שיחת משתמש:כתית למאור/ארכיון חורף תשע"ז

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
תיבת ארכיון

כיתוב תמונה

קיץ תשע"ג



שיחת משתמש:66.229.166.223 נרשמתי בהשגחה פרטית בדיוק היום.. קוראים לי מענדי15 עכ"פ אני לא כל כך יודע איך להחזיר לך תשובה..

חזרתי

אשתדל להמשיך לפעול... • כבושה בגולה הושענאועידת ליובאוויטש 03:05, 11 בפברואר 2014 (UTC)

ברוכים השבים! איזה כיף לשמוע שחזרת באופן רישמי! אני בטוח שזה יהיה לתועלת כלל משתמשים ועורכים חב"דפדיה! 173.3.199.145 04:03, 11 בפברואר 2014 (UTC)
כי ימיננו פשוטה לקבל שבים --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"א באדר א' ה'תשע"ד, למניינם 16:48, 11 בפברואר 2014 (UTC)

זלמן משה

אודה להתייחסותך שיחה:זלמן משה היצחקי#סיבת השיתוק --שיעשיחה י' באדר ב' ה'תשע"ד 18:57, 12 במרץ 2014 (UTC)

מקור

אזכירך למצוא את המקור לדברי החת"ס, בקרוב ממש! עוד לפני שנפגוש את החת"ס בעצמו בחגיגת היו"ט דעשרה בטבת בבית המקדש השלישי... קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד 12:54, 22 בדצמבר 2015 (UTC)

יישר כח על עזרתך, שעזרה לי להשלים את המלאכה. אשמח אם (א) תעבור על הכל (ב) תסביר לי איך מעבירים למרחב הציבורי. קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד 12:02, 23 בדצמבר 2015 (UTC)
ברגע שתסיים את העריכה, אוכל לעשות זאת ברגע... • כבושה בגולה הושענאועידת ליובאוויטש 23:36, 23 בדצמבר 2015 (UTC)

בנוגע לעולם הבא

אשמח לשמוע דעתך:

א. לדעת הרמב"ם תחיית המתים תתקיים בתקופה שניה דימות המשיח (שינוי מנהגו של עולם) - כן כתוב בקונטרס הלכות של תורה שבע"פ. האם זה רק לדעתו, או שזה אמור להיות גם לדעת הרמב"ן? [וא"כ לדעת הרמב"ם (א) תקופה ראשונה בימוה"מ, (ב) תקופה שניה - תחה"מ, (ג) עולם הבא לנשמות בלא גופים; ולדעת הרמב"ן (א) ימוה"מ (ב) עולם הבא לנשמות בגופים - תחה"מ. ואז לדעת הרמב"ן - אין שתי תקופות]. או שגם לדעת הרמב"ן יש שתי תקופות בימוה"מ? וא"כ - מהו ענינם?

ב. מתי יהיה נשמה ניזונת מן הגוף? לכאורה, רק בתחה"מ. כי הרי לפני תחה"מ, גם בימות המשיח, עדיין לא תתגלה בשלימות מעלת הגוף ובחירת העצמות, שלכן עוד לא יחיו המתים. אבל בדבר מלכות תולדות הא' סוס"ה משמע שמעלת הנשמה על הגוף הוא כל זמן הבירורים, ובסיום הבירורים - תתגלה מעלת הגוף. והרי סיום הבירורים הוא כבר בימוה"מ, ועל כן כבר אז אמור להיות נשמה ניזונת מן הגוף.

סליחה שאני מטריד אותך בפלפולי דאורייתא, אבל כל הניטל התאפקתי בכח מלימוד אז עכשיו זה מתפרץ חיוך.jpg , וגם סמכתי יתדותי על בקיאותך הרבה בנושא. קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד 08:39, 25 בדצמבר 2015 (UTC)

סליחה על ההתערבות..
א. בלקו"ש חלק טו שעסקת בו לאחרונה מבואר באחד הערות שכל העניין של ב' התקופות הוא רק לרמב"ם ולא להרמב"ן (ונפק"מ - אם תחה"מ הוא מימוה"מ או עוה"ב - אולי הוא בהגדרתו 'כהיום לעשותם' או כ'לקבל שכרם' ראה במכתבו של הרבי המצויין להלן וראה תניא פרק לו וצ"ע)
ב.ראה אגרות קודש כרך ב אגרת ר פסקה שניה בסעי' א שתכלית הבירור הוא רק בזמן התחייה.--הנחה - שיחה 11:34, 25 בדצמבר 2015 (UTC)
ובפדה בשלום מא (כמדומני) מבואר שתי תקופות לפי הכרעת החסידות.. זה לא כ"כ פשוט• כבושה בגולה הושענאועידת ליובאוויטש 19:14, 25 בדצמבר 2015 (UTC)

