לדלג לתוכן

שיחת משתמש:מוישי גורליק

הוספת נושא
מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
תגובה אחרונה: 19 אוגוסט מאת מוישי גורליק בנושא הסרת והוספת תבנית לעריכה
מוישי גורליק ענה על ההודעה האחרונה בדף שיחתו בתאריך 19/8/2025 בשעה 14:29:38.

ברוך בואך לחב"דפדיה!

שלום מוישי גורליק, וברוך בואך לחב"דפדיה - האנציקלופדיה החב"דית ברשת האינטרנט

חב"דפדיה הינה אנציקלופדיה פתוחה, שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לשפר ולערוך אותה.

  • בראש ובראשונה, מטרת האנציקלופדיה הינה הפצת תורת חסידות חב"ד, כידוע מענה מלך המשיח להבעל שם טוב כי התגלותו תהיה על ידי הפצת מעיינות החסידות חוצה. בנוסף לזאת, באנציקלופדיה מידע על כל נושא ומושג הקשור לחסידות וחסידים.
  • לתשומת לבך: אין להכניס חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. הדבר תקף גם לגבי תוכן כתוב וגם לגבי תמונות - אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.
  • תקוותנו כי החומר הרב בחב"דפדיה יהיה לך לתועלת, ותרומותיך יהיו השתתפות בזכות להגדיל ולהרחיב את האנציקלופדיה לנחת כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח.
  • בחב"דפדיה נהוג לחתום בדפי השיחה בסיום כל תגובה. החתימה נעשית באמצעות הוספת ארבע טילדות (~~~~), או באופן אוטומטי בלחיצה על האייקון (מופיע מעל חלונית העריכה). את חתימתך ניתן לעצב בדף ההעדפות האישיות.
  • בכל שאלה אפשר לפנות כאן, או בכתובת הדואר האלקטרוני: chabadpedia.a@gmail.com
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

שלום וברוכים הבאים לחב"דפדיה! מומלץ להיכנס לפרויקט החממה. בחממה תוכלו לבחור לך חונך שילווה אותך בצעדים הראשונים שלך בחב"דפדיה, וכן תוכלו לכתוב שם את שאלותיך ולהתייעץ עם עורכים מנוסים.

בהצלחה!

בברכה, אני רוצה גאולה ~ בואו נביא אותה ביחד! ~ מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו! 18:29, 30 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

הועבר[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לחב"דפדיה. עם זאת, הערך שמריהו בוטמן שכתבת אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. הערך שכתבת הועבר ממרחב הערכים אל משתמש:מוישי גורליק/‏שמריהו בוטמן.

ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את הערך, ולשם כך מומלץ לקרוא את המדריכים הכתובים העוסקים בכתיבת ערכים חדשים:

אם ברצונך לקבל סיוע אישי ניתן לפנות לאחד המשתמשים בחב"דפדיה באמצעות דף השיחה, או לבקש סיוע בדף החממה.

לאחר שהערך יורחב ויתוקן וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בחב"דפדיה - רק אז ניתן יהיה להחזירו למרחב הערכים. בברכה, אני רוצה גאולה ~ בואו נביא אותה ביחד! ~ מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו! 18:39, 30 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

יפה[עריכת קוד מקור]

אני שמח שאתה עורך עריכות מועילות בחב"דפדיה, אתה חושב שהערך שמריהו בוטמן כבר מוכן לצאת למרחב הערכים? אני רוצה גאולה ~ בואו נביא אותה ביחד! ~ מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו! 22:58, 31 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

