חב"דפדיה:אולם דיונים
| הגעתם לאולם הדיונים המרכזי של חב"דפדיה.
המקום מיועד לדיונים בין האורחים, העורכים והמפעילים. אם יש לך בקשות מיוחדות המיועדות למפעילי המערכת, תוכלו לעשות זאת כאן. אם ברצונכם לבקש ערך החסר בחב"דפדיה, תוכלו לעשות זאת כאן. תוכלו גם לבקש תמונות כאן, וגרפיקה כאן. אם ברצונך לכתוב איזו אימרה חסידית או סתם להתוועד.. תוכל לעשות זאת כאן. אם ברצונכם להתנדב להשלמת פרוייקטים לשיפור חב"דפדיה, או להציע אחד כזה תוכלו לעשות זאת כאן. |
ארכיוני אולם הדיונים
1 • 2 • 3 • 4 • 5 • 6 • 7 • 8 • 9 • 10 • 11 • 12 • 13 • 14 • 15 • 16 • 17 • 18 • 19 • 20 • 21 • 22 • 23 • 24 • 25 • 26 • 27 • 28 • 29 • 30 • 31 • 32 • סמליל • 33 • 34 • נוכחי
חב"דפדיה: פיתוח טכני
| סה"כ דיונים | ללא תבנית מצב |
|---|---|
| 13 | 13 |
| 100% | 100% |
| פירוט |
ניגונים בערכים עריכה
מה דעתכם לשים בערכים שבהם הועלו כבר לאתר ביצועים של ניגונים, קישור לנגן מובנה של הניגון בגוף הערך במקום קישור שמוביל לדף אחר? האם כדאי לעשות זאת באופן נרחב? ראו דוגמה כאן ניגון ישן (אדמו"ר הזקן)#קישורים חיצוניים. זה יחליף גם מקומות שבהם יש את תבנית:ק.שמע כמו כאן ניגון הורודישטשר#קישורים חיצוניים שיע • שיחה ג' בשבט ה'תשפ"ה 23:40, 1 בפברואר 2025 (IST)
- אני נגד הוספת קישור שמע מובנה: א. בצורה זו, הטעינה של הקובץ איטית יותר. ב. אין דרך להוריד את הקובץ וע"כ חבל. לדעתי תבנית:ק.שמע זו תבנית מעולה שאין צורך להחליפה (הטוב ביותר הוא לקשר ישירות לניגון, כמו לדוגמא בניגון אִי וְו ווָאדיֶע#קישורים חיצוניים). בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (11:57, ד' בשבט, ה'תשפ"ה)
- בנוגע לטעינה והפעלה לא בדקתי, והנקודה של הורדת הקובץ באמת חשובה, אבל אני חושב שעוד לפני זה, זה פשוט לא אסתטי, לפחות לא בצורה שבה זה מופיע כעת. להתראות - שיחה, 12:19, ד' בשבט, ה'תשפ"ה 12:19, 2 בפברואר 2025 (IST)
- אם לסמוך רק עם פי הדוגמאות ששיע הביא לא הבנתי מה הבעיה בהורדות פשוט זה נמצא באופציית מידע שמפנה לקובץ עצמו כמו בקובץ תמונה שיש אפשרות הורדה שם, לגבי הקישור מנסיון העבר עם אתרים כמו שטורעם ואינפו הישן אי אפשר לסמוך על זה בטווח ארוך, ובכלל לדעתי כשיש בקובץ הורדה פנימי לדעתי עדיף בכלל לוותר על קישורים לאתרים אחרים.
- נ.ב. שיע.ק אגב אני רואה שעד היום לא תוקן משם מה עניין החתימה באולם דיונים דוד קורצוג - שיחה, 12:55, ד' בשבט, ה'תשפ"ה 12:55, 2 בפברואר 2025 (IST)
- אכן עדיף להעלות את הקובץ עצמו באם אפשרי, ואז לקשר לקובץ שמע בחב"דפדיה עצמו. להתראות - שיחה, 16:41, ד' בשבט, ה'תשפ"ה 16:41, 2 בפברואר 2025 (IST)
- אנסה להסביר מדוע ואיך כדאי ואפשר לשלב נגן. א. זה זמין, נח והופך את האתר למושך יותר ושימושי. ב. קישור חיצוני מבלבל יותר (אפילו אם נתחיל לסמן בצורה ברורה איזה קישור מוביל ישירות לקובץ ואיזה לאתר חיצוני), מי שלא מכיר את האתר, יתקשה להבין איזה קישור מוביל ישירות לדף עם הקובץ ואיזה לא. ג. בדקתי וזה לא מאט את טעינת האתר. הטעינה היא מספיק חכמה כך שקודם נטען הדף עם הטקסט ואח"כ נטענת המדיה. ד. לגבי העיצוב, מבין את ההסתייגות אפשר לשלב תחת הכותרת 'להאזנה' או משהו אחר. ה. דוד קורצוג הוספתי את הבעיה בחב"דפדיה:פיתוח#חתימה באולם הדיונים. שיע • שיחה ה' בשבט ה'תשפ"ה 15:44, 3 בפברואר 2025 (IST)
- אולי באותו סגנון עיצוב של תמונה, משוך לשמאל וכו'. להתראות - שיחה, 18:42, ה' בשבט, ה'תשפ"ה 18:42, 3 בפברואר 2025 (IST)
- מדוע לא להשתמש בנגן הקודם והמוכר? בצורה כזו הקובץ מופעל בצורה אוטומטית ומהירה והורדתו מתאפשרת בקלות רבה, כמו"כ כפי שכתב להתראות, רק טקסט מוכנס לערך ולא קובץ שמע שתופס את כל העין. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (18:57, ה' בשבט, ה'תשפ"ה)
- למה לא? א. כי הישן מוכר רק לחב"דפדים, לא לגולשים רגילים. למשתמש שאינו מכיר, ברור שקל יותר ללחוץ על נגן שמופיע בערך, מאשר על קישור שמוביל לדף אחר ובו הנגן. אגב, שום אתר שמכבד את עצמו לא אתר חדשות, ולא אתר ממשלתי וכיו"ב מחייב ללחוץ על קישור ולעבור דף כדי לשמוע או לראות מדיה. היום הכל מופיע בדף עצמו. ב. כי זה דווקא יתרון שערך מציג גם מדיה ולא רק טקסט, אנחנו בעידן שנדרש מאתר להיות כמה שיותר אינטארקטיבי. בן אדם יכול לשמוע את הניגון תוך כדי שהוא קורא את המידע עליו ומבלי לצאת מהדף. ג. אפשר להוסיף ליד כל נגן קישור פשוט שיהיה כתוב בו להורדה. ד. אולי אני טועה אשמח לשמוע עוד דעות מנומקות. שיע • שיחה ה' בשבט ה'תשפ"ה 22:45, 3 בפברואר 2025 (IST)
- השתכנעתי, ישר כח. רק אשמח שהורדת הקובץ תוכל להתבצע בקלות מאוד (מבלי לצאת מהדף ). בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (22:53, ה' בשבט, ה'תשפ"ה)
