לדלג לתוכן

שיחת משתמש:ר.ז. – הבדלי גרסאות

הוספת נושא
מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
תגובה אחרונה: 23 ביוני 2025 מאת ר.ז. בנושא ברוך שובך
Mdafula (שיחה | תרומות)
תודה ויישר כח: פסקה חדשה
ר.ז. (שיחה | תרומות)
 
(43 גרסאות ביניים של 7 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 1: שורה 1:
{{בה}}
{{בה}}
{{חממה}} בברכה -- [[משתמש:תמים של הרבי|תמים של הרבי]] - [[שיחת משתמש:תמים של הרבי|שיחה]]  ~ [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|משיח נאו!]] 11:01, 29 ביולי 2024 (IDT)
{{חממה}} בברכה -- [[משתמש:תמים של הרבי|תמים של הרבי]] - [[שיחת משתמש:תמים של הרבי|שיחה]]  ~ [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|משיח נאו!]] 11:01, 29 ביולי 2024 (IDT)
==הערה==
:יישר כח על עריכותיך החשובות. כמה הערות קטנות: נהוג לכתוב כאן בעברית תקנית לדוגמא היה ולא הי' (למרות שכך היא הלשון הספרות התורנית החב"דית). כמו כן ההערות נעשות באמצעות תבנית {{הערה|כזאת}} בצורה אחידה. תוכל להעתיק מערכים אחרים. בהצלחה גדולה בעבודת הקודש. [[משתמש:אליהו ב.|אליהו ב.]] - [[שיחת משתמש:אליהו ב.|שיחה]], 05:26, י"ז באב, ה'תשפ"ד
:יישר כח על עריכותיך החשובות. כמה הערות קטנות: נהוג לכתוב כאן בעברית תקנית לדוגמא היה ולא הי' (למרות שכך היא הלשון הספרות התורנית החב"דית). כמו כן ההערות נעשות באמצעות תבנית {{הערה|כזאת}} בצורה אחידה. תוכל להעתיק מערכים אחרים. בהצלחה גדולה בעבודת הקודש. [[משתמש:אליהו ב.|אליהו ב.]] - [[שיחת משתמש:אליהו ב.|שיחה]], 05:26, י"ז באב, ה'תשפ"ד
 
