דב מנחם דוברוסקין: הבדלים בין גרסאות בדף

אין שינוי בגודל ,  27 במרץ 2013
אין תקציר עריכה
שורה 9: שורה 9:
בקיץ של שנת [[תשנ"א]] כאשר הרבי עורר על החשיבות ב[[הדרך הישרה - לימוד ענייני גאולה ומשיח|לימוד עניני גאולה ומשיח]], ערך הרב דוברוסקין דף מקורות בו ציין את שיחותיו של הרבי בעניני גאולה ומשיח שנדפסו בסדרת הספרים [[לקוטי שיחות]]{{הערה|1=דף זה היווה את הבסיס לעריכת הסדרה [[לקוטי שיחות בענייני גאולה ומשיח]] בהוצאת [[את"ה העולמי]].}}.  
בקיץ של שנת [[תשנ"א]] כאשר הרבי עורר על החשיבות ב[[הדרך הישרה - לימוד ענייני גאולה ומשיח|לימוד עניני גאולה ומשיח]], ערך הרב דוברוסקין דף מקורות בו ציין את שיחותיו של הרבי בעניני גאולה ומשיח שנדפסו בסדרת הספרים [[לקוטי שיחות]]{{הערה|1=דף זה היווה את הבסיס לעריכת הסדרה [[לקוטי שיחות בענייני גאולה ומשיח]] בהוצאת [[את"ה העולמי]].}}.  


בשנת תשנ"ד התחתן עם מרת לאה שיינא, ביתו של ר' [[דובער וילנקין]] מ[[כפר חב"ד]], בעקבות דברי [[ר' יהודה החסיד]] שלא יהי' לחתן ולחותן את אותו השם, הוסיף לעצמו את השם "מנחם". במשך מספר שנים שימש כ[[משפיע]] בישיבה גדולה [[תומכי תמימים בני ברק]]. ובסוף שנות הנו"נים התיישב ב[[מגדל העמק]] שם הצטרף לצוות ה[[משפיע|משפיעים]] ב[[ישיבת תומכי תמימים מגדל העמק|ישיבה גדולה]].
בשנת תשנ"ד התחתן עם מרת לאה שיינא, ביתו של ר' [[דובער וילנקין]] מ[[כפר חב"ד]], בעקבות דברי ר' [[יהודה החסיד]] שלא יהי' לחתן ולחותן את אותו השם, הוסיף לעצמו את השם "מנחם". במשך מספר שנים שימש כ[[משפיע]] בישיבה גדולה [[תומכי תמימים בני ברק]]. ובסוף שנות הנו"נים התיישב ב[[מגדל העמק]] שם הצטרף לצוות ה[[משפיע|משפיעים]] ב[[ישיבת תומכי תמימים מגדל העמק|ישיבה גדולה]].


==פעילות ציבורית==
==פעילות ציבורית==