שיחת משתמש:דידן נצח: הבדלים בין גרסאות בדף

אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
 
(59 גרסאות ביניים של 13 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 12: שורה 12:
:::::א. מדבריך ("רק סיפורים וכיו"ב . . כפי שכו"ע מודים בהערותיהם בכל מקום שהם") נראה ברור שלא קראת ההערות, ולא הפולמוסים בענין{{הערה|1=ראה לדוגמא: [http://www.haoros.com/print.asp?kovetz=774&what=kovetz כאן] ו[http://www.hebrewbooks.org/pagefeed/hebrewbooks_org_29526_24.pdf כאן] ו[http://chabad.info/wp-content/uploads/2016/01/29-01-2016-01-06-05-magazine_01_80.pdf כאן].}}. ב. הטענה שאתה כותב כעת לפרש כך את מכתב כ"ק אד"ש - אני רואה פעם ראשונה. אם הבנתי נכון, הרי שיש מחלוקת קדמונית בענין ואדמו"ר הזקן רק הכריע הפוך מהט"ז? אם הבנתי אותך נכון, קשה מאוד להלום זאת במכתב. אולי זה סתם הרגש, אבל קשה לי מאוד להאמין שעל כזה דיוק (שאני בבורותי לא שמעתי עליו) הרבי כתב בכזו חריפות, דבר שמתאים לענ"ד יותר ל'''תקנה''' חדשה שאדמו"ר הזקן תיקן. ג. אולי תוכל להסביר לי מה הקשר בין סיום הפיסקא שם "שער הי"ג הכולל כל הי"ב שערים", קשור לפסיקת אדמו"ר הזקן בענין. להבנתי זה הולם היטב את כתב אדמו"ר הזקן שמשלב בין סוגי הכתבים ו'כולל' אותם (ועד"ז בסידור, ובתקנות נוספות שתיקן). ה. אם הסיפורים היו 'תלושים', ניחא. אם היה סתירה בין התבטאויות של הרבי, ניחא. אבל אם הסיפורים הם לא 'איש מפי איש' אלא אנשים החיים וקיימים איתנו, ומעידים שזהו כתב התפילין של אדמו"ר הריי"צ, וזהו הכתב שהרבי הורה לכתוב עבור המל"ח, ועוד ועוד - קשה לדחות אותם בקש של "רק סיפורים". ו. כעת נוסף עובדה, שהוא הורה לילדיו לקנות מאותו סופר בכתב אריז"ל. לא ראיתי שכתבת את זה לפני. ז. בנוגע למסורה יש להעיר שוב, שמאז המכתבים של הרבי בענין התגלו כמה וכמה כתבי יד וסופרים ששופכים אור ומבהירים את המסורה, ולאידך - לטעון שנצמדים לכתב אריז"ל בשביל להיצמד למסורה, כי בכתב אדמו"ר הזקן אין מסורה - זו טענה שנשמעת הגיונית, אבל אין לו אחיזה במציאות, היות וכתב האריז"ל עבר שינויים מרחיקי לכת, והמסורה בו '''ממש לא''' ברורה.
