משתמש:ב. א. א.
ב"ה היום כ"ז באדר ה'תשפ"ה.
שלום וברכה!
ברוכים הבאים לדף המשתמש שלי




ניתן לפנות אלי במייל: osofos226@gmail.com

ציוני דרך בחב"דפדיה[עריכה | עריכת קוד מקור]
במהלך תקופת הקורונה גיליתי את חב"דפדיה ולמדתי ממנה רבות, אך התחלתי לערוך בפועל ביום כ"ז אדר ה'תשפ"א (בגלל טעות קטנה שהיתה בערך על הרש"ג).
- ביום ב' סיון ה'תשפ"א ערכתי את העריכה ה50 שלי בחבדפדיה.
- במוצאי חג השבועות ה'תשפ"א ערכתי ב"ה את העריכה ה100![1] שלי בחבדפדיה.
- י"ב אב ה'תשפ"א ערכתי ב"ה את העריכה ה500[1] שלי בחבדפדיה!
תשפ"ב[עריכה | עריכת קוד מקור]
- ד' חשוון ה'תשפ"ב ערכתי ב"ה את העריכה ה770 שלי בחבדפדיה!
- כ"ג טבת ה'תשפ"ב ערכתי בשעה טובה ומוצלחת את העריכה מס' ה1000 בחבדפדיה!!!
- ח"י אדר ב' ה'תשפ"ב ערכתי את העריכה ה1770 שלי בחב"דפדיה.
- ד' ניסן ה'תשפ"ב ערכתי את העריכה ה2000 שלי בחב"דפדיה!
- ז' תמוז ה'תשפ"ב - עריכה ה3000 שלי בחב"דפדיה[2].
תשפ"ג[עריכה | עריכת קוד מקור]
תשפ"ד[עריכה | עריכת קוד מקור]
- ט"ז טבת - עריכה ה7000.
- כ"ד ניסן - עריכה ה8000.
תשפ"ה[עריכה | עריכת קוד מקור]
ערכים שיצרתי[עריכה | עריכת קוד מקור]
מיוחד:דפים המתחילים ב/משתמש:ב. א. א.
אישים[עריכה | עריכת קוד מקור]
מוסדות[עריכה | עריכת קוד מקור]
ספרים[עריכה | עריכת קוד מקור]
יומנים[עריכה | עריכת קוד מקור]
- ימי בראשית - על קבלת הנשיאות של הרבי בעריכת התמימים יוסק'ה גרינברג ואליעזר זקליקובסקי
- יומן קבוצה תשמ"א - כתב מנחם ברוד.
- תשמ"ו בבית חיינו
- יומן הקהל תשמ"ח
- אראנו נפלאות (ספר)
מושגים[עריכה | עריכת קוד מקור]
ניגונים[עריכה | עריכת קוד מקור]
כללי[עריכה | עריכת קוד מקור]
מקומות[עריכה | עריכת קוד מקור]
אשמח אם תעזרו לי בערכים הבאים[עריכה | עריכת קוד מקור]
בשבילי[עריכה | עריכת קוד מקור]
להשיג[עריכה | עריכת קוד מקור]
להשלים את הע"א מוסדות שנבנו בהוראת הרבי כמתנה ליום הולדתו לכבוד שנת השבעים בי"א ניסן תשל"ב
ערכים בעבודתי כרגע[עריכה | עריכת קוד מקור]
כללי[עריכה | עריכת קוד מקור]
אישים[עריכה | עריכת קוד מקור]
בעריכה:
- משתמש:ב. א. א./אברהם מרדכי לוין.
- משתמש:ב. א. א./יהושע אשר רבינוביץ
- משתמש:ב. א. א./צבי אליהו בלוי.
- משתמש:ב. א. א./נתן נטע פריז.
- משתמש:ב. א. א./יעקב בלינוב.
- משתמש:ב. א. א./עזריאל זעליג וולפא.
- משתמש:ב. א. א./אליעזר ירס.
- משתמש:ב. א. א./שמעיה מרינובסקי.
- משתמש:ב. א. א./שמואל קורץ.
