הבדלים בין גרסאות בדף "שיחה:ועד תלמידי התמימים"

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
תגית: עריכה ממכשיר נייד
(←‏הערות על הערך: פסקה חדשה)
שורה 65: שורה 65:
  
 
עד מתי כל גולש תמים שנכנס לאתרינו ישקע בהררי פוליטיקה וזבל? מה המטרה בפיסקת הביקורת כאן? מילא בערכים כמל"ח וכו' שיש כאן מחלוקת מיהו המנהל אני יכול עוד איכשהו להבין שיש ראש מעוות החושב שיש מקום לפוליטיקה באתר שמטרתו הפצת המעיינות, אולם כאן מה הקשר? '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 20:59, 2 בפברואר 2017 (UTC)
 
עד מתי כל גולש תמים שנכנס לאתרינו ישקע בהררי פוליטיקה וזבל? מה המטרה בפיסקת הביקורת כאן? מילא בערכים כמל"ח וכו' שיש כאן מחלוקת מיהו המנהל אני יכול עוד איכשהו להבין שיש ראש מעוות החושב שיש מקום לפוליטיקה באתר שמטרתו הפצת המעיינות, אולם כאן מה הקשר? '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 20:59, 2 בפברואר 2017 (UTC)
 +
 +
== הערות על הערך ==
 +
 +
הערך מחמיא במידה מוגזמת התלושה במעט מהמציאות לארגון שהשקפתו הרשמית אינה כדעת חבדפדיה... כמה נקודות שלא קיימות במציאות המופיעות בערך בתיאור על ההוצאה לאור של הוועד:
 +
1. גיליון 'בית חיינו' לא יוצא בקביעות מידי שבוע וישנם תקופות ארוכות בהם לא יוצא כלל. גם מהו הביטוי המוזר 'ימי האור בבית חיינו'?
 +
2. מגזין תחיינו הראשון יצא לאור בחודש תשרי תשע"ד ועד היום יצאו רק שישה גיליונות. הגיליון האחרון יצא בג' תמוז בשנה שעברה. איפה הגיליון הדו חודשי כאן? הייתי מגדיר כגיליון היוצא מעת לעת ותו לא.
 +
3. מנשר 'לעבן מיט רעבן' לא מוכר לכותב השורות וכמדומה לא קיים במציאות.
 +
נקודה נוספת: בקשר לביקורת ב'קובץ לחיזוק ההתקשרות' שיו"ל ע"י הוועד מאחד התשרי'ס מופיע במפורש דעת הוועד נגד הכרזת ושירת יחי אדוננו היום ובפרסום ושאין ללמוד כלום מתשנ"ג. (הקובץ מופיע באוצר החכמה ואפשר לצטט משם).
 +
יחי המלך! החדור בהכרזה הנצחית!

גרסה מ־23:48, 8 במרץ 2018

הסתייגות

בקרב רבות מהנהלות ישיבות חב"ד לא מקובלת פעילות ה'וועד' כתוצאה מכך שהקמתו נעשתה לאחר שארגון את"ה העולמי שהוקם מספר שנים קודם כבר עוסק בהצלחה באותם תחומים לאותו קהל יעד. כמו"כ 'ועד' זה משיג את גבולו של את"ה בכך שהוא מקיים את אותה הפעילות.

את מרבית הפעילויות אותם מקיים ה'ועד' יזם והפעיל ארגון את"ה בשנים קודמות. הסיבה שעומדת מאחורי ועד זה היא פוליטית לחלוטין. פעילות הועד ממומנת ע"י אנשים שמזוהים בחב"ד כמחרחרי ריב גדולים.

עניין נוסף. הערך נארה שהועתק מאיפה שהוא ומלא בעובדות שאינם נכונות (כאחד שחי בעולם הישיבות החל מתשס"ד אני יודע בדיוק מה הייתה ומה פעילות הועד בהווה). בעז"ה אמצא את ההזדמנות לערוך 'הגהה' לערך. --לל (מדברים) 08:26, 15 ביוני 2010 (UTC)

סליחה על החיתוך, מה לעשות ואלו העובדות הנכונות. --לל (מדברים) 08:39, 15 ביוני 2010 (UTC)
אני מדוע למה שאתה מדבר ואכן כדאי שתערוך את הערך, אך מבלי להתעלם מעובדות ופעילות ענפה שהם מבצעים. את הנטיה הפוליטית ו"השגת הגבול" (אם שייך בכלל בנושאים אלו) יש לציין במילים ספורות בפיסקה העוסקת בייסוד הוועד ובלי להגזים ולהיסחף לפוליטיקע. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 08:48, 15 ביוני 2010 (UTC)

מענדי קנלסקי לא ראוי לערך לענ"ד. הוא אברך צעיר ולא משהו מיוחד בנוף החבד"י.

