הבדלים בין גרסאות בדף "שיחה:אהרון רוקח"

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 1: שורה 1:
 
אם יתווספו עוד כמה ערכים עם קשריהם של אדמו"רים עם [[רבותינו נשיאנו]], נפתח [[קטגוריה]] חדשה עם שם מתאים יותר. --[[משתמש:chabadnik|chabadnik]] - [[שיחת משתמש:chabadnik|שיחה]] 14:12, 1 נובמבר 2008 (EDT)
 
אם יתווספו עוד כמה ערכים עם קשריהם של אדמו"רים עם [[רבותינו נשיאנו]], נפתח [[קטגוריה]] חדשה עם שם מתאים יותר. --[[משתמש:chabadnik|chabadnik]] - [[שיחת משתמש:chabadnik|שיחה]] 14:12, 1 נובמבר 2008 (EDT)
 +
:הריני מקבל עלי בל"נ לטפל בעניין ה"לב שמחה". [[משתמש:חסיד|חסיד]] [[חב"ד]]* [[אידישעפדיה]].
  
הריני מקבל עלי בל"נ לטפל בעניין ה"לב שמחה". [[משתמש:חסיד|חסיד]] [[חב"ד]]* [[אידישעפדיה]].
+
==שתי הערות==
 
+
א. בפתיח לערך "אהרן רוקח מבעלזא" נכתב "כ"ק אדמו"ר אהרון רוקח מבעלזא". בין חסידי חב"ד נהוג לכנות בתואר "כ"ק אדמו"ר" רק את אדמו"רי בית חב"ד-ליובאוויטש והענפים האחרים לבית חב"ד, מבני ונכדי הצ"צ. אדמו"רים מחסידויות אחרות נהוג אצלנו לכנות בתואר "כ"ק הרה"צ" "הרה"ק" וכד', וכך פנה אליהם הרבי במכתביו לאדמו"רים. לא שיניתי זאת בעריכה, מאחר ואני רוצה לשמוע צדדים אחרים לעניין, שאולי כדאי להשאיר המצב על כנו בכדי שאחרים שאינם מחב"ד לא יעלבו כאשר יראו שלא מכנים כאן אחרים בתואר "אדמו"ר". ב. איך משנים שם ערך? כמו כאן למשל, ששם הערך הוא "אהרן רוקח מ'''בעזלא'''" במקום "'''בעלזא'''".[[משתמש:מיכאל א|מיכאל א]]
 
+
:א. אולי לא כ"ק אלא רק אדמו"ר. ב. תודה על הערה, אך רק מפעיל מערכת יכול לשנות שם ערך. [[משתמש:חסיד|חסיד]] [[חב"ד]]* [[אידישעפדיה]]
שתי הערות:
+
::הפוך, הדגש הוא על "אדמו"ר" בדוקא. [[משתמש:מיכאל א|מיכאל א]]
 
+
:::לדעתי יש הבדל בין [[רבי]] לאדמו"ר. בעוד שרבי יש רק אחד - כי ראש רק אחד. הרי אדמו"רים יכולים להיות הרבה. ולכן לא כדאי לכנות "הרבי מבעלז" אבל אדמו"ר אפשר. זו רק דעתי - מה דעתכם?...[[משתמש:חסיד|חסיד]] [[חב"ד]]* [[אידישעפדיה]]
א. בפתיח לערך "אהרן רוקח מבעלזא" נכתב "כ"ק אדמו"ר אהרון רוקח מבעלזא".
+
::::דעתי: אדמו"ר. הסברך נאות ומתקבל על הדעת, ובמיוחד על הרגש החסידי. [[משתמש:יואל|יואל]]
בין חסידי חב"ד נהוג לכנות בתואר "כ"ק אדמו"ר" רק את אדמו"רי בית חב"ד-ליובאוויטש והענפים האחרים לבית חב"ד, מבני ונכדי הצ"צ.
 