קישורים לשימוש אישי[עריכה | עריכת קוד מקור]
- חב"דפדיה:בקשת ערכים
- מיוחד:סטטיסטיקות
- מיוחד:דפים_מיוחדים
- מיוחד:דפים חדשים
- חב"דפדיה:מיזמים
- מיוחד:דפים_מיוחדים#שינויים אחרונים
- מיוחד:רשימת קבצים/ב. א. א.
- הזאל הגדול (ליובאוויטש)
- דוד הורודוקער
- שטותא דיוטיובתא דקדושא – תש"ע ● מאמר
- אל מול המקדש: סיום שנה מרגש באור מנחם צפת
- חנוכה לייב
- בול
- שמואל בוריסובר
- רשת חינוך חב"ד
- מודיעין עילית
- בית כנסת העקידה
- לראשונה: ההתוועדות של פורים תשמ"ו בתרגום מלא לעברית
- "כשעבדתי מדי יום בתוך החדר של הרבי" • ראיון מפתיע ומרתק
כ"ח סיון תשע"ז.
- הצלם עם הסולם
- משתמש:ב. א. א./מוצגים אצל הרבי במשך השנים
- משתמש:ב. א. א./הפאראד בכפר חב"ד
- ספרד
- "להבה בקרח": המסע לליובאוויטש ורוסטוב • צפו
- אגו"ח בארצות הברית
- התמים הצעיר
- גן ישראל מוסקבה
- הדרך הישרה[5].
- באטומי
- שמער'ל באטומער
- יוסף יצחק קוק
- לשכת בית שמניא
- הח"כ שלא מתבייש לומר מה הוא מחכה לראות בהר הבית
ינון מגל
- משקפיים חב"דיות
- משתמש:יוסף בן מלמד/העתקי 770/ארגז חול
- לראשונה: ההתוועדות של פורים תשמ"ו בתרגום מלא לעברית
הידעת?[עריכה | עריכת קוד מקור]

- הרבי רצה שב770 יהיה מקום מסודר להפצת היהדות, בתורות למעמד חלוקת הדולרים בימי ראשון היו דוכני תפילין בהם עמדו - תמימים שהניחו תפילין ליהודים והכינו אותם לקראת הפגישה עם נשיא הדור - הרבי. בשם המזכיר ר' בנימין קליין ע"ה
[6].
- גן ישראל נתיבות הוא קעמפ מיוחד שנועד עבור הילדים החרדים מנתיבות והסביבה - בשונה מהרבה קעמפים ברחבי העולם.
- יעקב פרי - ראש השב"כ לשעבר הוא בין האנשים הבודדים בעולם שעלו לקומה השנייה בביתו של הרבי
- "בהסתר כל כך": ה'עלינו לשבח' של הרבי | מפליא
הבהרה: המידע בחב"דפדיה נועד להעשרה בלבד ואין לראות בו פסיקה הלכתית.
תיבות משתמש[עריכה | עריכת קוד מקור]
תיבות משתמש | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
משתמש זה שייך לחב"דפדים פעילים
דברים שלא ידעתם על חב"דפדיה[עריכה | עריכת קוד מקור]
נכון ליום כ"ז באדר ה'תשפ"ה,
יש בחב"דפדיה 70,199 דפים,
שעברו 760,777 עריכות,
מתוכם 11,638 ערכים.
- ישנם 4,866 משתמשים רשומים.
- הערך האחרון שנוצר בחב"דפדיה הוא-
- 21:40, 26 במרץ 2025 שיחה:דן לוקשין (היסטוריה | עריכה) [814 בתים] 95.24.71.209 (שיחה) (הוספתי עוד פרטים על הרב דן לוקשין שלא נכתבו) תגית: עריכה חזותית נוצר במקור בשם "הרב דן לוקשין"
|
נכון🔄 ליום חמישי כ"ז באדר ה'תשפ"ה – 27 במרץ 2025 בשעה 08:44 קיימים בחב"דפדיה | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4,866 | 143 | 7 | 4 | 9 | 9 | 3 | 1 | 5 | 11,638 | 14,333 | 760,777 | 70,199 | 5 |
הערות שוליים
- ↑ לקפוץ מעלה אל: 1.0 1.1 בעריכה בה אני כותב את שורות אלו...