נראה לי שכן--מוישי גורליק - שיחה, 23:02, כ"ז באב, ה'תשפ"ד 23:02, 31 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
אגב אתה קשור לבוטמן? אני רואה שאתה יוצר עליהם ערך אחרי ערך. אולי אנחנו קשורים? אשמח שתכתוב לי מייל לפה: ‏‪yosikenig770@gmail.com‬‏ בברכה, אני רוצה גאולה ~ בואו נביא אותה ביחד! ~ מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו! 23:06, 31 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
יצרתי רק שני ערכים בינתיים ואני פשוט רואה חשיבות בערכים אלו --מוישי גורליק - שיחה, 23:07, כ"ז באב, ה'תשפ"ד 23:07, 31 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
יפה מאוד. אשמח שתכתוב לי מייל בסדר? אני רוצה גאולה ~ בואו נביא אותה ביחד! ~ מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו! 23:11, 31 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
אין לי כזה בדיוק אבל שיהיה --מוישי גורליק - שיחה, 23:18, כ"ז באב, ה'תשפ"ד 23:18, 31 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
מה זאת אומרת? אין או יש? אני רוצה גאולה ~ בואו נביא אותה ביחד! ~ מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו! 23:39, 31 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
אין --מוישי גורליק - שיחה, 23:44, כ"ז באב, ה'תשפ"ד 23:44, 31 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה הקודמת, נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה, אני רוצה גאולה ~ בואו נביא אותה ביחד! ~ מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו! 23:49, 31 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

אני ממליץ לך לקרוא את זה[עריכת קוד מקור]

חב"דפדיה:הצטרפו למיזם זה עוזר ממש. בברכה, אני רוצה גאולה ~ בואו נביא אותה ביחד! ~ מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו! 00:19, 1 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

מוישי היקר, בחב"דפדיה עדיף להשקיע יותר בלערוך דפים מאשר ליצור דפים כי כשאתה עורך גם אם זה נראה לך דבר קטן זה דבר ענק שמביא נחת רוח עצומה לרבי מה"מ שליט"א. לכן אני ממליץ לך לא לפתוח ערכים "כל שעה" אלא להתמקד בערכים שיש כבר, ולא חסר מה לשפר בערכים בחב"דפדיה. בברכה, משתמש:חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחת משתמש: חב"ד בדרך לגאולה ~ יחי המלך המשיח 00:33, 1 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
            אוקיי... ישר כוח גדול על העזרה --מוישי גורליק - שיחה, 00:39, כ"ח באב, ה'תשפ"ד 00:39, 1 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

קיבלת[עריכת קוד מקור]

לתשומת לבך

קיבלת הרשאה להעלאת תמונות לחב"דפדיה.

תקוותנו כי הרשאה זו תהיה לך לעזר בשיפור ויעול המיזם.

בכדי להעלות תמונה, לחץ על השורה "העלאת קובץ לשרת" שבתיבת הכלים (מצידו הימני של המסך), או לחץ כאן.

לעזרה אודות העלאת תמונות ראו עזרה:העלאת תמונות. למידע על כללי זכויות היוצרים, ראו זכויות יוצרים של תמונות.

בברכה, משתמש:חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחת משתמש: חב"ד בדרך לגאולה ~ יחי המלך המשיח  18:52, 2 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
תוכל כבר להתחיל לעלות תמונות לאתר. זכור: עדיף תמונות מחב"ד אינפו על חב"ד און ליין. בברכה. משתמש:חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחת משתמש: חב"ד בדרך לגאולה ~ יחי המלך המשיח 23:58, 14 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

בני היכלא[עריכת קוד מקור]

יישר כח על יצירת הערך! אלוף! אגב פתחת מייל? בברכה, משתמש:חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחת משתמש: חב"ד בדרך לגאולה ~ יחי המלך המשיח 19:59, 26 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

העברתי את הערך[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לחב"דפדיה. עם זאת, הערך ישראל יואל הכהן סוסובר שכתבת אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. הערך שכתבת הועבר ממרחב הערכים אל משתמש:מוישי גורליק/‏ישראל יואל הכהן סוסובר.

ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את הערך, ולשם כך מומלץ לקרוא את המדריכים הכתובים העוסקים בכתיבת ערכים חדשים:

אם ברצונך לקבל סיוע אישי ניתן לפנות לאחד המשתמשים בחב"דפדיה באמצעות דף השיחה, או לבקש סיוע בדף החממה.

לאחר שהערך יורחב ויתוקן וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בחב"דפדיה - רק אז ניתן יהיה להחזירו למרחב הערכים. הערך מידי קצר לאחר שהערך יהיה מוכן תעביר אותו למרחב הראשי. יישר כח! חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 12:51, 29 באוקטובר 2024 (IST) רוצה להצטרף לאתר חב"דציטוט? חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 18:39, 29 באוקטובר 2024 (IST)תגובה

הערכים שיצרת הועברו למרחב האישי[עריכת קוד מקור]

משתמש:מוישי גורליק/משה אהרן גופין ומשתמש:מוישי גורליק/שניאור זלמן קפלן (חיפה).

השתדל ליצור ערכים ברי חשיבות לפי כללי חב"דפדיה. תוכל גם להעזר ברשימת בקשת ערכים ולשאוב משם רעיונות על יצירת ערכים חדשים. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (22:16, ו' בכסלו, ה'תשפ"ה)

תודה על תרומותיך והערה[עריכת קוד מקור]

שלום מוישי, תודה על תרומותיך לחב"דפדיה. בנוגע לקטגוריות: בקטגוריה משפחתית יש לכלול הורים, אחים וחתנים ולא מעבר לכך. בהצלחה. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (16:10, כ"ח בטבת, ה'תשפ"ה.

ערך על ערוץ יוטיוב שלא מאמין שהרבי חי וקיים[עריכת קוד מקור]

התפלאתי שכתבת ערך כזה?! כתוב בדף משתמש שלך יחי. אז למה? חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 15:13, 29 בינואר 2025 (IST)תגובה

אני גם כתבתי ערכים על אנשים שחושבים רח"ל גם כן כך , ואז?

זה לא סותר... אני כתבתי ערך על ערוץ יוטיוב עם מנויים רבים ויש לו השפעה על הרבה דברים ולכן עשיתי את זה בצורה של דף פרטי --מוישי גורליק - שיחה, 10:06, ב' בשבט, ה'תשפ"ה 10:06, 31 בינואר 2025 (IST)תגובה

שמות לקבצים[עריכת קוד מקור]

בבקשה לתת שמות לתמונות שאתה מעלה, אם אינך יודע כיצד עושים זאת תוכל לשאול. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (21:30, ה' בשבט, ה'תשפ"ה)

כיצד עושים זאת? --מוישי גורליק - שיחה, 12:48, י"ב בשבט, ה'תשפ"ה 12:48, 10 בפברואר 2025 (IST)תגובה
בדף העלת קובץ ב"שמירת הקובץ בשם:_______". בברכה, יחי המלך המשיח!!! - הערך ה12k!!! - משתמש:מ. רובין - שיחה 14:44, 10 בפברואר 2025 (IST)תגובה

יעקי הרשקופ[עריכת קוד מקור]

אני מצטער להגיד אבל אתה לקחת מידי את הערך אני יצרתי ואז אתה יצרת. בברכה, חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 16:40, 14 בפברואר 2025 (IST)תגובה

לא נראה לי, אבל למען השלום שיהיה כך.. --מוישי גורליק - שיחה, 16:41, ט"ז בשבט, ה'תשפ"ה 16:41, 14 בפברואר 2025 (IST)תגובה
אוקי תודה. אני ממש מעריך את עבודתך! המשך כך!! בברכה, חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 16:47, 14 בפברואר 2025 (IST)תגובה

נשמח[עריכת קוד מקור]

שתאמר את דעתך בדף רשימת המנורה. בברכה, | תמים של הרבי - שיחה 21:39, 15 בפברואר 2025 (IST)תגובה

יבח[עריכת קוד מקור]