- להעיר, שכאשר מכניסים לתוקף את הנגן החדש, נוצרת כותרת חדשה של 'לשמיעת הניגון' ולא 'קישורים חיצוניים' כפי שיש כעת. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (23:20, ה' בשבט, ה'תשפ"ה)
- בכל אופן, לא כדאי להשתמש בצורה [[קובץ:(יא) ניגון ישן.mp3|(יא) ניגון ישן.mp3]] אלא ליצור תבנית מותאמת שרק היא תוכנס לערכים. מעבר לנוחות אח"כ לשנות ולמצוא את כל המקומות בהם התבנית מופיעה בקלות יהיה אפשרות להוסיף גם קישור להורדה אחרי לא בצורה ידנית. שיע.ק, לגבי החתימה באולם דיונים לדעתי כדאי להתקין את ההרחבה של 'תגובה' בדפי שיחה, יש שם מובנה חתימה בכל שיחה. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • ט' בשבט ה'תשפ"ה • 09:12, 7 בפברואר 2025 (IST)
- להעיר, שכאשר מכניסים לתוקף את הנגן החדש, נוצרת כותרת חדשה של 'לשמיעת הניגון' ולא 'קישורים חיצוניים' כפי שיש כעת. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (23:20, ה' בשבט, ה'תשפ"ה)
- השתכנעתי, ישר כח. רק אשמח שהורדת הקובץ תוכל להתבצע בקלות מאוד (מבלי לצאת מהדף ). בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (22:53, ה' בשבט, ה'תשפ"ה)
- אולי באותו סגנון עיצוב של תמונה, משוך לשמאל וכו'. להתראות - שיחה, 18:42, ה' בשבט, ה'תשפ"ה 18:42, 3 בפברואר 2025 (IST)
- אנסה להסביר מדוע ואיך כדאי ואפשר לשלב נגן. א. זה זמין, נח והופך את האתר למושך יותר ושימושי. ב. קישור חיצוני מבלבל יותר (אפילו אם נתחיל לסמן בצורה ברורה איזה קישור מוביל ישירות לקובץ ואיזה לאתר חיצוני), מי שלא מכיר את האתר, יתקשה להבין איזה קישור מוביל ישירות לדף עם הקובץ ואיזה לא. ג. בדקתי וזה לא מאט את טעינת האתר. הטעינה היא מספיק חכמה כך שקודם נטען הדף עם הטקסט ואח"כ נטענת המדיה. ד. לגבי העיצוב, מבין את ההסתייגות אפשר לשלב תחת הכותרת 'להאזנה' או משהו אחר. ה. דוד קורצוג הוספתי את הבעיה בחב"דפדיה:פיתוח#חתימה באולם הדיונים. שיע • שיחה ה' בשבט ה'תשפ"ה 15:44, 3 בפברואר 2025 (IST)
- אכן עדיף להעלות את הקובץ עצמו באם אפשרי, ואז לקשר לקובץ שמע בחב"דפדיה עצמו. להתראות - שיחה, 16:41, ד' בשבט, ה'תשפ"ה 16:41, 2 בפברואר 2025 (IST)
- נ.ב. שיע.ק אגב אני רואה שעד היום לא תוקן משם מה עניין החתימה באולם דיונים דוד קורצוג - שיחה, 12:55, ד' בשבט, ה'תשפ"ה 12:55, 2 בפברואר 2025 (IST)
- אם לסמוך רק עם פי הדוגמאות ששיע הביא לא הבנתי מה הבעיה בהורדות פשוט זה נמצא באופציית מידע שמפנה לקובץ עצמו כמו בקובץ תמונה שיש אפשרות הורדה שם, לגבי הקישור מנסיון העבר עם אתרים כמו שטורעם ואינפו הישן אי אפשר לסמוך על זה בטווח ארוך, ובכלל לדעתי כשיש בקובץ הורדה פנימי לדעתי עדיף בכלל לוותר על קישורים לאתרים אחרים.
- בנוגע לטעינה והפעלה לא בדקתי, והנקודה של הורדת הקובץ באמת חשובה, אבל אני חושב שעוד לפני זה, זה פשוט לא אסתטי, לפחות לא בצורה שבה זה מופיע כעת. להתראות - שיחה, 12:19, ד' בשבט, ה'תשפ"ה 12:19, 2 בפברואר 2025 (IST)
יוסף בן מלמד אכן יהיה צורך להוסיף כותרת 'האזנה' או משהו בסגנון. חלוקת קונרסטים. דברי טעם. אתה יכול אולי להכין תבנית כזו? לגבי ההרחבה אתה מכיר אתר שבו היא מותקנת? תוכל לכתוב את שמה באנגלית, או לקשר אליה? שיע • שיחה י' בשבט ה'תשפ"ה 23:00, 8 בפברואר 2025 (IST)
- כשתהיה החלטה איך רוצים שזה יראה אני יוכל להכין את זה. לגבי ההרחבה, הוספתי בחב"דפדיה:פיתוח#הרחבות. בהצלחה! ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • י"א בשבט ה'תשפ"ה • 01:12, 9 בפברואר 2025 (IST)
- @שיע.ק מה נסגר בסוף לגבי הניגונים? מ. רובין (שיחה | תרומות) 14:45, 19 באוקטובר 2025 (IDT)
- רק עכשיו רואה את הדיון. @חלוקת קונטרסים אשמח שתכין. שיע • שיחה כ"ח בחשוון ה'תשפ"ו 14:39, 19 בנובמבר 2025 (IST)
- רואה שיצרת את התבנית שמע בעבר, אפשר להשתמש בה. או שהתכוונת למשהו אחר? ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • כ"ז בכסלו ה'תשפ"ו • 09:34, 17 בדצמבר 2025 (IST)
- שכחתי ממנה. נראה לי בעייתי בתבנית - שלא ברור איך להפעיל את השמע, וגם שכשלוחצים על השמעה אין שום לחצנים או אינדיקציה איך לעצור את השמע... שיע • שיחה ח' בטבת ה'תשפ"ו 03:49, 28 בדצמבר 2025 (IST)
- לכן כתבתי שצריך קודם להחליט איך רוצים שזה יראה כדי שיהיה אפשר ליצור את התבנית. מה אמור להיות כתוב לפני הלחיצה ומה אחריה, והאם בכלל השמע צריך להיות מיד או במעבר דף וכד'. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • י"ז בטבת ה'תשפ"ו • 00:00, 6 בינואר 2026 (IST)
- @חלוקת קונטרסים. זה צריך להיות שיהיה נגן בדומה לתבנית הנוכחית שיש בה את המאפיינים הבאים: כפתור המאפשר הפעלה ועצירה של הנגינה. כפתור שליטה על העוצמה. וכפתור המאפשר מעבר לחלק הרצוי בקובץ השמע (כלומר קדימה אחורה).
