שיחת משתמש:ינון גלעדי

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

ברוך הבא[עריכה]

שלום לך וברוך תהיה על תרומותיך לחב"דפדיה. להעיר, שהפסקה שהסרת עסקה ברב מינדל, רק שזה נכתב בצורה קצת מטושטשת. מינדל לטענת הכותב, היה מחברי האגו"ח עליהם דובר בפסקה הנ"ל. יחד עם זאת כמדומני שמן הראוי להסיר את הפסקה, שגם עוסקת בשלילה וגם נטולת מקור. --שיעשיחה י"א באייר ה'תשע"ו 22:12, 19 במאי 2016 (UTC)

לאחר מעשה, אני רואה את דף השיחה שם, וקולט שכתבתי שם משהו לפני ארבע שנים... --שיעשיחה י"א באייר ה'תשע"ו 22:15, 19 במאי 2016 (UTC)

קטגוריה[עריכה]

כאשר חסרים ערכים/קטגוריות בקטגוריה, המקום לציין את זה הוא לא בקטגוריה אלא בחב"דפדיה:בקשת ערכים. תודה רבה והמשך פעילות מוצלח. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 23:40, ט"ו באייר, הקהל ה'תשע"ו

ראיתי מנהג יפה זה בויקיפדיה העברית, זה עוזר בכך שרואה את החסר מי שמתעניין וקשור לתחום/לקטגוריה. ינון גלעדי - שיחה 13:09, 24 במאי 2016 (UTC)
מזה ומזה אל תנח ידך... להתראות - שיחה 13:25, 24 במאי 2016 (UTC)

פתיחת קטגוריות[עריכה]

תודה רבה על עבודתך. בנוגע לפתיחת קטגוריות, אין המנהג לפתוח קטגוריות על פחות מחמשה ערכים. אם יש לך ספק בזה, אז לפני פתיחת הקטגוריה וודא נא שיש לפחות 3 ערכים בקטגוריה. למשל בנוגע בוגרי ישיבות הציונות הדתית, כמדומני שיש לאחד את כולם לקטגוריה אחת מחוסר אישים. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ז באייר ה'תשע"ו, למניינם 23:12, 25 במאי 2016 (UTC)

חכה בסבלנות ותראה שהקטגוריות מתמלאות ינון גלעדי - שיחה 23:23, 25 במאי 2016 (UTC)
נו נו --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ז באייר ה'תשע"ו, למניינם 23:33, 25 במאי 2016 (UTC)
אולי באמת כדאי שהקטגוריות יתמלאו. ועדיף גם לפני שאתה רץ לפתוח חדשות... בהצלחה. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 23:08, י"ח באייר, הקהל ה'תשע"ו
אבטל קטגוריות קטנות מדאי. אבל אני לא יודע איך מוחקים קטגוריה או ערך. ינון גלעדי - שיחה 10:57, 27 במאי 2016 (UTC)

בקשה נוספת בקשר לקטגוריות (ובכלל בנוגע לעריכות ותקצירים): לכתוב/לסמן בתקציר העריכה מה עשית. ב(לפחות רוב ה)ערכים ששייכת אותם לקטגוריה, מופיע בתקציר - 'קישורים חיצוניים[1]', בזמן שצריך לסמן שם - 'קטגוריה' (כך גם זה נהיה מסומן כ'שינוי משני'). מקווה שהבנת את כוונתי. תודה. הקהל - שיחה 02:18, 27 במאי 2016 (UTC)

אשתדל ינון גלעדי - שיחה 10:57, 27 במאי 2016 (UTC)

הערות שוליים

  1. פשוט כי פתחת את הפיסקה הזו ולא שינית את התקציר.

בוגרי ציונות דתית[עריכה]

להיכן נעלמת? ראה בשיחת הקטגוריה. כמו כן יש להבהיר כי קטגוריות שישארו ריקות או מליאות בערך 1 או 2 ימחקו. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"א בסיוון ה'תשע"ו, למניינם 00:58, 17 ביוני 2016 (UTC)

הוספה לאחר זמן - היום נראה שפתחת עוד קטגוריה שלא תתמלא לעולם, אחרי שגם הקודמות תקועות חודשים ארוכים. נראה לי שהגיע הזמן למחוק את כל הקטגוריות הפנימיות ולהשאיר רק את קטגוריה:בוגרי ישיבות הציונות הדתית. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 01:09, י' בחשוון, הקהל ה'תשע"ז
אני רואה שרוב הקטגוריות מונות בין 3 ל5 ערכים. לא נורא. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 19:09, 11 בנובמבר 2016 (UTC)

ערך חדש[עריכה]