{{הערות שוליים}}
== תודה ויישר כח ==
== תודה ויישר כח ==


יישר כח גדול ועצום על התרומות הנפלאות, על הניסוח הברור שכולל גם מקורות, ועל שיתוף הידע הרחב. אשמח מאד להתוודע אליך באופן פרטי. אם תראה לנכון: mdafula@gmail.com[[משתמש:Mdafula|Mdafula]] - [[שיחת משתמש:Mdafula|שיחה]], 00:22, י"ח באב, ה'תשפ"ד 00:22, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
יישר כח גדול ועצום על התרומות הנפלאות, על הניסוח הברור שכולל גם מקורות, ועל שיתוף הידע הרחב. אשמח מאד להתוודע אליך באופן פרטי. אם תראה לנכון: mdafula@gmail.com[[משתמש:Mdafula|Mdafula]] - [[שיחת משתמש:Mdafula|שיחה]], 00:22, י"ח באב, ה'תשפ"ד 00:22, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
:גם אני אשמח שתכתוב לי מייל, המייל שלי מופיע [[משתמש:חב"ד בדרך לגאולה|פה]] תודה מראש. [[משתמש:חב"ד בדרך לגאולה|אני רוצה גאולה]] ~ [[שיחת משתמש: חב"ד בדרך לגאולה|בואו נביא אותה ביחד!]] ~ [[גאולה|מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו!]]  22:53, 28 באוגוסט 2024 (IDT)
==תערוך את דף המשתמש שלך==
ראיתי שעדיין לא ערכת את דף המשתמש שלך אז בשביל שזה לא יזיק למשתמשים שרואים קישור אדום בדף השינויים האחרונים תערוך את המשתמש שלך אתה יכול לכתוב מתי נוצרת בחב"דפדיה, מהי פעילותך באתר, וכו' וכו'. בברכה, [[משתמש:חב"ד בדרך לגאולה|אני רוצה גאולה]] ~ [[שיחת משתמש: חב"ד בדרך לגאולה|בואו נביא אותה ביחד!]] ~ [[גאולה|מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו!]]  00:13, 29 באוגוסט 2024 (IDT)
בוצע[[משתמש:ז.ר.|ז.ר.]] - [[שיחת משתמש:ז.ר.|שיחה]], 04:56, ד' בתשרי, ה'תשפ"ה 04:56, 6 באוקטובר 2024 (IDT)
==הערך [[ארבעים ותשע]]==
הערך דל וחסר חשיבות (בשונה מכמה מהערכים שעשית עד כה), אני מעביר אותו למרחב הפרטי שלך בסדר?  [[משתמש:חב"ד בדרך לגאולה]] ~ [[שיחת משתמש: חב"ד בדרך לגאולה]] ~ [[יחי|'''יחי המלך המשיח''']]  22:44, 18 בספטמבר 2024 (IDT)
:כן. אין בעיה. אם מישהו אחר רוצה לעשות כמו שצריך, תע"ב!!
העיקר שרצוני לתרום הוא [[יעודי הגאולה]] ([[כבר היה לעולמים]]\[[מעשינו ועבודתינו]]\[[טעימה מהגאולה בדורנו]], מעין, והתחלה).[[משתמש:ז.ר.|ז.ר.]] - [[שיחת משתמש:ז.ר.|שיחה]], 01:09, ט"ז באלול, ה'תשפ"ד 01:09, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
::אגב יש לך מייל? [[משתמש:חב"ד בדרך לגאולה]] ~ [[שיחת משתמש: חב"ד בדרך לגאולה]] ~ [[יחי|'''יחי המלך המשיח''']]  14:52, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
== ישר כח - הערות שוליים ==
ראשית ישר כח, עברתי מעט על העריכות המושקעות שלך בענייני גאומ"ש וחסידות ואני פשוט נרגש מההשקעה.
שנית, גיליתי את התרומות המיוחדות שלך בשל ניסיון לטפל בתקלה בהערות שוליים. ראשית והכי חשוב, אם אתה נותן להערות שוליים שמות כדי להפנות מספר פעמים לאותה הערה, בבקשה תן להם שם באמצעות אותיות ולא באמצעות מספרים. למשל במקום <nowiki><ref name=":1" />.  תכתוב <ref name=":לקוטי" />. ועוד יותר טוב יהיה אם תשמש בקוד בעברית ולא בקוד הלועזי, גם בהערה רגילה, וגם בהערה עם שם למשל {{הערה|שם=לקוטי}}</nowiki>. שוב ישר כח על תרומותיך הרבות והאיכותיות. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] י' בכסלו ה'תשפ"ה 19:41, 11 בדצמבר 2024 (IST) לא הבנתי כ"כ, בד"כ הנני עורך וכותב ע"י עריכה חזותית, ולעשות שו"ג הנני עושה CNT+SHIFT+K, אך לעשות שו"ג וזר בפעם שניה באותו ערך הנני לוחץ אל האפשרויות במסך למעלה... וכל האותיות שבקוד מקור הם התוצאות, אינני יודע איך לעשות הערה שימוש חוזר בקוד מקור, ועם שו"ג רגיל יותר קל לי CNT+SHIFT+K. ושמתי לב שיש אלו המחליפים ל{{הערה|... וכיו"ב, אך עי"ז נתקלקל ההערה אם רק משנים את ההתלה או רק את הסוף, ועוד, שגם כשמשנים את שתיהם אז זה מקלקל את ההערה השימוש חוזר.. ואם שגיתי נא תאיר את עיני.. תודה מראש![[משתמש:ז.ר.|ז.ר.]] - [[שיחת משתמש:ז.ר.|שיחה]], 03:37, י"א בכסלו, ה'תשפ"ה 03:37, 12 בדצמבר 2024 (IST)
:עוד הערה קטנה, לגבי עריכותיך בערך על מלך המשיח - וזו ההזדמנות להודות [https://chabadpedia.co.il/index.php?title=%D7%9E%D7%9C%D7%9A_%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%97&diff=712050&oldid=706776&diffmode=source על עבודה נפלאה ונחוצה של הוספת מקורות ועוד].