- בנוסף צריך למצוא דרך שתענה על הבעיות שהוצגו לעיל? שזה יהיה אסטתי, ושיהיה ברור שם הקובץ, וכפתור הורדה (בקשת יוסף בן מלמד שתהיה אפשרות להורדה בלי לעבור דף, נראה לי לא אפשרית, גם כיום וגם בתבנית עתידית). שיע • שיחה י"ט בטבת ה'תשפ"ו 02:43, 8 בינואר 2026 (IST)
- לכל המשתתפים בדיון @דוד קורצוג@להתראות@מ.רובין@
- אני חושב שהתבנית הבאה, נותנת פתרון די טוב. מה דעתכם: https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%AA%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%AA:%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA_%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%94
- שיע • שיחה י"ט בטבת ה'תשפ"ו 02:49, 8 בינואר 2026 (IST)
- חושבני שאפשרות להורדה היא דווקא כן פרקטית ותעזור המון, (בעבר היו 3 נקודות בצד הימני של הקובץ עם אפשרות ישירה להורדה). כמו כן, תבנית זו שהצעת נמצאת (קצת בשינוי) בדף משתמש:יוסף בן מלמד/כל ניגוני חב"ד להאזנה ישירה והיא מעולה . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (23:54, י"ט בטבת, ה'תשפ"ו) 23:54, 8 בינואר 2026 (IST)
- לא חושב שצריך קישור להורדה בערכים, אפשר בקלות להיכנס לקובץ עצמו ומשם להוריד. מ. רובין (שיחה | תרומות) 00:20, 9 בינואר 2026 (IST)
- חושבני שאפשרות להורדה היא דווקא כן פרקטית ותעזור המון, (בעבר היו 3 נקודות בצד הימני של הקובץ עם אפשרות ישירה להורדה). כמו כן, תבנית זו שהצעת נמצאת (קצת בשינוי) בדף משתמש:יוסף בן מלמד/כל ניגוני חב"ד להאזנה ישירה והיא מעולה . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (23:54, י"ט בטבת, ה'תשפ"ו) 23:54, 8 בינואר 2026 (IST)
- @שיע.ק, אתה בעצם רוצה תבנית אותו דבר כמו התבנית הקיימת רק בצבע אחר שפחות תופס את העין? בדומה לגרסה הישנה? כי אי אפשר שזה יהיה בתור טקסט ויהיה אפשרות שליטה בעוצמה או מעבר לחלק אחר של השיר בלחיצה. נראה לי שאם התבנית השחורה תכנס זה יכביד על הערכים ויזואלית ויקשה על הקריאה. וגם בקישור שהבאת מוויקיפדיה זה לדעתי פחות יפה בתוך הערכים עצמם (אולי לכן הם לא שמו אותה בכל ערכי השירים). אולי בתור תמונה שיר אחד אם יש מקום פנוי וזה ממש קשור לערך המנגינה בביצוע הזה. כי אם יהיה עכשיו בכל ערך רשימת השמעות של מלא ביצועים לכל ניגון זה לדעתי כבר לא יפה. ודווקא התבנית {{שמע}} נראית לי ממש נחמדה להכנסה לגוף הערך בתוך טקסט ואפשר להכניס אותה לכל ביצוע בנפרד - זה לא נראה מכביד. כמובן שמי שרוצה שליטה בעוצמה או העברה יכול להכנס לקובץ הניגון. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • כ' בטבת ה'תשפ"ו • 10:54, 9 בינואר 2026 (IST)
- בקיצור מבין שדעת הרוב כאן להשתמש בתבנית 'שמע'. מקבל. שיע • שיחה כ"ב בטבת ה'תשפ"ו 15:08, 11 בינואר 2026 (IST)
- עדיף {{רשימת מדיה}}, אבל זה קצת יותר מורכב להכניס בערכים. מ. רובין (שיחה | תרומות) 15:16, 11 בינואר 2026 (IST)
- אם אני מנסה לסכם, יוסף וחלוקת בעד תבנית שמע, ונגד נגן מובנה בערכים. (הן באמצעות קישור לקובץ עצמו, והן באמצעות (תבנית רשימת מדיה). יוסף בעד יצירת כפתור מובנה להורדה (אני גם בעד אבל לא יודע אם זה אפשרי טכנית).
- שיע ורובין בעד 'רשימת מדיה'. גם להתראות, היה בעד אם זה יראה כמו תמונה (במסגרת ומיושר לשמאל) שזה בעצם מה ש'רשימת מדיה' עושה. שיע • שיחה כ"ב בטבת ה'תשפ"ו 16:57, 11 בינואר 2026 (IST)
- עדיף {{רשימת מדיה}}, אבל זה קצת יותר מורכב להכניס בערכים. מ. רובין (שיחה | תרומות) 15:16, 11 בינואר 2026 (IST)
- בקיצור מבין שדעת הרוב כאן להשתמש בתבנית 'שמע'. מקבל. שיע • שיחה כ"ב בטבת ה'תשפ"ו 15:08, 11 בינואר 2026 (IST)
- לכן כתבתי שצריך קודם להחליט איך רוצים שזה יראה כדי שיהיה אפשר ליצור את התבנית. מה אמור להיות כתוב לפני הלחיצה ומה אחריה, והאם בכלל השמע צריך להיות מיד או במעבר דף וכד'. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • י"ז בטבת ה'תשפ"ו • 00:00, 6 בינואר 2026 (IST)
- שכחתי ממנה. נראה לי בעייתי בתבנית - שלא ברור איך להפעיל את השמע, וגם שכשלוחצים על השמעה אין שום לחצנים או אינדיקציה איך לעצור את השמע... שיע • שיחה ח' בטבת ה'תשפ"ו 03:49, 28 בדצמבר 2025 (IST)
- רואה שיצרת את התבנית שמע בעבר, אפשר להשתמש בה. או שהתכוונת למשהו אחר? ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • כ"ז בכסלו ה'תשפ"ו • 09:34, 17 בדצמבר 2025 (IST)
- רק עכשיו רואה את הדיון. @חלוקת קונטרסים אשמח שתכין. שיע • שיחה כ"ח בחשוון ה'תשפ"ו 14:39, 19 בנובמבר 2025 (IST)
- @שיע.ק מה נסגר בסוף לגבי הניגונים? מ. רובין (שיחה | תרומות) 14:45, 19 באוקטובר 2025 (IDT)
ערכי מלחמות עריכה
כגון מלחמת לבנון השני', חרבות ברזל וכו' (שאחרי ג' תמוז), שהינם כמעט ללא שום קשר חב"די - מה החשיבות? בברכה, מענדל סופר • ספר וסיפור 15:06, 15 ביוני 2025 (IDT)
- א. יש הקשר חב"די ב. אפשר להוסיף. מ. רובין - שיחה 11:23, 16 ביוני 2025 (IDT)
- אין (ולא יהי') הקשר משמעותי. בברכה, מענדל סופר • ספר וסיפור 11:30, 16 ביוני 2025 (IDT)
- אכן, אבל יועיל באם מישהוא יחפש את דעת הרבי בנידון, (בחיפוש:"חרבות ברזל - חב"ד", וןכיצ"ב). ע"ה שבויקיקליפע כמובן יותר מפורט וכו', יוכלו כאן למצוא את דעת הרבי (הכללית אמנם, אבל אנן סהדי שלא יחפש את מלחמת ששת הימים-מל' יוה"כ ויקיש לזמנינו...).
