שיחת משתמש:להתראות/ארכיון 3: הבדלים בין גרסאות בדף
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 1: | שורה 1: | ||
{{דף ארכיון}} | {{דף ארכיון}} | ||
{{משתמש:שלום/תבנית ארכיון|מספר ארכיון=[[שיחת משתמש:להתראות/ארכיון 1|א]] - [[שיחת משתמש:להתראות/ארכיון 2|ב]] - [[שיחת משתמש:להתראות/ארכיון 3|ג]]}} | {{משתמש:שלום/תבנית ארכיון|מספר ארכיון=[[שיחת משתמש:להתראות/ארכיון 1|א]] - [[שיחת משתמש:להתראות/ארכיון 2|ב]] - [[שיחת משתמש:להתראות/ארכיון 3|ג]] - [[שיחת משתמש:להתראות/ארכיון 4|ד]]}} | ||
== ארכוב == | == ארכוב == |
גרסה אחרונה מ־09:09, 3 בפברואר 2021
דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.
תיבת ארכיון
|
ארכוב[עריכת קוד מקור]
לתועלת הכלל, כדאי לארכב את הדף שיחת משתמש בשלב מסויים כשהוא מתמלא. אם אתה עסוק מדי, אעשה זאת עבורך בשמחה. שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ד' בתמוז ה'תשע"ו, למניינם 23:57, 10 ביולי 2016 (UTC)
הצבעה[עריכת קוד מקור]
בוא להצביע ולהשפיע!--אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - הצטרפו למיזם של חב"דפדיה: א חסידישע פארבריינגען 15:09, 14 ביולי 2016 (UTC)
מחכה לתגובותיך המחכימות![עריכת קוד מקור]
כאן וכאן. תודה מראש, • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 10:15, כ"ג בתמוז, הקהל ה'תשע"ו
- נ.ב. כאן המקום להצטרף לבקשת משתמש:שלום לעיל לגבי ארכוב שיחתך. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 10:16, כ"ג בתמוז, הקהל ה'תשע"ו
- אולי זה יעזור שפחות ירצו להשאיר לי הודעות בדף השיחה... גם ככה אין לי מספיק זמן... להתראות - שיחה 21:03, 30 ביולי 2016 (UTC)
- על ה(הסכמה ל)אירכוב! וסליחה מראש אם בגלל זה אשאיר לך יותר מידי הודעות בדף השיחה... • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 07:10, כ"א באב, הקהל ה'תשע"ו
- אולי זה יעזור שפחות ירצו להשאיר לי הודעות בדף השיחה... גם ככה אין לי מספיק זמן... להתראות - שיחה 21:03, 30 ביולי 2016 (UTC)
רשת מחנות הקיץ גן ישראל בארץ הקודש[עריכת קוד מקור]
איך בכל זאת אפשר להשחיל את זה? (חיילי הרבי) ובד"א, מתי תארכב את דף השיחה?--לחיים! אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - חסידישעפדיה! - י"ט באב ה'תשע"ו 12:36, 23 באוגוסט 2016 (UTC)
ערך מומלץ[עריכת קוד מקור]
מה דעתך לבחור ערך הקרוב לליבך, ולעבוד עליו יחדיו כערך מומלץ, יחד עם שאר החברים כמובן? הייתי כמובן מעדיף ערך תוכני מתורת החסידות. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"א באב ה'תשע"ו, למניינם 04:31, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- ואגב, אזכירך שוב, כי הארכוב הוא פשוט חסד של אמת עם חברים יקרים, שקשה להם קצת לדפדף ארוכות בכל פעם שמבקרים בדף שיחתך. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"א באב ה'תשע"ו, למניינם 04:32, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- אני באמצע לעבוד על צה"ל ועל הביקור של אדמו"ר הריי"צ בארצות הברית. במקביל צריך גם לסיים את הפרוייקט של התבניות 'מועדים חסידיים' ו'מסעות רבותינו נשיאינו', וכמובן להמשיך עם העבודה של תבניות התאריכים עד לקבלת מחזור שלם על השנה כולה, ולקדם את הפרוייקט של תבניות 'הידעת', וכל זאת מבלי לזנוח את תחביבי העיקרי, הוספת ערכים חדשים (בעיקר על אישים שונים ומשונים...). אם תציע שם של ערך, אשמח לקחת אותו כפרוייקט ולהתקדם בו לפי הזמן הפנוי. להתראות - שיחה 04:37, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- חסד של אמת - מוגדר רק אם לא מצפים לקבל עליו תודה. והיות שאני ברוך ה' נשאר לעבוד לצד המשתמשים היקרים, מן הנמנע שיהיה זה חסד של אמת... בכל אופן, אם זה ממש ממש ממש מפריע לך, אני מסכים לך להתערב בדף שיחתי ולארכב אותו, וכך לגמול עם עצמך חסד של אמת. להתראות - שיחה 04:37, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- שהחינו והיגיענו וקימנו לזמן הזה! ברכותי על הארכוב!--לחיים! אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - חסידישעפדיה! כ"א באב ה'תשע"ו 10:40, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- לפי ההתרגשות של המגיבים(פה ובמקומות אחרים) לא נותר אלא לאמר " זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו".דור השביעי - שיחה 11:01, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- כידוע, אשר לומר 'זה' רק כשאפשר להצביע. וכל עוד אנחנו בהתוועדות וירטואלית... - שלום, אני צריך לסגור כרטיס. מתי ההתוועדות בתשרי? להתראות - שיחה 15:25, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- תלוי בקהל. תודיע לנו מתי אתה מוכן, ואולי תוכל לברר גם עם המשתמשים בחב"דפדיה שאותם אתה מכיר פא"פ. שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"א באב ה'תשע"ו, למניינם 16:51, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- כמה מרגש להשתמש בפעם הראשונה בתבנית החדשה ובכזה הקשר מרנין: מצטרף לפארבריינגען ההיסטורי. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 16:17, כ"ב באב, הקהל ה'תשע"ו
- החצוצרות (מהקהל) מוכנות, השטיח עומד לפני פריסה, והכל מחכים וממתינים לרגע המיוחל הקהל במוצאיו למקהילים העולמיים בתורה, בחסידות ובאנשיהם. אין דבר גדול כחיי קהילה מוכרת, דבר שמן הסתם יביא להרבה תועלת. ובקיצור, מתי זה קורה?.. • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 17:31, 26 באוגוסט 2016 (UTC)
- מיד כש"להתראות" יגיע, הוא מתבקש להודיע על הגעתו, ואז נקבע על זמני ההתוועדות. אם שיע מגיע גם הוא, כמובן שזה תלוי גם בהגעתו. שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ב באב ה'תשע"ו, למניינם 17:53, 26 באוגוסט 2016 (UTC)
- אגב, ראיתי בא' השיחות מתשכ"ז שהרבי מבאר, שכיוון שהקהל מתחיל בחג הסוכות הרי "שנת הקהל" ממשיכה עד חג הסוכות בשנה שלאחריה (ויש לעיין האם זה מתאים גם למה שחידש הרבי בתשמ"ח, ששנת הקהל מתחילה כבר מראשיתה. ואכ"מ). אז אם ההתוועדות תהיה לפני חג הסוכות, היא תוכל להיחשב כמעמד הקהל... ולא באתי אלא להעיר.--8775 - משיח נאו! -- פארבריינגען א' באלול ה'תשע"ו, שנת הקהל 12:31, 4 בספטמבר 2016 (UTC)
- מיד כש"להתראות" יגיע, הוא מתבקש להודיע על הגעתו, ואז נקבע על זמני ההתוועדות. אם שיע מגיע גם הוא, כמובן שזה תלוי גם בהגעתו. שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ב באב ה'תשע"ו, למניינם 17:53, 26 באוגוסט 2016 (UTC)
- החצוצרות (מהקהל) מוכנות, השטיח עומד לפני פריסה, והכל מחכים וממתינים לרגע המיוחל הקהל במוצאיו למקהילים העולמיים בתורה, בחסידות ובאנשיהם. אין דבר גדול כחיי קהילה מוכרת, דבר שמן הסתם יביא להרבה תועלת. ובקיצור, מתי זה קורה?.. • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 17:31, 26 באוגוסט 2016 (UTC)
- כמה מרגש להשתמש בפעם הראשונה בתבנית החדשה ובכזה הקשר מרנין: מצטרף לפארבריינגען ההיסטורי. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 16:17, כ"ב באב, הקהל ה'תשע"ו
- תלוי בקהל. תודיע לנו מתי אתה מוכן, ואולי תוכל לברר גם עם המשתמשים בחב"דפדיה שאותם אתה מכיר פא"פ. שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"א באב ה'תשע"ו, למניינם 16:51, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- כידוע, אשר לומר 'זה' רק כשאפשר להצביע. וכל עוד אנחנו בהתוועדות וירטואלית... - שלום, אני צריך לסגור כרטיס. מתי ההתוועדות בתשרי? להתראות - שיחה 15:25, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- לפי ההתרגשות של המגיבים(פה ובמקומות אחרים) לא נותר אלא לאמר " זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו".דור השביעי - שיחה 11:01, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- שהחינו והיגיענו וקימנו לזמן הזה! ברכותי על הארכוב!--לחיים! אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - חסידישעפדיה! כ"א באב ה'תשע"ו 10:40, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- חסד של אמת - מוגדר רק אם לא מצפים לקבל עליו תודה. והיות שאני ברוך ה' נשאר לעבוד לצד המשתמשים היקרים, מן הנמנע שיהיה זה חסד של אמת... בכל אופן, אם זה ממש ממש ממש מפריע לך, אני מסכים לך להתערב בדף שיחתי ולארכב אותו, וכך לגמול עם עצמך חסד של אמת. להתראות - שיחה 04:37, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- אני באמצע לעבוד על צה"ל ועל הביקור של אדמו"ר הריי"צ בארצות הברית. במקביל צריך גם לסיים את הפרוייקט של התבניות 'מועדים חסידיים' ו'מסעות רבותינו נשיאינו', וכמובן להמשיך עם העבודה של תבניות התאריכים עד לקבלת מחזור שלם על השנה כולה, ולקדם את הפרוייקט של תבניות 'הידעת', וכל זאת מבלי לזנוח את תחביבי העיקרי, הוספת ערכים חדשים (בעיקר על אישים שונים ומשונים...). אם תציע שם של ערך, אשמח לקחת אותו כפרוייקט ולהתקדם בו לפי הזמן הפנוי. להתראות - שיחה 04:37, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- שו"ר שבגיליון האחרון של ממ"ש דאתקרי "פנסאים", התייחס הרה"ח ר' שמעון ווייצהנדלר לנושא. ולא באתי אלא להעיר--8775 - משיח נאו! -- פארבריינגען כ"ב באלול ה'תשע"ו, שנת הקהל 21:31, 25 בספטמבר 2016 (UTC).
זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]
בערך חסידות פינסק קרלין יש תמונה משטורעם של הרב חיים שלום דייטש לכאורה זה בעייתי.דור השביעי - שיחה 00:38, 28 באוגוסט 2016 (UTC)
- אתה מוזמן למחוק אותה מהערך ולהציב תבנית 'למחיקה' בדף של התמונה עצמה (או להעלות במקום התמונה הזו תמונה חופשית מאינפו וכיו"ב של הרב דייטש, ו'לרדוס' את התמונה הקיימת). להתראות - שיחה 04:32, 28 באוגוסט 2016 (UTC)
- יש שתי קטגוריות שכדאי לפתוח א) צאצאי אדמו"ר הזקן ב) רבני ערים חסידי חב"ד (אים הייתי יודע הייתי עושה זאת בעצמי)דור השביעי - שיחה 15:36, 29 באוגוסט 2016 (UTC)
ערכים בחסידות[עריכת קוד מקור]
אין לי מילים להביע את הערכתי על פועלך העצום בערכי חסידות!
(אגב, אם אתה עובד בחיפוש על ידי תוכנה תורנית כל שהיא ברשת, אשמח אם תוכל לקשר ישירות למקור, כמו שאני עושה). --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ח באב ה'תשע"ו, למניינם 18:01, 1 בספטמבר 2016 (UTC)
- לא ברשת. באוצר החכמה. בהזדמנות צריך לעשות מיזם ולקשר את כל הערכים התורניים למקורות שלהם (דוגמת ריבוי המקורות בערך על שיטת לימודו של הרבי, ועוד). להתראות - שיחה 18:26, 1 בספטמבר 2016 (UTC)
- למה לא ברשת למשל בספריית חב"ד ליובאווטש כמוני? --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ח באב ה'תשע"ו, למניינם 18:27, 1 בספטמבר 2016 (UTC)
- כי אפשרויות החיפוש מדוייקות יותר, ויש שם ספרים רבים יותר. להתראות - שיחה 18:28, 1 בספטמבר 2016 (UTC)
- נו נו. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ח באב ה'תשע"ו, למניינם 18:29, 1 בספטמבר 2016 (UTC)
- כי אפשרויות החיפוש מדוייקות יותר, ויש שם ספרים רבים יותר. להתראות - שיחה 18:28, 1 בספטמבר 2016 (UTC)
- למה לא ברשת למשל בספריית חב"ד ליובאווטש כמוני? --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ח באב ה'תשע"ו, למניינם 18:27, 1 בספטמבר 2016 (UTC)
נפש אלוקית[עריכת קוד מקור]
בהמשך לפעלך הרחב בערכי חסידות, הנני העני ממעש בשם העשיר ממעש רבי כתית למאור, מציע לערוך מעט את הערך נפש אלוקית באופן שיוכלו להציעו למומלצות. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ח באב ה'תשע"ו, למניינם 18:36, 1 בספטמבר 2016 (UTC)
- כידוע לך זה רבות בשנים, אני בדרך כלל משקיע בערכים חדשים. קשה לי לבנות מחדש ערך כתוב. זו הסיבה שאני ושנוזל זכרונו לברכה לחיי העולם הזה התנגדנו כל כך לעריכותיו של כתית בשנותיו הראשונות כאן במחיצתנו, כשהוא הוסיף במרצו הבלתי נדלה ערכים רבים. להתראות - שיחה 18:39, 1 בספטמבר 2016 (UTC)
- מדובר בכל אופן בערך היוצא מן הכלל, בכך שהוא אמור להיות ערך מומלץ, וככזה אמור להיות לעיניך לטוב או למוטב, להביע דעתך בדיון המומלצות, וא"כ מה טוב שאם ישנן הערות, יציינו על כך כבר עכשיו, ולא לאחר ההצעה. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ח באב ה'תשע"ו, למניינם 23:32, 1 בספטמבר 2016 (UTC)
ערך חסר[עריכת קוד מקור]
בעקבות דבריך לאחרונה שאתה מעונין לקבל ערכים בסיסיים חסרים, אשמח להציע לך את הערך הכל-כך בסיסי שאולי תרצה לעבוד עליו - הפצת היהדות. לבחירתך. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 06:28, א' באלול, הקהל ה'תשע"ו
- האם תוכל בבקשה לכתוב ערך על מן (מזון)? • כתית למאור • בית הבד 15:55, 5 בספטמבר 2016 (UTC)
- קרייזי, בוצע. כתית, ✔ יבוצע . הכל בעהי"ת כמובן וכפשוט. להתראות - שיחה 07:08, 7 בספטמבר 2016 (UTC)
- בוצע להתראות - שיחה 11:48, 20 בספטמבר 2016 (UTC)
- והפעם - בקשותיי: תומכי תמימים פתח תקווה ותומכי תמימים ראשון לציון (קטנה). הייתי בטוח שתחשוב על זה לבד, אבל בכל מקרה... • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 12:41, ב' בכסלו ה'תשע"ז
- בוצע להתראות - שיחה 11:48, 20 בספטמבר 2016 (UTC)
- קרייזי, בוצע. כתית, ✔ יבוצע . הכל בעהי"ת כמובן וכפשוט. להתראות - שיחה 07:08, 7 בספטמבר 2016 (UTC)
תורהפדיה[עריכת קוד מקור]
רציתי לשאול דעתך על מיזם החברותות תורהפדיה, אשמח אם תענה בהקדם, בתודה מראש--גמר חתימה טובה אני אוהב כל יהודי - יחי המלך המשיח ז' בתשרי ה'תשע"ז 16:36, 9 באוקטובר 2016 (UTC)
- אני בעד כל דבר טוב. לא יודע כמה הוא שייך לחב"דפדיה. אולי היה יותר הגיוני אם יבחרו נושא שאותו כותבים יחד ודנים בו כמו שעשו בערך על ניצוץ משיח. להתראות - שיחה 16:49, 9 באוקטובר 2016 (UTC)
- בדיוק! מדברים על סוגיות שונות בגמרא ודנים בהם!--גמר חתימה טובה אני אוהב כל יהודי - יחי המלך המשיח ז' בתשרי ה'תשע"ז 16:51, 9 באוקטובר 2016 (UTC)
- לא הובנתי. אם זה מקדם את מטרתה של חב"דפדיה - מה טוב. לענ"ד במתכונת העכשווית זה לא יקדם, אלא אם כן יבחרו נושא בנגלה, ויתמקדו בכתיבתו, ותוך כדי הכתיבה וסביב הפרטים השונים שנכתבו בגוף בערך - ידונו ויחקרו וכו'. להתראות - שיחה 16:53, 9 באוקטובר 2016 (UTC)
- רעיון טוב, האם תוכל להכניס את זה בתקנון?--גמר חתימה טובה אני אוהב כל יהודי - יחי המלך המשיח ז' בתשרי ה'תשע"ז 16:57, 9 באוקטובר 2016 (UTC)
- לא הובנתי. אם זה מקדם את מטרתה של חב"דפדיה - מה טוב. לענ"ד במתכונת העכשווית זה לא יקדם, אלא אם כן יבחרו נושא בנגלה, ויתמקדו בכתיבתו, ותוך כדי הכתיבה וסביב הפרטים השונים שנכתבו בגוף בערך - ידונו ויחקרו וכו'. להתראות - שיחה 16:53, 9 באוקטובר 2016 (UTC)