תתחדש על הערך (הראשון?) שכתבת בחב"דפדיה. כמדומה שבערך לא מובהרת חשיבותו האנציקלופדית - חבדית של נשוא הערך. ייש"כ שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט בסיוון ה'תשע"ו, למניינם 04:57, 5 ביולי 2016 (UTC)

תורהפדיה[עריכה]

שלום לך ר' ינון, מכיוון שאתה מלמד גמרא רציתי לשאול אם אתה תומך/מסכים להשתתף במיזם תורהפדיה, בתודה מראש--גמר חתימה טובה אני אוהב כל יהודי - יחי המלך המשיח ז' בתשרי ה'תשע"ז 16:34, 9 באוקטובר 2016 (UTC)

איפה יש מידע על תורהפדיה, ומה זה שונה מ ויקישיבה?? ינון גלעדי - שיחה 17:57, 9 באוקטובר 2016 (UTC)
תורהפדיה היננה מיזם תת של חב"דפדיה, לכניסה הקש כאן, אנו נמצאים בשלבי ערכה של תקנון המקום הודעתי על זה בבלוג באתרך--גמר חתימה טובה אני אוהב כל יהודי - יחי המלך המשיח ז' בתשרי ה'תשע"ז 18:09, 9 באוקטובר 2016 (UTC)

שינה בסוכה[עריכה]

אני שמח להזמינך להביע דעתך לשפר ולהעיר בערך שינה בסוכה לקידומו להמלצה, תודה.--הנחה - שיחה 22:30, 12 באוקטובר 2016 (UTC)

הערך שינה[עריכה]

עברתי עכשיו על הערך שינה, שביממה האחרונה כתבת בו כמה עניינים, ותוכל לראות בשינויים האחרונים את השיפוץ הנואש שערכתי בו. ואקווה ש- 1. תשתדל להבא לכתוב עם תבנית מתאימות להערות, 2. מקורות מוסמכים (מותר לחפש). 3. כתיבה בסגנון אנציקלופדי, ברור ומסודר. בברכת הגאולה האמיתית והשלימהכתית למאורבית הבד 06:29, 4 בנובמבר 2016 (UTC)

וראה גם כאן... • כתית למאורבית הבד 06:46, 4 בנובמבר 2016 (UTC)
אני ממש ממש לא מבין מדוע מחקת (ללא שום נימוק שהוא), קטעים ארוכים של סיכום אנציקלופדי הלכתי וחסידי בנושא שינה, וכנ"ל סיכום הלכתי בנושא שערות???? אשמח להסבר הרבה יותר מפורט, מאשר מה שכתבת בעמוד זה. וביחס למה שכתבת:

1. אשתדל 2. האם מחקרת כל כך הרבה בגלל העדר מקורות מוסמכים??? 3. 90%-95% ממה שכתבתי היה בסגנון אנציקלופדי סיכומי, מדוע מחקת את הכל, ולא רק את הקטעים הקצרים הפחות אנציקלופדיים, (או לחילופין, אבל אני לא יודע אם מותר לצפות, -אולי... לשפר את הטקסט שכתבתי במקום למוחקו???) ינון גלעדי - שיחה 09:46, 4 בנובמבר 2016 (UTC)


אני רואה עכשיו שעשית טיפול דומה גם לערך פנים, ושוב לא מבין, עשיתי בערך 5 סוגים שונים של הוספות. האם בדקת את חמישתם אחד אחד לעומק, ובשיקול דעת מעמיק החלטת שכל אחד מהם מוטעה או לא מתאים לחבדפדיה? כמובן מסיבות שונות לחלוטין לכל אחד, כי הרי אין הם דומים זה לזה כלל?????? ינון גלעדי - שיחה 09:49, 4 בנובמבר 2016 (UTC)
כנ"ל כנ"ל לגבי ערכים גידים, עור, ואולי עוד ערכים שהשקעתי בהם הרבה על מנת לשפרם?? ינון גלעדי - שיחה 09:59, 4 בנובמבר 2016 (UTC)

מר ינון היקר, בהנחה שלא תצא מכליך בזעם, כל מה שכתבת נשמר בהיסטוריית הדף. אמנם, המחיקות הינן של טקסטים ללא מקורות, כתיבה ללא הקשר (לכל ערך צריך להיות מבנה מסודר והגיוני) והעדר תבניות של הערות. בנוסף לכך, באם יש יותר מידי בעיות בהוספות האחרונות (כל ההוספות של המשתמש האחרון), אני עושה שחזור מהיר... אך אין דבר, תנסח שוב את הדברים, כולל מקורות (אגב אם יש מקורות, המחיקה לא תהיה כ"כ מהירה (כי יש עם מה לעבוד)), ומיני ומיניה יתקלס עילאה... שבת שלום • כתית למאורבית הבד 13:24, 4 בנובמבר 2016 (UTC)