:יש שם את הפסקה הבאה: "במקומות רבים בדברי חז"ל נמצאים תיאורים אודות המשיח הן על שמותיו מעלותיו, זמן ביאתו ועוד. ביקשו מקור לביאתו", ושמת את אותו מקור, אם מדובר בשני נושאים שמופיעים מילה אחרי מילה, זה סתם מיותר וגם מסרבל לשים את אותו מקור פעמיים, פשוט שמים בסוף המשפט. בנוסף אעיר, אמנם לא קשור אליך אלא למי שכתב את הערך,  שזה משונה לכתוב 'במקומות רבים' ולכתוב אח"כ רק מקור אחד.
:בדומה לזה גם בערך [[ים]] במשפט הבא יש להסתפק במקור אחד בסופו: <nowiki>ובחסידות הוא נשתמש לפעמים כמשל על בלי גבול<ref name=":0">למשל אור התורה במדבר כרך ג, הנה הטעם שאצילות דוקא נק' אדם, ע' תתקפד.}}. וביחד עם זאת מביאים על זה שאין זה בלי גבול אמיתי<ref name=":0" /></nowiki>. סוף ציטוט. [[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] י' בכסלו ה'תשפ"ה 21:18, 11 בדצמבר 2024 (IST)
::נתקבל ות"ח, אי"ה אתקן מכן ואילך בל"נ. ישר כח.[[משתמש:ז.ר.|ז.ר.]] - [[שיחת משתמש:ז.ר.|שיחה]], 03:37, י"א בכסלו, ה'תשפ"ה 03:37, 12 בדצמבר 2024 (IST)
:::עוד הערה חשובה בנושא ההערות {{קריצה}} שראיתי בכמה מהערכים שיצרת שהיא חסרה. בסוף הערך שים בבקשה את התבנית הבאה <nowiki>{{הערות שוליים}}. תבנית זו יוצרת גם כותרת וגם מפנה מיקום נכון להערות. אין לכתוב בערך את הכותרת: בכותרת ==הערות שוליים== או את הקוד <references /> וכיו"ב</nowiki>. [[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] י' בכסלו ה'תשפ"ה 21:39, 11 בדצמבר 2024 (IST)
::::נכון לא ידעתי מראש, אך ראיתי שיוסף בן מלמד תיקן כמה מהערכים כך, ואכן גם עשיתי כן בשני הערכים האחרונים שיצרתי. אבל תודה אעפ"כ![[משתמש:ז.ר.|ז.ר.]] - [[שיחת משתמש:ז.ר.|שיחה]], 03:37, י"א בכסלו, ה'תשפ"ה 03:37, 12 בדצמבר 2024 (IST)
:::::ועוד בנושא הערות שוליים, זה לא תקין לשים אותם בכותרת כמו [https://chabadpedia.co.il/index.php?title=%D7%95%D7%90%D7%AA_%D7%A8%D7%95%D7%97_%D7%94%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%90%D7%94_%D7%90%D7%A2%D7%91%D7%99%D7%A8_%D7%9E%D7%9F_%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%A5&oldid=713717 כאן]. צריך למצוא מקום מתאים לשלב בפסקאות. [[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] י' בכסלו ה'תשפ"ה 22:39, 11 בדצמבר 2024 (IST)
::::::תודה אי"ה... במקרה זה השו"ג הוא לבאר את מקור החלוקה באופן כזו... הנך מכובד לשנות למקום אחר, אולי אחזור לכמה ענינים אחרי י"ט כסלו (חלוקת הש"ס) {{קריצה}}[[משתמש:ז.ר.|ז.ר.]] - [[שיחת משתמש:ז.ר.|שיחה]], 03:37, י"א בכסלו, ה'תשפ"ה 03:37, 12 בדצמבר 2024 (IST)
:::::::עוד הערה חשובה, אבקשך [https://chabadpedia.co.il/index.php/%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93:%D7%93%D7%A4%D7%99%D7%9D_%D7%97%D7%A1%D7%A8%D7%99_%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94 להכניס לפחות קטגוריה אחת] לכל אחד מהערכים שאתה יוצר. ישר כח על כל עריכותיך המועילות. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (01:21, י"ב בכסלו, ה'תשפ"ה)
נתקבל ות"ח. אי"ה מכאן ולהבא.
::::::::ישר כח שיע.ק להשלים את החסר.
וישר כח על הביאורים בשיחת משתמש:חלוקת קונטרסים[[משתמש:ז.ר.|ז.ר.]] - [[שיחת משתמש:ז.ר.|שיחה]], 08:08, כ"ה בכסלו, ה'תשפ"ה 08:08, 26 בדצמבר 2024 (IST)
==ביטול עורך חזותי==
תוכל לבטלו באמצעות העדפות←עריכה←ביטול זמני של העורך החזותי בזמן שהוא בגרסת בטא. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (00:59, כ"ז בטבת, ה'תשפ"ה)
:לא הבנתי.[[משתמש:ז.ר.|ז.ר.]] - [[שיחת משתמש:ז.ר.|שיחה]], 02:03, כ"ז בטבת, ה'תשפ"ה 02:03, 27 בינואר 2025 (IST)
:::בחב"דפדיה יש 2 אפשרויות לערוך. באמצעות העורך החזותי ואז הכתיבה היא בלי סימני קוד, או באמצעות 'עריכת קוד מקור' ואז משתמשים בסימני קוד כגון <nowiki>'''הדגשה''' {{הערה|הערה}} [[קישור]]</nowiki> . 2. את קוד הויקי אפשר להשבית כמו גם עוד אפשרויות להתאמה, באמצעות כניסה לדף העדפות. קישור לדף העדפות, מופיע בקטן בשורה הראשונה בצד השמאלי העליון של כל עמוד, - לאחר שנכנסים עם שם משתמש. זאת לצד שורה של קישורים: שיחה, טיוטה, '''העדפות''', רשימת המעקב, תרומות, יציאה מהחשבון --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] כ"ז בטבת ה'תשפ"ה 23:39, 27 בינואר 2025 (IST)
תודה התחלתי להבין, אך למשל כשערך לא מושלם הועבר לשיחה:דיני השומרים למשל, אז אם אינני בקי בשפת הקוד, האם יש אפשרות שגם בדף שיחה אוכל לערוך על ידי עריכה חזותית? בכדי שאוכל למדל להוסיף ולערוך תבנית:סוגיא למשל, בלי להיות בקי בכל הקודים?[[משתמש:ז.ר.|ז.ר.]] - [[שיחת משתמש:ז.ר.|שיחה]], 23:45, כ"ז בטבת, ה'תשפ"ה 23:45, 27 בינואר 2025 (IST)
