שיחה:קהילת חב"ד בחברון: הבדלים בין גרסאות בדף
אין תקציר עריכה תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד |
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד |
||
שורה 24: | שורה 24: | ||
:{{בעד}} --{{גופן|4|רשי|[[משתמש:שמואל חיים|'''שמואל חיים''']]}} ♦ [[שיחת משתמש:שמואל חיים|{{צבע גופן|שחור|'''שיחה'''}}]] 18:19, 21 באוקטובר 2023 (UTC) | :{{בעד}} --{{גופן|4|רשי|[[משתמש:שמואל חיים|'''שמואל חיים''']]}} ♦ [[שיחת משתמש:שמואל חיים|{{צבע גופן|שחור|'''שיחה'''}}]] 18:19, 21 באוקטובר 2023 (UTC) | ||
{{בעד חזק}} [[משתמש:קעניג!|קעניג! ~ יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד ]] - [[שיחת משתמש:קעניג!|שיחה]], 18:59, ו' בחשוון, ה'תשפ"ד | {{בעד חזק}} [[משתמש:קעניג!|קעניג! ~ יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד ]] - [[שיחת משתמש:קעניג!|שיחה]], 18:59, ו' בחשוון, ה'תשפ"ד | ||
:{{נגד חזק}} למה לאחד???-[[משתמש:הקצנה|הקצנה]] - [[שיחת משתמש:הקצנה|שיחה]] ~ '''[[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|<span style="color: {{#בחר:שחור|שחור=black|אדום=red|כתום=orange|צהוב=yellow|ירוק=green|חום=brown|אפור=Gray|כחול=blue|סגול=purple|#ברירת מחדל=}};">יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד</span>]]''' ~ [[ז' בחשוון]] [[ה'תשפ"ד]] 12:22, 22 באוקטובר 2023 (UTC) | |||
:'''תוצאות ההצבעה''' | :'''תוצאות ההצבעה''' | ||
:{{חב"דפדים פעילים}} {{מפעילי מערכת}} תוצאות ההצבעה הם 4 בעד איחוד הערך עם חברון | :{{חב"דפדים פעילים}} {{מפעילי מערכת}} תוצאות ההצבעה הם 4 בעד איחוד הערך עם חברון ו4 נגד איחוד הערך. {{סוף דיון}} | ||
[[משתמש:קעניג!|קעניג! ~ יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד ]] - [[שיחת משתמש:קעניג!|שיחה]], 19:08, ו' בחשוון, ה'תשפ"ד | [[משתמש:קעניג!|קעניג! ~ יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד ]] - [[שיחת משתמש:קעניג!|שיחה]], 19:08, ו' בחשוון, ה'תשפ"ד |
גרסה מ־14:22, 22 באוקטובר 2023
חב"דפדים פעילים - מה סוכם? מאחדים או לא? נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 17:51, כ"ד בכסלו, ה'תשפ"א (10 בדצמ' למניינם), א פריילכען חנוכה.
- רבותיי? נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 14:13, כ"ז בכסלו, ה'תשפ"א, 13 בדצמ' למניינם, אַ פריילאכ'ן חנוכה
- אני אישית נגד איחוד ערך זה עם חברון, לאור כך שערך זה הינו ארוף ומקיף, וזכאי לדעתי לחשיבות לערך בפני עצמו. ובכלל, באם יאחדו ערך זה עם חברון, ערך חברון יהיה ארוך מאוד וקשה לקריאה נעימה. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 12:23, כ"ח בכסלו, ה'תשפ"א, 14 בדצמ' למניינם, אַ פריילאכ'ן חנוכה
- הקטע של הערך חברון הוא, שהוא אמור לפרט אוודת חב"ד בחברון, ולכן זה בגד בדיחה שהערך על הקהילה הוא בפני עצמו, מה שגם שהערך כולו הועתק מהמכלול --שמואל חיים ♦ שיחה 12:33, 14 בדצמבר 2020 (UTC)
- אני אישית נגד איחוד ערך זה עם חברון, לאור כך שערך זה הינו ארוף ומקיף, וזכאי לדעתי לחשיבות לערך בפני עצמו. ובכלל, באם יאחדו ערך זה עם חברון, ערך חברון יהיה ארוך מאוד וקשה לקריאה נעימה. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 12:23, כ"ח בכסלו, ה'תשפ"א, 14 בדצמ' למניינם, אַ פריילאכ'ן חנוכה
נחוץ
מאוד כדאי לחבר שני ערכים אלו לנוחיות המשתמשים שאולי אפילו לא חושבים שיש עוד ערך בנושא וכך מפסידים חומר חשוב--אשרינו מה טוב חלקנו - שיחה, 17:21, כ"ג בתשרי, ה'תשפ"ב 17:21, 29 בספטמבר 2021 (UTC)
בעד לאחד מאותה תשובה הנ"ל ● מנחם מענדל קיי 11:06, 9 באוגוסט 2022 (UTC)
אז לאחד?
חב"דפדים פעילים מה אתם אומרים לאחד? אני נגד לאחד כיון שיש בערך מספיק תוכן לערך בפרעות, ובמיוחד שבפסקה קהילת חב"ד בחברון שבערך חברון יש הפניה לכאן כערך מורחב.
ב. א. א. - שיחה, 03:09, ו' בניסן, ה'תשפ"ג
בעד משיח בכיכר - שיחה, 17:24, כ"ז בתמוז, ה'תשפ"ג 17:24, 16 ביולי 2023 (UTC)
נגד חזק. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (15:21, ה' באב, ה'תשפ"ג).
- בעד חזק. גם בירושלים, הקהילות החב"דיות משולבות בערך ירושלים תמיד - שיחה, 05:08, י"ח בתשרי, ה'תשפ"ד 05:08, 3 באוקטובר 2023 (UTC)
- בעד --שמואל חיים ♦ שיחה 18:19, 21 באוקטובר 2023 (UTC)
בעד חזק קעניג! ~ יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד - שיחה, 18:59, ו' בחשוון, ה'תשפ"ד
- נגד חזק למה לאחד???-הקצנה - שיחה ~ יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד ~ ז' בחשוון ה'תשפ"ד 12:22, 22 באוקטובר 2023 (UTC)
- תוצאות ההצבעה
- חב"דפדים פעילים מפעילי מערכת תוצאות ההצבעה הם 4 בעד איחוד הערך עם חברון ו4 נגד איחוד הערך. סוף דיון
קעניג! ~ יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד - שיחה, 19:08, ו' בחשוון, ה'תשפ"ד