- בדיוק! מדברים על סוגיות שונות בגמרא ודנים בהם!--גמר חתימה טובה אני אוהב כל יהודי - יחי המלך המשיח ז' בתשרי ה'תשע"ז 16:51, 9 באוקטובר 2016 (UTC)
שינה בסוכה[עריכת קוד מקור]
מתכבד אנכי להזמינך להביע דעתך לתקן ולהאיר כמיטב ידיעותיך בערך שינה בסוכה, תודה.--הנחה - שיחה 22:25, 12 באוקטובר 2016 (UTC)
גרשיים[עריכת קוד מקור]
למה אתה שם את הגרשיים בתוך ההפניה? זה לא אמור להיות חלק משם הערך מ. פינחסי - שיחה • י"ח בתשרי ה'תשע"ז
- סתם עשיתי עריכה רחבה והיתה התנגשות ומה שראיתי בהסתכלות שטחית זה רק התיקון של היסטרויה/היסטוריה אז דרסתי. אחרי זה ראיתי. אגב, אם אני רוקד באמצע השדה, גם לך מותר לרקוד ברחובה של עיר... להתראות - שיחה 05:44, 20 באוקטובר 2016 (UTC)
משקה[עריכת קוד מקור]
אודה לתגובתך בתקנת המשקה#אינם שלוחי. חורף בריא. --שיע • שיחה כ"ג בתשרי ה'תשע"ז 17:56, 25 באוקטובר 2016 (UTC)
תבניות חשיבות[עריכת קוד מקור]
אכן הגיע הזמן להביע יותר דיעות בערכים שתחת תבנית חשיבות. ראה תשובתי בדף השיחה, ונא להגיב גם בשיחה:אריק סיני--שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ג' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 14:53, 4 בנובמבר 2016 (UTC)
- אינני עובד כמנטר וממילא אני לא שם לב להנחת תבניות כגון אלו. להתראות - שיחה 17:26, 5 בנובמבר 2016 (UTC)
בוט[עריכת קוד מקור]
הערכים החדשים שיצרת (בת מצוה ומלוה מלכה) קיבלו גיבוי חזק מהבוט על ידי החלפות. לתשומת לבך. --שלום בוט2 - שיחה 02:29, 6 בנובמבר 2016 (UTC)
מנחם ברוד[עריכת קוד מקור]
סתם לידיעתך, זה בורות מדהימה של משיחיסטים בהבנת הנקרא. ברוד לא טוען שצריך לפרסם שאדמו"ר הריי"צ הוא נשיא דורנו, הוא בסך הכל מספר לך סיפור - כיצד הגיב הרבי עצמו על הפירסומים. אין כוונתו שעלינו לנהוג כך (שהרי הוא בעצמו מפרסם על הרבי), אלא להוכיח שכשהרבי אומר על הרבי הריי"צ כוונתו היא כפשוטה, ודלא כהאומרים "נשמתו בי" ושאר עניינים רוחניים, שהקשר בינם לפשט הדברים - מקרי בהחלט.--8775 - משיח נאו! -- פארבריינגען ה' בחשוון ה'תשע"ז 14:06, 6 בנובמבר 2016 (UTC)
- אני שמח שחזרנו לסגנון הניסוח האהוב עליך. "בורות מדהימה". בכל אופן, לענ"ד זה מוכיח את ההיפך המוחלט: בחלקים מסויימים בקרב חסידי חב"ד התקבלה ההנחה הפשוטה שלא משנה מה הרבי אמר, השאלה מה מסתדר עם הידיעות וההבנות המוקדמות שלי, ומה נוח לי. הוא בעצמו לא מפרסם על הרבי שהוא שופט יועץ ונביא. ואם כדבריך שהוא אכן מאמין שהרבי אמר שצריך לפרסם כך על אדמו"ר הריי"צ, והוא בעצמו מפרסם על הרבי - אזי שהוא עושה ההיפך מהוראת הרבי. הגיע הזמן להשתחרר מכבלי ההסברים הרדודים שנועדו להוות עלה תאנה בלבד לחוסר אמונה ופעולה. בהצלחה. להתראות - שיחה 09:33, 7 בנובמבר 2016 (UTC)
שמות משתמשים[עריכת קוד מקור]
שלום להתראות, אין לכתוב שמות אמיתיים של משתמשים (אלא אם כן הרשו זאת בפירוש) (כוונתי למה שכתבת בערך על חב"דפדיה בעבר, עלי ועל חיים). אמנם השם שלי לא כ"כ סודי וגם הכינוי די מגלה... אבל עדיין איני מעוניין שיהיה רשום בפירוש. זאת בלי קשר לעובדה שהגדרת התפקיד שם לא הייתה מדוייקת. בברכה --שיע • שיחה י"ג בחשוון ה'תשע"ז 07:54, 14 בנובמבר 2016 (UTC)
- לא זכור לי שכתבתי, וגם לא מצאתי בהיסטוריה... מחקת גם מההיסטוריה? ייתכן שמישהו כתב מהמחשב שלי או מאחד הפלאפונים החכמים שהשתמשתי בהם כדי לעדכן ולא יצאתי כשסיימתי. מצטער. להתראות - שיחה 13:53, 14 בנובמבר 2016 (UTC)
מחכה לביאתו[עריכת קוד מקור]
כמדומה לי שבקי אתה בתורת בערלה וולף, ומכיוון שראיתי שיש לו בעניין מחכה לביאתו (בקובץ השיתופי שלך..) אולי תתמצת ותוסיף לערך ציפייה למשיח מדוע הוא כופר וכו'.--הנחה]] - שיחה 16:01, 5 בדצמבר 2016 (UTC)
- א. אם כבר בפן האישי, אתה מאוד מסקרן אותי בכל פעם מחדש עם מי הזכות. אם תוכל להזדהות במייל או לשלוח רמז - אשמח . ב. על של פועל, אינני בקיא מספיק, לא בתורת בערל'ה ולא בכלל. אחד מהחסרונות שלי זה השכחה, שמשום מה אצל אחרים נתפסת כמעלה. בגלל שאני נוטה לשכוח אני כותב הרבה, כדי שלפחות יהיה לי תיעוד שאוכל לחזור אליו, וגם אולי באמצעות הכתיבה ייכנס קצת יותר לאצבעות. ג. לשמחתי עיתותי הנתונות בידי מוקדשות למילוי השליחות שהרבי שליט"א הטיל עלי, וממילא לצערי אני קצת פחות פעיל בחב"דפדיה. ד. מהו הקובץ השיתופי שלי? ה. במסגרת הקביעות האישית שלי בלימוד גאומ"ש, אם תיתן לי לינק ישיר או שתדבר ברור יותר, אשמח לעשות זאת בשבוע הקרוב. יחי! להתראות - שיחה 14:35, 6 בדצמבר 2016 (UTC)
- א. עדיין לא הגיע הזמן.. (וכמדומה שאיננו מכירים גם, אולי פנים וכיו"ב) ד. הקישור מופיע בדף המשתמש שלי. ה. בערך ציפייה לגאולה כתבתי בשעתו פרשנויות שונות בעניין המחכה לביאתו שנראה מלשון הרמב"ם שחסרונו מגדיר את האדם ככופר, דבר התמוה ביותר, עיי"ש. ועתה ראיתי שיש באוסף שם קובץ word המכיל ביאור שלו, שמרפרוף היה נראה לי מחודש. ובטח הדפיסו באופן רשמי בספרו. וכדאי היה להוסיף זאת שם בערך בקיצור, עם ציון מדוייק למיקום בספר (שאינו תח"י). -- נכתב ע"י הנחה ששכח לחתום את שמו.
- רק רציתי להעיר, הנחה, שכשיגיע הזמן אשמח שתעדכן גם אותי...
