שיחת משתמש:להתראות: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 249: שורה 249:
[[משתמש:ב. א. א.|ב. א. א.]] - [[שיחת משתמש:ב. א. א.|שיחה]], 19:13, כ"ו בניסן, ה'תשפ"ג
[[משתמש:ב. א. א.|ב. א. א.]] - [[שיחת משתמש:ב. א. א.|שיחה]], 19:13, כ"ו בניסן, ה'תשפ"ג
:::{{א|ב. א. א.}} התמונה הזאת ממש מציקה, אם אין תמונה אז אין. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]]  ~ <font size="3"><span style="color:#0000FF;"> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</span></font>  ~ <font size="2">(03:24, ה' באייר, ה'תשפ"ג)</font>.
:::{{א|ב. א. א.}} התמונה הזאת ממש מציקה, אם אין תמונה אז אין. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]]  ~ <font size="3"><span style="color:#0000FF;"> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</span></font>  ~ <font size="2">(03:24, ה' באייר, ה'תשפ"ג)</font>.
{{יוסף בן מלמד}} התבנית נועדה כדי שהמשתמשים האחרים, גם הפעילים וגם האנונימיים יחפשו תמונה כדי לשים, ובהרבה ערכים התמונות הגיעו בזכות משתמשים אנונימיים.
{{א|יוסף בן מלמד}} התבנית נועדה כדי שהמשתמשים האחרים, גם הפעילים וגם האנונימיים יחפשו תמונה כדי לשים, ובהרבה ערכים התמונות הגיעו בזכות משתמשים אנונימיים.
זו רק דעתי
זו רק דעתי
[[משתמש:ב. א. א.|ב. א. א.]] - [[שיחת משתמש:ב. א. א.|שיחה]], 04:54, ה' באייר, ה'תשפ"ג
[[משתמש:ב. א. א.|ב. א. א.]] - [[שיחת משתמש:ב. א. א.|שיחה]], 04:54, ה' באייר, ה'תשפ"ג
::::בהקשר לשיחה מעורר על ה[[חב"דפדיה:מיזמים/מילוי החסר בתמונה|מיזם הזה]] --בברכה, [[משתמש:דער רעבע איז דא|<font face="Guttman vilna">דער רעבע איז דא</font>]] - [[שיחת משתמש:דער רעבע איז דא|<font face="Guttman vilna">נייעס חסידי מעניין</font>]]  15:17, 12 במאי 2023 (UTC)

גרסה מ־17:17, 12 במאי 2023

תיבת ארכיון

כיתוב תמונה

א - ב - ג - ד


משה צחובל

שלום, הצבת תבנית {{בעבודה}} על הערך משה צחובל ולא ערכת אותו כבר זמן רב. ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה על הערך. אם בכוונתך לסיים את המלאכה, אזי זו תזכורת, ואם החלטת למרבה הצער לזנוח את העבודה על הערך, יש להסיר את התבנית ולהחליפה, במידת הצורך, בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, ¤ חבר (שיחה) נכתב בשעה 23:24 - היום, כ' בשבט תשפ"א מגיע משיח.

לא הצלחתי למצוא עליו חומר נוסף, עכ"פ במסגרת הזמן שעומדת לרשותי. הסרתי את התבנית. הערך מכובד וראוי גם במצבו הנוכחי. להתראות - שיחה, 07:11, כ"א בשבט, ה'תשפ"א 07:11, 3 בפברואר 2021 (UTC)

@

נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 19:58, כ"א בשבט, ה'תשפ"א, 3 בפבר' למניינם.

מנטר

להתראות שלום, שמך עלה באולם הדיונים, בהצעה שתהיה מנטר, כמשתמש ותיק ומוערך אשמח לתת לך את ההרשאה, האם אתה מעוניין / חושב שהיא תהיה לך שימושית? שיעשיחה כ"ב בשבט ה'תשפ"א 01:09, 4 בפברואר 2021 (UTC)

שיע.ק שליט"א, ממש לא. מעדיף לעשות את מה שאני אוהב, ולהוסיף תוכן, ולעניות דעתי ככלל, אנחנו עוד לא בשלב של מנטרים, ומלבד מפעיל מערכת זמין אחד שיכול למחוק בסיטונאות שטויות שנכתבו בסיטונאות ולחסום מזיקים - צריך לנקוט בשיטה של הרבי שכמות מביאה את האיכות ולדחוף את כלל המשתמשים לעסוק במהות ובתוכן ולא בחיצוניות (כללים, ניטור, ושאר ירקות). להתראות - שיחה, 07:16, כ"ב בשבט, ה'תשפ"א 07:16, 4 בפברואר 2021 (UTC)

עיתון כפר חב"ד

נוכחתי שכבודו שליט"א לקח פרוייקט להכניס הרבה קישורים והפניות לעיתון כפר חב"ד לגליונותיו. לעניות דעתי, מאחר ועד ביאת משיח לא עומדים להתפרסם בשום מקום גליונות העיתון, וייעלמו מעיני כל חי, לכן מסופקני אם יש טעם להרבות בהפניות למקור כזה אשר עין לא ראתה אלוקים זולתך. אם יש הכרח, כמו הפניה למקור מהנאמר כאן שמסתמך על העיתון, או אפילו בערך על אישיות שנסקרת בעיתון, וכד' - ניחא. אבל כשאין זה אלא להרחבה ותוספת, כמו כתבות על פורים בערך פורים, לדעתי מיותר בתכלית. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 20:38, ט' באדר ה'תשפ"א

