שיחת משתמש:זיכער

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
ההודעה האחרונה בדף השיחה של זיכער התקבלה מהמשתמש להתראות בתאריך ה' בכסלו ה'תשפ"ג.

ברוך בואך לחב"דפדיה!

שלום זיכער, וברוך בואך לחב"דפדיה - האנציקלופדיה החב"דית ברשת האינטרנט

חב"דפדיה הינה אנציקלופדיה פתוחה, שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לשפר ולערוך אותה.

  • בראש ובראשונה, מטרת האנציקלופדיה הינה הפצת תורת חסידות חב"ד, כידוע מענה מלך המשיח להבעל שם טוב כי התגלותו תהיה על ידי הפצת מעיינות החסידות חוצה. בנוסף לזאת, באנציקלופדיה מידע על כל נושא ומושג הקשור לחסידות וחסידים.
  • לתשומת לבך: אין להכניס חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. הדבר תקף גם לגבי תוכן כתוב וגם לגבי תמונות - אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.
  • תקוותנו כי החומר הרב בחב"דפדיה יהיה לך לתועלת, ותרומותיך יהיו השתתפות בזכות להגדיל ולהרחיב את האנציקלופדיה לנחת כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח.
  • בחב"דפדיה נהוג לחתום בדפי השיחה בסיום כל תגובה. החתימה נעשית באמצעות הוספת ארבע טילדות (~~~~), או באופן אוטומטי בלחיצה על האייקון חתימהמעודכן.png (מופיע מעל חלונית העריכה). את חתימתך ניתן לעצב בדף ההעדפות האישיות.
  • בכל שאלה אפשר לפנות כאן, או בכתובת הדואר האלקטרוני: chabadpedia.a@gmail.com
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

בהצלחה רבה ומופלגה! אליהו ב. - שיחה, 23:49, ב' בטבת, ה'תשפ"ב

אזהרה[עריכה]

אזהרה!
שים לב!
עריכתך בדף ועד תלמידי התמימים חרגה מהכללים המקובלים בחב"דפדיה ולכן היא שוחזרה. אנו מאמינים שדבר זה נעשה בתום לב ומקווים שלא יחזור על עצמו.

אם לדעתך נפלה טעות או שיש להציג את הדברים באופן אחר, הינך מוזמן להעלות את הנושא לדיון בדף השיחה.

באם יש לכם הערות לגבי הודעה זו או שאתם חושבים שאינה נכונה, אנא כיתבו זאת כאן!

בברכה ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • כ"ה באב ה'תשפ"ב • 13:43, 22 באוגוסט 2022 (UTC)

אכתוב שם בהחלט. אך אשמח שתכתוב לי מאיזה כללים היא חרגה--זיכער - שיחה, 16:18, כ"ה באב, ה'תשפ"ב 16:18, 22 באוגוסט 2022 (UTC)
א. כבודו לא ענה לי מה היה בעייתי בעריכתי. ב. אין מתנגדים או תומכים בשיחה שפתחתי על לועד תלמידי התמימים. האם ברשותי לתקן?--זיכער - שיחה, 06:57, כ"ז באב, ה'תשפ"ב 06:57, 24 באוגוסט 2022 (UTC)

אזהרה 2[עריכה]

אזהרה!
אזהרה!
עריכותיך החוזרות ונשנות  בדף ועד תלמידי התמימים מהוות עבירה על הכללים המקובלים ונחשבות להשחתה. באם לא תשנה את סגנון כתיבתך בהתאם למקובל, נאלץ לחסום אותך!
באם יש לכם הערות לגבי הודעה זו או שאתם חושבים שאינה נכונה, אנא כיתבו זאת כאן!