:לא, אבל אני רואה שמצאת פתרון והעברת את זה למרחב האישי שלך [[משתמש:ז.ר./דיני שומרים]] 00:02, 30 בינואר 2025 (IST)
== הורדת הפניה מאלה למקל ==
יש סיבה למה הורדת???.  בברכה, יחי המלך המשיח!!! - [[משתמש:מ. רובין|מ. רובין]] - [[שיחת משתמש:מ. רובין|שיחה]] 15:17, 27 בינואר 2025 (IST)
הסברתי כי אלה מיועד ל"אלה" בצירה, למיזם של ספר הליקוטים, וגם יש כבר הפניה מ"אלה" בקמץ.[[משתמש:ז.ר.|ז.ר.]] - [[שיחת משתמש:ז.ר.|שיחה]], 17:38, כ"ז בטבת, ה'תשפ"ה 17:38, 27 בינואר 2025 (IST)
== הסרת קישור ==
שלום. מדוע הסרת את הקישור ב[https://chabadpedia.co.il/index.php?title=%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%9F&diff=next&oldid=734800&diffmode=source עריכה הבאה]? --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] כ"ח בטבת ה'תשפ"ה 00:16, 28 בינואר 2025 (IST)
:הקישור נמצא עדיין בשתי שורות אחרי"ז. או האם הי' צריך להיות כתוב "הערה|" לפנ"ז ב{{}}? הנני רואה שבקוד מקור הקישור הוא שונה. אבל במחשב שלי שניהם מביאים אותי למקום אחד - שיחת השבוע גליון 963. [[משתמש:ז.ר.|ז.ר.]] - [[שיחת משתמש:ז.ר.|שיחה]], 01:24, כ"ח בטבת, ה'תשפ"ה 01:24, 28 בינואר 2025 (IST)
:צודק, טעות שלי התכוונתי לשים בהערה ורק כעת רואה שלא עשיתי זאת. יש"כ. [[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] כ"ט בטבת ה'תשפ"ה 23:56, 29 בינואר 2025 (IST)
==לחיים! לערך ה[[מאה]]!==
== ישר כח ==
על תרומותיך האדירות לאתר!--[[משתמש:מענדל סופר|מענדל סופר]] - [[שיחת משתמש:מענדל סופר|שיחה]], 09:50, י"א בשבט, ה'תשפ"ה 09:50, 9 בפברואר 2025 (IST)
:מצטרף בהחלט. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (18:20, י"א בשבט, ה'תשפ"ה)
{{עיטור| תמונה =סמל חבדפדיה.png| כותרת =עיטור למשתמש שמקדם את האתר ללא לאות!| סיבה =| חתימה =. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (18:20, י"א בשבט, ה'תשפ"ה)}}
== רשימת המנורה ==
אשמח שתכתוב את דעתך בדף השיחה שם. יש"כ גדול--[[משתמש:מענדל סופר|מענדל סופר]] - [[שיחת משתמש:מענדל סופר|שיחה]], 03:35, י"ח בשבט, ה'תשפ"ה 03:35, 16 בפברואר 2025 (IST)
== יישר ==
כח עצום על פעלך הרב! האם תוכל בבקשה לעבוד על יצירת ערך על המספר 'אלף'? מאד נצרך וחסר (וכבר אתמחי גברא בכגון דא...)--[[משתמש:מענדל סופר|בברכה, מענדל סופר]] - [[שיחת משתמש:מענדל סופר|שיחה]], 15:04, י"א באדר, ה'תשפ"ה 15:04, 11 במרץ 2025 (IST)
:סליחה שלא עניתי, אך יש לך מ"מ?. אינני יודע ענינו יש מ"מ אחד בספר הליקוטים. ומציין עם למאות עשרות... שיש כבר כזה ערך כאן[[משתמש:ז.ר.|ז.ר.]] - [[שיחת משתמש:ז.ר.|שיחה]], 08:05, כ"ד בניסן, ה'תשפ"ה 08:05, 22 באפריל 2025 (IDT)
== סיסמה שנשכחה ==
שלום ז.ר. מצטער שלא עניתי על המייל הקודם שלך. אין לי דרך לאפס סיסמה שלא דרך המייל שלך. יש 2 אפשרויות. א' למצוא את אימייל שחזור הסיסמה (אתמול בלילה ניסיתי לשלוח לך כזה). אולי הוא בטעות מגיע אליך לתיקיית ה'ספאם' . אולי נרשמת לאתר עם אימייל אחר ואיפוס הסיסמה מגיע אליו.
אפשרות ב'. אתה יכול לפתוח משתמש חדש עם כל שם שתבחר, לכתוב לי בדף השיחה, ואאחד את המשתמש הישן עם החדש, כך שכל העריכות הישנות ישוייכו לשם המשתמש החדש. והשם הישן ימחק.
בברכה [[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] כ"א בסיוון ה'תשפ"ה 17:49, 17 ביוני 2025 (IDT)
:תודה![[מיוחד:תרומות/200.12.168.32|200.12.168.32]] 03:55, 18 ביוני 2025 (IDT)
== ברוך שובך  ==
שלום ר.ז. וברוך שובך. רציתי להעיר בערך שכתבת [[פנינים|מרגליות]]. הטקסט היה בעייתי מאוד, חוץ משגיאות כתיב (לצייט - לציית, תולכות - תולדות, תחשיט), הערך כולו נכתב בשפה לא מדוברת, לא קולחת ובלתי אפשרית להבנה למי שאינם מכירים את תורת החסידות. לדוגמה 'בזמנים קדמוניות' ביטוי בשפה ארכאית ומשובשת (זכר ונקבה) במקום זה אפשר פשוט לכתוב 'בעבר'.  הכותרת הבאה -מרגליות (פרשונים) - לא לבלבל- היא כותרת שלא שייך לשים. שאחריה הופיעה המשפט הבא: יש גם מרגליות מרק, משפט חסר פשר... ועוד ועוד.
חשוב לי לציין שאני מעריך מאוד את העבודה שנעשתה על הערך, ליקוט המקורות הוא מושקע והידע מחכים, אך לא שייך בשום אופן להעלות לאתר ערך במצב הנ"ל. שוב יש"כ על תרומתך הרבה לאתר. [[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] כ"ז בסיוון ה'תשפ"ה 00:29, 23 ביוני 2025 (IDT)
:תודה על האיחוד! ותודה רבה על כל הההשעה שעשית לתקן את הערך[[משתמש:ר.ז.|ר.ז.]] - [[שיחת משתמש:ר.ז.|שיחה]], 02:01, כ"ז בסיוון, ה'תשפ"ה 02:01, 23 ביוני 2025 (IDT)