הוא מוסיף את כל גליונות השבת אבל זה לא נראה לי מזיק ואדרבה, בפרט שהגליונות עד ג' תמוז ברי לי שהולכים להתפרסם ואולי זה מה שיתן את המכה גם להבאים ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 21:55 • ט' באדר ה'תשפ"א
זה עובד הפוך. התחלתי לקבל גליונות ישנים מחבר ובדרך לגניזה - מה שאני קורא ורואה שיש בו להוסיף לחב"דפדיה - אני מכניס. אם מישהו ירצה להתמקד בנושא מסויים, הוא יוכל למצוא גליון ספציפי, אולי לא באותה קלות כמו בית משיח, אבל בהחלט זה אפשרי. שנית. זה בהחלט מעשיר את הערך ונותן לו קצת יותר תוקף. ואחרון חביב, שהגליונות שאני מפנה אליהם כולם מהשנה האחרונה, וכולם זמינים ברשת האינטרנט באתר fliphtml5.com/ (לצערי עוד לא הצלחתי למצוא את הדרך איך להגיע ישירות לכל הארכיון שנמצא שם, אבל כל מחרוזת טקסט שחיפשתי מתוך עיתונים אלו, שלחה אותי לקובץ של כפר חב"ד ממנו העתקתי את המחרוזת, באתר זה, אך זהו אתר שלא יעבור אף סינון כי הוא פלטפורמה לעיתונים מכל הסוגים והמינים), ועוד והוא העיקר שהמערכת הצעירה יצאה בתהליך דיגיטציה מואץ והם עומדים לסיים לסרוק את כל הארכיון. למיטב ידיעתי הם לא הולכים לחלק את זה חינם, אבל גם אם הם ימכרו את זה כארכיון לאוצר החכמה, או לכל פלטפורמה אחרת, זה יהפוך את כל הציונים בחב"דפדיה לרלוונטיים יותר. מלבד כל הנ"ל, אם תשים לב אינני נוהג מעשה קוף בעלמא, אלא משתדל גם להכניס את התוכן המופיע בציונים כפי מיסת הזמן והפנאי, במיוחד בערכים חסרים או שיש בהם ענין מיוחד לציבור. להתראות - שיחה, 03:49, י' באדר, ה'תשפ"א 03:49, 22 בפברואר 2021 (UTC)

מפת התניא

שלום, הצבת תבנית {{בעבודה}} על הערך מפת התניא ולא ערכת אותו כבר זמן רב. ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה על הערך. אם בכוונתך לסיים את המלאכה, אזי זו תזכורת, ואם החלטת למרבה הצער לזנוח את העבודה על הערך, יש להסיר את התבנית ולהחליפה, במידת הצורך, בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 12:06 • י"ח באדר ה'תשפ"א

נחמד שיש מי שעוקב. זה באמת כרטיסיה פתוחה אצלי במחשב כבר יותר מחודש... יחד עם עוד כ-25 כרטיסיות בעבודה. בטח אתה שם לב שאיני מתבטל, עובד וזוכר. נגיע לזה. להתראות - שיחה, 12:19, י"ח באדר, ה'תשפ"א 12:19, 2 במרץ 2021 (UTC)
אני לא זוכר, סה"כ כתבו שם בשיחה אז בדקתי. ישר כח בכל זאת על העבודה ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 14:24 • י"ח באדר ה'תשפ"א
עדיין לא טופל, אני מקווה שהכרטיסייה לא פתוחה לך כבר חצי שנה ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 09:42 • ד' באב ה'תשפ"א
פתוחה ופתוחה... במחשב פתוחים לי כרגע 20 חלונות של כרום, ובכל אחד מהם פתוחים בין 5 לעשר כרטיסיות (כל חלון מאגד עיסוק בתחום אחר...). ומסיימים בטוב, שה' ירחם. מזל שהמחשב לא קורס. להתראות - שיחה, 15:12, ד' באב, ה'תשפ"א 15:12, 13 ביולי 2021 (UTC)
וואי וואי, בכל אופן ראה תבנית:בעבודה ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 03:03 • ה' באב ה'תשפ"א

ישר כח

כיף לראות את הזריזות של כתיבת הערכים החדשים שאתה מוסיף, ישר כח! ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 22:58 • ט' באייר ה'תשפ"א

אברהם שלונסקי

בידעי כי לאחרונה התחלת להכניס בערכי אישים פרטים שהתפרסמו בכתבות שבעיתונים החבדיי"ם, הצעתי שטוחה בפניך להוסיף - ובעצם לערוך מחדש - את הערך על אברהם שלונסקי על פי כתבה של שניאור זלמן ברגר בבית משיח בא' השבועות האחרונים. קישור מצורף בזה: https://chabad.info/magazine/669790/. בברכה, ושנתראה "תיכף ומיד ממש!" (מקוה שהבנת, למרות שאינני מחובר לחשבון)...

הצבעה בשמואל מישולובין

אתה מוזמן לבוא להצביע בשיחה:שמואל מישולובין. בברכה, יוסי 22 - שיחה, 10:27, ח' בסיוון, ה'תשפ"א

שים לב


{{תיבות משתמש| (רד שתי שורות) {{התיבות}} (רד שתי שורות) {{התיבות}} (רד שתי שורות) }}

שמת גם בדף המשתמש שלך קישור לערך 'הידור מצוה' שאינו קיים.

בברכה, --ליובא - אני אוהב אותך! (- ידע חסידי) - שיחה, 18:42, כ"ב בסיוון, ה'תשפ"א 18:42, 2 ביוני 2021 (UTC)

הידעת

להתראות שלום, מה שלומך, זכור לי שבזמנו עבדת על תבניות הידעת, האם תוכל להתגייס שוב לעניין, כך שנוכל להפעיל את התבנית האוטומטית בעמוד הראשי? --שיעשיחה כ"ו בסיוון ה'תשפ"א 19:10, 6 ביוני 2021 (UTC)

יגיעה

על בסיס הצהרתך מהעבר הרחוק, באתי בשאלה: אפשר לבקש מכת"ר לכתוב את הערך יגיעה? -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 15:34, י' באב ה'תשפ"א

