הבדלים בין גרסאות בדף "שיחת משתמש:דור השביעי"
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
שורה 7: | שורה 7: | ||
::ובעניי, לא הבנתי מה הבעייתיות הגדולה בניסוח הזה. אין בניסוח הזה שום משמעות שהאשה היא המקדשת. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 19:04, 26 במרץ 2016 (UTC) | ::ובעניי, לא הבנתי מה הבעייתיות הגדולה בניסוח הזה. אין בניסוח הזה שום משמעות שהאשה היא המקדשת. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 19:04, 26 במרץ 2016 (UTC) | ||
:::זה עניין של דקדוק. במשפט נישא לרעייתו, הבעל הוא סביל, כמו 'נלקח' 'נשפך' וכו'. במשפט 'נשא את רעייתו' הבעל הוא פעיל כמה שפך לקח וכו'. ומכיון שיהודים נושאים את נשותיהם האיש קונה והאשה נקנית הניסוח הנכון צריך להיות נשא את... --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] ט"ז באדר ב' ה'תשע"ו 20:35, 26 במרץ 2016 (UTC) | :::זה עניין של דקדוק. במשפט נישא לרעייתו, הבעל הוא סביל, כמו 'נלקח' 'נשפך' וכו'. במשפט 'נשא את רעייתו' הבעל הוא פעיל כמה שפך לקח וכו'. ומכיון שיהודים נושאים את נשותיהם האיש קונה והאשה נקנית הניסוח הנכון צריך להיות נשא את... --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] ט"ז באדר ב' ה'תשע"ו 20:35, 26 במרץ 2016 (UTC) | ||
+ | :::אמנם צודק משתמש:להתראות, שלפני כל החלפה כמותית, יש להתייעץ עם שאר המשתמשים, מפני שני סיבות: 1. גם אם אתה בטוח שאתה צודק, אמנם אפשר שיש הצעות נוספות טובות יותר. ותשועה ברוב יועץ. 2. חבל על העבודה, בוט עושה בשניה את מה שאתה עושה בשנים.... --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י"ז באדר ב' ה'תשע"ו, למניינם 03:03, 27 במרץ 2016 (UTC) |
גרסה מ־06:03, 27 במרץ 2016
שלום דור השביעי, וברוך בואך לחב"דפדיה - האנציקלופדיה החב"דית ברשת האינטרנט חב"דפדיה הינה אנציקלופדיה פתוחה, שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לשפר ולערוך אותה.
|
--שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ז' באדר ב' ה'תשע"ו, למניינם 22:48, 17 במרץ 2016 (UTC)
ברוך בואך
נהניתי מכך שאתה משנה בעקביות "נישא לרעייתו" לניסוח היהודי האמיתי - "נשא את רעייתו". --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ט"ו באדר ב' ה'תשע"ו, למניינם 18:35, 25 במרץ 2016 (UTC)
- ואני לא נהניתי. בטח לא כשעושים את זה עם טעויות כתיב תוך כדי מה שמקשה על החלפה אוטמטית בעתיד. ככלל, לפני שמישהו עושה החלפה שרירותית כשהוא רואה שכך כתוב באופן עקבי בכל חב"דפדיה, לענ"ד זה לא בסדר. מותר לפתוח דיון ולהתאזר בסבלנות.
- ובעניי, לא הבנתי מה הבעייתיות הגדולה בניסוח הזה. אין בניסוח הזה שום משמעות שהאשה היא המקדשת. להתראות - שיחה 19:04, 26 במרץ 2016 (UTC)
- זה עניין של דקדוק. במשפט נישא לרעייתו, הבעל הוא סביל, כמו 'נלקח' 'נשפך' וכו'. במשפט 'נשא את רעייתו' הבעל הוא פעיל כמה שפך לקח וכו'. ומכיון שיהודים נושאים את נשותיהם האיש קונה והאשה נקנית הניסוח הנכון צריך להיות נשא את... --שיע • שיחה ט"ז באדר ב' ה'תשע"ו 20:35, 26 במרץ 2016 (UTC)
- אמנם צודק משתמש:להתראות, שלפני כל החלפה כמותית, יש להתייעץ עם שאר המשתמשים, מפני שני סיבות: 1. גם אם אתה בטוח שאתה צודק, אמנם אפשר שיש הצעות נוספות טובות יותר. ותשועה ברוב יועץ. 2. חבל על העבודה, בוט עושה בשניה את מה שאתה עושה בשנים.... --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ז באדר ב' ה'תשע"ו, למניינם 03:03, 27 במרץ 2016 (UTC)
- ובעניי, לא הבנתי מה הבעייתיות הגדולה בניסוח הזה. אין בניסוח הזה שום משמעות שהאשה היא המקדשת. להתראות - שיחה 19:04, 26 במרץ 2016 (UTC)