גרסה אחרונה מ־01:01, 23 ביוני 2025

ר.ז. ענה על ההודעה האחרונה בדף שיחתו בתאריך 23/6/2025 בשעה 01:01:30.

ברוך בואך לחב"דפדיה!

שלום ר.ז., וברוך בואך לחב"דפדיה - האנציקלופדיה החב"דית ברשת האינטרנט

חב"דפדיה הינה אנציקלופדיה פתוחה, שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לשפר ולערוך אותה.

  • בראש ובראשונה, מטרת האנציקלופדיה הינה הפצת תורת חסידות חב"ד, כידוע מענה מלך המשיח להבעל שם טוב כי התגלותו תהיה על ידי הפצת מעיינות החסידות חוצה. בנוסף לזאת, באנציקלופדיה מידע על כל נושא ומושג הקשור לחסידות וחסידים.
  • לתשומת לבך: אין להכניס חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. הדבר תקף גם לגבי תוכן כתוב וגם לגבי תמונות - אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.
  • תקוותנו כי החומר הרב בחב"דפדיה יהיה לך לתועלת, ותרומותיך יהיו השתתפות בזכות להגדיל ולהרחיב את האנציקלופדיה לנחת כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח.
  • בחב"דפדיה נהוג לחתום בדפי השיחה בסיום כל תגובה. החתימה נעשית באמצעות הוספת ארבע טילדות (~~~~), או באופן אוטומטי בלחיצה על האייקון (מופיע מעל חלונית העריכה). את חתימתך ניתן לעצב בדף ההעדפות האישיות.
  • בכל שאלה אפשר לפנות כאן, או בכתובת הדואר האלקטרוני: chabadpedia.a@gmail.com
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

שלום וברוכים הבאים לחב"דפדיה! מומלץ להיכנס לפרויקט החממה. בחממה תוכלו לבחור לך חונך שילווה אותך בצעדים הראשונים שלך בחב"דפדיה, וכן תוכלו לכתוב שם את שאלותיך ולהתייעץ עם עורכים מנוסים.

בהצלחה!

בברכה -- תמים של הרבי - שיחה ~ משיח נאו! 11:01, 29 ביולי 2024 (IDT)תגובה

יישר כח על עריכותיך החשובות. כמה הערות קטנות: נהוג לכתוב כאן בעברית תקנית לדוגמא היה ולא הי' (למרות שכך היא הלשון הספרות התורנית החב"דית). כמו כן ההערות נעשות באמצעות תבנית [1] בצורה אחידה. תוכל להעתיק מערכים אחרים. בהצלחה גדולה בעבודת הקודש. אליהו ב. - שיחה, 05:26, י"ז באב, ה'תשפ"ד

הערות שוליים

  1. ^ כזאת

תודה ויישר כח[עריכת קוד מקור]

יישר כח גדול ועצום על התרומות הנפלאות, על הניסוח הברור שכולל גם מקורות, ועל שיתוף הידע הרחב. אשמח מאד להתוודע אליך באופן פרטי. אם תראה לנכון: mdafula@gmail.comMdafula - שיחה, 00:22, י"ח באב, ה'תשפ"ד 00:22, 22 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

גם אני אשמח שתכתוב לי מייל, המייל שלי מופיע פה תודה מראש. אני רוצה גאולה ~ בואו נביא אותה ביחד! ~ מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו! 22:53, 28 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

תערוך את דף המשתמש שלך[עריכת קוד מקור]