 
 
אדמו"רים מחסידויות אחרות נהוג אצלנו לכנות בתואר "כ"ק הרה"צ" "הרה"ק" וכד', וכך פנה אליהם הרבי במכתביו לאדמו"רים.
 
 
 
לא שיניתי זאת בעריכה, מאחר ואני רוצה לשמוע צדדים אחרים לעניין, שאולי כדאי להשאיר המצב על כנו בכדי שאחרים שאינם מחב"ד לא יעלבו כאשר יראו שלא מכנים כאן אחרים בתואר "אדמו"ר".
 
:אולי לא כ"ק אלא רק אדמו"ר.
 
 
 
ב. איך משנים שם ערך? כמו כאן למשל, ששם הערך הוא "אהרן רוקח מ'''בעזלא'''" במקום "'''בעלזא'''".[[משתמש:מיכאל א|מיכאל א]]
 
:תודה על הערה, אך רק מפעיל מערכת יכול לשנות שם ערך. [[משתמש:חסיד|חסיד]] [[חב"ד]]* [[אידישעפדיה]]
 
 
 
הפוך, הדגש הוא על "אדמו"ר" בדוקא. [[משתמש:מיכאל א|מיכאל א]]
 
:לדעתי יש הבדל בין [[רבי]] לאדמו"ר. בעוד שרבי יש רק אחד - כי ראש רק אחד. הרי אדמו"רים יכולים להיות הרבה. ולכן לא כדאי לכנות "הרבי מבעלז" אבל אדמו"ר אפשר. זו רק דעתי - מה דעתכם?...[[משתמש:חסיד|חסיד]] [[חב"ד]]* [[אידישעפדיה]]
 

גרסה מ־01:34, 10 ביוני 2009

אם יתווספו עוד כמה ערכים עם קשריהם של אדמו"רים עם רבותינו נשיאנו, נפתח קטגוריה חדשה עם שם מתאים יותר. --chabadnik - שיחה 14:12, 1 נובמבר 2008 (EDT)

הריני מקבל עלי בל"נ לטפל בעניין ה"לב שמחה". חסיד חב"ד* אידישעפדיה.

שתי הערות

א. בפתיח לערך "אהרן רוקח מבעלזא" נכתב "כ"ק אדמו"ר אהרון רוקח מבעלזא". בין חסידי חב"ד נהוג לכנות בתואר "כ"ק אדמו"ר" רק את אדמו"רי בית חב"ד-ליובאוויטש והענפים האחרים לבית חב"ד, מבני ונכדי הצ"צ. אדמו"רים מחסידויות אחרות נהוג אצלנו לכנות בתואר "כ"ק הרה"צ" "הרה"ק" וכד', וכך פנה אליהם הרבי במכתביו לאדמו"רים. לא שיניתי זאת בעריכה, מאחר ואני רוצה לשמוע צדדים אחרים לעניין, שאולי כדאי להשאיר המצב על כנו בכדי שאחרים שאינם מחב"ד לא יעלבו כאשר יראו שלא מכנים כאן אחרים בתואר "אדמו"ר". ב. איך משנים שם ערך? כמו כאן למשל, ששם הערך הוא "אהרן רוקח מבעזלא" במקום "בעלזא".מיכאל א

א. אולי לא כ"ק אלא רק אדמו"ר. ב. תודה על הערה, אך רק מפעיל מערכת יכול לשנות שם ערך. חסיד חב"ד* אידישעפדיה
הפוך, הדגש הוא על "אדמו"ר" בדוקא. מיכאל א
לדעתי יש הבדל בין רבי לאדמו"ר. בעוד שרבי יש רק אחד - כי ראש רק אחד. הרי אדמו"רים יכולים להיות הרבה. ולכן לא כדאי לכנות "הרבי מבעלז" אבל אדמו"ר אפשר. זו רק דעתי - מה דעתכם?...חסיד חב"ד* אידישעפדיה
דעתי: אדמו"ר. הסברך נאות ומתקבל על הדעת, ובמיוחד על הרגש החסידי. יואל