הבדלים בין גרסאות בדף "שמואל אבצן"

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(←‏תולדות חיים: הסרת עובדה שאינה נכונה)
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 17: שורה 17:
  
 
ר' שמואל נודע כבקי ועמקן גדול בחסידות בכלל ובתורת הרבי בפרט. דרכו בלימוד היא לדקדק בדברי [[הרבי]] ולמצוא סיוע בהבנה מהמאמרים עליהם מיוסד אותו המאמר.
 
ר' שמואל נודע כבקי ועמקן גדול בחסידות בכלל ובתורת הרבי בפרט. דרכו בלימוד היא לדקדק בדברי [[הרבי]] ולמצוא סיוע בהבנה מהמאמרים עליהם מיוסד אותו המאמר.
 
+
בדרך זו, מצא כיצד רובם של חידושי הרבי בשיחות השנים האחרונות (שיחות ה[[דבר מלכות (שיחות)|דבר מלכות]]) כבר נאמרו או נרמזו בשיחות השנים הקודמות להם.
 
 
 
 
ר' שמואל הינו מחנך אשר מצליח להעמיד בקרן אורה גם תלמידים שנפלטו ממסגרת הישיבות. דרכו העיקרית היא באמצעות הקשבה והתמסרות באהבה לאותם תלמידים.
 
ר' שמואל הינו מחנך אשר מצליח להעמיד בקרן אורה גם תלמידים שנפלטו ממסגרת הישיבות. דרכו העיקרית היא באמצעות הקשבה והתמסרות באהבה לאותם תלמידים.
  

גרסה מ־01:08, 3 במאי 2022

הרב שמואל אבצן הוא מנהל שיחות אין אינגליש, ומשפיע בישיבת תומכי תמימים המרכזית - 770.

הרב שמואל אבצן

תולדות חיים

נולד לר' יונה אבצן בשנות המ"מים, למד בחיידר אהלי תורה שבקראון הייטס.

למד בישיבה הקטנה בלוד ובישיבת תורת אמת שבירושלים. לאחר מכן נסע לשנתיים לשליחות בישיבת תומכי תמימים ברינואה.

נשא בשנת תשע"ב את בתו של הרב יוסף יצחק מיוניץ מנהל הישיבה בבופולו.

בשנים תשע"ג-תשע"ד שימש כמשפיע בישיבת חובבי תורה.

כאשר תומכי תמימים סיגייט עברו להרי הפוקונוס, הצטרף כמשפיע למשך השנים תשע"ה-תשע"ו, ובזה היה עמוד יסוד בהתפתחות הישיבה מחדש.

לקראת שנת הלימודים תשע"ח הצטרף כמשפיע לצוות ישיבת תומכי תמימים המרכזית - 770. כיום (לאחר פטירת המשפיע הראשי ר' יואל כהן) הוא מוסר שיעורים בקביעות בסדר חסידות בערב ובלילות שבת, ומתוועד מזמן לזמן.

הרב שמואל אבצן, משפיע בתומכי תמימים המרכזית 770.

בשנת תשע"ט, לאחר פטירת אביו, התמנה בהחלטת המשפחה והנוגעים בדבר, כממלא מקומו בניהול ועד שיחות אין אינגליש.

ר' שמואל נודע כבקי ועמקן גדול בחסידות בכלל ובתורת הרבי בפרט. דרכו בלימוד היא לדקדק בדברי הרבי ולמצוא סיוע בהבנה מהמאמרים עליהם מיוסד אותו המאמר.

ר' שמואל הינו מחנך אשר מצליח להעמיד בקרן אורה גם תלמידים שנפלטו ממסגרת הישיבות. דרכו העיקרית היא באמצעות הקשבה והתמסרות באהבה לאותם תלמידים.

פרויקטים בהם היה שותף