:::::א. מדבריך ("רק סיפורים וכיו"ב . . כפי שכו"ע מודים בהערותיהם בכל מקום שהם") נראה ברור שלא קראת ההערות, ולא הפולמוסים בענין{{הערה|1=ראה לדוגמא: [http://www.haoros.com/print.asp?kovetz=774&what=kovetz כאן] ו[http://www.hebrewbooks.org/pagefeed/hebrewbooks_org_29526_24.pdf כאן] ו[http://chabad.info/wp-content/uploads/2016/01/29-01-2016-01-06-05-magazine_01_80.pdf כאן].}}. ב. הטענה שאתה כותב כעת לפרש כך את מכתב כ"ק אד"ש - אני רואה פעם ראשונה. אם הבנתי נכון, הרי שיש מחלוקת קדמונית בענין ואדמו"ר הזקן רק הכריע הפוך מהט"ז? אם הבנתי אותך נכון, קשה מאוד להלום זאת במכתב. אולי זה סתם הרגש, אבל קשה לי מאוד להאמין שעל כזה דיוק (שאני בבורותי לא שמעתי עליו) הרבי כתב בכזו חריפות, דבר שמתאים לענ"ד יותר ל'''תקנה''' חדשה שאדמו"ר הזקן תיקן. ג. אולי תוכל להסביר לי מה הקשר בין סיום הפיסקא שם "שער הי"ג הכולל כל הי"ב שערים", קשור לפסיקת אדמו"ר הזקן בענין. להבנתי זה הולם היטב את כתב אדמו"ר הזקן שמשלב בין סוגי הכתבים ו'כולל' אותם (ועד"ז בסידור, ובתקנות נוספות שתיקן). ה. אם הסיפורים היו 'תלושים', ניחא. אם היה סתירה בין התבטאויות של הרבי, ניחא. אבל אם הסיפורים הם לא 'איש מפי איש' אלא אנשים החיים וקיימים איתנו, ומעידים שזהו כתב התפילין של אדמו"ר הריי"צ, וזהו הכתב שהרבי הורה לכתוב עבור המל"ח, ועוד ועוד - קשה לדחות אותם בקש של "רק סיפורים". ו. כעת נוסף עובדה, שהוא הורה לילדיו לקנות מאותו סופר בכתב אריז"ל. לא ראיתי שכתבת את זה לפני. ז. בנוגע למסורה יש להעיר שוב, שמאז המכתבים של הרבי בענין התגלו כמה וכמה כתבי יד וסופרים ששופכים אור ומבהירים את המסורה, ולאידך - לטעון שנצמדים לכתב אריז"ל בשביל להיצמד למסורה, כי בכתב אדמו"ר הזקן אין מסורה - זו טענה שנשמעת הגיונית, אבל אין לו אחיזה במציאות, היות וכתב האריז"ל עבר שינויים מרחיקי לכת, והמסורה בו '''ממש לא''' ברורה.
:::::בקצרה: עד כה מה שאני רואה זה שהמצדדים בכתב אדמו"ר הזקן יש להם 'תורה שלימה', והטוענים נגד השימוש בו, משתמשים באוסף גיבובי תירוצים. אשמח אם תציג משנה מקיפה ומסודרת שתסביר את כל השאלות התמיהות והסתירות. בינתיים היחיד שניסה הוא הרב טוביה זילברשטרום, ללא הצלחה. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 15:24, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
:::::בקצרה: עד כה מה שאני רואה זה שהמצדדים בכתב אדמו"ר הזקן יש להם 'תורה שלימה', והטוענים נגד השימוש בו, משתמשים באוסף גיבובי תירוצים. אשמח אם תציג משנה מקיפה ומסודרת שתסביר את כל השאלות התמיהות והסתירות. בינתיים היחיד שניסה הוא הרב טוביה זילברשטרום, ללא הצלחה. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 15:24, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
::::::שלא תבין אותי לא נכון, אני לא צידדתי בשום צד איני מומחה בדבר כלל (אמנם יש לי מכר קרוב מאוד שעוסק בכך ומהמתנגדים לדבר, אבל לא בהכרח שאני עומד במקומו..). טענתי הייתה 1. כל זמן שעיקר ההתבססות היא על עובדות וסיפורים ולא על הוראות מפורשות אינך יכול לבוא בטענות למתנגדים. 2. הוספתי שרוב בני ישראל מניחים היום כשיטת הט"ז שמתווך בין שיטת הרמב"ם והרא"ש בעוד אדה"ז פוסק כהרמב"ם (ולא כהט"ז) ו'''מוסיף''' עליו, ומכך מובן מדוע לא רצה אותו אחד להניח תפילין שרוב הציבור אינו מניחם (דא"ג שמעתי מהרב זילברשטרום שראה מכתב של הרבי ששולל לכתוב שכל המניח תפילין הכתובות כהט"ז הרי הם תפילין פסולות לפי שרוב ישראל מניחים כהט"ז!!). 3. טענה זו דווקא שמעתי כמה פעמים מהמצדדים נגד, שהרבה מהמצדדים בעד הם עמי ארצים שמצטטים מכתבים שדנים בנוגע לפסק הלכתי. 