- לכן לדעתי כדאי בערך קצר ותמציתי.
- בטח שיש אפשר לכתוב על פעילות חב"ד במלחמה ועל טיסת החטופים לרבי וכו' וכו' איקס - שיחה, 15:35, כ' בסיוון, ה'תשפ"ה 15:35, 16 ביוני 2025 (IDT)
- אפשר א"כ לסכם בערך מקוצר 'מלחמות ישראל' (ורק על ששת הימים, יוכ"פ וכו' לעשות גם ערך מורחב). בברכה, מענדל סופר • ספר וסיפור 16:12, 16 ביוני 2025 (IDT)
- אין התנגדות? בברכה, מענדל סופר • ספר וסיפור 12:28, 17 ביוני 2025 (IDT)
- אם - כי שלא יהי' מורחב מידי. די בערך קצר, עם הרחבה אודות עמדת חב"ד\שיטת הרבי\וכה"ג (מה שבטוחני שיהיו אזלכע ... שידאגו למלאת א"ז בכל פרט אפשרי..)שיחת משתמש:שפי"ץקייט ונזכה זע'הן זיך מיט'ן רבי'ן בב"א. 23:32, 17 ביוני 2025 (IDT)
- וקריינא דאגרתא כו'.. בברכה, מענדל סופר • ספר וסיפור 23:36, 17 ביוני 2025 (IDT)
- אין אפשרות לכתוב ערכים שההקשר החב"די שלהם יהיה: עמדת / שיטת הרבי על מלחמות שהתרחשו בתקופה בה לא שומעים דברים חדשים מהרבי. אם רוצים לכתוב עמדת / שיטת הרבי על נושאים מסוימים זה צריך להיות בערכים כלליים כגון 'שלמות הארץ' 'הסכמי שלום וכו'. צריך לראות האם יש מספיק הקשר עדכני במובן של אירועים במלחמה שקשורים בחב"ד. שיע • שיחה כ"ג בסיוון ה'תשפ"ה 00:37, 19 ביוני 2025 (IDT)
- ישנם הקשרים נוספים, כמו למשל פעולות חסידי חב"ד בקשר למלחמה ופעילות חסידות חב"ד במלחמה זאת, פגיעות בחסידי חב"ד, כמו שניתן לראות בהרחבה בערך על מלחמת חרבות ברזל. לדעתי ערכים כאלו שנכתבו כראוי ועם הרחבה רבה להקשר החבדי אין כל הצדקה למחקם. שלום עליכם - שיחה, 04:12, כ"ז בסיוון, ה'תשפ"ה 04:12, 23 ביוני 2025 (IDT)
- @שלום עליכם מסכים איתך. תגובתי התייחסה רק לרעיון שהובא לעיל. ליצור ערך שההקשר החב"די שלו מתבסס על שיחות מהרבי משנים עברו וקישורם למאורעות עכשווים. שעל זה הגבתי שזה יכול להכנס רק בערך כללי בנושא שלמות הארץ וכו'. שיע • שיחה כ"ב בטבת ה'תשפ"ו 17:00, 11 בינואר 2026 (IST)
- ישנם הקשרים נוספים, כמו למשל פעולות חסידי חב"ד בקשר למלחמה ופעילות חסידות חב"ד במלחמה זאת, פגיעות בחסידי חב"ד, כמו שניתן לראות בהרחבה בערך על מלחמת חרבות ברזל. לדעתי ערכים כאלו שנכתבו כראוי ועם הרחבה רבה להקשר החבדי אין כל הצדקה למחקם. שלום עליכם - שיחה, 04:12, כ"ז בסיוון, ה'תשפ"ה 04:12, 23 ביוני 2025 (IDT)
- אין אפשרות לכתוב ערכים שההקשר החב"די שלהם יהיה: עמדת / שיטת הרבי על מלחמות שהתרחשו בתקופה בה לא שומעים דברים חדשים מהרבי. אם רוצים לכתוב עמדת / שיטת הרבי על נושאים מסוימים זה צריך להיות בערכים כלליים כגון 'שלמות הארץ' 'הסכמי שלום וכו'. צריך לראות האם יש מספיק הקשר עדכני במובן של אירועים במלחמה שקשורים בחב"ד. שיע • שיחה כ"ג בסיוון ה'תשפ"ה 00:37, 19 ביוני 2025 (IDT)
- וקריינא דאגרתא כו'.. בברכה, מענדל סופר • ספר וסיפור 23:36, 17 ביוני 2025 (IDT)
- אם - כי שלא יהי' מורחב מידי. די בערך קצר, עם הרחבה אודות עמדת חב"ד\שיטת הרבי\וכה"ג (מה שבטוחני שיהיו אזלכע ... שידאגו למלאת א"ז בכל פרט אפשרי..)שיחת משתמש:שפי"ץקייט ונזכה זע'הן זיך מיט'ן רבי'ן בב"א. 23:32, 17 ביוני 2025 (IDT)
- אין התנגדות? בברכה, מענדל סופר • ספר וסיפור 12:28, 17 ביוני 2025 (IDT)
- אפשר א"כ לסכם בערך מקוצר 'מלחמות ישראל' (ורק על ששת הימים, יוכ"פ וכו' לעשות גם ערך מורחב). בברכה, מענדל סופר • ספר וסיפור 16:12, 16 ביוני 2025 (IDT)
- אין (ולא יהי') הקשר משמעותי. בברכה, מענדל סופר • ספר וסיפור 11:30, 16 ביוני 2025 (IDT)
נכדים בקטגוריית משפחות עריכה
האם גם מי שהוא נכד של אדם למשפחה מסוימת שכבר לא נושא את שם המשפחה ראוי להיכלל תחת הקטגוריה. א"כ האם גם בעל\אישה של אדם כזה צריך להיות בקטגוריה. גג - שיחה, 12:46, כ"ב בסיוון, ה'תשפ"ה 12:46, 18 ביוני 2025 (IDT)
- בוודאי שכן, הוא הרי חלק מהמשפחה. שלום עליכם - שיחה, 12:52, כ"ב בסיוון, ה'תשפ"ה 12:52, 18 ביוני 2025 (IDT)
- בפועל לא נהוג כך. בברכה, מענדל סופר • ספר וסיפור 12:56, 18 ביוני 2025 (IDT)
- כמדומני שמשתמש:יוסף בן מלמד כתב שלא ואף הסיר בפועל קטגוריות שהוספו לנכדים. ברכת הגאולה שיחה 23:44, כ"ג בסיוון, ה'תשפ"ה 23:44, 19 ביוני 2025 (IDT)
- בויקיקליפה הקטנה (המכלול) וכנראה גם בויקיקליפה הגדולה נהוג כמו שכתבתי. שלום עליכם - שיחה, 03:26, כ"ט בסיוון, ה'תשפ"ה 03:26, 25 ביוני 2025 (IDT)