אני מצטער שלא הסברתי את עצמי לפני מחיקת הערך. אך קודם כל הייתי רוצה לשאול אותך, האם אתה מכיר אישית את נשוא הערך? אני מניח שאם הי' כן לא הי' לך ספק לגבי חשיבות הערך. המדובר הינו בחור בן עשרים שלא סיים ישיבה גדולה וקבוצה (...), ומועסק כמזכיר זוטר בישיבה בלוד (אתה אגב יודע כמה מזכירים ואנשי צוות ישנם שם?). הוא לא הקים שום קעמפ בלוד, אלא בסה"כ ניסה להשתלט לפני כמה שנים על קעמפ גן ישראל בלוד ולשנות את שמו ל'צבא הרבי', עד שלאחרונה הועף משם ע"י גורמים מסוימים. סניף הפנסאים מנוהל רישמית ע"י הישיבה בלוד. וחמיו... צדיק הדור, כדאי שתשאל מישהו מלוד אודותיו... אני בכל מקרה הייתי ממליץ לך לא להזכיר אותו בערך. בכל מקרה הקטע על הברית וקידוש השם כו' שהי' כביכול - אינו מובן ומתאים לצורה האינציקלופדית. הוא אינו 'עסקן בכיר' בשום צורה שהיא (זה שהוא ניהל פעם קעמפ וקשור לסניף הפנסאים המקומי לא עושה אותו עסקן), לפני זה הייתי ממליץ לך לעשות ערך על ה'עסקנים הבכירים' באמת בלוד, כדוגמת ר' חיים גלינסקי (אם אתה מכיר...) וכו'. ומחילה שהוצרכתי להאריך בדברים אלו. מ"מ יש"כ גדול על עריכותך המועילות באתר--מענדל סופר - שיחה, 02:09, י"ח בשבט, ה'תשפ"ה 02:09, 16 בפברואר 2025 (IST)תגובה

מענדל סופר תגיד אתה רציני? בברכה, חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 23:00, 22 בפברואר 2025 (IST)תגובה
ואין אחר דברי יוסף בן מלמד שליט"א כלום--מענדל סופר - שיחה, 23:03, כ"ד בשבט, ה'תשפ"ה 23:03, 22 בפברואר 2025 (IST)תגובה
מענדל סופר וואס??? חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 23:03, 22 בפברואר 2025 (IST)תגובה
עי' בערך המדובר (אגב בחב"דפדיה נהוג א. להזיח ב. לכתוב בעברית)--מענדל סופר - שיחה, 23:05, כ"ד בשבט, ה'תשפ"ה 23:05, 22 בפברואר 2025 (IST)תגובה

הערה[עריכת קוד מקור]

בקשר לעריכה הזאת בדף הבית שלו רשום שגר בביתר עילית. בברכה, יחי המלך המשיח. משתמש:מ. רובין - שיחה 10:11, 16 במרץ 2025 (IST)תגובה

יודע בוודאות שגר בבית שמש --מוישי גורליק - שיחה, 12:18, ט"ז באדר, ה'תשפ"ה 12:18, 16 במרץ 2025 (IST)תגובה
אתה צודק בדקתי אצל קרוב משפחתו. בברכה, יחי המלך המשיח. משתמש:מ. רובין - שיחה 13:42, 17 במרץ 2025 (IST)תגובה

הפניות[עריכת קוד מקור]

גוט מועד מויישי, וישר כח על תרומותיך לחב"דפדיה. הערה לגבי הפניות: ראשית אין צורך ליצור הפניה מכל וריאציה אפשרית לשם. בטח כשלא מדובר על ערך מאוד מאוד מרכזי כמו רבותינו נשיאנו. שנית יצרת הפניות כפולות, כלומר הפניה להפניה, שים לב לזה להבא. שוב ישר כח והצלחה בהמשך פועלך הטוב. שיעשיחה כ' בניסן ה'תשפ"ה 14:54, 18 באפריל 2025 (IDT)תגובה

עריכתך בערך צבי הירש שיפרין[עריכת קוד מקור]

לאחר שמחקתי את הקטע האחרון עם נימוק שצריך לנסח [החזרת ללא הקטע (הכפול) שזכה לראות את ר' לוי'ק אך ללא ניסוח, בחב"דפדיה:מדיניות וכללי כתיבה נכתב: "שאר הכינויים ("שיחי'", "שליט"א" ולהבדיל "ז"ל", "עליו השלום" וכיוצא בזה) - אין מקומם באנציקלופדיה".