- ובנוגע לביאורו של בערלה, האם התכוונת לזה? • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 04:30, ז' בכסלו ה'תשע"ז
- א. עדיין לא הגיע הזמן.. (וכמדומה שאיננו מכירים גם, אולי פנים וכיו"ב) ד. הקישור מופיע בדף המשתמש שלי. ה. בערך ציפייה לגאולה כתבתי בשעתו פרשנויות שונות בעניין המחכה לביאתו שנראה מלשון הרמב"ם שחסרונו מגדיר את האדם ככופר, דבר התמוה ביותר, עיי"ש. ועתה ראיתי שיש באוסף שם קובץ word המכיל ביאור שלו, שמרפרוף היה נראה לי מחודש. ובטח הדפיסו באופן רשמי בספרו. וכדאי היה להוסיף זאת שם בערך בקיצור, עם ציון מדוייק למיקום בספר (שאינו תח"י). -- נכתב ע"י הנחה ששכח לחתום את שמו.
שחזור[עריכת קוד מקור]
זה נלחץ לי בטעות, ועמך הסליחה.. • כתית למאור • בית הבד 20:38, כ"ח בכסלו, ה'תשע"ז (28 בדצמ' למניינם), ימות המשיח
עשר[עריכת קוד מקור]
--אני אוהב כל יהודי - יחי המלך המשיח - בואו נתוועד! י"ג בטבת ה'תשע"ז
שחזור[עריכת קוד מקור]
במקרים כגון זה של בני היכלא, כאשר ההוספה עצמה יש בה תוכן והבעיה רק בניסוח, מומלץ שלא לשחזר סתם אלא להעביר בדף השיחה. המעלה בזה היא שזה מאפשר למישהו אחר לנסח מחדש ולהעביר לערך, וגם פחות פוגעני כלפי האנונימי שטרח וכתב פסקה ארוכה בנושא. כך לפחות לא נעלם לו כל מה שהוא כתב. בברכה --שיע • שיחה י"ט בשבט ה'תשע"ז 23:15, 15 בפברואר 2017 (UTC)
המן[עריכת קוד מקור]
לכבוד פורים כדאי לעשות ערך על המן האגגי (שר"י) --חבר - שיחה - בואו נתוועד! משיח בא בתאריך: י"א באדר ה'תשע"ז
יישרכוח!ו --פורים שמח! חבר - שיחה - בואו נתוועד! משיח בא בתאריך: י"ד באדר ה'תשע"ז
- עדיין יש עבודה להשלים את ענינו על פי חסידות, ועיצוב. 213.151.52.24 12:20, 12 במרץ 2017 (UTC)
קופת צדקה[עריכת קוד מקור]
כל הכבוד על הערך! רק להעיר, שלאחר ההשקעה הגדולה ביותר בכתיבת הערך, חבל לא להשקיע עוד טיפה להפנות אליו מהערכים הרלוונטיים (צדקה ומבצע צדקה). ביצעתי כעת, ולתשומת לבך הטהור להבא. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 06:35, י"ט באדר ה'תשע"ז
- ליבי הטהור עסוק מעל לראש בריבוי ענינים אחרים, בשליחות ובתשלום. יחד עם זה, אני מרגיש חוב קדוש להקצות זמן גם לחב"דפדיה. לעיתים אני מצליח יותר ולפעמים פחות. בסידור השעות הנוכחי שלי, יש לי פחות ופחות זמן ליד אינטרנט, ובשל כך אני עושה את עיקר העבודה בבית. פשוט לא היה לי זמן בשביל זה. להתראות - שיחה 07:28, 17 במרץ 2017 (UTC)
סוגריים[עריכת קוד מקור]
שמתי לב שהינך מקפיד להוסיף סוגריים בשמות ערכים. לכאורה במקום שאין יותר מפירוש אחד זה מיותר ולענ"ד מכביד. שף ויתיב • קאנפרענץ רום 18:05, 5 במאי 2017 (UTC)
- אדרבה, תסביר למה לדעתך בערך כמו נניח "יום יום משיח וגאולה" צריך סוגריים "ספר". שף ויתיב • קאנפרענץ רום 02:28, 7 במאי 2017 (UTC)
- כי זה ספר לא מספיק מוכר, ואני חושב שאדם שרואה את כותרת הערך צריך להבין מהכותרת בלבד מה תוכן הערך. להתראות - שיחה 09:55, 7 במאי 2017 (UTC)
- גם אני מסכים, אבל רק על סוגי הספרים הללו (שהם כמו עלונים....)(דרך אגב, לעתים נראה שאם היה מישהו ממציא עלון שבועי אם שמות שונים כל שבוע היה כאן ערך לכל עלון).--הנחה - שיחה 09:59, 7 במאי 2017 (UTC)
- כי זה ספר לא מספיק מוכר, ואני חושב שאדם שרואה את כותרת הערך צריך להבין מהכותרת בלבד מה תוכן הערך. להתראות - שיחה 09:55, 7 במאי 2017 (UTC)
- אדרבה, תסביר למה לדעתך בערך כמו נניח "יום יום משיח וגאולה" צריך סוגריים "ספר". שף ויתיב • קאנפרענץ רום 02:28, 7 במאי 2017 (UTC)
פונה להצבעה באולם הדיונים בעניין ונקבע בעז"ה מדיניות מסודרת. --שיע • שיחה י"א בסיוון ה'תשע"ז 13:47, 5 ביוני 2017 (UTC)
אודה לקל[עריכת קוד מקור]
בנוגע ל שמא תואיל לזכות אותנו במידע על מקור ההקלטה, ומי המשורר בה? --שיע • שיחה ו' בסיוון ה'תשע"ז 21:18, 31 במאי 2017 (UTC)
לכאורה קבצים אלו מוגנים בזכויות יוצרים, לא? שף ויתיב מחוץ לחשבון
קשה לי להאמין (באופן כללי, ובפרט להאמין) שאלו הכללים. הנ"ל
- תתחיל להאמין (באופן כללי, לפחות). • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 09:37, י"א בסיוון ה'תשע"ז
- אמונה לא עובד אם "תתחיל!!"... יש לאכול מצה, ללמוד תורה, להתקשר לאילנא דחיי וכו' וכו' ומובן למבינים הטעם לזה שאמונה הוא כח מכוחות הנפש - עניינו ההרגש של הנפש בעניינים שאינם נתפסים בהשגה (כמבואר בתניא) ולכן יש צורך ביגיעה רבה כדי להאמין ולא כדעת הטועים והמטעים...--הנחה - שיחה 10:03, 5 ביוני 2017 (UTC)
- הרב הנחה, להתענג מכל פעם שהינך כותב משהו לענין הרי זה בבחינת תענוג תמידי שאינו תענוג. אני ויתר החברים כאן מצפים ליום שנזכה להכירך פנים. שף ויתיב • קאנפרענץ רום 10:22, 5 ביוני 2017 (UTC)
- להתראות היקר, לאחר בקשת מחילה, נא לציין את הפרטים בדף כל אחד מהקבצים הרלוונטיים, כבר היו לנו מיקרים שקיבלנו איומים מעורכי דין על תביעות בגין הפרת זכויות יוצרים שגרמו הרבה טרדה ולכן חשוב מאוד להקפיד לכך. במקרה של ספק עדיף לא להעלות. במקרה של הקבצים הנ"ל, היות שבימינו העסק פרוץ לגמרי, וגם הזמרים עצמם מעלים לאתרים השונים שירים כדי לפרסם את עצמם, לדעתי אפשר להעלות שירים בודדים מדיסקים לא חדשים, ובתנאי שמציינים את שם המלחין והמבצע. אני לא חושב שזה מספיק מבחינה חוקית, ולכן לא אכניס זאת למדיניות של חב"דפדיה, אבל זה מספיק לפחות מבחינת העובדה שאנחנו נותנים קרדיט ליוצר, וזה מאפשר גם לאתר את הקבצים במקרה של תלונות. כמובן שבמקום שיש אפשרות חילופית ללא בעיות הז"י, חובה להשתמש בה. ולסיכום, מכיוון שאתה לא חדש כאן, בטח לא תעשה כמעשיהם של משתשמים חדשים, שכותבים שלא לפי הכללים ואז אומרים: אני את שלי עשיתי אתם תתקנו. ובמיוחד אנא הקפד על כך לפחות מכאן ולהבא... --שיע • שיחה י"א בסיוון ה'תשע"ז 13:00, 5 ביוני 2017 (UTC)
- הרב הנחה, להתענג מכל פעם שהינך כותב משהו לענין הרי זה בבחינת תענוג תמידי שאינו תענוג. אני ויתר החברים כאן מצפים ליום שנזכה להכירך פנים. שף ויתיב • קאנפרענץ רום 10:22, 5 ביוני 2017 (UTC)
- אמונה לא עובד אם "תתחיל!!"... יש לאכול מצה, ללמוד תורה, להתקשר לאילנא דחיי וכו' וכו' ומובן למבינים הטעם לזה שאמונה הוא כח מכוחות הנפש - עניינו ההרגש של הנפש בעניינים שאינם נתפסים בהשגה (כמבואר בתניא) ולכן יש צורך ביגיעה רבה כדי להאמין ולא כדעת הטועים והמטעים...--הנחה - שיחה 10:03, 5 ביוני 2017 (UTC)
סקבלו[עריכת קוד מקור]
יש"כ גדול על הערך החדש והמושקע שניאור זלמן משה סקובלו. ראה שאלתי בדף השיחה. יחי --שיע • שיחה כ"ו בתמוז ה'תשע"ז 22:25, 20 ביולי 2017 (UTC)
מתקפת עריכת ערכים[עריכת קוד מקור]
ראה אולם דיונים--Men770 - שיחה. כעת,י"ג בתשרי ה'תשע"ח, 15:08 מגיע משיח! יחי המלך!
