שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח
ב"ה ט' בחשוון ה'תשפ"ה יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד
• כבושה בגולה הושענא • ועידת ליובאוויטש 22:56, 21 בדצמבר 2015 (UTC)
יישר כח! הרבה הצלחה בהמשך ובדאגה וההתמסרות כאב לבנו... קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 23:07, 21 בדצמבר 2015 (UTC) שלום וברכה!
שנה מעוברת
יש"כ עצום על תרומתיך הכבירים למפעלנו, רואה אני שיש לך קאך מיוחד בעניני גאולה ומשיח והמסתעף, באם תוכל להכנס לערך שנה מעוברת ולהשלים את החסר אודות היחס של הרבי לשנה מעוברת בתשנ"ב, כדמומני שיש על זה סיפור שלם..--חצקל. יחי המלך המשיח! - שיחה 08:27, 28 בדצמבר 2015 (UTC)
- למיטב זכרוני הסיפור הזה הוא יותר שמועות חסידיות מאשר שיחות ברורות, וההד לכך בשיחות הוא קלוש. אולי בהוספות לד"מ פיענוחים שמות יש מידע על זה. אבדוק בל"נ ואחזור לכאן. אם אשכח תזכיר לי...
- (וכמובן חשוב שתעשה איחוד של שנת העיבור ושנה מעוברת בהקדם האפשרי! עוד אחד מעשרות הכפילויות המטילות כתם על המפעל המפואר חב"דפדיה...) קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 08:33, 28 בדצמבר 2015 (UTC)
בוצע• מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 09:14, 28 בדצמבר 2015 (UTC)
:::אכן, כפי השמור בזכרוני בד"מ פיענוחים שמות בהוספות מובא מענה לרב מראלו, ששאל כיצד ניתן לבטל את חודש אדר ב', (כפי שהציע הרבי בש"פ משפטים) שא"כ פסח יוצא שלא בתקופת בניסן. אך צריך לכתוב את הרקע לענין, ואת ההסבר לך בדא"פ וכו'.חצקל. יחי המלך המשיח! - שיחה 09:39, 28 בדצמבר 2015 (UTC)
- אדרבה, אם אתה יודע - נו... קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 09:56, 28 בדצמבר 2015 (UTC)
- כדאי להזכיר את הראיון של עורך לוח 'דבר בעיתו' לבית משיח לפני שנתיים, שם הוא אומר שהיום במבט לאחור הוא מבין טוב מאוד כמה הרבי צדק, וזה היה צריך להיות שנה פשוטה, והוא מסביר שם באריכות את דבריו מ. פינחסי - שיחה • ט"ז בטבת ה'תשע"ו 14:50, 28 בדצמבר 2015 (UTC)
- יהיה מצויין אם תמצא אותו (או קישור לאתר). 66.250.99.186 00:24, 29 בדצמבר 2015 (UTC)
- כדאי להזכיר את הראיון של עורך לוח 'דבר בעיתו' לבית משיח לפני שנתיים, שם הוא אומר שהיום במבט לאחור הוא מבין טוב מאוד כמה הרבי צדק, וזה היה צריך להיות שנה פשוטה, והוא מסביר שם באריכות את דבריו מ. פינחסי - שיחה • ט"ז בטבת ה'תשע"ו 14:50, 28 בדצמבר 2015 (UTC)
ברוך בואך!!
איזה מהפך אתה מחולל כאן! --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ח בטבת ה'תשע"ו, למניינם 08:42, 30 בדצמבר 2015 (UTC)
- פעם חשבתי שמקובל להגיב על מחמאה בתודה. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט בטבת ה'תשע"ו, למניינם 15:35, 10 בינואר 2016 (UTC)
- כבר עברה שנה מאז המחמאה.. הוא הספיק לשכוח.... • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 16:01, 10 בינואר 2016 (UTC)
- זה נכתב לפני כשבוע, וחשבתי שתוך שבוע הוא יגיב. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט בטבת ה'תשע"ו, למניינם 16:04, 10 בינואר 2016 (UTC)
- אני מדבר על התאריך של ה"יספור בכתוב עמים", שלפני שבועיים התחלפה השנה...• מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 17:33, 10 בינואר 2016 (UTC)
- הייתי מסופק בזה... --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט בטבת ה'תשע"ו, למניינם 18:23, 10 בינואר 2016 (UTC)
- אני מדבר על התאריך של ה"יספור בכתוב עמים", שלפני שבועיים התחלפה השנה...• מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 17:33, 10 בינואר 2016 (UTC)
- זה נכתב לפני כשבוע, וחשבתי שתוך שבוע הוא יגיב. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט בטבת ה'תשע"ו, למניינם 16:04, 10 בינואר 2016 (UTC)
- כבר עברה שנה מאז המחמאה.. הוא הספיק לשכוח.... • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 16:01, 10 בינואר 2016 (UTC)