- אם כך, אין לדבר סוף. בעבר הוסכם לצרף לקטגוריה רק בנים וחתנים. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (23:22, ב' באב, ה'תשפ"ה)
- אני חושב שצריך לעשות כמו 'המכלול' ולצרף גם נכדים וכו', גם אם אין לדבר סוף משתמשים רוצים לראות מי המשפחה (ולא רק המשפחה המצומצמת) חבדניק 111 - שיחה, 00:11, י"ב בכסלו, ה'תשפ"ו 00:11, 2 בדצמבר 2025 (IST)
- מסכים. שיע • שיחה כ"ב בטבת ה'תשפ"ו 14:00, 11 בינואר 2026 (IST)
- אני חושב שצריך לעשות כמו 'המכלול' ולצרף גם נכדים וכו', גם אם אין לדבר סוף משתמשים רוצים לראות מי המשפחה (ולא רק המשפחה המצומצמת) חבדניק 111 - שיחה, 00:11, י"ב בכסלו, ה'תשפ"ו 00:11, 2 בדצמבר 2025 (IST)
- אם כך, אין לדבר סוף. בעבר הוסכם לצרף לקטגוריה רק בנים וחתנים. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (23:22, ב' באב, ה'תשפ"ה)
- בויקיקליפה הקטנה (המכלול) וכנראה גם בויקיקליפה הגדולה נהוג כמו שכתבתי. שלום עליכם - שיחה, 03:26, כ"ט בסיוון, ה'תשפ"ה 03:26, 25 ביוני 2025 (IDT)
- כמדומני שמשתמש:יוסף בן מלמד כתב שלא ואף הסיר בפועל קטגוריות שהוספו לנכדים. ברכת הגאולה שיחה 23:44, כ"ג בסיוון, ה'תשפ"ה 23:44, 19 ביוני 2025 (IDT)
- בפועל לא נהוג כך. בברכה, מענדל סופר • ספר וסיפור 12:56, 18 ביוני 2025 (IDT)
מספר הצפיות בדפים עריכה
רק עכשיו אני רואה שניתן סו"ס לראות את מספר הצפיות בכל דף. אחרי שנים שלא היה אפשר. המספרים שרואים עכשיו זה ממתי? מזמן הקמת האתר? ממתי שתיקנו? למישהו יש מושג? אליהו ב. - שיחה, 01:14, י"ח בתמוז, ה'תשפ"ה
- ממתי שהתקינו, לפני מס' חודשים. מ. רובין - שיחה 13:50, 14 ביולי 2025 (IDT)
- ב"ה. כי זה דיי נמוך.. אליהו ב. - שיחה, 19:03, י"ט בתמוז, ה'תשפ"ה
- מה פתאום? הצפיות מאז הקמת האתר. בברכה, מענדל סופר • ספר וסיפור 19:35, 15 ביולי 2025 (IDT)
- מה יודעים לומר בנושא מפעילי המערכת? אליהו ב. - שיחה, 21:08, י"ט בתמוז, ה'תשפ"ה
- אם הצפיות היו מאז הקמת האתר היה כמה מאות מליוני צפיות. מ. רובין - שיחה 23:20, 15 ביולי 2025 (IDT)
- היכן ניתן לראות כמה צפו? המכריז - שיחה, 20:39, כ"ה בכסלו, ה'תשפ"ו 20:39, 15 בדצמבר 2025 (IST)
- אם שאלתך על צפיות מהקמת האתר, זה אבד במרוצת מעברים ושידרוגים במהלך השנים... שיע • שיחה כ"ב בטבת ה'תשפ"ו 19:37, 11 בינואר 2026 (IST)
- מה יודעים לומר בנושא מפעילי המערכת? אליהו ב. - שיחה, 21:08, י"ט בתמוז, ה'תשפ"ה
- מה פתאום? הצפיות מאז הקמת האתר. בברכה, מענדל סופר • ספר וסיפור 19:35, 15 ביולי 2025 (IDT)
- ב"ה. כי זה דיי נמוך.. אליהו ב. - שיחה, 19:03, י"ט בתמוז, ה'תשפ"ה
קטגוריות אישים שנולדו בשנת____ עריכה
מה דעתכם להחליף את כל הקטגוריות בילידי____? כמובן שיבוצע ע"י בוט. מ. רובין (שיחה | תרומות) 22:52, 28 ביולי 2025 (IDT)
- מה הבעי' בניסוח הנכחי? בברכה, מענדל סופר • ספר וסיפור 22:58, 28 ביולי 2025 (IDT)
- ארוך תמיד עדיף לקצר כמה שאפשר כך גם בוויקיפדיה. מ. רובין (שיחה | תרומות) 23:01, 28 ביולי 2025 (IDT)
- מה דעת @שיע.ק? מ. רובין (שיחה | תרומות) 13:07, 17 באוגוסט 2025 (IDT)
- אני בעד. כדאי לשמוע עוד דיעות. שיע • שיחה כ"ד באב ה'תשפ"ה 02:58, 18 באוגוסט 2025 (IDT)
- בתקווה שנוסח "ילידי" לא יחליט מאן-דהו לכתוב את שם הרך הנולד, אחיו וכו' קול השופר - שיחה, 18:02, כ"ו באב, ה'תשפ"ה 18:02, 20 באוגוסט 2025 (IDT)
- חב"דפדים פעילים יש התנגדות? מ. רובין (שיחה | תרומות) 21:45, 4 בספטמבר 2025 (IDT)
- בתקווה שנוסח "ילידי" לא יחליט מאן-דהו לכתוב את שם הרך הנולד, אחיו וכו' קול השופר - שיחה, 18:02, כ"ו באב, ה'תשפ"ה 18:02, 20 באוגוסט 2025 (IDT)
- אני בעד. כדאי לשמוע עוד דיעות. שיע • שיחה כ"ד באב ה'תשפ"ה 02:58, 18 באוגוסט 2025 (IDT)
- מה דעת @שיע.ק? מ. רובין (שיחה | תרומות) 13:07, 17 באוגוסט 2025 (IDT)
- ארוך תמיד עדיף לקצר כמה שאפשר כך גם בוויקיפדיה. מ. רובין (שיחה | תרומות) 23:01, 28 ביולי 2025 (IDT)
- לדעתי זה ניסוח לא נכון, כי המושג 'ילידים' מזכיר את המושג (נותן קונוטציא) של ילידים מקומיים. לדוגמא: 'פלוני הינו יליד גרמניא'. ופעמים רבות מצוי שהמילה 'ילידים' מזכירה במיוחד בהקשר של 'שבטים' שונים ומשונים לדוגמא: 'ילידים אינדיאנים' וכיוצ"ב)...