התוועדות חירום![עריכת קוד מקור]
--קער אַ וועלט היינט! - שיחה 18:44, 4 בנובמבר 2017 (UTC)
ר' שניאור זלמן שניאורסון (ירושלים)[עריכת קוד מקור]
להתראות שלום, לפני כמה שנים כתבת את הערך הנזכר בכותרת. מכיוון שיש שם מידע הנראה לי כשגוי, אשמח לדעת מאיפה שאבת את הידע הזה. למעשה, יש להניח שכל הבעיות שלכם נובעות מכך שאין אתם אומרים לחיים. ואף אם כן, מן הסתם אומרים אתם על פראסטע ולא על ריינע... עכ"פ, לחיים!!! שף ויתיב • קאנפרענץ רום 08:52, 24 בינואר 2018 (UTC)
- לא זוכר. לצערי. תוכל פשוט למחוק את כל המידע הבלתי מבוסס. להתראות - שיחה 10:08, 24 בינואר 2018 (UTC)
- הבעיה היא שכל הערך בלתי מבוסס (היינו שאין לו מקורות), ואילו אני מכיר מערער על פרט אחד ויחיד... למעשה, יש להניח שכל הבעיות שלכם נובעות מכך שאין אתם אומרים לחיים. ואף אם כן, מן הסתם אומרים אתם על פראסטע ולא על ריינע... עכ"פ, לחיים!!! שף ויתיב • קאנפרענץ רום 01:02, 25 בינואר 2018 (UTC)
- מבחינתי אכן תוכל למחוק את הכל... ויחד עם זה שמונים אחוז (לכל הפחות) מחב"דפדיה, שהחומר בה מופיע ברובו המוחלט ללא מקורות. להתראות - שיחה 07:22, 30 בינואר 2018 (UTC)
- ראשית כל זו באמת בעיה שהצביעו עליה בעבר. העניין הוא שעכשיו, אין לי מושג מה נכון ומה לא, אך בודאי שישנם דברים לא נכונים שעכשיו יש להם מקור: "חב"דפדיה", ועל אלה אני בוכייה. למעשה, יש להניח שכל הבעיות שלכם נובעות מכך שאין אתם אומרים לחיים. ואף אם כן, מן הסתם אומרים אתם על פראסטע ולא על ריינע... עכ"פ, לחיים!!! שף ויתיב • קאנפרענץ רום 07:04, 31 בינואר 2018 (UTC)
- מבחינתי אכן תוכל למחוק את הכל... ויחד עם זה שמונים אחוז (לכל הפחות) מחב"דפדיה, שהחומר בה מופיע ברובו המוחלט ללא מקורות. להתראות - שיחה 07:22, 30 בינואר 2018 (UTC)
- הבעיה היא שכל הערך בלתי מבוסס (היינו שאין לו מקורות), ואילו אני מכיר מערער על פרט אחד ויחיד... למעשה, יש להניח שכל הבעיות שלכם נובעות מכך שאין אתם אומרים לחיים. ואף אם כן, מן הסתם אומרים אתם על פראסטע ולא על ריינע... עכ"פ, לחיים!!! שף ויתיב • קאנפרענץ רום 01:02, 25 בינואר 2018 (UTC)
נחום גולדשמיד[עריכת קוד מקור]
שלום להתראות, התרשה לי לערוך את הערך על גולדשמיד? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ו באדר ה'תשע"ח 18:03, 13 במרץ 2018 (UTC)
- בשמחה רבה. למעשה את הערך כתב אחד מידידי שפעם נכנסתי מהמחשב שלו ומאז הוא שותף בעריכות שלי. אני רק נתתי לו צורה. תערוך כחפצך. להתראות - שיחה 19:07, 14 במרץ 2018 (UTC)
- תודה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ח באדר ה'תשע"ח 10:23, 15 במרץ 2018 (UTC)
- במחשבה שניה, לא אעשה זאת. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ח באדר ה'תשע"ח 10:26, 15 במרץ 2018 (UTC)
- תודה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ח באדר ה'תשע"ח 10:23, 15 במרץ 2018 (UTC)
יהושע דוברבסקי[עריכת קוד מקור]
לא מתאימה ליהודי רציני שכמוך עריכה רוויית שגיאות שכזו. אני תולה את זה בהקפצות המצויות בדרך כלל שהמכשיר הנייד עושה, ועדיין מתפלא... • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 08:30, כ"ז בניסן ה'תשע"ח
הרב הלר[עריכת קוד מקור]
יש"כ על ההוספה המועילה, יחד עם זאת מחקתי את המשפט 'מהרבנים המקלים' הוא עשוי להתפרש לא נכון, ובכל מקום שיש חשש ליניקת החיצונים שב ואל תעשה עדיף, אולי ניתן היה להכניס את זה אם היה מקור ראוי לזה. --שיע • שיחה ו' באייר ה'תשע"ח 19:29, 21 באפריל 2018 (IST)
תבנית:הידעת?/163[עריכת קוד מקור]
תבנית:הידעת?/163, האמנם ההוראה הייתה להכריז "אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח שליט"א"? יש מקור לזה? בינתיים מישהו מחק. --שיע • שיחה י"ג באדר ב' ה'תשע"ט 22:05, 20 במרץ 2019 (UTC)
- שיע.ק מה הגליק ומה החשש אם לברך רק בנוסח זה? לספר את הסיפור בצורה מסורסת, זה פשוט מצחיק. להתראות - שיחה, 17:34, ט"ז באדר ב', ה'תשע"ט 17:34, 23 במרץ 2019 (UTC)
- מה הגליק לעוות היסטוריה כשהויכוח הזה כבר עלה בעבר? הרי אפשר לשמוע את בעל המעשה עצמו מספר את הסיפור וזה ללא המילים "מלך המשיח שליט"א". זאת מלבד הענין שמטבע לשון זה ברור שאינו מגיע מהרבי, שאמנם הרבה לכנות את חותנו "משיח צדקנו" אך לא מלך המשיח. שף ויתיב • קאנפרענץ רום
- לא מכיר את הויכוח, ואין לי שום ענין לעוות ההיסטוריה, רק שאני בתמימותי ניסיתי לחשוב בצורה אובייקטיבית האם יש 'גליק' לסיפור בלא נוסח זה, ולכן כתבתי כנ"ל. כמובן שגם אם הסיפור אירע אחרת, זה לא ישנה לי בכהוא זה מאמונתי (באופן הפרסום והתוארים, לא בסיפור...), שהרי לא מפיו אנו חיים. לא ידעתי שהוא מספר כך, ואני לעומת זאת שמעתי כמה וכמה פעמים ומאישים שונים כמו שכתבתי. למרות שאפשר להמציא סברות שונות למה כשסיפר השמיט, ואולי היו כאלו ששמעו ממנו אחרת בהזדמנות אחרת, ברור שכשיש עדות מפי בעל המעשה מול סברה, נקבל את עדותו עד שתופרך באופן וודאי. מה שכן, אשמח אם תסביר לי בדעת עליון מה הגליק בסיפור אם זה סתם בנוסח הרגיל והבנאלי, עד שהוא 'הוכרח' לברך מ'חשש' שמא הרבי עצמו יברך? להתראות - שיחה, 05:43, י"ח באדר ב', ה'תשע"ט 05:43, 25 במרץ 2019 (UTC)
- הויכוח היה ביני לבינך מעל גבי האתר. זה היה כשכתבת הידעת על כך שפעם אחת הכריזו בפני הרבי "באופן רשמי" את המילים מלך המשיח, כשבדקנו (אני וידידי המשוגע) בוידאו, הסתבר שלהד"ם.