סורי, אני חדש פה ולא ממש יודע מה מקובל . בכל אופן קבל כמובן את תודתי העמוקה ויה"ר שיהא חשוב לפניך כאילו כתבתי את זה לפני שבוע כו'... קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 00:46, 11 בינואר 2016 (UTC)
השרשאות
קיבלת הרשאות. הצלחה --chabadnik - שיחה 19:21, 13 בינואר 2016 (UTC)
- רק שההרשאה הזו היא להעלאת קבצים (auser), ולא להעברה של שם (משתמש ותיק). על זה כתוב בדף הנ"ל שזה ניתן אחרי ארבעה ימים (ואגב גם בויקיפדיה כך). בפועל, עדיין אין לי את זה... מה עושים? יכול להיות שזה מגיע אחרי 30 יום שעדיין אין לי? קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 04:15, 14 בינואר 2016 (UTC)
- ככל הנראה יש לך את זה. נסה לחפש מצד ימין את המילה כלים. לידה יש משולש, יש להקליק על המשולש ואז נפתח מתחת לכותרת 'כלים' תפריט ואחת מהשורות היא 'העלאת קובץ לשרת'. בהצלחה
- אכן קיבלתי. כנראה שבאמת זה אחרי 30 יום. יישר כח. קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 11:52, 21 בינואר 2016 (UTC)
מחיקה
עניתי לך ב שיחה:הרב עובדיה. --שיע • שיחה ט' בשבט ה'תשע"ו 17:33, 19 בינואר 2016 (UTC)
ידיעה בחב"ד אינפו
ברצוני להעלות ידיעה בחב"ד אינפו על התנופה בחב"דפדיה, תוכל בבקשה לרכז רשימה של עשר ערכים מעניינים שנוספו/התחדשו (פנים חדשות באו לכאן) בתקופה האחרונה? להתראות - שיחה 13:51, 2 בפברואר 2016 (UTC)
- ראשית ייש"כ על היוזמה, אנסה לעזור כפי הנראה לענ"ד:
- פרסום גאולה ומשיח - לדעתי חובה, ערך יפה ובעיקר חשוב מצד ענינו.
- ביטול הצומות לעתיד לבוא * נ' אלפים יובלות * לעתיד לבוא - 3 ערכים שהוספתי ואינני יודע כמה הם מענינים (תחליט אתה), בכל אופן לדעתי יש להכניס 1 או 2 מהם - רק כדי לתת מקום של כבוד ברשימה לעניני גאומ"ש.
- אהרן חיים צימרמן שהוספתי - תחליט אם הוא מענין.
- אבולוציה וגיל העולם שהוסיף כתית למאור לדעתי חשובים ומאוד מסקרנים.
ומתוך הערכים שהוספת - אינני שולט בכל האלפים והרבבות , אתה בטח יודע יותר ממני. ישראל יצחק פרישמן חשוב לדעתי מצד האקטואליות. אליהו אליעזר דסלר אותי אישית מעניין. ובשאר החומר אתה בטח שולט יותר ממני... רק חשוב להוסיף שכמובן יש לגוון, שלא כולם יהיו אישים, ובטח שלא מאותו סטייל - אלא ערך על מוסד, ערך על נושא כללי, ערך על מאורע היסטורי וכו'.
["פנים חדשות" אינני יודע מהי ההגדרה, אבל הגיוני שהערך גלות עונה לכך]. קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 16:08, 2 בפברואר 2016 (UTC)
בקשות מחיקה
את כל בקשות המחיקה, הייתי מחליף לבקשות עריכה. ואם כבר, אז לפני שמוחקים כדאי להעתיק את החומר לדף השיחה כי החומר חשוב, והוא נמצא בצורה טקסט בערך המתאים אלא שהוא מועתק ולא ערוך. להתראות - שיחה 08:16, 15 בפברואר 2016 (UTC)
- תקרא שוב בעיון ותראה שרובם ככולם אינם חשובים, וגם אם אי פעם ירצה מישהו לכתוב את הערך עליהם - החומר לא ישמש אותו במיוחד. חוץ מאברהם יחזקאל ארלוזורוב ומנחם נחום מרחמסטריווקה שעליהם ציינתי בבקשת מחיקה שזה רק אם לא יערכו, הראשון נערך והשני - אתה מוזמן... • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 00:48, 16 בפברואר 2016 (UTC)
מה איתך?
הרבה זמן לא זכינו לחוות מעריכותך הברכות והמרובות (כוונתי בעיקר לערכי החסידות)--הנחה - שיחה 19:08, 28 בפברואר 2016 (UTC)
- צודק ב-100%!!! הזמן קצר, המלאכה מרובה, הפועלים כו'... אני מנסה ללמוד כרגע איזה נושא, ומקווה להעלותו בקרוב. ושולח את ברכותיי להצלחה בערכים שאתה עוסק בהם במסירות ועיון וכו'... • קרייזי אבאוט משיח • בואו נרקוד ביחד! 05:54, 4 במרץ 2016 (UTC)
- הלו, לך תצביע נגד הגזירה הנוראה בדף שיחה של הפנסאים----פיצ'ע - שיחה 05:37, 9 במרץ 2016 (UTC)יחי המלך המשיח - שיחה 05:36, 9 במרץ 2016 (UTC)
- צודק. הגבתי בדף השיחה שלך. • קרייזי אבאוט משיח • בואו נרקוד ביחד! 05:59, 9 במרץ 2016 (UTC)
- הלו, לך תצביע נגד הגזירה הנוראה בדף שיחה של הפנסאים----פיצ'ע - שיחה 05:37, 9 במרץ 2016 (UTC)יחי המלך המשיח - שיחה 05:36, 9 במרץ 2016 (UTC)
מה הבעיה?