ראיתי שעדיין לא ערכת את דף המשתמש שלך אז בשביל שזה לא יזיק למשתמשים שרואים קישור אדום בדף השינויים האחרונים תערוך את המשתמש שלך אתה יכול לכתוב מתי נוצרת בחב"דפדיה, מהי פעילותך באתר, וכו' וכו'. בברכה, אני רוצה גאולה ~ בואו נביא אותה ביחד! ~ מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו! 00:13, 29 באוגוסט 2024 (IDT) בוצעז.ר. - שיחה, 04:56, ד' בתשרי, ה'תשפ"ה 04:56, 6 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה

הערך ארבעים ותשע[עריכת קוד מקור]

הערך דל וחסר חשיבות (בשונה מכמה מהערכים שעשית עד כה), אני מעביר אותו למרחב הפרטי שלך בסדר? משתמש:חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחת משתמש: חב"ד בדרך לגאולה ~ יחי המלך המשיח 22:44, 18 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

כן. אין בעיה. אם מישהו אחר רוצה לעשות כמו שצריך, תע"ב!!

העיקר שרצוני לתרום הוא יעודי הגאולה (כבר היה לעולמים\מעשינו ועבודתינו\טעימה מהגאולה בדורנו, מעין, והתחלה).ז.ר. - שיחה, 01:09, ט"ז באלול, ה'תשפ"ד 01:09, 19 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

אגב יש לך מייל? משתמש:חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחת משתמש: חב"ד בדרך לגאולה ~ יחי המלך המשיח 14:52, 19 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

ישר כח - הערות שוליים[עריכת קוד מקור]

ראשית ישר כח, עברתי מעט על העריכות המושקעות שלך בענייני גאומ"ש וחסידות ואני פשוט נרגש מההשקעה. שנית, גיליתי את התרומות המיוחדות שלך בשל ניסיון לטפל בתקלה בהערות שוליים. ראשית והכי חשוב, אם אתה נותן להערות שוליים שמות כדי להפנות מספר פעמים לאותה הערה, בבקשה תן להם שם באמצעות אותיות ולא באמצעות מספרים. למשל במקום <ref name=":1" />. תכתוב <ref name=":לקוטי" />. ועוד יותר טוב יהיה אם תשמש בקוד בעברית ולא בקוד הלועזי, גם בהערה רגילה, וגם בהערה עם שם למשל {{הערה|שם=לקוטי}}. שוב ישר כח על תרומותיך הרבות והאיכותיות. --שיעשיחה י' בכסלו ה'תשפ"ה 19:41, 11 בדצמבר 2024 (IST) לא הבנתי כ"כ, בד"כ הנני עורך וכותב ע"י עריכה חזותית, ולעשות שו"ג הנני עושה CNT+SHIFT+K, אך לעשות שו"ג וזר בפעם שניה באותו ערך הנני לוחץ אל האפשרויות במסך למעלה... וכל האותיות שבקוד מקור הם התוצאות, אינני יודע איך לעשות הערה שימוש חוזר בקוד מקור, ועם שו"ג רגיל יותר קל לי CNT+SHIFT+K. ושמתי לב שיש אלו המחליפים ל{{הערה|... וכיו"ב, אך עי"ז נתקלקל ההערה אם רק משנים את ההתלה או רק את הסוף, ועוד, שגם כשמשנים את שתיהם אז זה מקלקל את ההערה השימוש חוזר.. ואם שגיתי נא תאיר את עיני.. תודה מראש!ז.ר. - שיחה, 03:37, י"א בכסלו, ה'תשפ"ה 03:37, 12 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