- כמובן שאם הופכים את הסיפור ל'דרמטי' ("פחד" עד ש"הוכרח"), הסיפור לא מובן, אך אם תסתכל על זה כפי שזה כנראה היה - נער צעיר שלא רצה להכריז בפני הקהל, הסיפור יובן היטב.
- עכשיו אני שם לב שכנראה אני עושה רושם שחזרתי לאתר רק על מנת להתקיף אותך, ולא היא. זה פשוט הטבע שלי... שף ויתיב • קאנפרענץ רום
- הוספה לאחר זמן, עכשיו מצאתי את הויכוח המקורי, וממה שכתבתי שם ברור שהוא אפילו לא פחד לומר את זה... שף ויתיב • קאנפרענץ רום
- לא מכיר את הויכוח, ואין לי שום ענין לעוות ההיסטוריה, רק שאני בתמימותי ניסיתי לחשוב בצורה אובייקטיבית האם יש 'גליק' לסיפור בלא נוסח זה, ולכן כתבתי כנ"ל. כמובן שגם אם הסיפור אירע אחרת, זה לא ישנה לי בכהוא זה מאמונתי (באופן הפרסום והתוארים, לא בסיפור...), שהרי לא מפיו אנו חיים. לא ידעתי שהוא מספר כך, ואני לעומת זאת שמעתי כמה וכמה פעמים ומאישים שונים כמו שכתבתי. למרות שאפשר להמציא סברות שונות למה כשסיפר השמיט, ואולי היו כאלו ששמעו ממנו אחרת בהזדמנות אחרת, ברור שכשיש עדות מפי בעל המעשה מול סברה, נקבל את עדותו עד שתופרך באופן וודאי. מה שכן, אשמח אם תסביר לי בדעת עליון מה הגליק בסיפור אם זה סתם בנוסח הרגיל והבנאלי, עד שהוא 'הוכרח' לברך מ'חשש' שמא הרבי עצמו יברך? להתראות - שיחה, 05:43, י"ח באדר ב', ה'תשע"ט 05:43, 25 במרץ 2019 (UTC)
- מה הגליק לעוות היסטוריה כשהויכוח הזה כבר עלה בעבר? הרי אפשר לשמוע את בעל המעשה עצמו מספר את הסיפור וזה ללא המילים "מלך המשיח שליט"א". זאת מלבד הענין שמטבע לשון זה ברור שאינו מגיע מהרבי, שאמנם הרבה לכנות את חותנו "משיח צדקנו" אך לא מלך המשיח. שף ויתיב • קאנפרענץ רום
קופות צדקה[עריכת קוד מקור]
אם תוכל בבקשה לעיין בדבריי כאן. -- שף ויתיב • קאנפרענץ רום 07:44, 7 באפריל 2019 (IST)
הערך יצחק רוזן:[עריכת קוד מקור]
האם אפשר לכתוב על כל אדם מאנ"ש ערך?
אני לא מכיר את הנ"ל, אבל לא הבנתי מה מיוחד בו בשביל לכתוב עליו ערך... שלומי חלוויעל - שיחה, 16:47, ט' בניסן, ה'תשע"ט 16:47, 14 באפריל 2019 (IST)
- שלומי חלוויעל, ראשית כל, ברוך הבא.
- שנית, אם אתה פותח שיחה ורוצה להכניס "אנטר" עשה זאת פעמיים, ללא זאת זה לא ירד שורה.
- שלישית, יש תבנית:חשיבות, באם הינך חושב שערך מסויים אין לו מקום בחב"דפדיה, פשוט תלחץ "עריכה" ובשורה הראשונה תכתוב {{חשיבות}}.
- בברכה, -- שף ויתיב • קאנפרענץ רום 17:00, 14 באפריל 2019 (IST)
- ראשית, תודה על ההארה.
- שנית, שאלתי היא האם אפשר לכתוב ערך על כל אדם מאנ"ש... משום שהנ"ל לא נראה לי אדם מיוחד... שלומי חלוויעל - שיחה, 17:54, ט' בניסן, ה'תשע"ט 17:54, 14 באפריל 2019 (IST)
- שתיקה כהודאה?! שלומי חלוויעל - שיחה, 21:25, י"ג בניסן, ה'תשע"ט 21:25, 18 באפריל 2019 (IST)
- שתיקה כהוכחה לכך שאין לי גישה לאימייל / אין לי זמן לפתוח את חב"דפדיה. בכל אופן, זה לא סתם 'כל אחד מאנ"ש', אלא יהודי שעסק רבות בכתיבה ועריכה, ולענ"ד זהו דבר שמזכה אותו בערך. גם העובדה שמבין מאות התושבים בשיכון חב"ד בלוד דווקא הוא נמנה על הוועדה המארגנת של שיעורי התורה, מוכיח במידת מה על מרכזיותו בעסקנות הכלל ביחס לשאר החסידים המתגוררים בשיכון. להתראות - שיחה, 04:51, י"ד בניסן, ה'תשע"ט 04:51, 19 באפריל 2019 (IST)
- דבריך אינם נכונים בעליל. "עסק רבות בכתיבה ועריכה" - היכן ומתי?! אני חולק עליך באופן מוחלט. אני מכיר אין-ספור אנשים שעסקו בכתיבה - ואין עליהם ערך. אז דיי עם השטויות. שלומי חלוויעל - שיחה, 18:25, י"ח באייר, ה'תשע"ט 18:25, 23 במאי 2019 (IST)
- א. ייתכן וטעיתי, ואני נכון להתנצל על כך בכל פה. ב. זה שיש אנשים שעסקו בכתיבה ואין עליהם ערך, לא אומר שלא ראוי שיהיה עליהם ערך. אני מכיר לצערי ריבוי שלוחים ורבנים שהיה ראוי שיהיה להם ערך ועדיין לא נמצא המתנדב שירים את הכפפה ויוריד את היד אל המקלדת. ג. דעתי באופן כללי היא שצריך לחפש להוסיף במידע ולא להשמיט ולמחוק, כך עוד ולא מדובר בלשון הרע, וכיו"ב. ד. הסגנון המתלהם גורם לי לחוש שלא בנוח. גם אם טעיתי, מה הסיבה ללשון החד משמעית והנחרצת, כביכול מדובר כאן על משהו שנוגע בעצם הנפש? האם גם כשאתה חולק על החבר שלך או על אביך אתה מתבטא בסגנון של "די עם השטויות", או שפנים אל פנים סגנון הדיבור עדיין ונעים יותר? ומה הסיבה שלא נזכה שגם כאן בינינו עלי מקלדת נזכה לאותו שיח ענייני, רגוע, וחסידי, הגדוש באהבת ישראל, בטח ובטח ביומא דהילולא דבר יוחאי, תלמידו המובהק וממשיך דרכו של בעל האהבת ישראל מי"ב הפסוקים? להתראות - שיחה, 19:02, י"ח באייר, ה'תשע"ט 19:02, 23 במאי 2019 (IST)
- אני מתנצל על הלשון החריפה. אך לא הבנתי מהיכן "צצים" להם עוד ועוד אנשים. ובכן, מה נעשה עם הערך הזה? שלומי חלוויעל - שיחה, 22:30, י"ח באייר, ה'תשע"ט 22:30, 23 במאי 2019 (IST)
- א. ייתכן וטעיתי, ואני נכון להתנצל על כך בכל פה. ב. זה שיש אנשים שעסקו בכתיבה ואין עליהם ערך, לא אומר שלא ראוי שיהיה עליהם ערך. אני מכיר לצערי ריבוי שלוחים ורבנים שהיה ראוי שיהיה להם ערך ועדיין לא נמצא המתנדב שירים את הכפפה ויוריד את היד אל המקלדת. ג. דעתי באופן כללי היא שצריך לחפש להוסיף במידע ולא להשמיט ולמחוק, כך עוד ולא מדובר בלשון הרע, וכיו"ב. ד. הסגנון המתלהם גורם לי לחוש שלא בנוח. גם אם טעיתי, מה הסיבה ללשון החד משמעית והנחרצת, כביכול מדובר כאן על משהו שנוגע בעצם הנפש? האם גם כשאתה חולק על החבר שלך או על אביך אתה מתבטא בסגנון של "די עם השטויות", או שפנים אל פנים סגנון הדיבור עדיין ונעים יותר? ומה הסיבה שלא נזכה שגם כאן בינינו עלי מקלדת נזכה לאותו שיח ענייני, רגוע, וחסידי, הגדוש באהבת ישראל, בטח ובטח ביומא דהילולא דבר יוחאי, תלמידו המובהק וממשיך דרכו של בעל האהבת ישראל מי"ב הפסוקים? להתראות - שיחה, 19:02, י"ח באייר, ה'תשע"ט 19:02, 23 במאי 2019 (IST)