אם בכל זאת חולקים עלי אז אפשר לכתוב עליו שלמד בצעירותו במגדל העמק ולאחמ"כ ב-770. שימש כמפקד בקעמפ אורו של משיח ובעת לימודיו ב-770 הקים את ועד תלמידי התמימים. כיום משמש כמשפיע בשיעור א' שח הישיבה הקטנה בקרית גת. --לל (מדברים) 05:20, 25 ביוני 2010 (UTC)

כמובן שאינו מצדיק ערך. יוכח גם "כמות המידע" שכתבת עליו. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 10:03, 25 ביוני 2010 (UTC)

בפסקה ביקורת

נראה במוחש כי היא נכתבה מוך מניע פוליטי [הלשון: בעלי הדעה השונה]. לדעתי כדאי למחוק פסקה זו המוסיפה ומחריפה מחלוקת. ר'ובן - שיחה 22:05, 20 באוקטובר 2011 (UTC)

אדרבה, הצע ניסוח מעודן יותר. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בתשרי ה'תשע"ב 20:46, 22 באוקטובר 2011 (UTC)
אין צורך בניסוח מעודן פשוט למחוק את הפיסקה. ר'ובן - שיחה 07:41, 23 באוקטובר 2011 (UTC)
אם משתמשים נוספים יסכימו, ניתן יהיה למחוק. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ה בתשרי ה'תשע"ב 20:37, 23 באוקטובר 2011 (UTC)
מתנגד, הרי העניין פשוט, ופוליטי לא פוליטי זה בדיוק מה שהוועד בא לעשות...פרידבערג - שיחה 23:20, 26 בינואר 2012 (UTC)
גם לדעתי יש למחוק פסקה זו, לא כתוב בה כלום חוץ מזה ש"בחב"ד יש פוליטיקה". פאלע - שיחה
אין צורך להפוך את הערך לזירת התגוששות. לא כתוב פה שום דבר רע על הוועד, אלא רק ביקורת מקובלת ומנומסת. הלוואי על כל ארגון שיבקרו את פעילותו באופן הזה. לעומת זאת, אם נשמיט את הפיסקא אנ"שים רבים ידירו את רגליהם מלתרום כאן, בטענה שיש כאן יותר מידי "קונצנזוס" (הטענה לא מוצדקת, והלוואי... קריצה.jpg ). בכל אופן אם בכל זאת מתעקשים לספור קולות, אז אני מצביע נגד המחיקה. להתראות - שיחה 13:49, 7 באפריל 2014 (UTC)

מחילה זה כתוב מעוגן מידי צריך להיכנס בהם קצת יותר כן!!הם באו להילחם באת"ה העולמי"!!!!!!! -- נכתב ע"י ד.ר ששכח לחתום את שמו.

תבנית לעריכה

הנה עוד ערך שהושמה בו תבנית לעריכה שיש להחליפה כעת בתבנית:בבדיקה שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ה בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 02:03, 23 באוקטובר 2011 (UTC)

שחזור

מישהו עם הכתובת ‏‏83.130.125.48 ערך את דף השיחה. מכיון שלא מקובל לערוך הודעות של משתמשים אחרים שיחזרתי את הדף לכפי שהיה קודם לכן.

גם בערך עצמו אותו משתמש ביצע כמה עריכות, חלקן כללו השחתות וחלק נוסף דברים שאין מקומם באנציקלופדיה (זה היה נראה כמו דף פרסומת). כיון שאין בכוונתי להתחיל לברור בין עריכותיו - שיחזרתי את כולן.יוסי ג - שיחה 20:59, 8 בדצמבר 2013 (UTC)

כך נאה. אנו מקבלים כל עריכה בברכה, ובלבד שתהיה אנציקלופדית. מי שרוצה להרחיב ערך, יתכבד ויתאמץ לעמוד בקריטריונים הראויים, או יפעל קמעה קמעה עד שילמד את הסגנון והכללים הנדרשים. --שיעשיחה ט"ו בטבת ה'תשע"ד 22:54, 18 בדצמבר 2013 (UTC)

תמונת הסמל

--אוריאור - שיחה 21:31, 24 בספטמבר 2015 (UTC)יש סמל עדכני יותר (מופיע ב'ערך' בויקיפדיה) אוריאור - שיחה 21:31, 24 בספטמבר 2015 (UTC)

תבנית עריכה

מה חסר? ומדוע הערך נעול?