4.כמדומני שפעמים רבות התייחס הרבי לכל דברי אדה"ז שהם כלליים לכל ישראל (5. אולי דווקא לפי הסבר זה מובן שהוא עניין הלכתי לכן טוען הרבי מצד אתריה דרב).  6. גם המתנגדים אינם חולקים על העובדה שרצונו של הרבי היא שיכתבו בכתב זה, הטענה היא רק - למיטב ידיעתי - האם במצב הקיים ההוראה היא אכן לכתוב בכתב זה. 7. והוא העיקר: כל הנ"ל אינו נפק"מ כי ברגע שישנו רב מאנ"ש הטוען טענה ומציינו להלכה עם נימוקים יש להביאו כי בודאי שאינו חולק על דעתו של הרבי ולזה הייתה כוונתי. (ובאמת הלוואי והיה יושב על מדוחה זו ת"ח ועורך כאן את כל טענות בעד ונגד והיה מועיל לציבור) מגי לנושא להיות מומלץ לא?!--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 16:53, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
:::::::א. לענ"ד המכתב המדובר הוא הוראה מפורשת, ומעשה רב חזק יותר מכל דבר אחר. ב. עדיין לא הבנתי מה שיטת הט"ז ומה אדמו"ר הזקן חולק ופוסק. אתה מוזמן להחכימני. ג. לא יודע אם זה עצוב או מצחיק, אבל יכול להיות רב מאוד גדול בעניני חושן משפט ויורה דעה, גאון עצום בהמון נושאים וענינים הלכתיים, אבל בלי לדעת את ההיסטוריה של כתב אדמו"ר הזקן וכתב האריז"ל ידבר שטויות ממש. ואכן, בכל ענין הכתב אין '''שום ענין הלכתי!''', כתב אדמו"ר הזקן כשר ומהודר לכל הדעות כמו כתב האריז"ל ואף יותר, ולכן מי שיש לו תעודת ידין ידין אין לו כח גדול יותר לפסוק בענין מאשר סופר סת"ם פשוט (אלא שאכן יש לו סייעתא דשמיא כשרוצה לכוון לאמיתתה של תורה כאשר מגיעים לשאול אותו דין). ד. אני חוזר שוב שבכל האמור לעיל לא מצאתי שום הסבר לתמיהות והשאלות דלעיל, ולכן אני עדיין מרשה לעצמי לעמוד על שלי בנוגע לדעתי על המתנגדים לכתב זה. ה. בנוגע לטענה של 'תלמיד חכם' שיערוך את הטענות, אני שוב חוזר ומסביר שזה לא נוגע לידיעות עמוקות בהלכה, היות והשאלה היא בכלל לא האם הכתב כשר או לא (הוא כן), אלא האם אפשר להסביר את דברי הרבי בצורה עקומה או לא. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 09:59, 26 באוגוסט 2016 (UTC)
::::::::איני בקיא ממש במחלוקת אולם באופן כללי (ומהזכרון בלבד) הרמב"ם סובר שפרשה פתוחה תמיד מתחלת בתחילת השורה וסתומה באמצע השורה גם כשיש מעבר בין השורות אפשר בנקל לעשות פרשה סתומה ופתוחה, לעומתו הרא"ש סובר שבמעבר בין שורות יש להשאיר שורה ריקה לסתומה (? - איני זוכר בבירור) בפרשיות התורה בשנים האחרונות סידר הסופר (המפורסם) מנחם דוידוביץ את כל התורה שיתאימו לפי ב' השיטות, בתפילין שכל פרשה היא בעמוד בפ"ע הבעיה במקומה. הט"ז המציא רעיון שישאירו רווח בין הפרשיות של ט אותיות בלבד חלקו למטה בסוף פרשת "שמע" וחלקו השני לפני "והיה אם שמוע", ולדעתו הרי זה לכו"ע. אדה"ז חולק בטענה שבזה אולי אינו כלל פרשה. ופוסק כמו הרמב"ם, (וכמדומני שמוסיף להשאיר רווח של 9 אותיות גדולת אשר אשר אשר ולא של ו)--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 11:43, 26 באוגוסט 2016 (UTC)
{{הערות שוליים}}


{{הערות שוליים}}
== נוספה תמונה לשימוש בדף הזה ==
== נוספה תמונה לשימוש בדף הזה ==


תוכל בבקשה להסביר מה פשר הניסוח הזה. זה אומר שזו תמונה שצילמת? אין עליה זכויות יוצרים? [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 15:48, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
תוכל בבקשה להסביר מה פשר הניסוח הזה. זה אומר שזו תמונה שצילמת? אין עליה זכויות יוצרים? [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 15:48, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