ספרי 'הפנסאים'

בהמשך לעריכה זו, הייתי שמח אם תוסיף גם מספר מילים על תוכנו של כל ספר. יישר כח. להתראות - שיחה 12:20, 27 בדצמבר 2015 (UTC)

לא ראיתי את הספרים בשביל שאתארם..• מתעקשיםועידת ליובאוויטש 18:37, 27 בדצמבר 2015 (UTC)


ציונות

איני מבין למה צריך לציין שאתה מתנגד לציונות כמו שזה חידוש ?!--אמר רבי - שיחה 06:25, 19 בינואר 2016 (UTC)

?????• מתעקשיםועידת ליובאוויטש 18:19, 19 בינואר 2016 (UTC)

יוסף יצחק צירלסון

ציינתי במקורות מנין שאבתי את עיקר המידע אך שכתבתי אותו קלות. הוספתי פרטים חדשים שמצאתי. לא הצלחתי למצוא בשום מקום פרטים נוספים עליו. משהגולד - שיחה 11:36, 19 בינואר 2016 (UTC) מה הבעיה בערך

הפסקה על הספר כתובה באופן לא הכי קריא...• מתעקשיםועידת ליובאוויטש 18:22, 19 בינואר 2016 (UTC)

סולוביצ'יק

ראיתי ששחזרת את העריכה של האנונימי, מבלי להתמודד עם הטענה שהצגתי לשיטתו, כל עריכה של אנונימי צריך לשחזר?!--הנחה - שיחה 11:06, 27 בינואר 2016 (UTC)

תלוי מי, ומה הוא עושה. אם הוא מוחק, דינו בשחזור!• מתעקשיםועידת ליובאוויטש 02:48, 28 בינואר 2016 (UTC)
לגופו של עניין מה עם הטענה שלי?? אני הרי הצדקתי את מעשיו ולא ענית לי?--הנחה - שיחה 10:17, 28 בינואר 2016 (UTC)
אם יורשה לי להתערב, הבעתי דעתי בדיון שם. --שיעשיחה י"ח בשבט ה'תשע"ו 18:10, 28 בינואר 2016 (UTC)

משתמש:חבד חבד חבד חבד

שלום רב. ראיתי שמחקת את דף המשתמש:חבד חבד חבד חבד. מדוע אתה משוכנע שמדובר במשתמש פיקטיבי?

בכלל צריך להיזהר מחדירה למרחב הפרטי של המשתמש. כל עוד אין הפרה של כללי חב"דפדיה. צריך להימנע מלערוך דף משתמש של מישהו אחר. --שיעשיחה י"ח בשבט ה'תשע"ו 18:04, 28 בינואר 2016 (UTC)

כיוון שבימים האחרונים נפתחו כמה משתמשים ששמותיהם היו מילים כפולות, וכל עניינים היה להעתיק דפי משתמש של אחרים. והתסמינים זהים, כיון שבדרך כלל עד שמשתמש מכניס משהו לדף משתמש שלו לוקח זמן.. • מתעקשיםועידת ליובאוויטש 18:37, 28 בינואר 2016 (UTC)
קיבלתי. צודק. --שיעשיחה כ"א בשבט ה'תשע"ו 01:43, 31 בינואר 2016 (UTC)

כל הכבוד!!!

על הסינון החשוב. קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד 19:24, 1 בפברואר 2016 (UTC)

בהמשך לסינונים החשובים שבצעת, שים לב לניגון לר' הלל מפאריטש (פירושונים). יישר כח! קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד 00:45, 5 בפברואר 2016 (UTC)

ארגז חול

שים לב להעברת הטיוטה על שם אחר, אני מתנצל אם נגרמו התנגשויות עריכה. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט בשבט ה'תשע"ו, למניינם 04:32, 8 בפברואר 2016 (UTC)

מאמרי אולידורט

מאיפה הבאת את הרשימה המסודרת הזו?... להתראות - שיחה 12:00, 8 בפברואר 2016 (UTC) עבודת יד