בנדו"ד הנוגע אליו הוא שתרם חדר לעילוי נשמת אביו ולכן הפתיח 'בחודש אב תשפ"ד נסתיימה הבניה' מיותר וכן המילים 'הטהורה' ו'ע"ה' מיותרות, --ברכת הגאולה שיחה 18:53, כ"ד בניסן, ה'תשפ"ה 18:53, 22 באפריל 2025 (IDT)תגובה

הפתיח נוגע והחזרתי רק את מה שנוגע אליו,כך שאתה סתם מתנהג שלא כדבעי. --מוישי גורליק - שיחה, 20:51, כ"ד בניסן, ה'תשפ"ה 20:51, 22 באפריל 2025 (IDT)תגובה

יחי המלך המשיח![עריכת קוד מקור]

בתור אחד שמעיד על עצמו שהוא משיחיסט הוגן, למה הורדת את הקטע "גם אחרי ג' תמוז המשיך בפירסום האמונה הטהורה בנצחיות חייו של הרבי שליט"א והתגשמות נבואת הגאולה, ואף השתתף בכינוסי גאולה ומשיח שהתקיימו בשנת תשנ"ה על ידי הרב זמרוני ציק". מהערך יעקב אורנשטיין? ראה בערך כינוסי גאולה ומשיח - תשנ"ה ובקישורים החיצוניים. --יחי המלך המשיח! - שיחה, 12:53, כ"ד בסיוון, ה'תשפ"ה 12:53, 20 ביוני 2025 (IDT)תגובה

על השתתפותו בכינוס אי אפשר לכתוב "גם.. המשיך", וכמו שכבר כתב שיע. ובכלל, כל דיון צריך להיות בדף השיחה של הערך ולא של המשתמש ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
די די די! מוישי. עם תמשיך ככה אתה תיחסם וחבל. חב"דפדי גאולתי - שיחה, 13:01, כ"ד בסיוון, ה'תשפ"ה 13:01, 20 ביוני 2025 (IDT)תגובה
השאלה היא עליך, למה הורדת את המשפט (ולא השארת אפילו חלק כמו השתתף ותו לא). הנושא כרגע בבדיקה ע"י שיע, וכשיהיה ניסוח מוסכם הוא יחזור לערך. סתם רציתי להבין. --יחי המלך המשיח! - שיחה, 13:13, כ"ד בסיוון, ה'תשפ"ה 13:13, 20 ביוני 2025 (IDT)תגובה

לא זכור לי שהורדתי וכנראה שאם עשיתי זאת זה היה בטעות,מחילה. --מוישי גורליק - שיחה, 13:19, כ"ד בסיוון, ה'תשפ"ה 13:19, 20 ביוני 2025 (IDT) למה אחסם? מה עשיתי? זה היה טעות --מוישי גורליק - שיחה, 13:19, כ"ד בסיוון, ה'תשפ"ה 13:19, 20 ביוני 2025 (IDT) משתמש:שי מלך שקר זה בכלל לא הייתי אני! זה היה משתמש אחר! --מוישי גורליק - שיחה, 13:21, כ"ד בסיוון, ה'תשפ"ה 13:21, 20 ביוני 2025 (IDT)תגובה

