הבדלים בין גרסאות בדף "תבנית:היום יום/ד' אדר ב'"

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(דף חדש: צו חסידות ביים מיטעלען רבי'ן, איז געווען זייער שטיל, דאך פלעגט ער בשעת חסידות זאגען: …)
 
 
(גרסת ביניים אחת של משתמש אחר אחד אינה מוצגת)
שורה 1: שורה 1:
 
צו [[חסידות]] ביים [[אדמו"ר האמצעי|מיטעלען רבי'ן]], איז געווען זייער שטיל, דאך פלעגט ער בשעת חסידות זאגען: שא, שא. דער [[אדמו"ר הרש"ב|טאטע]] האט עס ערקלערט, אז דאס איז געווען אויף להשקיט נביעת ה[[מוח]]ין. און האט מיט דעם מבאר געווען דעם [[מאמר]] ה[[זהר]] "סבא דעתוהי סתים דשקיט ושכיך".
 
צו [[חסידות]] ביים [[אדמו"ר האמצעי|מיטעלען רבי'ן]], איז געווען זייער שטיל, דאך פלעגט ער בשעת חסידות זאגען: שא, שא. דער [[אדמו"ר הרש"ב|טאטע]] האט עס ערקלערט, אז דאס איז געווען אויף להשקיט נביעת ה[[מוח]]ין. און האט מיט דעם מבאר געווען דעם [[מאמר]] ה[[זהר]] "סבא דעתוהי סתים דשקיט ושכיך".
 
----
 
----
'''תרגום מ[[אידיש]]''': ב[[חסידות]] אצל [[אדמו"ר האמצעי]], היה מאוד שקט, בכל זאת, בשעת חסידות הוא היה אומר: שא, שא. [[אדמו"ר הרש"ב|אבי]] הסביר זאת, שזה היה בכדי להשקיט את נביעת ה[[מוח]]ין. והסביר בזה את [[מאמר]] ה[[זהר]] "סבא דעתוהי סתים דשקיט ושכיך".<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/ג' אדר ב'|ג' אדר ב']]|הבא=[[תבנית:היום יום/ה' אדר ב'|ה' אדר ב']]}}[[קטגוריה:היום יום|ה]]</noinclude>
+
'''תרגום מ[[אידיש]]''': ב[[חסידות]] אצל [[הרבי האמצעי]], היה מאוד שקט, בכל זאת, בשעת חסידות הוא היה אומר: שא, שא. [[אדמו"ר הרש"ב|אבי]] הסביר זאת, שזה היה בכדי להשקיט את נביעת ה[[מוח]]ין. והסביר בזה את [[מאמר]] ה[[זהר]] "סבא דעתוהי סתים דשקיט ושכיך".
 +
 
 +
<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/ג' אדר ב'|ג' אדר ב']]|הבא=[[תבנית:היום יום/ה' אדר ב'|ה' אדר ב']]}}[[קטגוריה:היום יום|ה]]</noinclude>

גרסה אחרונה מ־03:04, 22 בפברואר 2013

צו חסידות ביים מיטעלען רבי'ן, איז געווען זייער שטיל, דאך פלעגט ער בשעת חסידות זאגען: שא, שא. דער טאטע האט עס ערקלערט, אז דאס איז געווען אויף להשקיט נביעת המוחין. און האט מיט דעם מבאר געווען דעם מאמר הזהר "סבא דעתוהי סתים דשקיט ושכיך".


תרגום מאידיש: בחסידות אצל הרבי האמצעי, היה מאוד שקט, בכל זאת, בשעת חסידות הוא היה אומר: שא, שא. אבי הסביר זאת, שזה היה בכדי להשקיט את נביעת המוחין. והסביר בזה את מאמר הזהר "סבא דעתוהי סתים דשקיט ושכיך".


הקודם:
ג' אדר ב'
{{{רשימה}}} הבא:
ה' אדר ב'