אתה מוכן להסביר לי מה בדיוק אתה רוצה?
מה הבעיה שלך בדיון כזה?
ולמה כל כך ברורה לך חוסר התועלת שבו?
האם לדעתך חב"דפדיה באמת אמורה להתעלם מעובדות? - תסביר למה!--5778 - משיח נאו! - שיחה 07:04, 2 במאי 2016 (UTC)
- משתמש:5778 היקר והאהוב! כפי שאולי ידוע לך, רבים מהמשתייכים לצד המכונה משיחיסטי בחב"ד מתאפיינים בתכונת האמונה שנמצאת אצלם בכמויות גבוהות מהרגיל. אמנם אינני יכול לומר שזכיתי לכך, ובכל זאת, אני חושב שיש לי איזושהו קומץ אמונה, שגורם לי להאמין באמונה שלמעלה מהשכל בכוונותיך הטהורות ובתמימותך, למרות שאתה מוכיח שוב ושוב שלא כך הם פני הדברים.
- לאור זאת, הסבר קצר: כשמשתמש פעיל עובד בחב"דפדיה ומקדם אותה, הוא נתקל בהזדמנויות רבות בעיוותים כאלו ואחרים שאותם הוא רוצה לתקן - וזה טבעי, אפילו שלפעמים זה מביא אותו לעריכות מגמתיות קצת. במקרה כזה גם אם הוא יזעק מגמתיות, נהיה חייבים להתייחס בכובד ראש ולהסביר לו בדיוק במה (לדעתי, או לדעת משתמשים אחרים) הוא טועה. זה יהיה בזבוז זמן אמנם, אך אי אפשר להתעלם מטענות של עורך פעיל שמטרתו אחרי הכל לתרום ולעזור.
- לעומת זאת, כשמדובר במשתמש שמטרתו היא העריכות המגמתיות גרידא, אין שום סיבה להגרר לדיון איתו. מוכרחים להמשיך ולעשות את העבודה הארוכה והשחורה שמוטלת על המשתמשים הפעילים, ולא לבזבז זמן על שטויות.
- אם הבנת את דבריי - הצעתי החמה לך לצבור 200-300 עריכות חשובות בנושאים חדגוניים חסרי 'אקשן', שיוכיחו את רצונך לעזור, ואז ממילא יש סיכוי שתזכה ליחס אחר גם בנושאי המחלוקת האהובים עליך. אם לא הבנת, ואתה מעוניין להמשיך להתמם ולהתפתל בטענות של 'אבל מה בדיוק מגמתי' או 'לכל אחד יש את התחום שלו' וכו' וכו' (כיד ה' הטובה עליך) - זו תהיה השורה האחרונה שלי בדיון, ועליך למצוא פרטנר אחר לדיוני הגות ברומו של עולם בפורומים המגוונים הקיימים ברשת. בברכת הצלחה בכל אשר תפנה בדרך לקבל פני משיח צדקנו בפועל ממש, • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 07:18, 2 במאי 2016 (UTC)
- נו נו, אשתדל...--5778 - משיח נאו! - שיחה 07:21, 2 במאי 2016 (UTC)
- הרבה הצלחה! אשמח לעזור (ולא רק אני). • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 07:24, 2 במאי 2016 (UTC)
- נו נו, אשתדל...--5778 - משיח נאו! - שיחה 07:21, 2 במאי 2016 (UTC)
ימי חב"ד
כל הכבוד על ההשקעה האדירה במיזם החדש!
ואגב, שיע כתב כאן כך:
כאשר בכל פעם צריך לשנות שלושה פרמטרים: 1. הקודם. 2. הבא. ואת המספר הסידורי שבסוף התבנית בשורה שמתחילה "קטגוריה:תבניות אירועים" בדוגמה זה א01, בב' תשרי זה יהיה א02, בג' תשרי א03, בא' חשון זה ב01, ב' חשון - ב02, וכן הלאה
, הסתכלתי בתבנית:ו' באייר והפרמטר השלישי לא סודר.--די העכסטע צייט - שיחה 10:46, 2 במאי 2016 (UTC)
- אופס, פאדיחה! לא שיניתי את זה באף תבנית... אשמח אם תעזור לי:
- א. למה צריך לשנות את זה? נגיד בכ"ד ניסן, ח24? (אני לא רוצה לשנות לפני שאני בטוח. וגם - הח' זה בגלל שני אדרים? לא כ"כ הגיוני, כי אז צריך עוד אחד - ט - כדי שיהיה ימי חב"ד לאדר א' ב' וגם אדר פשוט.)
- ב. ועיקר - על מה זה משפיע? בשביל מה צריך את השינוי הזה?