:בקשר לאיזה תמונה ?? [[משתמש:דידן נצח|דידן נצח]] - [[שיחת משתמש:דידן נצח|שיחה]] 16:01, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
::לאחרונה הוספת כמה וכמה תמונות שכתבת עליהם "נוספה תמונה לשימוש בדף הזה", ורציתי להבין מה פשר הניסוח. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 09:51, 26 באוגוסט 2016 (UTC)
:::אני לא מבין איפה רשום "נוספה תמונה לשימוש בדף הזה", ומה בעיה שכתוב ככה ? [[משתמש:דידן נצח|דידן נצח]] - [[שיחת משתמש:דידן נצח|שיחה]] 15:29, 26 באוגוסט 2016 (UTC)
::::בכמה וכמה מתהמונות שהעלית. אין בעיה. רק רציתי לדעת האם מדובר בתמונות חופשיות, או תמונות שלקוחות מאתרים אחרים וכיוצא בזה, שעלולות לחשוף את חב"דפדיה לתביעה משפטית... [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 21:55, 27 באוגוסט 2016 (UTC)
:::::[[משתמש:להתראות|להתראות]] סתם לעניין ראיתי שיש כאן הרבה תמונות עם סמל של col ושטורעם האם אין עם זה בעיה [[משתמש:דידן נצח|דידן נצח]] - [[שיחת משתמש:דידן נצח|שיחה]] 22:48, 8 בספטמבר 2016 (UTC)
::::::א. לא קיבלתי תשובה על שאלתי. ב. זה אכן בעייתי וצריך למחוק. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 11:15, 9 בספטמבר 2016 (UTC)
::::::תמונות חופשיות [[משתמש:דידן נצח|דידן נצח]] - [[שיחת משתמש:דידן נצח|שיחה]] 17:52, 10 בספטמבר 2016 (UTC)
===דידן נצח===
::::: (סתם  מתוך סקרנות) כבודו כותב בדף המשתמש - דידן נצח היה בה'  טבת תשמז האים הכוונה היא  לאמר שאז היה יום דידן נצח או שכבודו זכה להיות נוכח אז ב770. [[משתמש:דור השביעי|דור השביעי]] - [[שיחת משתמש:דור השביעי|שיחה]] 22:40, 31 באוגוסט 2016 (UTC)
:::מאוד הייתי רוצה להיות ב770 אז אבל לא זכיתי, דידן נצח הכוונה לשיחה הידועה שהרבי דיבר על המדרש שממנו לקוח המילים דידן נצח וד"ל [[משתמש:דידן נצח|דידן נצח]] - [[שיחת משתמש:דידן נצח|שיחה]] 10:22, 1 בספטמבר 2016 (UTC)
::יש לך מושג אים המעשה חשב עומד לצאת בקרוב? [[משתמש:דור השביעי|דור השביעי]] - [[שיחת משתמש:דור השביעי|שיחה]] 23:05, 8 בספטמבר 2016 (UTC)
:::לא [[משתמש:דידן נצח|דידן נצח]] - [[שיחת משתמש:דידן נצח|שיחה]] 23:08, 8 בספטמבר 2016 (UTC)
== [[זאב טביב]] ==
תגיד לי מה עובר עליך?! לא רק שאתה מוחק (בטעות) את ה{{תב|חשיבות}}, אלא אתה גם מוסיף תמונה מזוויעה לערך???• '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 04:00, 30 באוקטובר 2016 (UTC)
:לא מחקתי את החשיבות הורדתי את זה לכמה שניות כדי לשים תמונה שלו, מה הבעיה בתמונה ?? [[משתמש:דידן נצח|דידן נצח]] - [[שיחת משתמש:דידן נצח|שיחה]] 11:22, 30 באוקטובר 2016 (UTC)
==שאלה מתוך סקרנות==
מי קובע מיהו חסיד חב"ד ומי היה פעם חסיד חב"ד? הייתי שואל באישי אך אין אצלך אפשרות כזאת. תרגיש בנוח לפנות אלי באישי. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 03:48, 1 בדצמבר 2016 (UTC)
:כלפי מה הדברים אמורים ? [[משתמש:דידן נצח|דידן נצח]] - [[שיחת משתמש:דידן נצח|שיחה]] 16:21, 1 בדצמבר 2016 (UTC)
== מונחון  ==
באוהל מחקת את המונחון ל'מנוחתו כבוד' - קברו. (וסליחה שאני שואל רק אחרי ששחזרתי). --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] י"א בשבט ה'תשע"ז 22:55, 7 בפברואר 2017 (UTC)
== קצרמרים ==
למען כבודה של חב"דפדיה, נא סיים לכתוב ערך במרחב המשתמש האישי, ורק כשהוא מלא ומכובד העבר למרחב הראשי (צפו בי זכרונות מהערך שהעלית [[לייבל זלמנוב]], והשארת במצב די עלוב, עד שאחרי חודש - כשרציתי להציב עליו {{תב|למחיקה}} - נמלכתי והרחבתי אותו. אבל כך זה לא סדר כמובן).