- ↑ מעל 2000 עריכות בשנה!
- ↑ מעל 2000 עריכות בשנה!
- ↑ מעל 2000 עריכות בשנת תשפ"ד!
- ↑ הגרלה ארצית לנסיעה לרבי לג' בתמוז בארגון 'הדרך הישרה'
- ↑ שאמר זאת על בית חב"ד 770 (חדר השידורים)
היום יום[עריכה | עריכת קוד מקור]

כ"ז אדר א'[עריכת קוד מקור]
אבי אדמו"ר אמר: אמת איז דרך המיצוע, א נטיה לימין אויף מחמיר זיין אויף זיך און געפינען אין זיד חסרונות, אדער עניני עבירות, וואס ניט ווי דער אמת איז, אדער א נטיה לשמאל, מקיל זיין זיך, מכסה זיין אייגענע חסרונות, אדער מקיל זיין אין עניני עבודה מצד אהבת עצמו, זיינען ביידע פאלשע דרכים.
תרגום מאידיש: אבי אדמו"ר אמר: אמת הוא דרך המיצוע, נטיה לימין להחמיר על עצמו ולמצוא בעצמו חסרונות, או עניני עבירות, שאינם כפי האמת, או נטיה לשמאל, להקל על עצמו ולכסות חסרונות עצמיים, או להקל בעניני עבודה מצד אהבת עצמו, שניהם דרכים מזוייפות.
כ"ז אדר ב'[עריכת קוד מקור]
משיחת אבי אדמו"ר: "חטא בני אהרן היה בקרבתם לפני ה' וימותו", רצוא בלי שוב. דער אמת איז אז מ'קוקט לפני ה' דארף זיין תטהרו, ריין און קלאהר, עס מוז זיך דערהערען אין מעשה בפועל, כל הגבוה גבוה ביותר יורד למטה מטה ביותר, ורצוא בלי שוב, היא מיתה. ועל זה בא ציווי ה' אל משה (ויקרא טז ב) שיאמר לאהרן, אותיות נראה, ובכחות הנפש הוא השכלה, לאמר, בשביל לבוא אל הקדש גם מבית לפרוכת שהוא לפני הצמצום, דארף מען וויסען אז על הארן, אותיות נראה, השכלה, איז פראן א כפורת, א כוונה פון א פארשטעל, וואס דאס איז דער פני הכפורת, אשר על כן ולא ימות, זאל מען ניט בלייבען באם רצוא אליין, כי בענן אראה על הכפורת, דער צמצום הראשון איז כוונתו הגילוי, און דער מבוא צו דעם איז דער ואל, ביטול עצמי, טאן וואס חסידות הייסט, ניט דאס וואס דער שכל זאגט, דאן איז יבוא אל הקדש.
תרגום מאידיש: משיחת אבי אדמו"ר: "חטא בני אהרן היה בקרבתם לפני ה' וימותו", רצוא בלי שוב. האמת היא כשמסתכלים לפני ה' צריך להיות תטהרו, נקי ובהיר, זה חייב להתבטא במעשה בפועל, כל הגבוה גבוה ביותר יורד למטה מטה ביותר, ורצוא בלי שוב, היא מיתה. ועל זה בא ציווי ה' אל משה (ויקרא טז ב) שיאמר לאהרן, אותיות נראה, ובכחות הנפש הוא השכלה, לאמר, בשביל לבוא אל הקדש גם מבית לפרוכת שהוא לפני הצמצום, צריכים לדעת שעל הארון, אותיות נראה, השכלה, ישנו כפורת - כוונה של הסתרה, שזהו פני הכפורת, אשר על כן ולא ימות, שלא ישארו ברצוא בלבד, כי בענן אראה על הכפורת, הצמצום הראשון כוונתו הוא גילוי, והמבוא לזה הוא ואל, ביטול עצמי, לעשות מה שחסידות אומרת, לא מה שהשכל שכל אומר, אזי יבוא אל הקדש.