קרייזי אבאוט משיח, בשמחה. והזמן גרמא. אשמח אם גם תכתוב אי אלו מקורות, או הכותרות שלדעתך צריכים להופיע בערך כגון זה. להתראות - שיחה, 15:39, י' באב, ה'תשפ"א 15:39, 19 ביולי 2021 (UTC)
חשבתי על הכיוון של פרק ט"ו בתניא (אולי גם ל'), אגרת הקודש סי' יב. אבל אני בטוח שזה רק קצה הקרחון, ואפשר יהיה לשרטט את מפת הערך רק אחר עבודת מחקר על הנושא בחסידות כולה, שאין הזמ"ג, ולכן איני יודע לפרט ברמת כותרות, ועל כך שאלתי ובקשתי... -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 15:55, י' באב ה'תשפ"א
יש דווקא באריכות בדא"ח. א' מחב"ד - שיחה, 05:07, י"א באב, ה'תשפ"א 05:07, 20 ביולי 2021 (UTC)
א' מחב"ד, אתה מוזמן להשתתף בכתיבה בדף שפתחתי זה עתה, או להכניס לכל הפחות מקורות. להתראות - שיחה, 09:08, י"א באב, ה'תשפ"א 09:08, 20 ביולי 2021 (UTC)
במאמר והיה עקב תשכ"ז במלוקט ב' יש אריכות הביאור על אגרת הקודש סימן יב הנ"ל, ויש שם הרבה על יגיעה. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 18:56, כ"ד באב ה'תשפ"א

יהודה יעקב רפסון

כתבת בערך פ"א שנולד בתש"ו ופעם שניה בתש"ז, כעת איחדתי לתש"ז, אם זה תש"ו תתקן בשלושת המקומות שנכתב תש"ז ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 21:58 • ט"ז באב ה'תשפ"א

במשך שמונה שנים...

יפה לראות שקטע שכתבת בתשע"ג (הקטע הראשון) נכנס בשנת תשע"ו באותם מילים בערך ליטא ובתש"פ בערך הגבלות בנסיעה לרבי גם בהם בקטע הראשון... לא יודע אם לצחוק או לבכות ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 21:04 • ה' באלול ה'תשפ"א

למה לבכות? אם מדובר בטעות כמובן שיש מה לבכות ולהצטער שמעתיקים ומדביקים בלי הבחנה, אבל לא מבין את הגריעותא שזה מופיע גם בתקנות ליאזנא, שזה המקום שלו, וגם בהגבלות בנסיעה לרבי - שזה אותו תוכן בדיוק, אם יש טענה זה על ההעתקה לליטא, שם זה כבר לא מחדל שלי... להתראות - שיחה, 03:51, ז' באלול, ה'תשפ"א 03:51, 15 באוגוסט 2021 (UTC)

ישעיהו אלפרוביץ

משתמש:ארטיק קראנצ כתב שנשוא הערך ביקש למחוק את הערך עליו. לבינתיים העברתי לדף האישי שלך. תעשה עם המידע מה שאתה חושב ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 20:49 • י"א באלול ה'תשפ"א

תודה גדולה

תודה גדולה על הערכים החדשים חביטת ערבה, קריאת התורה בשמחת תורה, חתן תורה וכו'. נהנתי מאוד לקרוא. אליהו ב. - שיחה, 00:03, כ"ד בתשרי, ה'תשפ"ב

מצטרף! שופע מקורות ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 01:52 • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ב

לשון

מבחינה לשונית, הרבה יותר מתאים לכתוב "הרב שניאור זלמן גולדשטיין הוא..." מאשר "הרב שניאור זלמן גולדשטיין הינו...". אשמח אם תוכל להקפיד על זה. --שמואל חייםשיחה 17:24, 17 בנובמבר 2021 (UTC)

כפי המתאים לשיטת חב"ד, אולי אם תסביר לי במוחין מדוע זה נכון יותר לשונית, זה ירד גם לרגש, ומשם לכתיבה. להתראות - שיחה, 17:30, י"ג בכסלו, ה'תשפ"ב 17:30, 17 בנובמבר 2021 (UTC)
את זה תשאל את יוצר הדף חב"דפדיה:לשון --שמואל חייםשיחה 17:42, 17 בנובמבר 2021 (UTC)
הסיבה האמיתית היא כי כך החליטה האקדמיה לעברית.. אם אתה מחפש את ההיגיון שבדבר, ראה בקישור: hebrew-academy.org.il/2011/12/14/הנו-בתפקיד-אוגד/ ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 02:32 • י"ד בכסלו ה'תשפ"ב
א. קראתי ויישר כח. ב. אם לדין, יש תשובה, שהרי לא כתבו שם כלל אלא מילתא בטעמא, וכאשר מדובר על פתיח, שם אכן יש מקום לתת דגש. לענ"ד. ג. אמליץ לך באופן אישי לקרוא את הספר הנפלא 'ישראלית שפה יפה', שעיקרו הוא שכל נסיון לקבוע כללים לשפה העברית נגד השימוש הנפוץ על ידי המשתמשים בשפה, הוא חסר טעם הגיון ותוחלת. שוב, לא כשמדובר על אנשים שטועים, אלא על אנשים שבוחרים. ברגע שהשפה לא קדושה, היא מתפתחת ומשתנה על ידי המשתמשים, זוהי טבעה של שפה. והקשר לענינינו מובן ופשוט. ההיצמדות להכתבות האקדמיה עלולות להטעות כאילו אנחנו רואים בהם איזו קדושה... להתראות - שיחה, 20:43, י"ד בכסלו, ה'תשפ"ב 20:43, 18 בנובמבר 2021 (UTC)
אני הייתי ממליץ לך לקרוא את הספר "חוקים הם חוקים" שעיקרו הוא שכאשר יש חוקים שנקבעו אז יש ללכת אחריהם בעיינים עצומות וזאת במטרה לשמור על האחידות והחוקיות, וכן את הספר "כך אמר הרבי", שעניינו הוא שלא מצינו בכל תורת הרבי שיל"ו שימוש במילה "הינו" בתור אוגד --שמואל חייםשיחה 12:18, 29 בנובמבר 2021 (UTC)
שמואל חיים, בתקווה שאינך מהתל בי ואכן יש ספרים כאלו, אשמח לקבל פרטים נוספים אודות הספרים שציינת, זהות המחבר / המו"ל ואפשרויות הרכישה שלהם. ושוב, אם קבלה היא נקבל, ואם לדין - יש תשובה. להתראות - שיחה, 15:45, כ"ז בכסלו, ה'תשפ"ב 15:45, 1 בדצמבר 2021 (UTC)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── בוודאי, הפרטים של ספרים אלו מופיעים בספר "אין ספרים כאלו", בעריכת ד"ר פילד, הוצאה שלישית, שנת תרפ"ט --שמואל חייםשיחה 17:58, 1 בדצמבר 2021 (UTC)