כפי שתראה, העברתי את [[מענדי וילהלם]] (אגב, צ"ל [[מנחם מענדל וילהלם]]) אל [[משתמש:דידן נצח/מענדי וילהלם]], ומאחל לך בהצלחה בהמשך העבודה עליו עד שיהיה מקיף ומכובד. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 04:25, כ"ז בניסן ה'תשע"ז
== '''[[חב"דפדיה:א חסידישע פארבריינגען#עשרים וארבע שנים!!! עד מתי???!!!|התוועדות חירום!]]''' ==
--[[משתמש:קער אַ וועלט היינט!|קער אַ וועלט היינט!]] - [[שיחת משתמש:קער אַ וועלט היינט!|שיחה]] 19:26, 4 בנובמבר 2017 (UTC)
== פינת החי ==
הערך פינת החי שיצרת, נמחק, בשל היותו פוגעני (וגם אזוטרי). האמירה שהמתוועדים משתדלים להתנהג כבגן חיות אינה ראויה ומצופה ממך להמנע מכגון דא. בברכת יהפכו לששון ולשמחה. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] י' בטבת ה'תשע"ח 13:41, 28 בדצמבר 2017 (UTC)
:אז אני יתקן את זה, למה למחוק ? [[משתמש:דידן נצח|דידן נצח]] - [[שיחת משתמש:דידן נצח|שיחה]] 14:28, 28 בדצמבר 2017 (UTC)
== הרועה הנאמן ==
הערך עבר למרחב האישי שלך מאחר שלא מתאים עדין למרחב הראשי. הדרך בכתיבת ערכים בחב"דפדיה היא שכותבים את הערך במרחב האישי עד שהוא מתאים לכללי המינימום של חב"דפדיה, וכאשר הוא מתאים מעבירים למרחב הציבורי. הערך [[משתמש:דידן נצח/הרועה הנאמן]] עדין לצערי לא מתאים ל[[חב"דפדיה:מה חב"דפדיה איננה|כללים]] (לא בטוח שהוא בכלל אמור להיכלל בין כל הערכים מבחינת חשיבות ואת זה תוכל לבדוק [[חב"דפדיה:מדיניות וכללי כתיבה|כאן]]) ולכן הוא הועבר למרחב האישי.בהצלחה בהמשך העבודה. ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] • [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] • 03:56 • ג' בסיוון ה'תש"ף
== העתקה ==
להבא, באם אתה מעתיק חומר ממקור חיצוני - תציין בתקציר עריכה מהיכן זה הועתק בכדי למנוע הפרת זכויות יוצרים. באם זה הערך שלם שהועתק צריך להכניס בו גם את התבנית קרדיט. ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] • [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] • 07:43 • ח' בסיוון ה'תש"ף
:עבר עם עריכות ועוד {{שכח|דידן נצח}}
::אם זה כבר עריכה תצטרך לשים בתקציר קרדיט ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] • [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] • 16:03 • ט' בסיוון ה'תש"ף
== ד' או ו' אלול? ==
ראיתי שתיקנת בדף של [[שלמה מנחם מענדל חן]] לד' אלול. זה ודאי? מאיפה אתה לקחת את זה? מהספר של ברגר? סתם כולם לפני זה טעו? [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 18:42, ז' באב, ה'תש"ף 18:42, 28 ביולי 2020 (UTC)
:כנראה שכולם טועים ומגיע אחד ומתקן את כולם, המקור שלי זה [http://chabadlibrarybooks.com/pdfpager.aspx?req=25114&st=&pgnum=19&hilite= מכאן] [[משתמש:דידן נצח|דידן נצח]] - [[שיחת משתמש:דידן נצח|שיחה]], 05:39, ח' באב, ה'תש"ף 05:39, 29 ביולי 2020 (UTC)
== שלום עליכם ==