כדאי להרגע לפני החסימה. ♦ נכתב על ידי חב"דפדי פעיל (שיחה) • יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד • 14:19, ב' בחשוון, ה'תשפ"ג (27 באוק' למניינם), ימות המשיח
אני מזכיר שכבר דנו על הנושא הזה רבות בדף השיחה דהתם והוכחתי בראיות ברורות כי אין עירכותיי בגדר השחתה כלל וכלל ואדרבה- בגדר תיקון ועשי', מדוע, למען ה', אתם כה כך נזעקים ומאיימים באיומים שונים ומשונים על תיקון טעויות מובהקות באתר חב"דפדיה, האתם כל-כך חפצים שיהי' מלא בשגיאות נוראות?!
ממליץ ל"חב"די(?) פעיל" וכל שאר חבר מרעיו לעי' היטב בדף השיחה על הערך 'ועד תלמידי התמימים', וכן בדיון שערכתי עם המשתמש 'חלוקת קונטרסים' בדף השיחה שלו.
מ"מ, (אף שנכתב ביתר ביאור בדף השיחה של המשתמש הנ"ל עיי"ש באריכות) אזכיר כאן שוב,שחבל לכם לחסום לשאו כאלו הבאים לבנות את חב"דפדיה ופועלים רבות למען שהכל יהי' רעכט וזיכער, הבקיאים בולתדות חב"ד וכבר הרחיבו ערכים רבים שהיו בגדר 'קצרמר', אשר ע"כ ע"כ, די מובן, שלמען חב"דפדיה ורבים מקוראי' ומעורכי' לא מומלץ לחסום עורכים המועלים לאתר, וק"ל. בברכת אתה חונן לאדם דעת --זיכער - שיחה, 10:16, ג' בחשוון, ה'תשפ"ג 10:16, 28 באוקטובר 2022 (UTC)
ואגב, וכפי שכתבתי כבר פעם, אולי אתה תוכל לבאר לי את השאלה שמנקרת במוחי זה מן הפעם הראשונה שבה הוזהרתי על עריכותיי שבסגנון זה, והיא: מדוע, לעניות דעתכם, זה כן נחשב להשחתה ועל איזה כללים של חב"דפדיה עירכותיי עוברות? --זיכער - שיחה, 10:19, ג' בחשוון, ה'תשפ"ג 10:19, 28 באוקטובר 2022 (UTC)

אני מציע לך לעיין בעריכות ה'תיקון' ו'העשייה' (שאינם "כלל וכלל" בגדר "השחתה"..) ♦ נכתב על ידי חב"דפדי פעיל (שיחה) • יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד • 18:44, ה' בחשוון, ה'תשפ"ג (30 באוק' למניינם), ימות המשיח

המשך העריכות בועד[עריכה]

קורא ל מפעילי מערכת לחסום אותו עבר 2 אזהרות (ואף יותר). ~ חסיד של הרבי ~  •  פארבריינגען חסידי  •  חוזרים למערכה! עכשיו יותר מתמיד כולנו מתגייסים 21:59, 19 בנובמבר 2022 (UTC)

על פי תשובת הועדה הרוחנית, הצדק עימו. יש להסיר את הכיתוב הנוכחי, ולהחזיר אותו רק לאחרי שיוסרו ממנו המילים 'ביקורת' וכיו"ב. ניתן לציין שבשונה מאת"ה הארגון נמנע באופן עיקבי מלעסוק בשיחות של השנים האחרונות, שהוא הוקם כשנתיים אחרי את"ה ומתחרה עמו על אותו קהל יעד וכיו"ב, אבל לא להציג אם זה כביקורת, והקורא הנבון ישפוט בעצמו. אנו אנציקלופדיה ולא בית חינוך או מדור דעות. להתראות - שיחה, 06:36, כ"ו בחשוון, ה'תשפ"ג 06:36, 20 בנובמבר 2022 (UTC)

ישר כח רב ל'להתראות', שמחתי מאוד לראות שתומכים בשיטתי וה' יברכך, אבקש, באם זה לא קשה, לערוך את הנכתב שם באופן המתאים לכל ולא מוטה, שקרי וחסר צורה אנציקלופדית, ואם כבודו יוכל לעשות זאת אשמח מאוד וישמחו כולם, בברכה --זיכער - שיחה, 18:41, כ"ו בחשוון, ה'תשפ"ג 18:41, 20 בנובמבר 2022 (UTC)

להתראות, אתה ממשיך עם הנחיתות שלך. זיכער לא תיקן זאת וניסח את התוכן שכתוב בביקורת בצורה בה הוועדה הרוחנית אמרה שזה כן יכול ורצוי להיות. הוא פשט מחק את זה לחלוטין ושמח מאד שתוכן זה לא יופיע כלל. אין חשש שהציות לוועדה הרוחנית היא הנר לרגליו... העיקר שאתה משחק לידיו. בהצלחה.--חייל של המלך - שיחה, 06:56, ה' בכסלו, ה'תשפ"ג 06:56, 29 בנובמבר 2022 (UTC)
לא תמכתי בשיטה של אף אחד, וזה לא משנה מה דעתי האישית. תפקידי הוא להעביר את השאלות לועדה ולהחזיר לקהילה. גם אם אני רוצה/חושב אחרת, אחרי שיש החלטה של הועדה הרוחנית, כולנו מחוייבים אליה. אני אישית לא מרגיש בנוח לעסוק עם זה, ואף שאי אפשר לעולם בלא בורסקי ובלי מעבדי עורות, אני מעדיף ליטול לעצמי חלק יפה יותר שמדיף ריח פחות נורא... להתראות - שיחה, 07:24, ה' בכסלו, ה'תשפ"ג 07:24, 29 בנובמבר 2022 (UTC)