר גופא בתחילת תפילת שחרית.

פרק זה לוקה בחסר. אנא תרמו לחב"דפדיה והשלימו אותו. יתכן שיש על כך פירוט בדף השיחה.

הערות שוליים

  1. ליקוטי שיחות, ל"ט, 47
  2. תניא, מ"א, נז, ב.



קטגוריה:תפילה