- תודה רבה!!! • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 10:51, 2 במאי 2016 (UTC)
- באמת שאני לא יודע על מה זה משפיע, אבל ככה שיע כתב אפשר לשאול אותו. בכ"ד ניסן צריך לכתוב ח24 ולא צריך להיות ט מכיון ש-ו זה אדר א', ו-ז זה אדר ב'.--די העכסטע צייט - שיחה 10:59, 2 במאי 2016 (UTC)
- סליחה, הבנתי מה כתבת על ט לגבי שנה פשוטה, אני לא יודע צריך לשאול את שיע.--די העכסטע צייט - שיחה 11:01, 2 במאי 2016 (UTC)
- עכשיו אני שם לב שיכול להיות שצריך את זה בשביל הסדר כאן--די העכסטע צייט - שיחה 11:13, 2 במאי 2016 (UTC)
- איזה סדר? לא הבנתי. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 11:17, 2 במאי 2016 (UTC)
- אוקיי, התכוונת לקטגוריה. זה נמחק... שים לב לנקודותיים שהוספתי.
- בכל מקרה זה לא נראה קריטי. וכדאי לחכות להחלטה בנושא האדרים, כי כפי שלהתראות כתב פעם, לכאורה כדאי לרכז את כל האדרים ביחד בלי להתחשב בפשוטות ומעוברות (כפי שזה כעת בערכי הימים). • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 11:21, 2 במאי 2016 (UTC)
- שלום קרייזי, אני עובד כרגע על התבניות של חודש אדר, כרגע יצרתי אותם מעורבים, ורק אז קלטתי שחודש אדר מוגדר כ"ז" במקום "ו", כלומר שצריכים להיות שני אדרים. האם להמשיך? וכיצד? יישר כח!--5778 - משיח נאו! - שיחה 10:59, 3 במאי 2016 (UTC)
- במחילה על התגובה המאוחרת, אכן צריך את המספור הנ"ל לצורך הסדר בקטגוריות. זה קריטי, כי אחרת זה לא מעשי לנווט בקטגוריה הנ"ל. לגבי המספור של ה'אדרים', צריך אכן ליצור ערכים נפרדים לשלושה אדרים, אדר א' ואדר ב' שיוצגו בשנים מעוברות, ואדר סתם שיוצג בשנים פשוטות - ובערכי אדר שנה פשוטה, ממולץ לציין ליד כל אירוע האם התרחש באדר א' או ב', באם הוא התרחש בשנה מעוברת. עוד הערה, בויקיפדיה שמו את אדר ב' באות 'נ' אך כמדומני שיהיה מסודר יותר אם זה יהיה באות בצמוד לאדר א'. --שיע • שיחה כ"ו בניסן ה'תשע"ו 20:07, 4 במאי 2016 (UTC)
- שלום קרייזי, אני עובד כרגע על התבניות של חודש אדר, כרגע יצרתי אותם מעורבים, ורק אז קלטתי שחודש אדר מוגדר כ"ז" במקום "ו", כלומר שצריכים להיות שני אדרים. האם להמשיך? וכיצד? יישר כח!--5778 - משיח נאו! - שיחה 10:59, 3 במאי 2016 (UTC)
- איזה סדר? לא הבנתי. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 11:17, 2 במאי 2016 (UTC)
- עכשיו אני שם לב שיכול להיות שצריך את זה בשביל הסדר כאן--די העכסטע צייט - שיחה 11:13, 2 במאי 2016 (UTC)
- סליחה, הבנתי מה כתבת על ט לגבי שנה פשוטה, אני לא יודע צריך לשאול את שיע.--די העכסטע צייט - שיחה 11:01, 2 במאי 2016 (UTC)
- באמת שאני לא יודע על מה זה משפיע, אבל ככה שיע כתב אפשר לשאול אותו. בכ"ד ניסן צריך לכתוב ח24 ולא צריך להיות ט מכיון ש-ו זה אדר א', ו-ז זה אדר ב'.--די העכסטע צייט - שיחה 10:59, 2 במאי 2016 (UTC)
תודה רבה. אבל עדיין לא הכל ברור: בערכי אדר א' וב' יהיו רק המאורעות שבשנים מעוברות, ובערכי אדר פשוט יהיו כל אירועי אדר? א"כ, יצא שבשנה מעוברת לא יוצגו מאורעות שאירעו באדר סתם. ובכל אופן - לפי דבריך צ"ל ו' ז' ח' בשביל ערכי אדר, וא"כ ערכי ניסן הם ט' אייר י' וכן הלאה. נכון? • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 04:19, 5 במאי 2016 (UTC)
- כמובן שאחרי שאבין הכל אוכל לעבור על כל התבניות שנוצרו ולשנותן. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 04:20, 5 במאי 2016 (UTC)
- אכן באדר פשוט נציג אירועי ב' האדרים, אך באדר א' וב'אולי צריך להציג 2 פסקאות, אירועי אדר א'/ב' ואירועי אדר בכלל - בכל אחד משישים הימים?