- דבריך אינם נכונים בעליל. "עסק רבות בכתיבה ועריכה" - היכן ומתי?! אני חולק עליך באופן מוחלט. אני מכיר אין-ספור אנשים שעסקו בכתיבה - ואין עליהם ערך. אז דיי עם השטויות. שלומי חלוויעל - שיחה, 18:25, י"ח באייר, ה'תשע"ט 18:25, 23 במאי 2019 (IST)
- שתיקה כהוכחה לכך שאין לי גישה לאימייל / אין לי זמן לפתוח את חב"דפדיה. בכל אופן, זה לא סתם 'כל אחד מאנ"ש', אלא יהודי שעסק רבות בכתיבה ועריכה, ולענ"ד זהו דבר שמזכה אותו בערך. גם העובדה שמבין מאות התושבים בשיכון חב"ד בלוד דווקא הוא נמנה על הוועדה המארגנת של שיעורי התורה, מוכיח במידת מה על מרכזיותו בעסקנות הכלל ביחס לשאר החסידים המתגוררים בשיכון. להתראות - שיחה, 04:51, י"ד בניסן, ה'תשע"ט 04:51, 19 באפריל 2019 (IST)
- שתיקה כהודאה?! שלומי חלוויעל - שיחה, 21:25, י"ג בניסן, ה'תשע"ט 21:25, 18 באפריל 2019 (IST)
עוד פעם: אין לי כלום עם יצחק רוזן. אני בקושי מכיר אותו. אבל הבעיה היא שעושים ערך על כל אחד שהוא כתב פעם מאמר באיזה עיתון מסכן...העיקר היישום בפועל! - שיחה, 22:35, י"ח באייר, ה'תשע"ט 22:35, 23 במאי 2019 (IST)
- שלומי חלוויעל, א. אין להוציא את שם המשתמש שלך מתוך חתימתך, זה חשוב מאוד בשביל לעקוב מי כתב מה. ב. הינך צודק לחלוטין, אך לצערי כבר סיכם זאת ידידי המשוגע, "אם למישהו יש את האומץ לכתוב, לא בטוח שיהיה את האומץ למחוק", ויש להוסיף ולתקן "בטוח שלא יהיה אומץ למחוק". שף ויתיב • קאנפרענץ רום
- אני באמת לא טוען שהערך הזה הוא ברמת חשיבות של יהודים דוגמת ראובן דונין, ר' שילם קוראטין, או פרופסור ברנובר, אבל מצד שני זה לא סתם על אחד שכתב סתם מאמר באיזה עיתון מסכן. לא צריך להקצין. שים לב לפרטים המופיעים בערך: א. מחזיק בידיו ארכיון משמעותי של דברים מהרבי, והרבה מקובצי צדי"ק למלך וכתבות שנערכו לאורך השנים ב'התקשרות' ניזונו מארכיון עשיר זה. ב. שימש כעורך ורכז המערכת של בטאון פרדס חב"ד, שבפירוש אינו 'סתם עיתון מסכן', אלא ביטאון חשוב, והוא לא סתם פרסם שם מאמר בודד, אלא ערך את כל העיתון, ואף פירסם מאמרי תחקיר מקיפים על מנהגי חב"ד. ג. בנוסף לזה פרסם מאמרים רבים בשבועונים החב"דיים השונים. ד. שולח ידו גם בעסקנות הכלל, ומתוך מאות התושבים בשיכון חב"ד בלוד דווקא הוא נבחר. המורם מהאמור שאני לא מכיר את הנ"ל באופן אישי, אך לאחר שפגשתי את שמו עשרות פעמים, החלטתי שאני רוצה לדעת מיהו האדם ולכן כתבתי עליו את הערך. לדידי, ערך זה לא פחות חשוב מיוסי אליטוב ובנימין ליפקין... להתראות - שיחה, 04:29, י"ט באייר, ה'תשע"ט 04:29, 24 במאי 2019 (IST)
- אני מעמיד את הערך למחיקה. אין בו צורך כלל וכלל.שלומי חלוויעל - העיקר היישום בפועל! - שיחה, 11:43, י"ט באייר, ה'תשע"ט 11:43, 24 במאי 2019 (IST)
- שלומי חלוויעל, על אף שהנני מסכים איתך, לצערינו יש פרוצדורה ו"אל תאמרו קבלו דעתי". במקרה כזה שברור שיש מחלוקת, יש לשים קודם כל תבנית חשיבות. שף ויתיב • קאנפרענץ רום 08:11, 26 במאי 2019 (IST)
- אגב, באיזה שנת קבוצה הוא היה? הוא לא מופיע ברשימות של הישיבה המרכזית שם! שלומי חלוויעל - העיקר היישום בפועל! - שיחה, 10:53, כ"א באייר, ה'תשע"ט 10:53, 26 במאי 2019 (IST)
- אני מעמיד את הערך למחיקה. אין בו צורך כלל וכלל.שלומי חלוויעל - העיקר היישום בפועל! - שיחה, 11:43, י"ט באייר, ה'תשע"ט 11:43, 24 במאי 2019 (IST)
- אני באמת לא טוען שהערך הזה הוא ברמת חשיבות של יהודים דוגמת ראובן דונין, ר' שילם קוראטין, או פרופסור ברנובר, אבל מצד שני זה לא סתם על אחד שכתב סתם מאמר באיזה עיתון מסכן. לא צריך להקצין. שים לב לפרטים המופיעים בערך: א. מחזיק בידיו ארכיון משמעותי של דברים מהרבי, והרבה מקובצי צדי"ק למלך וכתבות שנערכו לאורך השנים ב'התקשרות' ניזונו מארכיון עשיר זה. ב. שימש כעורך ורכז המערכת של בטאון פרדס חב"ד, שבפירוש אינו 'סתם עיתון מסכן', אלא ביטאון חשוב, והוא לא סתם פרסם שם מאמר בודד, אלא ערך את כל העיתון, ואף פירסם מאמרי תחקיר מקיפים על מנהגי חב"ד. ג. בנוסף לזה פרסם מאמרים רבים בשבועונים החב"דיים השונים. ד. שולח ידו גם בעסקנות הכלל, ומתוך מאות התושבים בשיכון חב"ד בלוד דווקא הוא נבחר. המורם מהאמור שאני לא מכיר את הנ"ל באופן אישי, אך לאחר שפגשתי את שמו עשרות פעמים, החלטתי שאני רוצה לדעת מיהו האדם ולכן כתבתי עליו את הערך. לדידי, ערך זה לא פחות חשוב מיוסי אליטוב ובנימין ליפקין... להתראות - שיחה, 04:29, י"ט באייר, ה'תשע"ט 04:29, 24 במאי 2019 (IST)
- שלומי חלוויעל, א. אין להוציא את שם המשתמש שלך מתוך חתימתך, זה חשוב מאוד בשביל לעקוב מי כתב מה. ב. הינך צודק לחלוטין, אך לצערי כבר סיכם זאת ידידי המשוגע, "אם למישהו יש את האומץ לכתוב, לא בטוח שיהיה את האומץ למחוק", ויש להוסיף ולתקן "בטוח שלא יהיה אומץ למחוק". שף ויתיב • קאנפרענץ רום
קבצי PDF[עריכת קוד מקור]
במקרה שבהם רוצים לקשר לPDF, מומלץ מאוד במקום לשים קישור להעלות את הקבצים, הסיבה לכך היא שבמקרה שבו נעשה איזשהו שינוי באתר, הקישור הופך לבלתי זמין. זה קרה בעבר עם חב"ד אינפו שמאות ואולי אלפי קישורים הפכו לבלתי תקינים. דברים מגיעים בעקבות תרומתך בקישור לקבצי הראיון השבועי של JEM. ישר כח --שיע • שיחה ו' בתמוז ה'תשע"ט 00:02, 9 ביולי 2019 (IST)
- שיע.ק, זה מכפיל את זמן העבודה. מה גם שבדרך כלל התוכן לא נמחק, אלא רק עובר דומיין וכיו"ב ואם בוט מתאים אפשר לתקן את הכל. להתראות - שיחה, 16:04, ו' בתמוז, ה'תשע"ט 16:04, 9 ביולי 2019 (IST)
בקשת ערך[עריכת קוד מקור]
תוכל לכתוב ערך על חיים יצחק קוגל, חתנו של ר' אברהם דרייזין? 188.64.206.67 05:13, 9 ביולי 2019 (IST)
- בהזדמנות... תוכל להזכיר. להתראות - שיחה, 16:05, ו' בתמוז, ה'תשע"ט 16:05, 9 ביולי 2019 (IST)