- נכון שלהבדיל אלף אלפי הבדלות מאוד מצוי באג"ק שרואים שהרבי מברך "נחת מכל ילידיהם שיחיו", אבל זה כתוב בסגנון של לה"ק (לא עברית) ובטח שאם מתבטאים בסגנון של אנציקלופדיא (עברית) אז צריך לשים לב שלא לתת קונוטציא לדברים שאנחנו לא רוצים לתת... המכריז - שיחה, 20:34, כ"ה בכסלו, ה'תשפ"ו 20:34, 15 בדצמבר 2025 (IST)
- לא. בעד חזק ● יונה זאב סטמבלר ● שיחה ● ט"ו באלול ה'תשפ"ה (8 בספט' למניינם)
@שיע.ק אני חושב כבר אפשר לבצע את ההחלפות. מ. רובין (שיחה | תרומות) 21:07, 5 באוקטובר 2025 (IDT)
- הניסוח הגיע מההשוואה לאישים לפי מיקום, אישים לפי פטירה ואישים לפי ילודה. כך שאם משנים יש לשים לב לכמה דברים: א. לקחת בחשבון שאישים לפי מוצא כבר לא יהיה דומה. ב. בגלל שבמקרה שלנו מדובר בשנה עברית ולא במספר יהיה נכון יותר להוסיף את המילה 'שנת' כך שיהיה כתוב 'ילידי שנת תשפ"ו' וכד'. ג. לשנות גם את אישים שנפטרו בשנת... ל'נפטרי שנת...'. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • כ"ב בתשרי ה'תשפ"ו • 23:23, 14 באוקטובר 2025 (IDT)
- א. עדיין יש יתרון לקיצור. ב. לא הצלחתי להבין למה אי אפשר ילידי תשפ"ו - בלי שנת. ג. בעד. שיע • שיחה כ"ב בטבת ה'תשפ"ו 13:49, 11 בינואר 2026 (IST)
מושגים בחסידות עריכה
לאחרונה אני מגלה עוד ועוד ערכים רבים העוסקים במושגים בחסידות כפולים או כמעט כפולים (בשינוי קטן בשם הערך), מהם קיימים כבר כו"כ שנים וא"א לא שם לב (!), מהם רבים הממשיכים להיווצר עד לתקופה האחרונה ממש. בחיפוש קצר של שם המושג על שלל הטיותיו ושמותיו ניתן למנוע בקלות תופעה מצערת זו. בברכה, מענדל סופר • ספר וסיפור 14:39, 31 ביולי 2025 (IDT)
- ישר כח. אנא שימו לבכם לפני יצירת ערך. שיע • שיחה ט' באב ה'תשפ"ה 17:00, 3 באוגוסט 2025 (IDT)
- אשמח לדוגמאות קונקרטיות. להתראות - שיחה, 00:20, י' באב, ה'תשפ"ה 00:20, 4 באוגוסט 2025 (IDT)
- העלאה והמשכה, אור ישר/אור חוזר, יחודא תתאה, דעת עליון, ועוד הרבה ערכים שכבר נמחקו. בברכה, מענדל סופר • ספר וסיפור 00:26, 4 באוגוסט 2025 (IDT)
- לא הבנתי. תן דוגמאות לערך המיותר והערך הקרוב אליו שהוא כפול ומיותר עם שם כמעט זהה. להתראות - שיחה, 15:19, י"ג באב, ה'תשפ"ה 15:19, 7 באוגוסט 2025 (IDT)
- המשכה - העלאה והמשכה, אור ישר/אור חוזר - אור ישר ואור חוזר, יחודא תתאה - יחודא עילאה ויחודא תתאה, דעת עליון - דעת עליון ודעת תחתון. בברכה, מענדל סופר • ספר וסיפור 15:22, 7 באוגוסט 2025 (IDT)
- תבורך על הרעיון (ועל הביצוע?).