- לגבי המספור: ו' ז' ח' = אדר, וט' ניסן וי' אייר. --שיע • שיחה ל' בניסן ה'תשע"ו 23:02, 8 במאי 2016 (UTC)
- תודה. אתחיל בל"נ לשנות את המספור בתבניות הקיימות. לכאורה באמת הגיוני להציג באדר א' וב' את אירועי אדר בכלל. הייתי פותח על זה דיון ומבקש את חוות דעת המשתמשים, אבל כיוון שאני משער שלא אזכה לשמוע תגובות ודעות נוספות (כמו שלצערי עדיין לא זכיתי לקבל דעות בדיון זה - התוכן שאמור להכלל בתבניות אלו), נראה את הענין כחתום... • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 23:37, ל' בניסן, הקהל ה'תשע"ו
- לענ"ד זה כלל לא משנה. העיקר שיהיה אחיד. אם כל החומר נמצא ונגיש, וערוך בצורה מסודרת, כל השאר זה בעיה קטנה... להתראות - שיחה 12:05, 9 במאי 2016 (UTC)
- מה לא משנה? • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 02:04, ב' באייר, הקהל ה'תשע"ו
- לענ"ד זה כלל לא משנה. העיקר שיהיה אחיד. אם כל החומר נמצא ונגיש, וערוך בצורה מסודרת, כל השאר זה בעיה קטנה... להתראות - שיחה 12:05, 9 במאי 2016 (UTC)
- תודה. אתחיל בל"נ לשנות את המספור בתבניות הקיימות. לכאורה באמת הגיוני להציג באדר א' וב' את אירועי אדר בכלל. הייתי פותח על זה דיון ומבקש את חוות דעת המשתמשים, אבל כיוון שאני משער שלא אזכה לשמוע תגובות ודעות נוספות (כמו שלצערי עדיין לא זכיתי לקבל דעות בדיון זה - התוכן שאמור להכלל בתבניות אלו), נראה את הענין כחתום... • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 23:37, ל' בניסן, הקהל ה'תשע"ו
בדיקה
האם תוכל לבדוק את עריכותיו אם הם השחתות או לא? --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ד' באייר ה'תשע"ו, למניינם 17:39, 12 במאי 2016 (UTC)
- בוצע היו רק שנים, והם לא השחתות. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 02:10, ה' באייר, הקהל ה'תשע"ו
עזרה
תוכל לסדר את העניין (עשית את זה טוב בדף המשתמש שלך) שיחה:אבן מקיר תזעק#היום יום, תודה.--הנחה - שיחה 07:59, 18 במאי 2016 (UTC)
- בוצע. דרך אגב, זה ממש פשוט, תוכל לראות בתבנית:חלונית ולקלוט. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 02:46, י"א באייר, הקהל ה'תשע"ו
- תודה! ובעניין הפשיטות מסתבר שאתה צודק, אלא שרק לחפש תבניות גוזל ריבוי זמן, אילו היה (אולי שי ואיני יודע) דף שבו מרוכזים כל סוגי התבניות היה מועיל.--הנחה - שיחה 09:14, 19 במאי 2016 (UTC)
- קודם כל באמת יש קטגוריה:תבניות, לא שזה כל כך פשוט להבין מה יש ואין שם. אבל הדרך הפשוטה בה אני משתמש היא - להזכר מתי הפעם האחרונה שראיתי תבנית מהסוג שאני מחפש, להכנס לאותו ערך ולראות איך עושים את זה. בהצלחה. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 02:05, י"ב באייר, הקהל ה'תשע"ו
- תודה! ובעניין הפשיטות מסתבר שאתה צודק, אלא שרק לחפש תבניות גוזל ריבוי זמן, אילו היה (אולי שי ואיני יודע) דף שבו מרוכזים כל סוגי התבניות היה מועיל.--הנחה - שיחה 09:14, 19 במאי 2016 (UTC)
קובץ ל"ג בעומר
האמת שאני משער שהדיון שלי אבוד מראש, אבל מעניין אותי לראות נימוק כתוב ולא רק הפניה ורמז מדוע הקובץ נמחק, תודה--הנחה - שיחה 09:49, 27 במאי 2016 (UTC)
- בתקציר עריכה שכשמו כן הוא אי אפשר לשים יותר מרמז... להלן ציטוט מלא מדברי שיע שם: "המדיניות שלנו היא להעדיף קישורים לאתרים או לקבצים שמחזקים את הדיעות הרשמיות של חב"דפדיה ולהימנע ככל האפשר מההפך". נראה לי שזו היתה כוונתו של מוחק הקובץ הנ"ל, ואינני יכול שלא להסכים איתה (בכל אופן מכאן ועד השחתה רחוקה הדרך...). • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 22:00, י"ט באייר, הקהל ה'תשע"ו
- אדם החורג מהכללים, מוחק קובץ שמוסיף לערך ללא נימוק לדעתי זו השחתה, והאמת שאין בה לדעתי עכ"פ שום דבר (באופן בולט ומודגש) שנוגד את רוחה של חב"דפדיה, פרט לפרטים שוליים (במקומות בודדים תוארים על הרבי, כנראה גם התיאור החסר על נ"ג). (שים לב גם לדיוק תיבתו של שיע "להעדיף" במקרה הזה אין שם עוד קובץ עם סקירה מלאה ככה).--הנחה - שיחה 09:17, 29 במאי 2016 (UTC)
הזמנת כבוד
איני יודע סיבת העלם והסתר שאופף אותך לאחרונה, אני מרשה להזמינך להוסיף לתקן לערוך ולשפר את הערך ניצוץ משיח כיד כישורך הברוכים והמועילים, תודה.--הנחה - שיחה 12:48, 3 ביולי 2016 (UTC)
- העלם והסתר זה כנראה הוא אחד השלבים האחרונים שלפני התגלות משיח... טוב, כנראה שגם אני לפעמים עסוק קצת. חזרתי לפה כי החלטתי שמחובתי לדאוג להעלאת הערך שהתחלתי פעם על חי וקיים, לפני ג' תמוז.