בא נרגיע קצת את הרוחות.. אצלי כתוב שאתה עשית את זה, אבל יתכן שאני טועה (ויתכן שהורדת בטעות, גם לי זה קרה פעם..) ואם זה באמת לא אתה אז אני מבקש את סליחתך. גם זה היית אתה, לא פתחתי נגדך במלחמה ובטח שאני לא זה שהציב נגדך את תבנית האזהרה, רק שאלתי למה עשית את זה (ושוב, יתכן שלא בצדק ושוב סליחה). אשמח לקבל את סליחתך.
לגבי העריכה בדף של הרב זמרוני, נמשיך את הדיון בערכו. מקווה שלא לקחת אישי את זה שביטלתי את עריכתך ואם כן סליחה. --יחי המלך המשיח! - שיחה, 13:44, כ"ד בסיוון, ה'תשפ"ה 13:44, 20 ביוני 2025 (IDT)תגובה

לא עשיתי זאת ואני סולח. --מוישי גורליק - שיחה, 13:45, כ"ד בסיוון, ה'תשפ"ה 13:45, 20 ביוני 2025 (IDT)תגובה

אתה צודק, מודה שטעיתי. אני ממש מתנצל ומודה לך על שסלחת. --יחי המלך המשיח! - שיחה, 13:57, כ"ד בסיוון, ה'תשפ"ה 13:57, 20 ביוני 2025 (IDT)תגובה

אזהרה[עריכת קוד מקור]

אזהרה!
אזהרה!
שים לב!
עריכתך בדף זמרוני ציק חרגה מהכללים המקובלים בחב"דפדיה ולכן היא שוחזרה. אנו מאמינים שדבר זה נעשה בתום לב ומקווים שלא יחזור על עצמו.

אם לדעתך נפלה טעות או שיש להציג את הדברים באופן אחר, הינך מוזמן להעלות את הנושא לדיון בדף השיחה.

באם יש לכם הערות לגבי הודעה זו או שאתם חושבים שאינה נכונה, אנא כיתבו זאת כאן!
מקווה שתפסיק להשחית את האתר. בברכה, חב"דפדי גאולתי - שיחה, 13:27, כ"ד בסיוון, ה'תשפ"ה 13:27, 20 ביוני 2025 (IDT)תגובה

משתמש:חב"דפדי גאולתי להשחית? להציב ביקורת שפסקו רבנים חב"דיים - זו השחתה?! אתה ממש מגזים. וכן מה נזכרת עכשיו זה היה אתמול! זה נראה שאתה לא רוצה לשמוע לפס"ד של רב חב"די! חבל מאוד,אני רק רציתי להציף את הדברים כמו שקיימת ביקורת על הרב חיים יהודה קרינסקי שהוא לא מקשיב לרבנים--מוישי גורליק - שיחה, 13:29, כ"ד בסיוון, ה'תשפ"ה 13:29, 20 ביוני 2025 (IDT)תגובה

מוישי, תרגע, אתה לא צריך לפחד מאזהרות ואיומי חסימות, הוא אינו בעל סמכות בעניין, ואדרבא, נתינת אזהרה ואיומים שכאלו רק נחשבים לו השחתות, ומקרבים את חסימתו בב"א. א"צ להלחץ. בברכה, מענדל סופרספר וסיפור 13:32, 20 ביוני 2025 (IDT)תגובה
אולי השתמשתי בלשון קצת בוטה והנני מצר על כך, אבל דע לך שהביקורת שם לא מוצדקת על פי רוב מוחלט של משתמשי האתר כולל המנהל שיע. רוצה להמשיך? בהצלחה! חב"דפדי גאולתי - שיחה, 13:34, כ"ד בסיוון, ה'תשפ"ה 13:34, 20 ביוני 2025 (IDT)תגובה

קישורים אדמים[עריכת קוד מקור]