אני מקווה שלא "לקחת" את זה קשה מדי, בחב"דפדיה יש יותר מדי דברים המובאים ללא מקורות, והם מהווים מטרד, בפרט בערכים הקשורים עם לימוד התורה. אין צורך להרבות בעוד כאלו, אם אתה מוסיף גוש טקסט ללא מקורות בסגנון קשה, מרבית הסיכויים שתוך דקות זה ישוחזר.
זוהי ביקורת בונה, אולי באחד הימים אכתוב דף מדיניות על כך, אבל שתדע לך, שאחד ההשמצות הגדולות על חב"דפדיה זה "חוסר אמינות" בשל העדר מקורות.. • כתית למאורבית הבד 18:17, 4 בנובמבר 2016 (UTC)
כתית למאור. ינון הוא חסיד יקר, שבא לכאן במטרה יחידה: לתרום לחב"דפדיה, לשפר את האתר הזה. גם אם יש לך טענות על אופן כתיבתו, כדאי להתייחס בעדינות לאדם שמקדיש מזמנו היקר לאתרינו. יש עריכות שהיה צריך בהם שיפור קל (כמו רשימת הנושאים הנידונים בהלכה בערך שערות, ואולי היה עדיף אכן להקדיש שניות בודדות על מנת לשפר אותם). אחרי הכל - לכולנו מטרה משותפת. שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ג' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 19:04, 4 בנובמבר 2016 (UTC)
גם אני מצטרף בזה לרשימת המצדיעים לפועלו הרב של ידידנו המוערך והנפלא שתורם רבות לאנציקלופדיה החב"דית מהידע הנרחב שלו, ומצטרף לבקשתו של שלום לקבל בסבר פנים יפות כל מי שיש לו כוונות חיוביות, באופן של 'כמים הפנים לפנים'. ינון, עלה והצלח! יישר כח גדול על כל תרומותיך החשובות! להתראות - שיחה 17:46, 5 בנובמבר 2016 (UTC)
תודה שלום, ולהתראות. לא ברור לי למה אנשים נמנעים מלהזדהות זיהוי מלא בחבדפדיה, אני כידוע הזדהתי. מתגובותיכם אני חושד שאולי אתם מכירים אותי גם מחוץ לויקיפדיה, ותוהה האם גם אני מכיר אתכם - ובטוח שאשמח להכיר. אם אתם מוכנים להזדהות בפניי (בלבד), תוכלו ליצור עימי קשר במייל שלי, המופיע בדף משתמש:ינון גלעדי. ינון גלעדי - שיחה 20:56, 5 בנובמבר 2016 (UTC)
אינך מכיר אותי, אך אני גיס של גיסך. אני מכיר אותך מהתשרי הראשון שלי כשמסרת שיעור נפלא בגמרא שנתן לי טעם בלימוד למשך שנים ארוכות. עדיין חקוק בזכרוני כמו חי הדוגמא הנפלאה שנתת לקל וחומר של שטות... הרבה ממי שנמנע להזדהות זה בשביל שלא יטרידו אותו חברים שלא מבינים את החשיבות בחב"דפדיה. כך לפחות זה אצלי. וכשנודע לאנשים שם המשתמש הקודם שלי - החלפתי שם משתמש. להתראות - שיחה 09:58, 6 בנובמבר 2016 (UTC)

הפניות[עריכה]

שוב תודה על תרומותיך לחב"דפדיה. רק הערות קטנות: 1. אין לבצע הפניות לערכים שאינם קיימים. 2. כדאי שתלמוד איך עושים הפניה כך: #הפניה שם הערך --שלום בוט2 - שיחה 04:07, 6 בנובמבר 2016 (UTC)

ראשי תיבות[עריכה]

מומלץ להמעיט ככל האפשר בראשי תיבות. להתראות - שיחה 10:03, 6 בנובמבר 2016 (UTC)

ככה מפנים לחסר במקור[עריכה]

ףךלחףךלח [דרוש מקור]. ועיין בחב"דפדיה:א חסידישע פארבריינגען. ינון גלעדי - שיחה 20:30, 7 בנובמבר 2016 (UTC)

קטגוריות[עריכה]

הפרויקט של סידור הקטגוריות, הוא חשוב לאין ערוך, ואם תסתכל בהיסטוריית העריכות שלי, תראה שיש רבות בדבר זה.. עכ"פ, יש גאדג'טים המיועדים להקל על הוספת והסרת הקטגוריות, ראה כאן וכאן. • כתית למאורבית הבד 22:09, 7 בנובמבר 2016 (UTC)

ינון גלעדי[עריכה]

זכית לערך על שמך.. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (21:36, כ"ד בסיוון, ה'תשפ"ג).