- בנוגע לערך, זמני קצת קצר, אמנם עקב חשיבות הענין - הכי חשוב בעצם פה - שיהיו ערכים מומלצים בעניני גאומ"ש, אשתדל לעזור קצת כפי יכולתי. בברכת הצלחה רבה ומופלגה בעבודתך החשובה, • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 07:11, ל' בסיוון, הקהל ה'תשע"ו
פרסום שמך בעולם
אני קצת מפרסם על ערכים שאתה רוצה לכתוב, וקורא לכולם להשתתף. (ראה לדוגמא בדף השיחה של ג' תמוז).--חי גאולה - שיחה 02:57, 7 ביולי 2016 (UTC)
- תודה על הפרסום, אבל לא בטוח שהוא יצליח. עורכים פה לא עובדים בד"כ לפי פרסומות אלא לפי מצב הרוח. אז פשוט תחפש איפה אתה יכול להוסיף ולשפר. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 06:31, א' בתמוז, הקהל ה'תשע"ו
ג' תמוז
לא בדקתי לעומק את כל השינויים, כמשתמש ותיק וידוע. אבל בנוגע לשינויים בנוגע להגדרת ג' תמוז תשנ"ד, נאלצתי להחזיר את המצב כמו שהיה עד עכשיו, מכיון שהנוסח העכשווי עבר עריכה של עשרות עורכים בחב"דפדיה, ובעיקר הביורוקרט הידוע חבדני"ק, רובם כידוע משיחסטים לא פחות ממך, שהחליטו לאחר דיונים רבים כי זה יהיה מצב הערך, לאחר דיונים שונים ומייגעים. חבדניק ביקש בהזדמנויות רבות שלא לשנות את הנוסח המדויק, שנקבע על ידו. אם תהיה הסכמה בדף השיחה של רוב העורכים, ניתן יהיה לשנות את הנוסח. בכל אופן תודה רבה לך עלכ כל ההשקעה שלך! --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ב' בתמוז ה'תשע"ו, למניינם 05:55, 8 ביולי 2016 (UTC)
- אני מבין, ואין לי כל כוונה לדרוך על יבלות... הסיבה העיקרית לשינוי היא, שבערך על תאריכים וימי חב"ד צריך להיות תיאור קצר ועניני ולא דיונים, ולכן כעת כשיש ערך מסודר על זה אין סיבה שלא לחסוך את הענין (לכן גם מחקתי ההערה על הגדרת "דור", והמרתיה בהפניה לערך הדור השביעי).
- בכל אופן אני פורש, כיוון שלדעתי יהיה קשה לדון ע"כ (גם לשכנע את המשתמשים להשתתף בדיון, וגם לשכנע אותם לסגור אותו ולהגיע למסקנות...). ולכן אבקש ממך לטפל בבעיות נקודתיות:
- לדאוג שגוף הטקסט יקשר לערכים הרבי כמלך המשיח ונצחיות חייו של הרבי.
- למחוק את הרעיון הלא-קריא של הערה 1, פסיק והערה 2 (את תוכן הערה 2 אפשר לחילופין להכליל בתוך הערה 3).
- להוסיף הקטע שיום זה מעורר את הציפיה והתביעה להתגלות וכו'. (כחב"דניק מצוי מסתמא יצא לך לשמוע לא פעם ממשפיעים את הענין הזה שהוא מוסכם על הכל, ולדעת רבים גם עיקרי לא פחות מהעיסוק בשאלת הגדרת היום).
בתקוה שלא הטרחתי ועצבנתי אף אחד... • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 06:05, ב' בתמוז, הקהל ה'תשע"ו
- ועכשיו, רבי שלום היקר, העריכה האחרונה שלך התמיהה אותי. הרי כל הסיבה שביקשתי ממך לפתוח ההגנה (וכן עשית ת"ל) היא כדי לקשר לערך זה, וכעת אתה מוריד את הקישור אליו מכל וכל? האם לדעתך לא צריך לקשר אליו, או שהערך עצמו בעייתי? • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 06:08, ב' בתמוז, הקהל ה'תשע"ו
- מכיון שאין לי זמן לטפל בזה (עיני כבר נעצמות...) אבקש ממך לטפל בזה בעצמך, אבל דווקא בעניינים הטכניים הנ"ל, באופן שהענין העקרוני לא ישתנה. בנוגע לקישור לערך הנ"ל, כמוהו כשינוי כל הטקסט, שהרי הערך הנ"ל אותו כתבת כותב בדיוק את הענין העדין שאותו מבקשים מפעילי חב"דפדיה שלא להדגיש, מתוך מטרה להעביר את המסר באופן מתקבל יותר וכו'. (האמת היא שלא שמתי לב כי זה היה כל הבקשה שלך, ונעניתי לבקשתך בעינים עצומות כמשתמש ותיק). אם זה מאוד חשוב לך אז הכנס אותו לכל היותר כקישור פנימי בטקסט המופיע כעת, אם זה אפשרי. שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ב' בתמוז ה'תשע"ו, למניינם 06:13, 8 ביולי 2016 (UTC)
- ראשית, הערכתי לפעלך הרב למען חב"דפדיה אפילו כאשר עיניך נעצמות...