יישרכוח! על מאמציך ביצירת ערכי אישים. אם כי ראיתי ששמת על כמה מבני משפחתו שלשלום חסקינד סוגריים [[]] ורציתי לציין שאין ענין לשים כל כך מלא קישורים אם אין עליהם ערך למרות שהערכים בבניה כרגע הערכים האלה לא יכולים לצאת למרחב הראשי (כי הם עוד לא עומדים בתנאי חב"דפדיה) ולכן אין סיבה לעשות אליהם קישורים כל עודהםלא קיימים (במיוחד שיקח קצת זמן עד שם יצאו למרחב הראשי) באם אני טועה אשמח שתכתוב לי --איקס - שיחה, 03:08, כ"ו בסיוון, ה'תשפ"ה 03:08, 22 ביוני 2025 (IDT)תגובה

הערך יעקב מנדלסון (בני ברק) הועבר למרחב האישי שלך[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לחב"דפדיה. עם זאת, הערך יעקב מנדלסון (בני ברק) שכתבת אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. הערך שכתבת הועבר ממרחב הערכים אל משתמש:מוישי גורליק/‏יעקב מנדלסון (בני ברק).

ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את הערך, ולשם כך מומלץ לקרוא את המדריכים הכתובים העוסקים בכתיבת ערכים חדשים:

אם ברצונך לקבל סיוע אישי ניתן לפנות לאחד המשתמשים בחב"דפדיה באמצעות דף השיחה, או לבקש סיוע בדף החממה.

לאחר שהערך יורחב ויתוקן וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בחב"דפדיה - רק אז ניתן יהיה להחזירו למרחב הערכים. --~ חיים כ ~ - שיחה - יחי המלך המשיח! י' בתמוז 00:51, 6 ביולי 2025 (IDT)תגובה

לגבי סדר ההלויה של אבי פיאמנטה[עריכת קוד מקור]

מה עם קצת אמונה בהתגלות? --יחי המלך המשיח! - שיחה, 22:12, י' בתמוז, ה'תשפ"ה 22:12, 6 ביולי 2025 (IDT)תגובה

רווח בין הפסיקים[עריכת קוד מקור]

שלום מוישי, לאחר פעמים רבות שכתבתי זאת בתקצירי עריכו אכתוב זאת פה, כשאתה כותב מילה צמודה לרווח, כעריכתך זו, נאלצים משתמשים אחרים לעבור אחריך ולהוסיף את הרווח, אם תוכל להקפיד על נתינת רווח בעצמך, תודה. ברכת הגאולה שיחה 16:45, כ"א באב, ה'תשפ"ה 16:45, 15 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

שוב כתבת ללא רווח. --ברכת הגאולה שיחה 17:34, כ"א באב, ה'תשפ"ה 17:34, 15 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
שוב כתבת ללא רווח --ברכת הגאולה שיחה 22:26, כ"ב באב, ה'תשפ"ה 22:26, 16 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
שוב ושוב כתבת ללא רווח. כתיבה ללא רווחים אינה תקנית, בתור משתמש וותיק לא אמורים לעבור אחר עריכותיך. אנא, חדל מכך. --ברכת הגאולה שיחה 00:00, כ"ג באב, ה'תשפ"ה 00:00, 17 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
אם אפשר להפסיק לחפש בנרות אודות עריכות עתיקות יומין בהם לא עשיתי בדיוק מה שאתה רוצה אני ממש אשמח, א גוטע וואך וא סאך הצלחה!. --מוישי גורליק - שיחה, 00:02, כ"ג באב, ה'תשפ"ה 00:02, 17 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
תשובתך כוונה לדברי? חיפוש בנרות? אני סך הכול עובר על השינויים האחרונים, (בדקתי ואכן העריכה השניה בקטע הקודם לא מהזמן האחרון, הגעתי אליה דרך העריכות שבוצעו בדף אתמול), לא מדובר ברצון אישי שלי אלא בכתיבה תקנית עם רווחים, בתור משתמש וותיק שמעוניין בהתפתחות המיזם, מה כל כך קשה לתת רווח? אציין ששוב כתבת ללא רווח. מכיוון שכתיבה שכזו מנוגדת לכללים (סליחה על הביטוי אך אולי אף: מכערת את האתר) ודורשת ממשתמשים אחרים לעבור אחרי עריכותיך ולתת רווחים היא נתפסת בעיניי כהשחתה. מתייג שיע.ק --ברכת הגאולה שיחה 14:38, כ"ג באב, ה'תשפ"ה 14:38, 17 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
מויישי שלום, אני רואה בעריכותך התנדבות ומסירות להפצת המעיינות באמצעות חב"דפדיה ומעריך זאת מאוד. אבל, אתה חייב להבין שתרומה לחב"דפדיה מותנית בשמירה על הכללים. דוגמה מופרזת: משתמש שיתחיל לתרום ערכים לא ערוכים בשפה לא מתאימה וכו'. נסביר לו כיצד לעבוד ואם הוא לא יתייחס הוא יחסם. זה ממש לא המצב אצלך, אבל עדיין, משתמש מעיר לך על בעיה חוזרת בעריכות ובמקום לקחת אחריות ולהצהיר לפחות שתשתדל מכאן ולהבא, אתה טוען שזה עריכות עתיקות ובד בבד ממשיך לחזור על הטעות? שיעשיחה כ"ד באב ה'תשפ"ה 02:57, 18 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