שמואל חיים, על איסור אונאת דברים - שמעת? משום מה נראה כי לפעמים בשביל לומר דברים 'חכמים' אנשים נוטים לשכוח שיש איסור כזה איסור תורה בדיוק כמו איסור שבת, ואל תהי יושב ושוקל במצוותיה של תורה. אני כתבתי טענה הגיונית, ואתה החלטת לענות בצורה דמגוגית. ואף אני אשיב לך באותה מטבע - אם שמירת החוקים האנושיים של חב"דפדיה כה חשובה בעיניך, מה עם שמירת חוקי התורה?... להתראות - שיחה, 07:01, כ"ח בכסלו, ה'תשפ"ב 07:01, 2 בדצמבר 2021 (UTC)
אילו הייתי יודע שאתה לוקח בדיחות ברצינות... גם אם הספרים לא קיימים הטענות נכונות --שמואל חייםשיחה 12:05, 2 בדצמבר 2021 (UTC)
ודרך אגב אונאת דברים (ציטוט מויקיפדיה) "הוא איסור לצער אדם בדיבור ולפגוע בו" --שמואל חייםשיחה 12:08, 2 בדצמבר 2021 (UTC)
אז לדעתך להונות בכתיבה מותר? לא ידעתי שויקיפדיה היא הפוסק האחרון בדורנו. או שגם את הפסקאות האחרונות שכתבת התכוונת לכתוב בהלצה? איך הטענות הפכו לנכונות בגלל שאתה אמרת אותם? הסברתי הגיון, וציטטתי אנשים נוספים שאוחזים בדעות אלו, והתשובה שלך היא 'יש להישמע לחוקים' כי בזמן כתיבתם לאף אחד אחר לא היה כח להתווכח? גם לי כעת אין כח להתווכח, ולא אכפת לי שישנו, אבל כשלא מדובר בטעות לשונית אלא בהעדפה לשונית, למחוק את הדעה שמולך רק בגלל שלך נראה אחרת? לעשות צחוק מטענות הגיוניות? נו נו... מה שבטוח שהצלחת לבזבז לי ולך את הזמן להשקיע בהפצת אור החסידות ופיתוח חב"דפדיה. להתראות - שיחה, 12:41, כ"ח בכסלו, ה'תשפ"ב 12:41, 2 בדצמבר 2021 (UTC)
א. לא התכווונתי ל"דיבור" אלא לזה שזה "צער ופגיעה", למיטב ידעתי, קצת מילתא דבדיחותא לא נחשב לצער, ואם כן קבל את סליחתי ב. סך הכול ציינתי את החוק בחב"דפדיה, גם אני אישית כתבתי במשך תקופה ארוכה השתמשתי במילה "הינו" (תוכל לראות זאת בערכי הראשונים), וגם לי היה קשה להיפרד ממנה, א, מה לעשות זה החוקים. אם אתה חושב שהחוקים האלו לא מחייבים או לא נכונים את מוזמן לדון עליהם. חנוכה שמח. --שמואל חייםשיחה 14:55, 2 בדצמבר 2021 (UTC)
להתראות, הרשה לי להתערב: אם נכנסים לגוף הדיון, בחב"דפדיה יש חוקים - כבכל אתר אחר, וצריך להישמע להם. האם החוקים נכונים או לא? יש ורצוי לדון ע"כ, במקום המתאים - אך זה עוד עניין. האם בגלל שאיננו מבינים את החוקים לא נישמע להם? נקודה למחשבה [סתם חבל להאשים את שמואל חיים, שרואים שכנותיו לטובה, והפעם פשוט בחר לענות ברוח טובה. סה"כ זה דברים די-ברורים. נ.ב: אבקש שוב סליחה שאני מתערב, במיוחד לדיון בין שני משתמשים וותיקים, ולא כמוני, שכמשמי כן אני - צץ לרגע, ונעלם. עכ"פ א פרייעלכע'ן חנוכה]. צץ לרגע
א. כוונות במקווה. ב. ההסבר שלך על החילוק באיסור אונאה, זה בדיוק כמו שמישהו יגיד שהוא הונה את חברו רק בכמה פרוטות. אונאה היא אונאה, והיא אסורה. גם אם תדייק במילים 'לצער את חברו', אין צורך להגיע לזה שהוא ימות מכאב לב בשביל להגיע ל'גדר' של אונאת דברים... ג. ממליץ למשתתפים בדיון לקרוא אותו מהתחלה במתינות ולראות מה שכתבתי, שאני לא מתנגד עקרונית לכלל רק מבקש להבין אותו, ואחרי שהפנו אותי למאמר שמנסה להסביר, הוספתי וכתבתי יישר כח וציינתי שאם לדין, יש תשובה. ואכן זה לא לדין, ולא פתחתי דיון שבא לערער על המוסכמה, רק הפנתי אותו באופן אישי לקרוא את הספר שמסביר את הצד השני מדוע אין זה נכון 'לחנך' לשונית. להתראות - שיחה, 05:09, כ"ט בכסלו, ה'תשפ"ב 05:09, 3 בדצמבר 2021 (UTC)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────, נו אני רואה שאף על פי כן, אתה מקפיד על זה, אשריך! --שמואל חייםשיחה 13:53, 21 בדצמבר 2021 (UTC)

כפי שאמרתי, אין לי התנגדות עקרונית, ומה שלא עושה השכל, עושה הזמן. להתראות - שיחה, 15:02, י"ז בטבת, ה'תשפ"ב 15:02, 21 בדצמבר 2021 (UTC)

???

אני רואה שיצרת ערך הכולל קישור בלבד.

