לדלג לתוכן

משתמש:שי מלך

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
עיתון הגאולה, ו' אב תשנ"ד
תפקידנו עכשיו:

לעודד לחזק ולהגביר את האמונה הטהורה בכל מילה של הרבי ובעובדה שתכף ומיד ממש נראה בהתממשות דבריו הקדושים לעיני כל בשר, לדעת ולהכיר כי הרבי שליט"א חי וקיים גם בגופו הגשמי גם אם לא רואים זאת לעיני בשר, להסביר את המשמעות הצורך וההכרח בכך שהכרזת "יחי אדוננו" תושמע ותכתב בכל מקום ובכל שעה בכל פרסום ומעל כל בימה אפשרית, לשים את הדגש על דברי הרבי ש"העבודה היחידה שנותרה" היא "קבלת פני משיח צדקנו בפועל ממש", ולקרוא לכולנו ולכל העולם כולו לעמוד בנסיון באותם רגעים שנותרו ולבקש ולפעול את שלימות ההתגלות של מלכנו משיחנו שליט"א תיכף ומיד ממש על ידי קבלת מלכותו עלינו באותה קריאה והכרזת הקודש יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

הרב חיים לוי יצחק גינזבורג, בהקדמה לספרו התוועדות חסידותית.

כ"ח סיוון תשנ"ה, כיכר מלכי ישראל, ת"א.
כ"ח סיוון תשנ"ה, כיכר מלכי ישראל, ת"א.

יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

הרבי שליט"א מלך המשיח חי וקיים כפשוטו ממש!


חיילי המלך המשיח[1]



ערכים שיצרתי:

כינוסי גאולה ומשיח - תשנ"ה.

משיח עכשיו (סדרת ספרים)

פניני התניא

התוועדות חסידותית

אוצר פניני החסידות לפי מעגל השנה

בחירתו של הפיקח

פסק הדין שהרבי חי וקיים

כינוס פעילי משיח




ערכים שתרמתי להם:

האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה

עצרת גאולה ומשיח

משיח בכיכר

עיתון הגאולה


ערכים שאני עובד עליהם ואשמח שתעזרו לי לשפר אותם ע"מ שיעלו למרחב הראשי:



התוועדות הרב שפרינגער, תשרי תשע"א ב770

להגיד "יחי" זה לא קודש - זה 'קודש קודשים', העניין של "יחי" זה קודש קודשים! אם חלילה יש יחידים שיש להם קצת ספיקות וחלישות בזה - שידעו שנכנס אצלם 'קליפת עמלק'... באם יש מישהו כזה, אני חושב שאין, אבל אם יש כאלה שקשה להם להגיד 'יחי' - שידע ש'עמלק' נכנס בתוך ליבו, רחמנא ליצלן... כי 'יחי' זה לא קודש - זה קודש קודשים! צריכים לדעת שעניין של 'יחי' זה עניין של קודש קודשים, וצריכים להגיד זה בחיות ובפנימיות, כדי שנביא את ההתגלות של הרבי. . כאן ב-‏770 אפשר לקבל חיות אפילו מהקירות... ובוודאי מהחיות, מהריקודים, מה'שביל' שמכינים לפני התפילות, המבטא את האמונה שהרבי חי וקיים ונמצא איתנו כאן.. כל דבר ודבר שיש כאן ב-‏770 - זה עניין של התגלות מלך המשיח.

  1. הגיעתני שמועה מוזרה אשר מי שהוא הרים יד עליך בקשר עם עבודתך בקדש.. ובודאי לא נפל רוחך עליך. כי בפנימיות הענין הרי לא עליך הרים יד (שגם אז הרי מלתו אמורה בדברי רז"ל ע"ד מהותו של המרים יד על בן ישראל), כי בנדון דידן הרי גם הרים יד עלי. ואת"ל - בעיקרו עלי ואתה אינך אלא שלוחי. וכמו שהנ"ל לא עשה עלי רושם להחליש העבודה בכלל, הרי תקותי חזקה שלא יפעול חלישות עליך בעבודתך ואדרבה עוד תוסיף אומץ והתעוררות בזה. (הרבי שליט"א מלך המשיח, אגרות קודש חלק י"ז עמוד רפ"ג).