שיחה:תקופת הנביאים

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

התבנית אינה נכונה, מכיון שבניגוד לדף נבואה העוסק במהות הנבואה, ובסימני הנבואה, דף זה עוסק בנביאים ספציפיים, וזהו מטרתו. דף זה הוא חלק מסדרת הדורות: בתבנית הבאה


תקופות ביהדות

--בברכה, היום כ"ט בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים 16:43, 11 ביולי 2010 (UTC)

ממ"נ, באם מדובר על האדם המתנבא, צריך להיות שם הערך "נביא" ובאם מדובר על התקופה, אזי השם צריך להיות "תקופת הנביאים" או כדו'. כך לענ"ד. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:18, 11 ביולי 2010 (UTC)
האפשרות הראשונה די נכונה, אך זה כמו "תנאים" ו"אמוראים", ולהעיר שגם "שם" זה מופיע כך. --בברכה, היום כ"ט בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים 22:51, 11 ביולי 2010 (UTC)
שלום, הערך אמור לעסוק בתקופת הנביאים ובפועל הוא מתחיל בתיאור הנביא. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 14:15, 14 ביולי 2010 (UTC)
ועכשיו? --בברכה, היום ג' באב ה'תש"ע שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים 14:26, 14 ביולי 2010 (UTC)
בסדר. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 14:44, 14 ביולי 2010 (UTC)

לשלום, זה מנחם מענדל שפירו[עריכה]

ברצוני להעיר על התמונה שהכנסת שהמראה - כביכול - את ציונו של בנימין בן יעקב, שזה בכלל לא נכון, ואף יכול להיות שזה קבר של שייך' ערבי.

גם לציון זה אין שום מקור מוסמך.

במקום היחיד בו הוא מוזכר, זה בספר טוב ירושלים - שהוא ספר לא ככ מוסמך - וגם שם הוא מציין שרק הערבים מראים שם קבר בנימין בן יעקב, הוכחה ניצחת לציון זה לא היו שו מסורות יהודיות, רק ערביות, ורק בעשרים שנה האחרונים החלו לאמץ זאת, בעידודם של הנח נחים.

אני מבין בעצמי שתוריד תמונה לא רצויה זו ממסך האתר.

בברכה מנוח

להיפך, במקום להוריד, כדאי להשאיר את התמונה, ולציין בההערת שוליים שזה לא התמונה הנכונה וכל מש"כ לעיל, כדי שאנשים לא יטעו. אודה לך גם אם תוכל להשיג תמונה של הציון האמיתי. --אסאך הצלחה, און א פריילעכע טאג, היום י"ז באב ה'תש"ע שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים 17:15, 28 ביולי 2010 (UTC)
אין שום עניין להשאיר תמונה לא נכונה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 11:44, 29 ביולי 2010 (UTC)