הבדלים בין גרסאות בדף "תשנ"ד"

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
תגית: עריכה ממכשיר נייד
תגית: עריכה ממכשיר נייד
שורה 3: שורה 3:
 
*ב[[חודש חשוון]] הפך [[הרבי]] את [[קופת רבינו]] למוסד הצדקה המרכזי של [[חסידות חב"ד]], האחראית על [[קרן השנה]], [[מעות חיטים]] ו[[מעמד]].
 
*ב[[חודש חשוון]] הפך [[הרבי]] את [[קופת רבינו]] למוסד הצדקה המרכזי של [[חסידות חב"ד]], האחראית על [[קרן השנה]], [[מעות חיטים]] ו[[מעמד]].
 
*ב[[ר"ח כסלו]] [[תשנ"ד]] עברו ה[[שלוחים]] מול [[הרבי]] בפעם האחרונה קודם ההעלם ב[[ג' תמוז]] תשנ"ד. הרבי הביט בכל אחד ואחד מהשלוחים בזה ניכרה האהבה של הרבי לשלוחיו ברחבי תבל. עבר גם המשפיע מנחם מענדל פוטרפס ליד הרבי והרבי עשה מאמץ מיוחד והתרומם לכבודו.
 
*ב[[ר"ח כסלו]] [[תשנ"ד]] עברו ה[[שלוחים]] מול [[הרבי]] בפעם האחרונה קודם ההעלם ב[[ג' תמוז]] תשנ"ד. הרבי הביט בכל אחד ואחד מהשלוחים בזה ניכרה האהבה של הרבי לשלוחיו ברחבי תבל. עבר גם המשפיע מנחם מענדל פוטרפס ליד הרבי והרבי עשה מאמץ מיוחד והתרומם לכבודו.
*ביום [[ג' בתמוז]] - [[הרבי]] ע"פ גדרי ההלכה הסתלק מהעולם. אך כל [[חסיד]]י [[חב"ד]] מאמינים ויודעים בבירור, שהרבי ממשיך להנהיג את צאן מרעיתו ללא שום שינוי, וממשיך לתת לנו הכוחות למלאות התפקיד המיוחד שהטיל רק על כל אחד ואחד בפרט - לפקוח את העיניים ולגלות את הגאולה בעולם וכך לפעול גם על כל אנשי הדור לקבל פני משיח צדקנו. ובשונה מכל צדיק אחר בהיסטוריה, חייו הרוחניים של הרבי ממשיכים לפעול בגשמיות העולם לא רק בלי הפסק אלא ממש ללא שום שינוי - כלומר; ממשיכים להתרחב ולגדול לאין קץ - חיים גשמיים ממש, ובמילא המצב שנוצר עם היותו חשוך  וכואב עכ" ז הוא שלב נוסף בתהליך התגלותו השלימה של [[מלך המשיח]]. זאת גם על פי דברי רש"י בסוף ספר דניאל על הפסוק המדבר על מלך המשיח<ref>פרק י"ב פסוק י"ב.</ref>, "אשרי המחכה ויגיע" וגו': ".. שעתיד משיחנו להתכסות אחר שנגלה וישוב ויתגלה", כלומר, ש[[מלך המשיח]] [[נכסה וחוזר ונגלה]].  
+
*ביום [[ג' בתמוז]] - [[הרבי]] ע"פ גדרי ההלכה הסתלק מהעולם. אך כל [[חסיד]]י [[חב"ד]] מאמינים ויודעים בבירור, שהרבי ממשיך להנהיג את צאן מרעיתו ללא שום שינוי, וממשיך לתת הכוחות למלאות התפקיד המיוחד שהטיל על כל אחד ואחד בפרט - לפקוח את העיניים ולגלות את הגאולה בעולם ולפעול בזה על כל אנשי הדור לקבל פני משיח צדקנו.  
 +
וזאת ע"י הפצת כל התורה ומצוות באופן שחדור בבשורה ש "הנה הנה משיח בא" ו"הנה זה עומד אחר כתלינו", כולל הבשורה שזכינו שהקב"ה מינה יועץ ושופט לדורינו, ובדורינו הוא הראוי להיות משיח שבדור וכבר מחכה לגאול את עם ישראל והדבר תלוי אך ורק בכאו"א מישראל שיעשה עוד פעולה מצדו להביא את המשיח.
 +
והיינו שכפי הנראה בחוש באופן מופלא ואולי חסר תקדים אצל כל נשיאי ישראל בכל הדורות, חייו של הרבי ממשיכים לפעול בגשמיות העולם לא רק בלי הפסק אלא ללא שום שינוי כלל - כלומר; ממשיכים להתרחב ולגדול לאין קץ - חיים גשמיים ממש, ובמילא המצב שנוצר עם היותו חשוך  וכואב עכ" ז הוא שלב נוסף בתהליך התגלותו השלימה של [[מלך המשיח]]. זאת גם על פי דברי רש"י בסוף ספר דניאל על הפסוק המדבר על מלך המשיח<ref>פרק י"ב פסוק י"ב.</ref>, "אשרי המחכה ויגיע" וגו': ".. שעתיד משיחנו להתכסות אחר שנגלה וישוב ויתגלה", כלומר, ש[[מלך המשיח]] [[נכסה וחוזר ונגלה]].  
 
*סגירת [[חדרי תורה אור]].
 
*סגירת [[חדרי תורה אור]].
  

גרסה מ־02:09, 2 בדצמבר 2015

אירועים

וזאת ע"י הפצת כל התורה ומצוות באופן שחדור בבשורה ש "הנה הנה משיח בא" ו"הנה זה עומד אחר כתלינו", כולל הבשורה שזכינו שהקב"ה מינה יועץ ושופט לדורינו, ובדורינו הוא הראוי להיות משיח שבדור וכבר מחכה לגאול את עם ישראל והדבר תלוי אך ורק בכאו"א מישראל שיעשה עוד פעולה מצדו להביא את המשיח. והיינו שכפי הנראה בחוש באופן מופלא ואולי חסר תקדים אצל כל נשיאי ישראל בכל הדורות, חייו של הרבי ממשיכים לפעול בגשמיות העולם לא רק בלי הפסק אלא ללא שום שינוי כלל - כלומר; ממשיכים להתרחב ולגדול לאין קץ - חיים גשמיים ממש, ובמילא המצב שנוצר עם היותו חשוך וכואב עכ" ז הוא שלב נוסף בתהליך התגלותו השלימה של מלך המשיח. זאת גם על פי דברי רש"י בסוף ספר דניאל על הפסוק המדבר על מלך המשיח[1], "אשרי המחכה ויגיע" וגו': ".. שעתיד משיחנו להתכסות אחר שנגלה וישוב ויתגלה", כלומר, שמלך המשיח נכסה וחוזר ונגלה.

ימי חב"ד משנת תנש"א (1991)

תנש"א | תשנ"ב | תשנ"ג | תשנ"ד | תשנ"ה | תשנ"ו | תשנ"ז | תשנ"ח | תשנ"ט | תש"ס | תשס"א | תשס"ב | תשס"ג | תשס"ד | תשס"ה | תשס"ו | תשס"ז | תשס"ח | תשס"ט | תש"ע | תשע"א | תשע"ב | תשע"ג | תשע"ד | תשע"ה | תשע"ו | תשע"ז | תשע"ח | תשע"ט | תש"פ | תשפ"א | תשפ"ב | תשפ"ג | תשפ"ד

תבנית:תנש"א

הערות שוליים

  1. פרק י"ב פסוק י"ב.