יש לך מייל שאתו אפשר לדבר אתך?--[[אלול| כתיבה וחתימה טובה, לשנה טובה ומתוקה! ]] ~ [[משתמש:חסיד ליובאוויטש|ליובאוויטשפדיה]]  [[חב"דפדיה:הצטרפו למיזם|עושים סדר בליובאוויטש]] ~  [[שיחת משתמש:חסיד ליובאוויטש|שיחה]]  11:51, 30 באוגוסט 2020 (UTC)
:תרשום לי את האמייל שלך ואני יעמוד איתך בקשר [[משתמש:דידן נצח|דידן נצח]] - [[שיחת משתמש:דידן נצח|שיחה]], 06:45, ד' באדר, ה'תשפ"א 06:45, 16 בפברואר 2021 (UTC)
== תמונות ==
אפשר לדעת מהם התבניות שאתה שם בקבצים שאתה מעלה? אין בהם צורך במיוחד כשהם לא קיימים באתר ● [[משתמש:חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח שליט"א]] • 10:20 • י"ג באלול תש"פ
== שלמה אהרן הניג ==
הערך שיצרת עדין לא מוכן ולכן הוא הועבר למרחבך האישי בו תוכל להמשיך לעבוד עליו. בהצלחה! ● </font>&nbsp;[[User:חלוקת קונטרסים|<span style=><font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 12:07 • א' בסיוון ה'תשפ"א
== העתקה 2 ==
הערך [[רפאל אלאשוילי]] הועתק מויקיפדיה בעריכה מועטת ובלי מתן קרדיט, העתקה בכלל - לא מומלצת, ולהבא נא לשים קרדיט בתקציר במקרה כזה. תודה מראש ● </font>&nbsp;[[User:חלוקת קונטרסים|<span style=><font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 18:19 • ד' בכסלו ה'תשפ"ב
:עשיתי שם שינוים.. פלוס הוספת [[משתמש:דידן נצח|דידן נצח]] - [[שיחת משתמש:דידן נצח|שיחה]], 19:55, ד' בכסלו, ה'תשפ"ב 19:55, 8 בנובמבר 2021 (UTC)
::ראיתי את השינויים, כל עוד שברור שהחומר הועתק משם יש להכניס קרדיט בתקציר עריכה. ● </font>&nbsp;[[User:חלוקת קונטרסים|<span style=><font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 23:28 • ד' בכסלו ה'תשפ"ב
== תמר ==
{{הועבר לארגז חול|תמר}}
בברכה ● </font>&nbsp;[[User:חלוקת קונטרסים|<span style=><font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 19:25 • ה' בכסלו ה'תשפ"ב
== תמונות ==
נא להכניס קישור למקור התמונות שאתה מעלה לאתר. למידע נוסף ראה [[חב"דפדיה:זכויות יוצרים]]. ● </font>&nbsp;[[User:חלוקת קונטרסים|<span style=><font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 01:50 • כ"ג בשבט ה'תשפ"ב
:איפה בדיוק להכניס את המקור ? [[משתמש:דידן נצח|דידן נצח]] - [[שיחת משתמש:דידן נצח|שיחה]], 08:05, כ"ג בשבט, ה'תשפ"ב 08:05, 25 בינואר 2022 (UTC)
::בדף התמונה או בזמן ההעלאה בשדה 'תיאור'. ● </font>&nbsp;[[User:חלוקת קונטרסים|<span style=><font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 10:44 • כ"ג בשבט ה'תשפ"ב
== "לעיני בשר" ==
לעיני בשר הוא ביטוי שמבטא שיש דברים שמעבר למציאות הנראית בעיני בשר וכמובן וגם פשוט שלאו דווקא שהמדובר שהיה שם מי שראה (אגב, הרחי"ק ראה זאת זמו קצר אח"כ ואם תאמר שזה לא ממש באותו רגע התשובה היא שאלו דקדוקי עניות על חשבון רגש ושפה חסידית).--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 00:27, כ"ח באדר א', ה'תשפ"ב 00:27, 1 במרץ 2022 (UTC)