עוד הערה קטנה, לגבי עריכותיך בערך על מלך המשיח - וזו ההזדמנות להודות על עבודה נפלאה ונחוצה של הוספת מקורות ועוד.
יש שם את הפסקה הבאה: "במקומות רבים בדברי חז"ל נמצאים תיאורים אודות המשיח הן על שמותיו מעלותיו, זמן ביאתו ועוד. ביקשו מקור לביאתו", ושמת את אותו מקור, אם מדובר בשני נושאים שמופיעים מילה אחרי מילה, זה סתם מיותר וגם מסרבל לשים את אותו מקור פעמיים, פשוט שמים בסוף המשפט. בנוסף אעיר, אמנם לא קשור אליך אלא למי שכתב את הערך, שזה משונה לכתוב 'במקומות רבים' ולכתוב אח"כ רק מקור אחד.
בדומה לזה גם בערך ים במשפט הבא יש להסתפק במקור אחד בסופו: ובחסידות הוא נשתמש לפעמים כמשל על בלי גבול<ref name=":0">למשל אור התורה במדבר כרך ג, הנה הטעם שאצילות דוקא נק' אדם, ע' תתקפד.}}. וביחד עם זאת מביאים על זה שאין זה בלי גבול אמיתי<ref name=":0" />. סוף ציטוט. שיעשיחה י' בכסלו ה'תשפ"ה 21:18, 11 בדצמבר 2024 (IST)תגובה
נתקבל ות"ח, אי"ה אתקן מכן ואילך בל"נ. ישר כח.ז.ר. - שיחה, 03:37, י"א בכסלו, ה'תשפ"ה 03:37, 12 בדצמבר 2024 (IST)תגובה
עוד הערה חשובה בנושא ההערות שראיתי בכמה מהערכים שיצרת שהיא חסרה. בסוף הערך שים בבקשה את התבנית הבאה {{הערות שוליים}}. תבנית זו יוצרת גם כותרת וגם מפנה מיקום נכון להערות. אין לכתוב בערך את הכותרת: בכותרת ==הערות שוליים== או את הקוד <references /> וכיו"ב. שיעשיחה י' בכסלו ה'תשפ"ה 21:39, 11 בדצמבר 2024 (IST)תגובה
נכון לא ידעתי מראש, אך ראיתי שיוסף בן מלמד תיקן כמה מהערכים כך, ואכן גם עשיתי כן בשני הערכים האחרונים שיצרתי. אבל תודה אעפ"כ!ז.ר. - שיחה, 03:37, י"א בכסלו, ה'תשפ"ה 03:37, 12 בדצמבר 2024 (IST)תגובה
ועוד בנושא הערות שוליים, זה לא תקין לשים אותם בכותרת כמו כאן. צריך למצוא מקום מתאים לשלב בפסקאות. שיעשיחה י' בכסלו ה'תשפ"ה 22:39, 11 בדצמבר 2024 (IST)תגובה
תודה אי"ה... במקרה זה השו"ג הוא לבאר את מקור החלוקה באופן כזו... הנך מכובד לשנות למקום אחר, אולי אחזור לכמה ענינים אחרי י"ט כסלו (חלוקת הש"ס) ז.ר. - שיחה, 03:37, י"א בכסלו, ה'תשפ"ה 03:37, 12 בדצמבר 2024 (IST)תגובה
עוד הערה חשובה, אבקשך להכניס לפחות קטגוריה אחת לכל אחד מהערכים שאתה יוצר. ישר כח על כל עריכותיך המועילות. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (01:21, י"ב בכסלו, ה'תשפ"ה)

נתקבל ות"ח. אי"ה מכאן ולהבא.

ישר כח שיע.ק להשלים את החסר.

וישר כח על הביאורים בשיחת משתמש:חלוקת קונטרסיםז.ר. - שיחה, 08:08, כ"ה בכסלו, ה'תשפ"ה 08:08, 26 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

ביטול עורך חזותי[עריכת קוד מקור]

תוכל לבטלו באמצעות העדפות←עריכה←ביטול זמני של העורך החזותי בזמן שהוא בגרסת בטא. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (00:59, כ"ז בטבת, ה'תשפ"ה)

לא הבנתי.ז.ר. - שיחה, 02:03, כ"ז בטבת, ה'תשפ"ה 02:03, 27 בינואר 2025 (IST)תגובה
בחב"דפדיה יש 2 אפשרויות לערוך. באמצעות העורך החזותי ואז הכתיבה היא בלי סימני קוד, או באמצעות 'עריכת קוד מקור' ואז משתמשים בסימני קוד כגון '''הדגשה''' {{הערה|הערה}} [[קישור]] . 2. את קוד הויקי אפשר להשבית כמו גם עוד אפשרויות להתאמה, באמצעות כניסה לדף העדפות. קישור לדף העדפות, מופיע בקטן בשורה הראשונה בצד השמאלי העליון של כל עמוד, - לאחר שנכנסים עם שם משתמש. זאת לצד שורה של קישורים: שיחה, טיוטה, העדפות, רשימת המעקב, תרומות, יציאה מהחשבון --שיעשיחה כ"ז בטבת ה'תשפ"ה 23:39, 27 בינואר 2025 (IST)תגובה

תודה התחלתי להבין, אך למשל כשערך לא מושלם הועבר לשיחה:דיני השומרים למשל, אז אם אינני בקי בשפת הקוד, האם יש אפשרות שגם בדף שיחה אוכל לערוך על ידי עריכה חזותית? בכדי שאוכל למדל להוסיף ולערוך תבנית:סוגיא למשל, בלי להיות בקי בכל הקודים?ז.ר. - שיחה, 23:45, כ"ז בטבת, ה'תשפ"ה 23:45, 27 בינואר 2025 (IST)תגובה

לא, אבל אני רואה שמצאת פתרון והעברת את זה למרחב האישי שלך משתמש:ז.ר./דיני שומרים 00:02, 30 בינואר 2025 (IST)

הורדת הפניה מאלה למקל[עריכת קוד מקור]

יש סיבה למה הורדת???. בברכה, יחי המלך המשיח!!! - מ. רובין - שיחה 15:17, 27 בינואר 2025 (IST) הסברתי כי אלה מיועד ל"אלה" בצירה, למיזם של ספר הליקוטים, וגם יש כבר הפניה מ"אלה" בקמץ.ז.ר. - שיחה, 17:38, כ"ז בטבת, ה'תשפ"ה 17:38, 27 בינואר 2025 (IST)תגובה

הסרת קישור[עריכת קוד מקור]

שלום. מדוע הסרת את הקישור בעריכה הבאה? --שיעשיחה כ"ח בטבת ה'תשפ"ה 00:16, 28 בינואר 2025 (IST)תגובה