- להעיר: ספציפית הערך יחודא תתאה לענ"ד לא דורש איחוד. למרות שמו, הפתיח ורוב התוכן עוסק בעיקר ביחוד זו"ן. לכן יש להעביר לשם זה, להשמיט את החלק העוסק ביחודא תתאה, ולציין לאיזה מקום המבאר שיחוד זו"ן הוא יחודא תתאה (ראיתי מציינים ללקו"ת פקודי ה, ג), אבל יש מקום לשני הערכים בנפרד למרות שהמושג חופף. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 15:03, ט"ז באב ה'תשפ"ה 15:03, 10 באוגוסט 2025 (IDT)
- המשכה - העלאה והמשכה, אור ישר/אור חוזר - אור ישר ואור חוזר, יחודא תתאה - יחודא עילאה ויחודא תתאה, דעת עליון - דעת עליון ודעת תחתון. בברכה, מענדל סופר • ספר וסיפור 15:22, 7 באוגוסט 2025 (IDT)
- לא הבנתי. תן דוגמאות לערך המיותר והערך הקרוב אליו שהוא כפול ומיותר עם שם כמעט זהה. להתראות - שיחה, 15:19, י"ג באב, ה'תשפ"ה 15:19, 7 באוגוסט 2025 (IDT)
- העלאה והמשכה, אור ישר/אור חוזר, יחודא תתאה, דעת עליון, ועוד הרבה ערכים שכבר נמחקו. בברכה, מענדל סופר • ספר וסיפור 00:26, 4 באוגוסט 2025 (IDT)
- אשמח לדוגמאות קונקרטיות. להתראות - שיחה, 00:20, י' באב, ה'תשפ"ה 00:20, 4 באוגוסט 2025 (IDT)
עריכות שעשיתי עם כתובת ה-IP שלי עריכה
אם ערכתי בלי להתחבר לחשבון שלי, האם ניתן "להעביר" את העריכות שלי מכתובת ה-IP שלי לחשבון שלי? אנו רוצים משיח - שיחה, 12:52, כ"ח באלול, ה'תשפ"ה 12:52, 21 בספטמבר 2025 (IDT)
- אין כזו אפשרות . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (23:12, כ"ח באלול, ה'תשפ"ה) 23:12, 21 בספטמבר 2025 (IDT)
- "למה החשבון שלי מתנתק מעצמו כל עשר דקות?" אנו רוצים משיח - שיחה, 19:19, ז' בתשרי, ה'תשפ"ו 19:19, 29 בספטמבר 2025 (IDT)
- אולי כי לא סימנת בוי את תיבת לזכור שנכנסתי . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (12:49, ח' בתשרי, ה'תשפ"ו) 12:49, 30 בספטמבר 2025 (IDT)
- זה באג ישן. @יוסף בן מלמד זכור לי שדיווחת עליו. מ. רובין (שיחה | תרומות) 20:59, 5 באוקטובר 2025 (IDT)
- אולי כי לא סימנת בוי את תיבת לזכור שנכנסתי . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (12:49, ח' בתשרי, ה'תשפ"ו) 12:49, 30 בספטמבר 2025 (IDT)
- "למה החשבון שלי מתנתק מעצמו כל עשר דקות?" אנו רוצים משיח - שיחה, 19:19, ז' בתשרי, ה'תשפ"ו 19:19, 29 בספטמבר 2025 (IDT)
הפניות עריכה
כאשר ישנם ב' ערכים על ב' אישים בעלי אותו שם, לאיזה ערך כדאי לקשר (והב' לשים במפנה) - את האישיות הקדומה יותר או המפורסמת (והמקושרת יותר, מן הסתם) יותר? בהגיון מסתבר כהאפשרות הב', אך מרפרוף קל באתר נראה שהאפשרות הראשונה היא הנהוגה והמקובלת יותר בהווה. דוגמא לדילמה זו: הערך ישראל שמעון קלמנסון. בברכה, ספרא רבא • ספרא וסייפא 23:11, 5 בנובמבר 2025 (IST)
- שאלה טובה, דוגמה פחות טובה. שני הדברים שכתבת לא ברורים בהקשר זה - הערך על קלמנסון השוחט גם נצפה הרבה יותר פעמים, וגם מקושר להרבה יותר ערכים - אבל אני לא בטוח שהאחרון אכן מוכר יותר. בכל אופן בדרך הטבע ומכיוון שהאתר ותיק למדי ערכים על אישים צעירים נכתבים אחרי שהשם כבר נתפס על ידי הדמות המבוגרת יותר. שיע • שיחה ט"ו בטבת ה'תשפ"ו 21:42, 4 בינואר 2026 (IST)
היכן ניתן לשלב עריכה
מידע אינצקלופדי רב שאין עליו ערך מוגדר?
(לדוגמה - מאמרים ןשיחות שהוגהו ע"י הרבי יותר מפ"א (לדוגמה - לא היו ימים טובים ל"ה, קידוש החודש, חלק מ'), בתבנית דומה לזו שבמפתח.למך - שיחה, 22:07, ט"ו בחשוון, ה'תשפ"ו 22:07, 6 בנובמבר 2025 (IST)
- שולב בשיחת המשתמש שלי.איכות או ציבור? משתמש: למך - שיחה, 21:23, י"ז בחשוון, ה'תשפ"ו 21:23, 8 בנובמבר 2025 (IST)
- יש"כ. כל דבר לגופו. על הגהה יותר מפעם אחת לכאורה אפשר להכניס במוגה. שיע • שיחה ט"ו בטבת ה'תשפ"ו 21:24, 4 בינואר 2026 (IST)
עשרה ניגונים, באופן שיגרתי או לא? עריכה
בעמוד של עשרה ניגונים כתוב כך:
יש הנוהגים לא לנגן ניגונים אלו באופן שגרתי כי-אם בעיתים מזומנים או בשעת הכושר, בנוגע לניגון ארבע בבות זהו לא רק מנהג חסידים אלא הוראה מפורשת מרבותינו נשיאינו.
מי מהיודעים האם יש מקור להוראה זו בהקשר לעשרת הניגונים?
והאם באמת כך המנהג?
תודה מראש
מכון שירו למלך - שיחה, 23:24, י"ג בכסלו, ה'תשפ"ו 23:24, 3 בדצמבר 2025 (IST)
- אני מבין שמסתמא מדובר על עשרת הניגונים של אדמו"ר הזקן.
- פעם ראשונה שאני שומע על מנהג כזה... גם לא לימדונו דבר כזה לא בחיידר ולא בישיבות תו"ת בהם למדתי...
- מעניין גם לדעת מי הם ה'יש נוהגים'... המכריז - שיחה, 20:06, כ"ה בכסלו, ה'תשפ"ו 20:06, 15 בדצמבר 2025 (IST)
למה חב"דטקסט לא נקראת "מאגר טקסטים חב"דיים"?? עריכה
למה חב"דטקסט נקראת "מאגר טקסטים חופשיים" ולא "מאגר טקסטים חב"דיים" או משהו בסגנון... א. "חופשיים" זה ס'פאסט נישט. ב. "חופשיים" זה גם לא נכון עובדתית... המכריז - שיחה, 19:58, כ"ה בכסלו, ה'תשפ"ו 19:58, 15 בדצמבר 2025 (IST)
- מה הבעי'ה בזה? זה חופשי לעריכה אז קוראים לזה חופשי... 95.86.80.239 01:04, 19 בדצמבר 2025 (IST)
- אני אסביר: חופשי זה אומר שאפשר לכתוב מה שרוצים, וזה לא נכון!, כי חב"דטקסט זה רק ספרי חסידות וספרים תורניים. זה לא משהו שהעורך כותב לפי דעתו אלא רק את מה שכתבו בספרים -ספרי קודש (!). (אני לא מדבר על אולם דיונים ודפי שיחה).
- מילא על חב"דפדי'ה זה עוד נכון לומר 'חופשי' כי באמת כל אחד יכול לערוך וליצור בעצמו לפי מה שהוא מבין - יש איזה כללים כלליים אבל תכל'ס זה יצירה שכל אחד מתבטא בה כפי דעתו סגנונו והבנתו. אבל חב"דטקסט זה לא ככה.