- שנית, ביצעתי כדבריך, אבל חשוב לי להדגיש: אינני יכול לדעת מה היו שיקוליהם של העורכים בעבר, אבל דבר אחד אני יכול לדעת ב-100%: בזמנם של אותם עורכים לא היה ערך שמסביר את הענין מתחילתו ועד סופו. ולמען האמת המקום היחיד בחב"דפדיה שהתייחס אז לענין היה אותם ניסוחים בפיסקא הנדונה, שנאלצו להעביר בכמה מילים נושא עמוק שכזה. זה בדיוק מה שאני רוצה לשנות, שיהיה כאן מקום לקורא התמה לקבל הסברים ברורים ומפורטים (בערך נצחיות חייו של הרבי) - ולכן חובה לקשר, ובהבלטה, לערך הזה מכאן. אם יש לך תיקונים לגבי הערך עצמו אשמח לקבל, אבל שוב איך שלא יהיה - אין כל ענין שהקורא יקבל הסבר בכמה מילים ספורות בפסקא זו (לא משנה מה כתוב בהם).
- אשמח שתחזור לעיין בכך מחר, בעינים פקוחות ובערנות מלאה... • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 06:27, ב' בתמוז, הקהל ה'תשע"ו
- החילוק בין המצב הנוכחי למצב שאותו ביקשת ליצור, שהמצב הנוכחי מסתמך ומדגיש בעיקר את דברי המדרש של "נכסה חוזר ונגלה", השינויים שלך הדגישו בעיקר את הערך שלך, ואילו הערך שלך מסתמך על דבריו של הרבי עצמו בלבד. בעוד שלקהל החבד"י יש להדגיש את דבריו של הרבי, בנוגע לקהל הרחב יש להדגיש לכאורה דווקא את דברי המדרשים כו'. זו היא דעתי, וכנראה שגם דעתם של אותם עורכים נכבדים. שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ב' בתמוז ה'תשע"ו, למניינם 13:29, 8 ביולי 2016 (UTC)
ניצוץ משיח
מחכה בקוצר רוח לראות את עריכותך, שנוכל לעלותו כראוי לערך מומלץ (אמנם מקווה שלא ייאבד רישום מעשה ידי ).--הנחה - שיחה 07:56, 22 ביולי 2016 (UTC)
ניצוץ משיח
מעומק הלב להוו"ח בעל מרץ התמים (?) וכו' וכו' משתמש:קרייזי אבאוט משיח על עריכתו הנפלאה באופן זך וברור בערך ניצוץ משיח.--הנחה - שיחה 09:47, 26 ביולי 2016 (UTC)
- תנוח דעתי שהנחתי את דעתך... מקווה לחזור בהמשך בראש צלול יותר ולהשלים את שאר המלאכה, לשביעות רצונך (וכמובן בעיקר לשביעות רצונו של מלכנו משיחנו). • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 09:50, כ' בתמוז, הקהל ה'תשע"ו
- אגב התמים לא אמור להיות בסימן שאלה, לתואר זכאי כל חסיד מגיל 13-14 ועד (יום מותו, עד כה; ומכאן ואילך - עד לנצח נצחים בחיים נצחיים). ואצל רבים התואר נחקק על המצבה שלהם (ל"ע). אם כן, כנראה חשבת שאני קטן מגיל 14? טעות... • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 09:52, כ' בתמוז, הקהל ה'תשע"ו
- אכן כך, אלא שיש מי שהעניין בגילוי, ויש מי שעליו נאמר שדעתו היפך דעת וכו'. והנחמה היא, בדבריו של הרבי (בסוף העמוד) שלחיים שלהם הוא עכ"פ ברעש.--הנחה - שיחה 10:52, 26 ביולי 2016 (UTC)
- עדיין בתוכניתך להמשיך לערוך את הערך?--הנחה - שיחה 09:38, 28 ביולי 2016 (UTC)
- אסור לי כמובן להתייאש. אבל כרגע לקחתי הפסקה קלה מעריכת המשך הפסקאות, בעקבות הקושי הגדול בסידור נושא כ"כ עמוק שמצריך לימוד והתבוננות וכו'. המשך יבוא, אל תדאג... (ובינתיים נראה שלא חסר גם לשאר העורכים מה לקדם בו). • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 09:49, כ"ב בתמוז, הקהל ה'תשע"ו
- רק אומר דעתי שבעת התבוננות בעניין שקול גם את דעתי, כי על הערך להיות מעניין (סיפורי), ולכן את הפסקאות הבאות לא הייתי ממליץ לערוך כטבלה כלומר תוכן עניינים (אני פשוט לא יודע איך להגדיר את הסגנון הזה) כפי שערכת את הפסקה אודות התגלותו, למרות שבאופן אישי אני אוהב חשיבה וכתיבה בסגנון חלוקה זה. (דא"ג אולי אתה יודע מהי החסימה הפסיכולוגית להביע דעה בדיון אודות ערך מומלץ? )--הנחה - שיחה 10:18, 28 ביולי 2016 (UTC)
- את הפסקא הקודמת ערכתי כ"טבלה" (כהגדרתך") כי זו הדרך הכי טובה לקריאה קולחת של תוכן אותה פסקא. זה כמובן לא נכון לגבי הפסקא הבאה, שזקוקה לעריכה בסגנון שונה (ואולי גם לכן קצת קשה לי לחשוב איך ומה). וכמובן וגם פשוט - עליך להעיר לי על כל צעד ושעל לגבי סגנון העריכה וכו' וכו' אם הוא לא מוצא חן בעיניך, עם נימוקים.