הקישור נמצא עדיין בשתי שורות אחרי"ז. או האם הי' צריך להיות כתוב "הערה|" לפנ"ז ב{{}}? הנני רואה שבקוד מקור הקישור הוא שונה. אבל במחשב שלי שניהם מביאים אותי למקום אחד - שיחת השבוע גליון 963. ז.ר. - שיחה, 01:24, כ"ח בטבת, ה'תשפ"ה 01:24, 28 בינואר 2025 (IST)תגובה
צודק, טעות שלי התכוונתי לשים בהערה ורק כעת רואה שלא עשיתי זאת. יש"כ. שיעשיחה כ"ט בטבת ה'תשפ"ה 23:56, 29 בינואר 2025 (IST)תגובה

לחיים! לערך המאה![עריכת קוד מקור]

ישר כח[עריכת קוד מקור]

על תרומותיך האדירות לאתר!--מענדל סופר - שיחה, 09:50, י"א בשבט, ה'תשפ"ה 09:50, 9 בפברואר 2025 (IST)תגובה

מצטרף בהחלט. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (18:20, י"א בשבט, ה'תשפ"ה)
עיטור למשתמש שמקדם את האתר ללא לאות!
על כל עריכותיך בתקופה האחרונה. עלה והצלח! . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (18:20, י"א בשבט, ה'תשפ"ה)

רשימת המנורה[עריכת קוד מקור]

אשמח שתכתוב את דעתך בדף השיחה שם. יש"כ גדול--מענדל סופר - שיחה, 03:35, י"ח בשבט, ה'תשפ"ה 03:35, 16 בפברואר 2025 (IST)תגובה

יישר[עריכת קוד מקור]

כח עצום על פעלך הרב! האם תוכל בבקשה לעבוד על יצירת ערך על המספר 'אלף'? מאד נצרך וחסר (וכבר אתמחי גברא בכגון דא...)--בברכה, מענדל סופר - שיחה, 15:04, י"א באדר, ה'תשפ"ה 15:04, 11 במרץ 2025 (IST)תגובה

סליחה שלא עניתי, אך יש לך מ"מ?. אינני יודע ענינו יש מ"מ אחד בספר הליקוטים. ומציין עם למאות עשרות... שיש כבר כזה ערך כאןז.ר. - שיחה, 08:05, כ"ד בניסן, ה'תשפ"ה 08:05, 22 באפריל 2025 (IDT)תגובה

סיסמה שנשכחה[עריכת קוד מקור]

שלום ז.ר. מצטער שלא עניתי על המייל הקודם שלך. אין לי דרך לאפס סיסמה שלא דרך המייל שלך. יש 2 אפשרויות. א' למצוא את אימייל שחזור הסיסמה (אתמול בלילה ניסיתי לשלוח לך כזה). אולי הוא בטעות מגיע אליך לתיקיית ה'ספאם' . אולי נרשמת לאתר עם אימייל אחר ואיפוס הסיסמה מגיע אליו.

אפשרות ב'. אתה יכול לפתוח משתמש חדש עם כל שם שתבחר, לכתוב לי בדף השיחה, ואאחד את המשתמש הישן עם החדש, כך שכל העריכות הישנות ישוייכו לשם המשתמש החדש. והשם הישן ימחק.

בברכה שיעשיחה כ"א בסיוון ה'תשפ"ה 17:49, 17 ביוני 2025 (IDT)תגובה

תודה!200.12.168.32 03:55, 18 ביוני 2025 (IDT)תגובה

ברוך שובך[עריכת קוד מקור]

שלום ר.ז. וברוך שובך. רציתי להעיר בערך שכתבת מרגליות. הטקסט היה בעייתי מאוד, חוץ משגיאות כתיב (לצייט - לציית, תולכות - תולדות, תחשיט), הערך כולו נכתב בשפה לא מדוברת, לא קולחת ובלתי אפשרית להבנה למי שאינם מכירים את תורת החסידות. לדוגמה 'בזמנים קדמוניות' ביטוי בשפה ארכאית ומשובשת (זכר ונקבה) במקום זה אפשר פשוט לכתוב 'בעבר'. הכותרת הבאה -מרגליות (פרשונים) - לא לבלבל- היא כותרת שלא שייך לשים. שאחריה הופיעה המשפט הבא: יש גם מרגליות מרק, משפט חסר פשר... ועוד ועוד.

חשוב לי לציין שאני מעריך מאוד את העבודה שנעשתה על הערך, ליקוט המקורות הוא מושקע והידע מחכים, אך לא שייך בשום אופן להעלות לאתר ערך במצב הנ"ל. שוב יש"כ על תרומתך הרבה לאתר. שיעשיחה כ"ז בסיוון ה'תשפ"ה 00:29, 23 ביוני 2025 (IDT)תגובה

תודה על האיחוד! ותודה רבה על כל הההשעה שעשית לתקן את הערךר.ז. - שיחה, 02:01, כ"ז בסיוון, ה'תשפ"ה 02:01, 23 ביוני 2025 (IDT)תגובה