שיחה:רשימת המנורה

תגובה אחרונה: 21 פברואר מאת תנא קמא חחח בנושא הצבעה

מה הבעי'??? יש ערכים על רשימות כ"ק אדמו"ר שליט"א, ורשימת שנים אוחזין!--מענדל סופר - שיחה, 15:04, ט"ז בשבט, ה'תשפ"ה 15:04, 14 בפברואר 2025 (IST)תגובה

מענדל סופר ממך אני לא מתפלא שתגיד שזה בסדר. מה אומרים חב"דפדים פעילים ‏? בברכה, חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 15:22, 14 בפברואר 2025 (IST)תגובה
דיון בעניין זה כבר התקיים בעבר לגבי רשימת שניים אוחזין (עיי"ש), ושם הוחלט על השארת הערך.--מענדל סופר - שיחה, 17:57, ט"ז בשבט, ה'תשפ"ה 17:57, 14 בפברואר 2025 (IST)תגובה
מענדל סופר כל מקרה לגופו. לכן אני פותח עכשיו הצבעה פה למטה, חב"דפדים פעילים ‏ נא להצביע. בברכה, חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 19:26, 15 בפברואר 2025 (IST)תגובה
מוישי גורליק תחתום על ההצבעה. חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 21:54, 15 בפברואר 2025 (IST)תגובה

הצבעה עריכה

מענדל סופר למה לדעתך שיע החליט לפתוח את החסימה של אחי תמים? כי הוא יודע שאנחנו שתי אחים רק שלפני הרבה זמן התערבבנו ומאז הפסקנו להתערבב אז בבקשה להרגיע כי הרוב נגד הערך. בברכה, חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 20:55, 16 בפברואר 2025 (IST)תגובה
  •   בעד. נימוק: הספר נכתב בידי הרבי כחוברת בפ"ע, ולהעיר שאם מחפשים למחוק ערכים אז לא חסר בחב"דפדיה ערכים על ספרים נידחים, ואילו כאן זה ספר של הרבי! ב. א. א. - שיחה, 13:13, י"ט בשבט, ה'תשפ"ה
  • גם להתראות   בעד, ראה בדף שיחתו--מענדל סופר - שיחה, 17:43, י"ט בשבט, ה'תשפ"ה 17:43, 17 בפברואר 2025 (IST)תגובה
  •   בעד המדיניות של חב"דפדיה אינה להתעלם מהמציאות, אם יש ביקורת או הסתייגות אפשר לכתוב בגוף הערך. יש עניינים ונושאים שלא נכתוב עליהם למשל, עניינים שנוגעים בכבודה של חסידות חב"ד, במשפחת בית רבי, עניינים שהצניעות יפה להם, ענייני כפירה, עניינים הקשורים ברכילות ועוד. הספר הזה לא כלול באף הגדרה כזו. שיעשיחה י"ט בשבט ה'תשפ"ה 22:26, 17 בפברואר 2025 (IST)תגובה
  •   בעד חזק. נימוק: נימקו מספיק, כך שאין לי מה להוסיף--תנא קמא חחח - שיחה, 12:29, כ"ג בשבט, ה'תשפ"ה 12:29, 21 בפברואר 2025 (IST)תגובה
שיע.ק אז אני פותח הצבעה על ביקורת. בברכה, חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 23:10, 17 בפברואר 2025 (IST)תגובה
לא צריך לפתוח הצבעה, אפשר פשוט לנסח משפט ביקורת פשוט שמתבסס ומפנה לביקורת בערך על הרשימות בכלל. ברור שזה צריך להיות קצר ותמציתי. שיעשיחה י"ט בשבט ה'תשפ"ה 23:40, 17 בפברואר 2025 (IST)תגובה

משתמשים שאין להם זכות הצבעה עריכה

מענדל סופר אני בספק עם לב. א. א. יש זכות הצבעה. חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 21:30, 17 בפברואר 2025 (IST)תגובה

באיזה שנה פורסמה הרשימה? עריכה

מענדל סופר,בבקשה ספר לנו באיזה שנה פורסמה הרשימה לראשונה....

--מוישי גורליק - שיחה, 21:43, י"ז בשבט, ה'תשפ"ה 21:43, 15 בפברואר 2025 (IST)תגובה

"לאחר ג' תמוז תשנ"ד, הוציאו חלק מחברי ועד אגודת חסידי חב"ד את הרשימות ממקומם, והחלו לפרסמם בצורה מסודרת בחוברות מדי שבוע. החוברות התפרסמו החל מחודש כסלו תשנ"ה עד תחילת שנת תש"ס. בשל סגנונו הקצר של הרבי ברשימותיו (שנכתבו לעצמו, ולא לפירסום), ערכו המוציאים לאור פענוח והסבר לדברי הרבי. לאחר מכן יצאו חוברות אלו כסדרה, כשנושאים שנדונו בארוכה יוצאים כספר בפני עצמו (רשימת המנורה, שנים אוחזין, מראי מקומות והערות קצרות לספר של בינונים, רשימת היומן)."--מענדל סופר - שיחה, 01:58, י"ח בשבט, ה'תשפ"ה 01:58, 16 בפברואר 2025 (IST)תגובה

רשימת המנורה - חשיבות עריכה

ערך רשימות קיים בחב"דפדיה כבר זמן רב ובהחלט לא מובן כל הדיון למעלה ואף ההצבעה מיותרת לחלוטין ומגוכחת למדי. השאלה היא האם לרשימה הזו יש חשיבות בפ"ע או לא. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (22:55, י"ז בשבט, ה'תשפ"ה)

הרשימה יצאה הספר בפ"ע, ויש לה חשיבות בדיוק כמו כל ספר של הרבי. מה גם שתוכנה המיוחד שונה מהותית מתוכן וסגנון שאר הרשימות. ושוב, הוחלט על קיום הערך רשימת שנים אוחזין, שקטנה ממנה בגודל וחשיבות--מענדל סופר - שיחה, 02:15, י"ח בשבט, ה'תשפ"ה 02:15, 16 בפברואר 2025 (IST)תגובה
יוסף בן מלמד הדיון וההצבעה הוא שהערך לא חשוב כערך בפני עצמו. לכן אני מוסיף את תבנית החשיבות מחדש וההצבעה ממשיכה. בברכה, | תמים של הרבי - שיחה 14:48, 16 בפברואר 2025 (IST)תגובה
מענדל סופר עד ששיע לא יאמר משהו אחר על הביקורת, הביקורת עומדת בעינה. חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 19:38, 18 בפברואר 2025 (IST)תגובה
אני לא מבין אותך. כתבתי ביקורת בדיוק ע"פ הוראות שיע (קצר ותמציתי, עם הפני') ואתה מתעקש להטות אותה קיצונית ('רוב רבני חב"ד' 'ביקורת חריפה' 'גניבה מחדר הרבי ללא רשות') לעומת הניסוח הניטרלי שלי!--מענדל סופר - שיחה, 22:33, כ' בשבט, ה'תשפ"ה 22:33, 18 בפברואר 2025 (IST)תגובה

, אני מצדד לדבריו של מענדל סופר, אכן, הליכה בדרך קיצונית הינה מושללת לחלוטין! (וראה גם שולחן ערוך אדמו"ר הזקן, אורח חיים חלק א', הלכות משא ומתן, סימן קנו, סעיף ג', בעניין הליכה בדרך המיצוע) --תנא קמא חחח - שיחה, 12:22, כ"ג בשבט, ה'תשפ"ה 12:22, 21 בפברואר 2025 (IST)תגובה

חזרה לדף "רשימת המנורה".