מגזין תחיינו אינו מיועד עבור התמימים בלבד, אלא עבור כל אנ"ש. לכן הוא גם מופץ גם בקהילות אנ"ש ולא רק בהיכלי הישיבות.--5778 - משיח נאו! - שיחה 23:37, 25 באפריל 2016 (UTC)

זה נעול מפני אנונומי שהשחית בקביעות. אם משהו רוצה לערוך, נא להודיעני, ואפתח לכמה ימים. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ז בניסן ה'תשע"ו, למניינם 23:40, 25 באפריל 2016 (UTC)
שלום שלום. אגב, ראית מה שכתבתי בשיחה:האוהל?
לא דחוף לי לערוך דווקא. רק תוסיף מה שכתבתי לגבי המגין "תחיינו", וכן שהועד מוציא לאור מידי שבוע גיליון בשם "בית חיינו" - יומנים ושיחות בענייני דיומא, המופץ בקהילות אנ"ש ובישיבות תות"ל.
בכלל, את כל הפיסקא "קבצאים שיצאו לאור ע"י הועד", יש לתקן ולשפר. תוכל לראות בערך הזה בויקיפדיה.
בהצלחה!--5778 - משיח נאו! - שיחה 23:44, 25 באפריל 2016 (UTC)
הועד מייעד את פעולותיו באופן מוצהר לבחורי הישיבות, ומה שנעשה מעבר לכך הוא יח"צ בעלמא. להתראות - שיחה 00:10, 26 באפריל 2016 (UTC)
מה ההבדל בינו לבין ועד חיילי בית דוד?--5778 - משיח נאו! - שיחה 00:11, 26 באפריל 2016 (UTC)
אני פותח את הערך. ניתן להוסיף. בנוגע לערך האוהל אני חושב שכדאי לשאול את בעל המעשה עצמו לפשר פעולותיו שם.--שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ח בניסן ה'תשע"ו, למניינם 01:08, 26 באפריל 2016 (UTC)
הוועד עצמו מצהיר שפעולותיו מיועדות לתמימים באתר שלהם, [vaadhatmimim.org/templates/articlecco_cdo/aid/1686230/jewish/Our-Mission.htm], יחד עם זאת הפצת העלון בקרב אנ"ש כמו גם האירוח בתשרי שמיועד גם לאנ"ש מראה שמלבד פעולתיו העיקריות הוא פועל גם בקרב אנ"ש. --שיעשיחה י"ח בניסן ה'תשע"ו 09:28, 26 באפריל 2016 (UTC)

שנת הקמתו

לי ידוע שהועד הוקם בשנת תשס"ב, כשנתיים לאחר את"ה העולמי בתש"ס! --ירוחם - שיחה 18:30, 5 במאי 2016 (UTC)

יש לך מקור שהוא הוקם בתשס״ב ??

עד מתי?

עד מתי כל גולש תמים שנכנס לאתרינו ישקע בהררי פוליטיקה וזבל? מה המטרה בפיסקת הביקורת כאן? מילא בערכים כמל"ח וכו' שיש כאן מחלוקת מיהו המנהל אני יכול עוד איכשהו להבין שיש ראש מעוות החושב שיש מקום לפוליטיקה באתר שמטרתו הפצת המעיינות, אולם כאן מה הקשר? שף ויתיבקאנפרענץ רום 20:59, 2 בפברואר 2017 (UTC)

הערות על הערך

הערך מחמיא במידה מוגזמת התלושה במעט מהמציאות לארגון שהשקפתו הרשמית אינה כדעת חבדפדיה... כמה נקודות שלא קיימות במציאות המופיעות בערך בתיאור על ההוצאה לאור של הוועד: 1. גיליון 'בית חיינו' לא יוצא בקביעות מידי שבוע וישנם תקופות ארוכות בהם לא יוצא כלל. גם מהו הביטוי המוזר 'ימי האור בבית חיינו'? 2. מגזין תחיינו הראשון יצא לאור בחודש תשרי תשע"ד ועד היום יצאו רק שישה גיליונות. הגיליון האחרון יצא בג' תמוז בשנה שעברה. איפה הגיליון הדו חודשי כאן? הייתי מגדיר כגיליון היוצא מעת לעת ותו לא. 3. מנשר 'לעבן מיט רעבן' לא מוכר לכותב השורות וכמדומה לא קיים במציאות. נקודה נוספת: בקשר לביקורת ב'קובץ לחיזוק ההתקשרות' שיו"ל ע"י הוועד מאחד התשרי'ס מופיע במפורש דעת הוועד נגד הכרזת ושירת יחי אדוננו היום ובפרסום ושאין ללמוד כלום מתשנ"ג. (הקובץ מופיע באוצר החכמה ואפשר לצטט משם). יחי המלך! החדור בהכרזה הנצחית!