הסרת והוספת תבנית לעריכה[עריכת קוד מקור]

שלום וברכה, ראיתי שהוספת תבנית עריכה לערך משיח מוריאל והסרת את תבנית העריכה מהערך דוד בייטש, עניינה של התבנית: "ערך סובל מפגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים, סגנון טעון שיפור או צורך בהגהה, או שיש לעצב אותו", אם אינך מבין ואתה מעוניין בהסבר להנחת התבנית תוכל לפתוח דיון בדף שיחה. בערך על בייטש: הערך כולל "לאביו ולאמו", לקריאה נוספת במקום קישורים חיצוניים, "נשא לאישה את רעייתו מרת", התחיל במקום החל, תמונה לא בפתיח. "תלמידים החביבים והאהובים", "נסע ללמוד בשנת הקבוצה אצל הרבי", וקישורים פנימיים על מרצה ומתוועד מבוקש. לא הבנתי מאלו ליקויים סובל הערך על מוריאל? תוכל לנמק? אציין שהוספה לא קשורה והסרה מערך לא אנצ' מנוגדות לכללים. ברכת הגאולה שיחה 15:09, כ"ה באב, ה'תשפ"ה 15:09, 19 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

משתמש:ברכת הגאולהאין לך מספיק קישורים! אתה צריך לקשר את הדברים! הערך לא מקושר מספיק לערכים אחרים! ובנוגע לדוד בייטש שמתי שם את כל הקישורים שיכולתי, הלשון שנראת לך לא הכי וואו לא מחייבת שצודקת... ותפסיק לשחק אותה נטו מקצועי כי משום מה אתה רודף את הערכים שאני עושה באופן אישי רדיפה.... אתה ממש מגזים... --מוישי גורליק - שיחה, 15:17, כ"ה באב, ה'תשפ"ה 15:17, 19 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
לא מקושר לאחרים? תוכל להצביע על מילה שזקוקה לקישור? לא מצאתי. לא הגבת על הליקויים שמצאתי. לא מבין מדוע אתה נתפס לרגשי נחיתות, טכנית, אתה יוצר ערכים רבים בסגנון כזה ומשכך אני מציב עליהם תבניות עריכה, אם היו משתמשים נוספים שהיו יוצרים ערכים הזקוקים לעריכה, הייתי מציב גם להם... --ברכת הגאולה שיחה 15:24, כ"ה באב, ה'תשפ"ה 15:24, 19 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
תירוץ עלוב למדי. המילה רבי. --מוישי גורליק - שיחה, 15:29, כ"ה באב, ה'תשפ"ה 15:29, 19 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה