הבדלים בין גרסאות בדף "משתמש:די העכסטע צייט"

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 12: שורה 12:
 
{{משתמש - מצפה לגאולה}}
 
{{משתמש - מצפה לגאולה}}
 
{{משתמש - מקבל פנים}}
 
{{משתמש - מקבל פנים}}
{{משתמש - אוהב תבניות}}
 
 
}}
 
}}
  

גרסה מ־16:28, 23 באפריל 2014

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד
תיבות משתמש
ספר תורה של משיח.jpg משתמש זה מאמין ובטוח שביום ה' בסיוון ה'תשפ"ד הרבי מלך המשיח שליט"א מתגלה!
גאומש.jpg משתמש זה אוהב במיוחד ללמוד מתורת הגאולה
דגל 2.jpg משתמש זה מפרסם בגאון את בשורת הגאולה והגואל
צפתי.jpg משתמש זה הינו צפתי גאה!
מתוועד.jpg משתמש זה אוהב להתוועד על כל עניין, בכל מקום ובכל זמן.
בית המקדש 2.jpg משתמש זה מייחל לבניין בית המקדש וגאולת עם ישראל
מלך.png משתמש זה ידידותי לסביבה ונוהג לקבל את פניהם של חדשים


התמונה שמלווה אותנו


ובלשון העולם: זהו הזמן הכי נעלה ("העכסטע צייט") לגאולה האמיתית והשלימה!

ולהעיר, שבלשון "הזמן הכי נעלה" ("העכסטע צייט") מרומז תוכן הגאולה-
ש"זמן", הקשור עם מדידה והגבלה (עבר הוה ועתיד), נעשה "(הזמן) הכי נעלה", באופן שאין למעלה הימנו.
ז.א. שהגבול (זמן) עצמו נעשה בלי גבון (הכי נעלה), עד שמתאחדים ממש,
דבר מלכות ש"פ בא


צייוני דרך אישיים

  • אור לי"א ניסן ה'תשע"ג- נרשמתי כעורך בחבדפדיה.

ערכים שתרמתי

חב"דפדיה. האנציקלופדיה החב"דית היחידה ברשת

גאולה ומשיח

מושגים

אישים

קהילות חב"ד

בית החרושת לייצור ערכים: ארגז חול

הפתגם היומי - לוח היום יום - ה' בסיוון ה'תשפ"ד

היום יום.jpg
לשיעורי חת"ת ורמב"ם היומי

ערב חג השבועות, מט לעומר.

ערב חג השבועות תקנ"ז אמר רבינו הזקן תורה: "וקדשתם היום ומחר גו'". "וקדשתם היום ומחר" - זהו מלמעלה, אבל "וכבסו שמלותם" דאס דארף מען אליין. דאס איז געווען די גאנצע תורה. דער צמח צדק האט מבאר געווען: וקדשתם איז געזאגט געווארען צו משה'ן, און אתפשטותא דמשה בכל דרא ודרא, וואס זיי קענען הייליג מאכען דעם היינט און דעם מארגען, אבער מ'דארף דערצו וכבסו שמלותם - לבושי מחשבה דבור ומעשה, וואס דאס דארף מען אליין.


תרגום מאידיש: ערב חג השבועות תקנ"ז אמר רבינו הזקן תורה: "וקדשתם היום ומחר גו'". "וקדשתם היום ומחר" - זהו מלמעלה, אבל "וכבסו שמלותם" זה צריך לבד. זה היה כל התורה. הצמח צדק ביאר: "וקדשתם" נאמר למשה, ו"אתפשטותא דמשה בכל דרא ודרא", שהם יכולים לקדש את היום ואת המחר, אבל בשביל זה צריך "וכבסו שמלותם" - לבושי מחשבה דבור ומעשה, שזה צריך לעשות לבד.