למה?!?! --האמנתי כי אדבר - שיחה, 16:28, ב' בטבת, ה'תשפ"ב 16:28, 6 בדצמבר 2021 (UTC)

טעות. התכוונתי להכניס זאת בדף השיחה כמו שעשיתי בדפים אחרים. להתראות - שיחה, 16:42, ב' בטבת, ה'תשפ"ב 16:42, 6 בדצמבר 2021 (UTC)

תבנית:הידעת

ישר כח על ההוספות, יש סיכוי אתה כותב משהו בקשר של כ"ד/כ"ה אייר שיהיה בעמוד הראשי בתאריכים אלו? זה התאריכים היחידים שחסר. הקישורים: תבנית:הידעת?/כ"ד אייר, תבנית:הידעת?/כ"ה אייר. זה לא שהכל קשור לתאריך אבל... ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 10:37 • ט' בטבת ה'תשפ"ב

חלוקת קונטרסים, אפשר משהו על השואה. אפשר את הטקסט שאצטט כאן, ואפשר משהו פיקנט אחר. לדוגמא:
כ"ה אייר הוא יום הסיום הרישמי של מלחמת העולם השניה, ושל השואה שהתרגשה על היהודים ברחבי העולם לאורך המלחמה. בעוד בחוגים אחרים ניסו להציג את השואה כעונש מהבורא על התנהגות לא רצויה, שלל הרבי בתוקף גישות כאלו ואמר אין יש לראות בשואה עונש או תיקון, וסיבתה אכן אינה מובנת[1]. גם לטענות שאין לראות בחללים מקדשי שם שמיים, מכיון שהרוצחים פגעו גם במתבוללים ומשומדים - התייחס הרבי, וציין שמחוץ לגרמניה היו שהמירו דתם וניצלו. כך שכל מי שנהרג בשואה קידש בכך שם שמיים[2].
אם לא תמצא לבד, אוכל לנסות להמציא לך משהו אחר. להתראות - שיחה, 15:51, ט' בטבת, ה'תשפ"ב 15:51, 13 בדצמבר 2021 (UTC)
תודה, הכנסתי ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 12:29 • י' בטבת ה'תשפ"ב

הערות שוליים

  1. ראה שיחת שבת פרשת ויחי תנש"א, ובהערה 116 שם
  2. מענה הרבי באתר

סתם התעניינות..

היכן מצאת את ההתשורה שהוספת כאן? זה מאוד יעזור לי.. יש"כ מראש! ~ חסיד של הרבי ~  •  פארבריינגען חסידי  •  חב"דפדים פעילים מחרסנים את הפילים 22:35, 19 בדצמבר 2021 (UTC)

קיבלתי מהמשפחה. לא הבנתי במה אתה צריך עזרה ("מאוד יעזור לי"), אם התשורה מונחת לפניך? להתראות - שיחה, 05:37, ט"ז בטבת, ה'תשפ"ב 05:37, 20 בדצמבר 2021 (UTC)
יעזור לי לדעת מאיפה זה.. הייתי בטוח שזה התפרסם איפושהו, זה סקרן אותי (האם זה פורסם) כי מדובר גם במשפחה שלי ~ חסיד של הרבי ~  •  פארבריינגען חסידי  •  חב"דפדים פעילים מחרסנים את הפילים 11:40, 20 בדצמבר 2021 (UTC)
מה הפירוש מאיפה זה? ממי מהמשפחה? לא כתוב בתשורה שמחה של מי זה? או שאתה לא מכיר מספיק את ענפי המשפחה? להתראות - שיחה, 12:16, ט"ז בטבת, ה'תשפ"ב 12:16, 20 בדצמבר 2021 (UTC)
לא הבנת אותי בכלל.. אז בוא אני ינסה לעשות לך סדר בעניינים. א': מה שכתבתי "יעזור לי לדעת מאיפה זה" היה תשובה על שאלתך קודם לכן על מה אני צריך עזרה אם הקובץ לפניי? ועל זה עניתי שכוונתי אז בתגובה הראשונה הייתה שהיה עוזר לי "לדעת מאיפה זה" (כלומר: מהיכן הבאת הקובץ) והמשכתי שם "זה סקרן אותי האם זה פורסם.." כלומר: מה שהתכוונתי לומר אז זה שהיה עוזר לדעת האם הקובץ פורסם היכן שהוא. מדוע היה עוזר לי? פה מגיע החלק השני בניסיון ההסבר המתיש: ב': ועוד הוספתי שזה מאוד סקרן אותי לדעת את זה (האם זה פורסם) כי חתן הבר מצווה (ובמילא מי שהביא לך את הקובץ) הוא משפחה שלי. מקווה שלא סיבכתי אותך יותר.. ~ חסיד של הרבי ~  •  פארבריינגען חסידי  •  חב"דפדים פעילים מחרסנים את הפילים 17:44, 20 בדצמבר 2021 (UTC)
נ.ב. אם תקרא את הכל מהתחלה ותשים לב למהלך העניינים אתה תצחק.. ישר לחב"דפדיה:הומור. אבל זה רק במקרה שתשים לב, כי זה באמת מצחיק.. ~ חסיד של הרבי ~  •  פארבריינגען חסידי  •  חב"דפדים פעילים מחרסנים את הפילים 17:48, 20 בדצמבר 2021 (UTC)

יוסף משה ברגמן

שלום להתראות,
אחד מעורכי חב"דפדיה קרא את הערך יוסף משה ברגמן שכתבת ולא הצליח להבין ממנו את חשיבותו האנציקלופדית של הנכתב בערך. הערך סומן כערך הדורש הרחבה בפתיח באופן כזה שחשיבותו תהיה ברורה לקוראים, או כדרוש גיבוי בסימוכין חיצוניים ממקורות שיגבו את חשיבותו. ערך שחשיבותו האנציקלופדית איננה ברורה עלול להימחק, ודיון על כך מתקיים בדף השיחה של הערך.

בברכה, ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 22:33 • כ"א באדר א' ה'תשפ"ב

"שלום להתראות" חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 22:35 • כ"א באדר א' ה'תשפ"ב
הגבתי בדף השיחה שם. להתראות - שיחה, 05:54, כ"ב באדר א', ה'תשפ"ב 05:54, 23 בפברואר 2022 (UTC)
ואם כבר, אז תצחק גם מ"אחד מעורכי"... 'אחד העם'... להתראות - שיחה, 05:54, כ"ב באדר א', ה'תשפ"ב 05:54, 23 בפברואר 2022 (UTC)
צודק, אם כבר מדברים, אז הוא שם גם תבנית על הערך דוד פוטאשחלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 08:24 • כ"ב באדר א' ה'תשפ"ב

ערך על קייב

אולי תוכל בבקשה לרגל המצב ליצור את הערך קייב. אין מתאים ממך למלאכה זו. אליהו ב. - שיחה, 23:44, כ"ח באדר א', ה'תשפ"ב

ישר כח על הערך! ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 18:27 • ל' באדר א' ה'תשפ"ב

מיזם אחדות על אוקראינה

בהמשך למה שראיתי אותך לאחרונה יוצר את הערך קייב מגיע לך על-כך 👍שכויח גדול! ופה אני רוצה להזמין אותך להשתתף ולהיות פעיל במיזם ההערכה שלנו לשלוחים באוקראינה בו נרחיב על השלוחים הנמצאים הנמצאים בעיר ומוסרים שם את נפשם כפשוטו ממש (יש למעלה מ200 שלוחים באוקראינה!) ונכתוב ערכים חדשים על מסודותיהם ובוודאי זה יהיה להם עידוד על פעולתם הברוכה ליהודי אוקראינה! בברכה ובתקווה לראותך המשתמש הפעיל ביותר במיזם ~ חסיד של הרבי ~  •  פארבריינגען חסידי  •  חב"דפדים פעילים מחרסנים את הפילים 01:46, 6 במרץ 2022 (UTC)

חבר אני לכל אשר יראוך. התחלנו. להתראות - שיחה, 07:36, ג' באדר ב', ה'תשפ"ב 07:36, 6 במרץ 2022 (UTC)

המאור

ב"ה

מה הקשר בין מה שאתה מוציא לבטאון המאור? א' מחב"ד - שיחה, 19:03, י"ג באדר ב', ה'תשפ"ב

א. אני לא מוציא. ב. ראה מה שכתבתי בדף השיחה של הערך. ג. פורים שמח! להתראות - שיחה, 07:19, י"ד באדר ב', ה'תשפ"ב 07:19, 17 במרץ 2022 (UTC)

מיזם מבצע קידוש

ברצוני לקבל מידעותיך על המיזם. כגון: מי היה מורך ורבך? יוסף בן מלמד - שיחה, 22:16, כ"א באדר ב', ה'תשפ"ב 22:16, 24 במרץ 2022 (UTC)

התכוונתי לרב שמואל גולדפרב. אבל אני בטוח שהוא לא היה הראשון ולא היה היחידי, ואני גם די מסכים עם מה שכתבו לך בנוגע ל'מבצע' קידוש. בדיוק כמו שלא נכון לכתוב על 'מבצע הפרשת חלה', או להבדיל 'מבצע ברביקיו' למרות שיש הרבה שלוחים שעושים ערבים מעין אלו במטרה לקרב ליבן של ישראל לאביהם שבשמים. להתראות - שיחה, 17:49, כ"ג באדר ב', ה'תשפ"ב 17:49, 26 במרץ 2022 (UTC)
לא מדוייקת ההשוואה, אף אחד לא קורא לשאר הדברים מבצע בשונה מזה. בשיחה נתנו טעם אחר שיש להפריד בין מבצעי הרבי לשאר יוזמות. בכל אופן זה לא נראה לי זכאי לערך ו'מיזם מבצע' ממש לא בא בחשבון. ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 04:28 • כ"ד באדר ב' ה'תשפ"ב

הטמעת מרחב המשתמש שלך

אני רואה שקישרת בדף המשתמש שלך הרבה דפים מהמרחב הפרטי שלך, אם תרצה לקשר את כולם תוכל להשתמש בתבנית {{מיוחד:דפים המתחילים ב/משתמש:להתראות/}}. בהצלחה בעבודות! ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • ד' בניסן ה'תשפ"ב • 06:19, 5 באפריל 2022 (UTC)

שעה

יש מצב אתה יודע איך עושים כמה זמן עבר לדוגמה מבריאת העולם או מג' תמוז ראיתי בכמה מקומות בחבדפיה את זה ● בברכת גאולה מיידית ישראל בטח בהשםשוחחו איתיהצטרפו למיזם שלייחי המלך המשיח • כ"ז בניסן ה'תשפ"ב • 10:57, 28 באפריל 2022 (UTC)

ישראל בטח בהשם כאן אתה יכול לראות:שיחת משתמש:יוסף בן מלמד-אימות כתובת דוא"ל בברכה, יוסף בן מלמד - שיחה, 21:23, א' באייר, ה'תשפ"ב 21:23, 2 במאי 2022 (UTC)

ישר כוח!

על הערך החדש והמכובד גיל הנעורים! ערך ראוי בהחלט! --~ זינגען א ניגן ~ הדברן החסידי 12:00, 15 במאי 2022 (UTC)

מיזם ה-9000

יישר כח על המיזם שב"ה מוסיף חיות רבה בעבודה באתר. לדעתי כדאי לעשות ערך על לידת בת שיכלול את ענייני הטומאה וטהרה, קריאת השם, נתינת קידוש וכו'. וכן על האקדמות של חג השבועות. אליהו ב. - שיחה, 16:54, כ"ד באייר, ה'תשפ"ב

ייש"כ על הערך

ת"ח על הערך. ארחיב בעז"ה.--חייל של המלך - שיחה, 18:32, כ"ד באייר, ה'תשפ"ב 18:32, 25 במאי 2022 (UTC)

הערך ר' אשר אייזנבאך

מי הרשה לך לכתוב עליו ערך?

אבי שיחי' ביקש למחוק את הערך שנכתב עליו! להבא נא לבדוק עם האיש או עם המשפחה לפני שכותבים ערך על מישהו!