- רציתי להזכיר ע"ד הנ"ל. פרטים שאולי יעזרו, הוא נולד בתר"צ, התחתן כנראה לפני תשט"ז, התגורר במעלות, עבר לארה"ב בתשכ"ד בערך. נפטר לא מזמן במגדל העמק. אלו פרטים שקיבלתי לאחרונה ממישהו, ואולי זה יהיה לעזר. 188.64.206.37 05:35, 24 ביולי 2019 (IST)
- תודה רבה. 46.19.86.165 05:37, 30 ביולי 2019 (IST)
- רציתי להזכיר ע"ד הנ"ל. פרטים שאולי יעזרו, הוא נולד בתר"צ, התחתן כנראה לפני תשט"ז, התגורר במעלות, עבר לארה"ב בתשכ"ד בערך. נפטר לא מזמן במגדל העמק. אלו פרטים שקיבלתי לאחרונה ממישהו, ואולי זה יהיה לעזר. 188.64.206.37 05:35, 24 ביולי 2019 (IST)
anash.org[עריכת קוד מקור]
הוספתי, אתעניין לדעת באיזה ערכים הוא נחוץ לדעתך? --שיע • שיחה י"ג בכסלו ה'תש"ף 18:48, 11 בדצמבר 2019 (UTC)
- תעשה חיפוש. הכנסתי כבר את הקישור בכמה ערכים. לדוגמא במסע הרבי הריי"צ לארצות הברית (תר"צ). להתראות - שיחה, 05:59, י"ד בכסלו, ה'תש"ף 05:59, 12 בדצמבר 2019 (UTC)
ידידים מבינים[עריכת קוד מקור]
יישרכוח! על ידידים מבינים, פשוט נפלא. שיע • שיחה י"ג בכסלו ה'תש"ף 19:10, 11 בדצמבר 2019 (UTC)
- כתבתי מכתב לרבי והמענה היה להתייעץ עם ידידים מבינים, אז הלכתי קצת ללמוד על זה, וזאת התוצאה... להתראות - שיחה, 05:59, י"ד בכסלו, ה'תש"ף 05:59, 12 בדצמבר 2019 (UTC)
ספריות ציבוריות[עריכת קוד מקור]
תוכל בבקשה לנמק את פשר העריכה האחרונה שלך בערך? • כתית למאור • בית הבד 19:12, י' בשבט, ה'תש"ף (5 בפבר' למניינם), ימות המשיח 19:12, 5 בפברואר 2020 (UTC)
- נראה לי מישהו עלה על הקוד של להתראות (?) ● חלוקת קונטרסים - שיחה - יחי המלך המשיח שליט"א 05:24, 6 בפברואר 2020 (UTC)
- חלוקת קונטרסים, לענ"ד הבלתי קובעת אף אחד לא עלה על הקוד שלי לעת עתה. מה שלא מפריע לי שיקרה... כתית למאור, בשמחה: אני רוצה לכתוב ערך על ספריות ציבוריות, וכמו שכתב 'חלוקת' שליט"א, אם אף אחד לא יעשה את זה לפני, אעשה זאת בעזרת השם במוקדם או במאוחר. לבינתיים, רציתי לצרף עוד חומר שראוי להיכלל בערך, אלא שמרוב עייפות וחוסר שימת לב, כתבתי את זה בדף הערך ולא בדף השיחה (שם כבר הבאתי ציטוט בעבר, כפי שעיניך תחזינה מישרים). 08:10, 6 בפברואר 2020 (UTC)
- לשאר חברי חב"דפדיה זה כן יפריע אם יעלו לך על הקוד ויפתחו ערכים עם מקור... ● חלוקת קונטרסים - שיחה - יחי המלך המשיח שליט"א - י"ב בשבט ה'תש"ף 05:08, 7 בפברואר 2020 (UTC)
- חלוקת קונטרסים, לענ"ד הבלתי קובעת אף אחד לא עלה על הקוד שלי לעת עתה. מה שלא מפריע לי שיקרה... כתית למאור, בשמחה: אני רוצה לכתוב ערך על ספריות ציבוריות, וכמו שכתב 'חלוקת' שליט"א, אם אף אחד לא יעשה את זה לפני, אעשה זאת בעזרת השם במוקדם או במאוחר. לבינתיים, רציתי לצרף עוד חומר שראוי להיכלל בערך, אלא שמרוב עייפות וחוסר שימת לב, כתבתי את זה בדף הערך ולא בדף השיחה (שם כבר הבאתי ציטוט בעבר, כפי שעיניך תחזינה מישרים). 08:10, 6 בפברואר 2020 (UTC)
לחן[עריכת קוד מקור]
- - הועבר ממשתמש:להתראות
מן הראוי להזכיר שהלחן המיוחד שהרבי אימץ לחיקו והנחיל לחסידים, חובר על ידי המלחינה הגב' נורית הירש, שגם הלחינה את הלחן המוכר ניפוץ בכל תפוצות ישראל למילים: עושה שלום במרומיו. 141.226.58.77 (שיחה | תרומות) לא חתמ/ה.
- - סוף העברה
יואל כהן[עריכת קוד מקור]
דעתך המלומדת והבלתי תלויה מתבקשת בשיחה:יואל כהן. 62.0.85.33 06:29, 7 באפריל 2020 (IST)
- כבר הבעתיה בדף השיחה שם לעיל, לא מבין את הדיון. בדיוק כמו שברור שהוא משמש בפועל כמשפיע, כך ברור שאינו משפיע רישמי מטעם הישיבה. וכנ"ל שם - הוא עצמו אינו מתבייש בזה, והסביר בעבר את דעתו בהרחבה. לא מבין את אלו שרוצים להשמיט עובדה פשוטה, ולא מבין את אלו שמתעקשים על הניסוח, הרי גדולתו העצומה לא מתבטאת בזה, בדיוק כפי שהנהגתו בפוליטיקה הקטנונית - מביישת אותו באותה עוצמה. (ואף שלא אומרים להבדיל בין יהודים, משום מה זה מזכיר לי את הפער העצום המצוי אצל אחד מראשי הפוליטיקאים בארה"ק שזכה לקירובים גדולים מכ"ק אד"ש, ולפי כל הדעות הוא מגדולי הפוליטיקאים והמדינאים מאז תש"ח, ואין זה סותר בכהוא זה לפער העצום שישנם בתחומים אחרים, ואכהמ"ל). להתראות - שיחה, 09:55, י"ג בניסן, ה'תש"ף 09:55, 7 באפריל 2020 (IST)
- לא דנו כרגע באופיו של יואל או בהנהגתו. השאלה היא אם הוא משפיע בישיבה. ומצחיק לטעון שלא.. באיזה ישיבה הוא אינו משפיע? של זרחי? של לבקובסקי? של גלוכובסקי? מבחינתם שלושתם הוא המשפיע! כדמוכח. (אפשר לציין אולי שפרש לתקופה מסויימת, ואולי אפילו שקבוצה גדולה הפסיקה להיכנס לשיעוריו כו' וכו'. אבל להתעלם המהצב הנתון זה מגוחך. מזכיר את ההתעקשות התמוהה שהייתה כאן לפני כעשור לכתוב שמורנו חלוי"צ ע"ה הוא משפיע בישיבה בכפ"ח...)
- עדות שלא ניתן להזימה - אינה עדות. אצלי ההגדרה לאדם שעובד, זה אדם שאפשר לפטר אותו. אדם שפעולתו עם התלמידים לא הגיעה מצד ההנהלה, ואדרבה, במשך שנים ארוכות היתה לעומתית להנהלה, גם כאשר הם מתייחסים אליו כחלק מהצוות, זה לא הופך אותו (לענ"ד ונקודת ראייתי המצומצמת) לעובד בישיבה. אבל אני אכן לא מבין מה הגליק הגדול להתעקש ולהסביר שאינו משפיע בישיבה. זה לא מוריד ולא מעלה מגדולתו. להתראות - שיחה, 18:06, י"ח בניסן, ה'תש"ף 18:06, 12 באפריל 2020 (IST)
- לא דנו כרגע באופיו של יואל או בהנהגתו. השאלה היא אם הוא משפיע בישיבה. ומצחיק לטעון שלא.. באיזה ישיבה הוא אינו משפיע? של זרחי? של לבקובסקי? של גלוכובסקי? מבחינתם שלושתם הוא המשפיע! כדמוכח. (אפשר לציין אולי שפרש לתקופה מסויימת, ואולי אפילו שקבוצה גדולה הפסיקה להיכנס לשיעוריו כו' וכו'. אבל להתעלם המהצב הנתון זה מגוחך. מזכיר את ההתעקשות התמוהה שהייתה כאן לפני כעשור לכתוב שמורנו חלוי"צ ע"ה הוא משפיע בישיבה בכפ"ח...)