:תשאל כל אחד והוא יגיד לך של״עיני בשר״ הכוונה שראו קהל אלפים מרים יד וכו׳ דבר שנעשה בפני כל עם ועדה, ולא מעבר למציאות וכו׳ [[משתמש:דידן נצח|דידן נצח]] - [[שיחת משתמש:דידן נצח|שיחה]], 07:54, ה' באדר ב', ה'תשפ"ב 07:54, 8 במרץ 2022 (UTC)
== חיים קנייבסקי ==
יש לך מקור למה שכתבת ב[[חיים קנייבסקי]]? ● [[User:חלוקת קונטרסים|<font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 08:10 • י"ז באדר ב' ה'תשפ"ב
:כן, יעלה [[משתמש:דידן נצח|דידן נצח]] - [[שיחת משתמש:דידן נצח|שיחה]], 08:19, י"ז באדר ב', ה'תשפ"ב 08:19, 20 במרץ 2022 (UTC)
::ישר כח. שים לב להבא לקבוע שם מתאים לקבצים שאתה מעלה. ● [[User:חלוקת קונטרסים|<font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 08:44 • י"ז באדר ב' ה'תשפ"ב
== עדכוני חב"ד ==
{{הועבר לארגז חול|עדכוני חב"ד}} ● [[User:חלוקת קונטרסים|<font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 03:23 • כ"א באדר ב' ה'תשפ"ב
:אשמח לדעת מה צריכים לתקן בזה [[משתמש:דידן נצח|דידן נצח]] - [[שיחת משתמש:דידן נצח|שיחה]], 12:43, ח' בסיוון, ה'תשפ"ב 12:43, 7 ביוני 2022 (UTC)
==טוב לראות אותך פעיל!!!==
אשריך . טוב לראות מישהו קם לתחייה כאן --[[עזרה:חתימה|-]] [[משתמש:זינגען א ניגן|<font face="Guttman stam">זינגען א ניגן</font>]] [[חסיד|-]] [[שיחת משתמש:זינגען א ניגן|<font face="Guttman stam">שיחת השבוע</font>]] - [[חב"דפדיה:מיזמים/הערך ה-9000|הקישו 9000]] - 17:29, 14 ביוני 2022 (UTC)
::מצפים שתמשיך להיות פעיל --[[חב"דפדיה:מיזמים/הערך ה-9000|-]] [[משתמש:זינגען א ניגן|<font face="Guttman stam">זינגען א ניגן</font>]] [[חב"דפדיה:מיזמים/הערך ה-9000|-]] [[שיחת משתמש:זינגען א ניגן|<font face="Guttman stam">הפצצת המעינות</font>]] [[חב"דפדיה:מיזמים/הערך ה-9000|-]] {{#זמןמ: H:i, xhxjj xjx, xhxjY}} ''{{גודל|1|{{#זמןמ: (j בM למניינם)}}}}'', [[חב"דפדיה:מיזמים/הערך ה-9000|עוד 195 ומשיח בא]] 13:41, 5 ביולי 2022 (UTC)
==חדד==
למה הערך על הרב שלום דובער חדד נמחק בלי שום דיון לפני ? [[משתמש:דידן נצח|דידן נצח]] - [[שיחת משתמש:דידן נצח|שיחה]], 13:20, ט"ז באייר, ה'תשפ"ג 13:20, 7 במאי 2023 (UTC)
:שלום דידן נצח, וישר כח על ההשקעה בערך. הערך הועבר לדף טיוטה במרחב שלך [[משתמש:דידן נצח/שלום דובער חדד]]. כלומר הוא אמנם נמחק מהמרחב הרגיל אך לא נמחק לגמרי. את השאלה למה כדאי להפנות למשתמש שהעביר אותו [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד]]. הוא אגב נימק זאת בתקציר העריכה שלו. אם תשאל לחוות דעתי, הערך עדיין דל ויש לעבוד עליו ולהרחיב אותו לפני העברה למרחב הערכים הראשי. אם אין חומר נוסף עליו, איני בטוח שזה אכן ערך ראוי. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] ט"ז באייר ה'תשפ"ג 23:08, 7 במאי 2023 (UTC)
19,230

עריכות