ב. א. א. - שיחה, 10:42, ג' בסיוון, ה'תשפ"ב

טשייי סליחה שאני מתערב . טוב לדעת שאתה הבן של הרב אייזנבאך . אגב לא צריך לבקש רשות מכל מי שכותבים עליו אחרת יהיה בלאגן --- זינגען א ניגן - הדברן החסידי - כולם מתגייסים להגדלת המעצמה החב"דית 10:49, 2 ביוני 2022 (UTC)
א. אינני מכיר באופן אישי את רוב החב"דפדים ומשכך אין ביכולתי לדעת מי בנו ומי אביו של מי. ב. אכן אין לדבר סוף אם נצטרך לבקש רשות מכל אדם או ממשפחתו לפני שמעלים ערך. ג. כל המידע המופיע בערך נמצא בלאו הכי ברחבי האינטרנט ולא כתבתי עליו שום דבר אישי. ד. אכן לפעמים מתחשבים בבקשות של אנשים הרוצים שיסירו את הערך שנכתב עליהם, אך כשמדובר באישיות בעלת משמעות לפעמים השיקול דעת יהיה להתעלם מהבקשה. בכל אופן זה נתון לשיקול דעתם של מפעילי המערכת. ה. גם אם יוחלט למחוק, לא תהיה זו מחיקה ממש אלא העברה למרחב האישי של המשתמש שיצר את הערך. להתראות - שיחה, 11:26, ג' בסיוון, ה'תשפ"ב 11:26, 2 ביוני 2022 (UTC)

הערך ר' מנחם מענדל דורון

מוזמן להוסיף תוכן בערך ר' מנחם מענדל דורון. לכאורה אתה אמור להכיר יותר טוב ממני--חייל של המלך - שיחה, 00:03, י"ד בסיוון, ה'תשפ"ב 00:03, 13 ביוני 2022 (UTC)

ערך לכתיבה

אשמח אם תכתוב את הערך "תומכי תמימים שנסגרו", בין היתר גם מסיבה טכנית שא"א להחזיק את הערכים עם שורה אחת. שיחה:תומכי תמימים קורולביץ, שיחה:תומכי תמימים אסטאשקאוב, דוקשיץ#ישיבת תומכי תמימים, תורת אמת חברון, צפת, בית שמש ועוד... אפשר אולי רק כאלו מתקופת אדמו"ר הרש"ב-הריי"צ. ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • א' בתמוז ה'תשפ"ב • 23:21, 30 ביוני 2022 (UTC)

בקשה

אני רואה שיש לך ארכיון בדף שיחה . תוכל לארכב גם לי? --- זינגען א ניגן - הדברן החסידי - חב"דפדיה משמינה 13:07, 21 ביולי 2022 (UTC)

זינגען א ניגן, בוצע. אני כותב לך גם כאן, שאני עדיין מחכה שתחזיר את השיוך לקטגוריות שמחקת. תסתכל בפיסקה הראשונה שהשארתי בדף השיחה שלך. תעדכן גם אם אתה לא מתכנן לעשות את זה. להתראות - שיחה, 15:17, כ"ב בתמוז, ה'תשפ"ב 15:17, 21 ביולי 2022 (UTC)
אינני מתכוון לעשות זאת שכן עדיין אין מספיק ניגונים . לגבי קטגוריה ניגונים באידיש כבר יש אחת והיא נקראת ניגונים ביידיש --- זינגען א ניגן - הדברן החסידי - חב"דפדיה משמינה 15:21, 21 ביולי 2022 (UTC)
אני משתכנע שבאמת קשה לך לקרוא ברציפות. במחילה. כתבתי לך שם כמה ניגוני חב"ד יש למוצאי שבת, ובהגדרות של חב"דפדיה, זה עובר בהחלט את הרף. שתהיה בריא. להתראות - שיחה, 15:40, כ"ב בתמוז, ה'תשפ"ב 15:40, 21 ביולי 2022 (UTC)

פרוייקט

הערך הואיל ונפיק מפומיה מחכה לאיחוד עם הערך מנהג כבר זמן רב מאוד, רוצה לקחת את זה כפרוייקט?

חבל שאינך חותם כנהוג. יישר כח על ההצעה. מבחינתי את העבודה הטכנית אני משאיר לאחרים בדרך כלל, ומשתדל להשקיע בעיקר בהוספת תוכן. בינתיים גם פתוחים לי על המחשב עשרות כרטיסיות של ערכים שונים שאני עובד עליהם במקביל, כך שיהיה לי קשה להוסיף עוד משהו לרשימה. אם פתאום יתחשק לי יכול להיות שיהיה לי מרץ לאחד דווקא את זה, במיוחד שכמדומני שאת הערך 'מנהג' אני כתבתי, אבל כרגע זה לא עומד בראש מעייני. להתראות - שיחה, 16:18, כ"ח בתמוז, ה'תשפ"ב 16:18, 27 ביולי 2022 (UTC)

אימייל

קיבלת?החייל - שיחה, 19:25, כ"ה באב, ה'תשפ"ב 19:25, 22 באוגוסט 2022 (UTC)

עניתי שם. להתראות - שיחה, 20:29, כ"ה באב, ה'תשפ"ב 20:29, 22 באוגוסט 2022 (UTC)
מה המייל שלך? --- לוחם חב"די - יצאנו למלחמה - הקרב על הגדלת חב"דפדיה 05:26, 1 בספטמבר 2022 (UTC)
תוכל לשאול כל משתמש בעל ותק. אינני מסתתר אבל גם אינני מעוניין בפרסום פומבי. להתראות - שיחה, 11:31, ט' באלול, ה'תשפ"ב 11:31, 5 בספטמבר 2022 (UTC)
נעשה דבר הפוך . תוכל לשלוח מייל ל:levilibersohn770@gmail.com? --- לוחם חב"די - יצאנו למלחמה - הקרב על הגדלת חב"דפדיה 11:59, 5 בספטמבר 2022 (UTC)
שלחתי. להתראות - שיחה, 12:12, ט' באלול, ה'תשפ"ב 12:12, 5 בספטמבר 2022 (UTC)

אלוף

כל פעם אני נפעם מחדש לראות ערכים יוצאים מתחת ידיך המוכשרות!!!! אתה תותח אין מילים תמשיך ככה עם כל השטורעם!!! נ.ב. בויקיקליפה יש ערך על העורך הכי גדול, גם עליך יהיה עוד מעט ערך . בברכה, יוסף בן מלמד ~ שיחת משתמש ~ יחי המלך המשיח! 22:13, 4 בספטמבר 2022 (UTC)

תזכיר לי איפה יש כזה ערך? --- לוחם חב"די - יצאנו למלחמה - הקרב על הגדלת חב"דפדיה 05:43, 5 בספטמבר 2022 (UTC)
יישר כח על היישר כח. אשמח לדעת איזה ערך ספציפי הביא אותך לכתוב זאת. וכמובן, שהעיקר הוא טאפארו דא פלאחו, שהערכים שאני מוסיף יהיו 'בתוככי כלל ישראל'... להתראות - שיחה, 11:32, ט' באלול, ה'תשפ"ב 11:32, 5 בספטמבר 2022 (UTC)
לא ערך ספציפי אלא מכלול ערכים שכתבת. נ.ב בנוגע ללוחם חב"די בויקיקליפה. בברכה, יוסף בן מלמד ~ שיחת משתמש ~ יחי המלך המשיח! 15:29, 5 בספטמבר 2022 (UTC)

מפעיל מערכת

חלוקת קונטרסים כבר מזמן לא פעיל, וגם אני מטורח הזמן מתמעטים עריכותיי ופעילותיי, ולכן באתי לפניך בתחינה ובקשה שתקבל על עצמך את תפקיד "המפעיל", מכיוון שמדובר בדיני נפשות, ובאם אינך רוצה כלל וכלל אז עשה זאת מתוך מסירות נפש, ואם לא נצטרך נכפות אותך עד שתאמר "רוצה אני!", בברכה אנוכי הקטן והעלוב - --שמואל חייםשיחה 12:30, 29 בספטמבר 2022 (UTC)

עיין לעיל. נידון לכשלון. רבים וטובים כבר ניסו. אם אקבל על עצמי את תפקיד המפעיל זה יהיה במקום הוספת תוכן ולא בנוסף, ולעניות דעתי הלא חשובה עד כמה שחשובה נוכחותו של מפעיל, העלאת ערכים והוספת תוכן חשובה הרבה יותר לאין ערוך. בהצלחה! להתראות - שיחה, 10:18, ה' בתשרי, ה'תשפ"ג 10:18, 30 בספטמבר 2022 (UTC)

הכנה

שכוייח אדיר
אתה מקדם את האתר ללא לאות! --בברכה, יחי המלך והמלכה! - נייעס חסידי מעניין 16:38, 25 באוקטובר 2022 (UTC)

שלום לך

יום טוב לך ! Eitanbb - שיחה, 19:33, ז' בשבט, ה'תשפ"ג 19:33, 29 בינואר 2023 (UTC)

חתימה

מה הבעיה בחתימה שלי בהקשר למה שכתבת כאן?
שהיא ארוכה מידי ומעמיסה על הרצף בדפי הדיון. להתראות - שיחה, 21:31, כ"ה בשבט, ה'תשפ"ג 21:31, 16 בפברואר 2023 (UTC)

תומכי תמימים וינה

לידיעתך קיים כבר ערך תומכי תמימים וינה ב. א. א. - שיחה, 12:14, כ"ו בניסן, ה'תשפ"ג

ב. א. א., כלפי לייא. באיזה הקשר אתה מציין זאת? ראית שהתחלתי לכתוב ערך על כך? או ששאלתי אודות כך? או שכתבתי ערך כפול? אינני זוכר. להתראות - שיחה, 15:33, כ"ו בניסן, ה'תשפ"ג 15:33, 17 באפריל 2023 (UTC)

תבנית אין תמונה

בערכים חדשים שאתה כותב על אישים החיים בימינו נא להוסיף את תבנית:אין תמונה ב. א. א. - שיחה, 12:16, כ"ו בניסן, ה'תשפ"ג

אשתדל. השאלה למי עוזרת התבנית אין תמונה? כשיש לי זמן וכח, אני בעצמי עובר לחפש תמונות ולהוסיף. לי זה סתם מציק בעיניים ואני לא ראיתי בתקופה האחרונה שמישהו התייחס לתבניות שהוצבו וטרח לנסות למצוא עבורן תמונה. הייתי מציע לך שאם זה כבר חשוב לך ואתה מקדיש לזה זמן, אולי באותו 'מחיר' של זמן השקעה כבר תכניס תמונה. (לדוגמא, הערך על היישקע רסקין, היית יכול להיכנס לקישור החיצוני לאינפו שכבר שמתי שם, ולהעלות מתוכו).
זו לא סתם עצלנות, אלא ענין טכני: אני כותב את רוב הערכים בבית ואין לי קליטה טובה, וממילא קשה לחפש ולהשוות תמונות וכו' ולבחור תמונה מוצלחת. לכן, אני עושה את זה במרוכז כשיש לי זמן פנוי במקום עם קליטה טובה. להתראות - שיחה, 14:44, כ"ו בניסן, ה'תשפ"ג 14:44, 17 באפריל 2023 (UTC)

התבנית עוזרת לחבדפדים הפעילים (לי למשל..) בכל אופן כל הכבוד על העבודה והכתיבה מתוך מסירות נפש! ב. א. א. - שיחה, 19:13, כ"ו בניסן, ה'תשפ"ג

ב. א. א. התמונה הזאת ממש מציקה, אם אין תמונה אז אין. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (03:24, ה' באייר, ה'תשפ"ג).

יוסף בן מלמד התבנית נועדה כדי שהמשתמשים האחרים, גם הפעילים וגם האנונימיים יחפשו תמונה כדי לשים, ובהרבה ערכים התמונות הגיעו בזכות משתמשים אנונימיים. זו רק דעתי ב. א. א. - שיחה, 04:54, ה' באייר, ה'תשפ"ג

בהקשר לשיחה מעורר על המיזם הזה --בברכה, דער רעבע איז דא - נייעס חסידי מעניין 15:17, 12 במאי 2023 (UTC)