- החסימה הפסיכולוגית היא לא רק לגבי דיון על ערך מומלץ אלא גם לגבי דיונים אחרים. לא בדקתי אבל אני מעריך ש-50% מהדיונים שעולים זוכים להתייחסות, ותו לא. [ואת"ל - החסימה הפסיכולוגית היא בכלל לגבי כל סוג של עבודה משותפת, ולכן למרות שהרבה מהמשתמשים כאן מעונינים בזה - אף מיזם משותף לא הולך פה. כל אחד אוהב להיות שקוע בעניניו]. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 10:24, כ"ב בתמוז, הקהל ה'תשע"ו
- רק אומר דעתי שבעת התבוננות בעניין שקול גם את דעתי, כי על הערך להיות מעניין (סיפורי), ולכן את הפסקאות הבאות לא הייתי ממליץ לערוך כטבלה כלומר תוכן עניינים (אני פשוט לא יודע איך להגדיר את הסגנון הזה) כפי שערכת את הפסקה אודות התגלותו, למרות שבאופן אישי אני אוהב חשיבה וכתיבה בסגנון חלוקה זה. (דא"ג אולי אתה יודע מהי החסימה הפסיכולוגית להביע דעה בדיון אודות ערך מומלץ? )--הנחה - שיחה 10:18, 28 ביולי 2016 (UTC)
- אסור לי כמובן להתייאש. אבל כרגע לקחתי הפסקה קלה מעריכת המשך הפסקאות, בעקבות הקושי הגדול בסידור נושא כ"כ עמוק שמצריך לימוד והתבוננות וכו'. המשך יבוא, אל תדאג... (ובינתיים נראה שלא חסר גם לשאר העורכים מה לקדם בו). • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 09:49, כ"ב בתמוז, הקהל ה'תשע"ו
- עדיין בתוכניתך להמשיך לערוך את הערך?--הנחה - שיחה 09:38, 28 ביולי 2016 (UTC)
- אכן כך, אלא שיש מי שהעניין בגילוי, ויש מי שעליו נאמר שדעתו היפך דעת וכו'. והנחמה היא, בדבריו של הרבי (בסוף העמוד) שלחיים שלהם הוא עכ"פ ברעש.--הנחה - שיחה 10:52, 26 ביולי 2016 (UTC)
- אגב התמים לא אמור להיות בסימן שאלה, לתואר זכאי כל חסיד מגיל 13-14 ועד (יום מותו, עד כה; ומכאן ואילך - עד לנצח נצחים בחיים נצחיים). ואצל רבים התואר נחקק על המצבה שלהם (ל"ע). אם כן, כנראה חשבת שאני קטן מגיל 14? טעות... • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 09:52, כ' בתמוז, הקהל ה'תשע"ו
צל"ש
על כל מה שאתה עושה כאן! ובזאת אצטרף גם לצל"ש שנשלח ל"להתראות" דרך דף שיחתי.. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ' באב ה'תשע"ו, למניינם 05:02, 24 באוגוסט 2016 (UTC)
- איזה כיף לעבוד כשמעריכים אותך. מקווה שאתה לא נפגע, שלום, מזה שאין מישהו מעליך שיתן לך צל"ש • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 05:04, כ' באב, הקהל ה'תשע"ו
- אין כבוד יותר גדול מהכיבוד לתת צלשי"ם שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ' באב ה'תשע"ו, למניינם 05:05, 24 באוגוסט 2016 (UTC)
- צריך איזה משהו כמו "עיטור הלוויתן", או "עיטור הניצוץ".. • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 05:25, 24 באוגוסט 2016 (UTC)
- אני מצטרף לצל"שים הניתנים לידידי החביב.--209.140.32.9 16:09, 24 באוגוסט 2016 (UTC)
- צריך איזה משהו כמו "עיטור הלוויתן", או "עיטור הניצוץ".. • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 05:25, 24 באוגוסט 2016 (UTC)
- אין כבוד יותר גדול מהכיבוד לתת צלשי"ם שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ' באב ה'תשע"ו, למניינם 05:05, 24 באוגוסט 2016 (UTC)