- דבר שני המושג 'ספרים חופשיים' או 'ספריה חופשית' הוא מושג בלתי רצוי כידוע ליודעים (לימודי חול או גרוע מכך ה"י)... אז ברור שלספרי'ה של ספרי קודש - חב"דטקסט - לא מתאים לקרוא בכינוי כזה. המכריז - שיחה, 19:44, ב' בטבת, ה'תשפ"ו 19:44, 22 בדצמבר 2025 (IST)
- דף שיחה (בנושא) זה, נערך בשנית על ידי המכריז. המכריז - שיחה, 21:10, י"א בטבת, ה'תשפ"ו 21:10, 31 בדצמבר 2025 (IST)
- @מ. רובין. מה דעתך בענין? המכריז - שיחה, 22:37, י"ט בטבת, ה'תשפ"ו 22:37, 8 בינואר 2026 (IST)
- בכדי להבדיל מוויקיטקסט אז היא נקראת מאגר טקסטים חב"דיים. מ. רובין (שיחה | תרומות) 00:12, 9 בינואר 2026 (IST)
- @מ. רובין. מה דעתך בענין? המכריז - שיחה, 22:37, י"ט בטבת, ה'תשפ"ו 22:37, 8 בינואר 2026 (IST)
- דף שיחה (בנושא) זה, נערך בשנית על ידי המכריז. המכריז - שיחה, 21:10, י"א בטבת, ה'תשפ"ו 21:10, 31 בדצמבר 2025 (IST)
מרחב טיוטה עריכה
חב"דפדים פעילים לפני כשנתיים העלה המשתמש צוברענגען משיח הצעה להקמת מרחב טיוטה, אך הדיון הסתיים ללא הכרעה.
לדעתי, כיום הצורך במרחב כזה ברור אף יותר: ישנם עשרות, ואולי אף מאות, ערכים שאינם בשלים למרחב הערכים ונמצאים בדפי שיחה, ללא מסגרת מסודרת שתאפשר עבודה רציפה והבשלה אמיתית של הערכים.
אשמח לשמוע את דעת המשתמשים בנושא. מ. רובין (שיחה | תרומות) 13:24, 6 בינואר 2026 (IST)
- בעד ~ א.י.ל. (שיחה | תרומות) 16:35, 6 בינואר 2026 (IST)
- כנ"ל בברכה, יחי המלך המשיח! - נסיעה לרבי - שיחה. 16:50, 6 בינואר 2026 (IST)
- @מ.רובין. אילו ערכים לדוגמא? המכריז - שיחה, 19:52, י"ז בטבת, ה'תשפ"ו 19:52, 6 בינואר 2026 (IST)
- בעד שולם ס. - שיחה, 20:59, י"ט בטבת, ה'תשפ"ו 20:59, 8 בינואר 2026 (IST)
- אשמח להסבר קצת יותר מפורט על מהו מרחב טיוטה, ומה נרוויח אם נעשה אותו. תודה. המכריז - שיחה, 22:24, י"ט בטבת, ה'תשפ"ו 22:24, 8 בינואר 2026 (IST)
- כנראה שמי שהציע מרחב טיוטה לא לגמרי הבין מה זה אומר.
- מרחב טיוטה הוא המקום בו מכינים ערך חדש לפני שהוא מושלם וראוי למרחב הערכים. באם לאחר סיומו הוחלט שאין לו חשיבות הוא לא נשאר במרחב טיוטה אלא מועבר למרחב האישי. לאחר חצי שנה (בויקי) אם השתנו הנסיבות והערך נהיה יותר חשוב, ניתן לשחזר אותו למרחב טיוטה ולהוסיף בו פרטים ולאחר הסכמה שהוא ראוי לערך ניתן להוציא אותו למרחב הראשי.
- וכאן לענייננו, אם הכוונה ליצור מרחב טיוטה שיכיל את כל הערכים שנקבע בהם חוסר חשיבות אז היתה חסרה בהבנה מהו מרחב טיוטה וראה לעיל. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • כ' בטבת ה'תשפ"ו • 11:13, 9 בינואר 2026 (IST)
- חלוקת. מה מפריע לנו שיהיה מרחב כזה, ושכל הערכים הלא שלמים ישארו בו בלי הגבלת זמן? (אגב, בלי קשר לזה שאנו יכולים לקבוע כללים שונים, אם נראה לנכון, לא הצלחתי למצוא בויקיפדיה את הכלל של חצי שנה). ומעניין לעניין האם גם לדעתך כדאי שיהיה מרחב טיוטה רק שימוש באופן שונה, או שלדעתך עדיף בלי? שיע • שיחה כ"ב בטבת ה'תשפ"ו 13:38, 11 בינואר 2026 (IST)
חב"דציטוט - חסום? עריכה
לתשומת לב - אתר חב"ד ציטוט חסום ב'הגנה הרמטית' של אינטרנט רימון. כדאי לטפל בזה שולם ס. - שיחה, 20:57, י"ט בטבת, ה'תשפ"ו 20:57, 8 בינואר 2026 (IST)
- לי עובד, תנסה לבקש שיפתחו לך. מ. רובין (שיחה | תרומות) 21:38, 8 בינואר 2026 (IST)
- לכאורה - אם זה חסום לי, זה חסום גם לאנשים אחרים שולם ס. - שיחה, 22:35, י"ט בטבת, ה'תשפ"ו 22:36, 8 בינואר 2026 (IST)
- החסימה מותקנת כאפליקציה על המכשיר? . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (23:46, י"ט בטבת, ה'תשפ"ו) 23:46, 8 בינואר 2026 (IST)
- גם לי חסום. בברכה, ספרא רבא • שיחה 09:50, 9 בינואר 2026 (IST)
- לא. חסימה רגילה של רימון - על האינטרנט שולם ס. - שיחה, 20:31, כ"א בטבת, ה'תשפ"ו 20:31, 10 בינואר 2026 (IST)
- כשהחסימה לא מותקנת על המכשיר אכן האתר לא יפתח . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (22:23, כ"א בטבת, ה'תשפ"ו) 22:23, 10 בינואר 2026 (IST)
- כמה שיותר אנשים שיפנו, זה יעזור שיפתחו את זה. שיע • שיחה כ"ב בטבת ה'תשפ"ו 13:37, 11 בינואר 2026 (IST)
- כשהחסימה לא מותקנת על המכשיר אכן האתר לא יפתח . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (22:23, כ"א בטבת, ה'תשפ"ו) 22:23, 10 בינואר 2026 (IST)
- החסימה מותקנת כאפליקציה על המכשיר? . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (23:46, י"ט בטבת, ה'תשפ"ו) 23:46, 8 בינואר 2026 (IST)
- לכאורה - אם זה חסום לי, זה חסום גם לאנשים אחרים שולם ס. - שיחה, 22:35, י"ט בטבת, ה'תשפ"ו 22:36, 8 בינואר 2026 (IST)