הבדלים בין גרסאות בדף "משתמש:די העכסטע צייט"
די העכסטע צייט (שיחה | תרומות) |
די העכסטע צייט (שיחה | תרומות) |
||
שורה 25: | שורה 25: | ||
}} | }} | ||
− | {{גודל|4| | + | {{גודל|4|חסיד,תמים,שליח!! |
קבל החלטה טובה לזירוז ה[[גאולה]] ותלמד כל שבוע את ה[http://www.770live.com/heb770/dm/index.html דבר מלכות השבועי].}} | קבל החלטה טובה לזירוז ה[[גאולה]] ותלמד כל שבוע את ה[http://www.770live.com/heb770/dm/index.html דבר מלכות השבועי].}} | ||
שורה 35: | שורה 35: | ||
*'''א' אייר ה' תשע"ג'''- {{מונחון|פורש למנוחה קצרה|עד שתגיע לידי מקלדת...}}. | *'''א' אייר ה' תשע"ג'''- {{מונחון|פורש למנוחה קצרה|עד שתגיע לידי מקלדת...}}. | ||
− | == ערכים | + | == ערכים שתרמתי == |
[[תמונה:Chabadpedia.jpg|ימין|ממוזער|250px|[[חב"דפדיה]]. האנציקלופדיה החב"דית ה[[יחי]]דה ברשת]] | [[תמונה:Chabadpedia.jpg|ימין|ממוזער|250px|[[חב"דפדיה]]. האנציקלופדיה החב"דית ה[[יחי]]דה ברשת]] | ||
'''גאולה ומשיח''' | '''גאולה ומשיח''' |
גרסה מ־12:20, 7 ביולי 2013
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד |
תיבות משתמש | ||||||||||||||
|
והלואי היו מדקדקים אנ"ש, ובפרט התמימים,
- בדברי כ״ק מו"ח אדמו״ר הכ״מ אפילו בשיחותיו ובפרט אלו משנת השי״ת והשנה שקדמה לה
— אגרות קודש, חלק ד' עמוד כ"ד
חסיד,תמים,שליח!!
קבל החלטה טובה לזירוז הגאולה ותלמד כל שבוע את הדבר מלכות השבועי.
צייוני דרך אישיים
- י' ניסן ה'תשע"ג- נרשמתי כעורך בחבדפדיה.
- לאחרי עבודה רבה כל החודש....
- א' אייר ה' תשע"ג- פורש למנוחה קצרה.
ערכים שתרמתי
גאולה ומשיח
מושגים
אישים
בית החרושת לייצור ערכים: ארגז חול
הפתגם היומי - לוח היום יום - ה' בסיוון ה'תשפ"ד
ערב חג השבועות, מט לעומר.
ערב חג השבועות תקנ"ז אמר רבינו הזקן תורה: "וקדשתם היום ומחר גו'". "וקדשתם היום ומחר" - זהו מלמעלה, אבל "וכבסו שמלותם" דאס דארף מען אליין. דאס איז געווען די גאנצע תורה. דער צמח צדק האט מבאר געווען: וקדשתם איז געזאגט געווארען צו משה'ן, און אתפשטותא דמשה בכל דרא ודרא, וואס זיי קענען הייליג מאכען דעם היינט און דעם מארגען, אבער מ'דארף דערצו וכבסו שמלותם - לבושי מחשבה דבור ומעשה, וואס דאס דארף מען אליין.
תרגום מאידיש: ערב חג השבועות תקנ"ז אמר רבינו הזקן תורה: "וקדשתם היום ומחר גו'". "וקדשתם היום ומחר" - זהו מלמעלה, אבל "וכבסו שמלותם" זה צריך לבד. זה היה כל התורה. הצמח צדק ביאר: "וקדשתם" נאמר למשה, ו"אתפשטותא דמשה בכל דרא ודרא", שהם יכולים לקדש את היום ואת המחר, אבל בשביל זה צריך "וכבסו שמלותם" - לבושי מחשבה דבור ומעשה, שזה צריך לעשות לבד.