שיחת משתמש:חיים כ

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
ההודעה האחרונה בדף השיחה של חיים כ התקבלה מהמשתמש תמים של הרבי בתאריך ד' בתמוז ה'תשפ"ד.

ברוך בואך לחב"דפדיה!

שלום חיים כ, וברוך בואך לחב"דפדיה - האנציקלופדיה החב"דית ברשת האינטרנט

חב"דפדיה הינה אנציקלופדיה פתוחה, שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לשפר ולערוך אותה.

  • בראש ובראשונה, מטרת האנציקלופדיה הינה הפצת תורת חסידות חב"ד, כידוע מענה מלך המשיח להבעל שם טוב כי התגלותו תהיה על ידי הפצת מעיינות החסידות חוצה. בנוסף לזאת, באנציקלופדיה מידע על כל נושא ומושג הקשור לחסידות וחסידים.
  • לתשומת לבך: אין להכניס חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. הדבר תקף גם לגבי תוכן כתוב וגם לגבי תמונות - אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.
  • תקוותנו כי החומר הרב בחב"דפדיה יהיה לך לתועלת, ותרומותיך יהיו השתתפות בזכות להגדיל ולהרחיב את האנציקלופדיה לנחת כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח.
  • בחב"דפדיה נהוג לחתום בדפי השיחה בסיום כל תגובה. החתימה נעשית באמצעות הוספת ארבע טילדות (~~~~), או באופן אוטומטי בלחיצה על האייקון (מופיע מעל חלונית העריכה). את חתימתך ניתן לעצב בדף ההעדפות האישיות.
  • בכל שאלה אפשר לפנות כאן, או בכתובת הדואר האלקטרוני: chabadpedia.a@gmail.com
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (16:12, א' בסיוון, ה'תשפ"ג).

כתוב על עצמך

שלום חיים כ,

תודה על כתיבתך בחב"דפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך, תוכל גם להציג בו כמה מתיבות המשתמש, לבחירתך מכאן או מכאן. באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה למשתמש:חיים כ.

בברכה,. יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (20:45, י' בסיוון, ה'תשפ"ג).

ברוך השב!

לגבי חתימתך, היא אינה ברורה ולא מופיע בה שמך, אנא סדר זאת. באם אינך יודע כיצד חותמים אזי כך חותמים: ~~~~. בהצלחה!. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (22:00, ט"ו בסיוון, ה'תשפ"ג).

תודה רבה סידרתי--חיים כ י1ח8י1 ה5מ4ל3כ2 - שיחה, 14:39, ט"ז בסיוון, ה'תשפ"ג 14:39, 5 ביוני 2023 (UTC)
טרם סודר הענין, תסתכל על חתימתך ועל חתימתי ותראה מהם ההבדלים. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (23:08, ט"ז בסיוון, ה'תשפ"ג).
זה בסדר ? =משתמש:חיים כ=<span style="color: ברור לך שההתגלות צריכה להיות לעינויינו, לא?

"אני חושב שהשיחה של "ספדו וכו'" דווקא כן רלוונטית לנידון, שהרי 1: אין שיחה אחרת שנוגדת שהעניין הזה נוגע גם לדורינו. 2: ידוע שכשהרבי אמר "דער רעבע דער שווער" התכוון גם לעצמו. 3: אני לא הבנתי מה קטע השיחה שהבאת כאן בא לבטא, ואיך הוא "נוגד לגמרי" את השיחה ש"ספדו וכו'"? " אדגיש את הקטעים בשיחה שסותרים את מה השיחה שהבאתה "מזה מובן החידוש דדורנו – הדור התשיעי לגבי כל הדורות שלפני זה, עד גם הדור שלפנ"ז (דור השמיני): מכיון שהגאולה לא באה אז בפועל, ה"בא אל פרעה" (הגילוי ד"אתפריעו כל נהורין" למטה) לא הי' בתכלית השלימות כנשמה בגוף בריא ('היתה הסתלקות הנשמה מן הגוף, וגם הנשמה בגוף היתה במצב ש"הדיבור הוא בגלות" וכו'); משא"כ בדורנו זההדור האחרון לגלות והדור הראשון לגאולה – נעשה תומ"י "נתלו המאורות", שלא זו בלבד שלא חסר ח"ו במאורות הגדולים דגילוי תושב"כ ותושבע"פ[118], אלא אדרבה – נוספת בזה שלימות נעלית יותר [לא באופן ד"כבד פה מאורייתא שבע"פ וכבד לשון מאורייתא שבכתב", להיותו למעלה מזה], באופן שכנשמות בגופים מקבלים בפנימיות "אתפריעו כל נהורין" ש"נתלו" עתה, עי"ז שתיכף מגיע משיח צדקנו, "שלח נא ביד תשלח", וילמד תורה את כל העם כולו[119], עד "תורה חדשה מאתי תצא"[120]," ובקשר ל"אביא כאן ציטוט מהשיחה שהבאת, ולא, אני לא חתכתי את הקטע כדי שיהיה אסמכתא לטענתי, ואתה יכול לקרוא אחר כך את קטע השיחה השלם ולראות שזה מסתדר גם אם תקרא את כל הקטע: "מזה מובן החידוש דדורנו...וכו'...שתיכף מגיע משיח צדקנו וגו'." הבנת? כתוב במפורש בשיחה: "שתיכף מגיע משיח צדקנו. זה לא שבדורינו הוא כבר הגיע, אלא שבדורינו הוא יגיע!" הבאתי לך קטע גדול מהשיחה בשביל שלא תגיד שערכתי לך אבל עכשיו הבאתי לך את הקטע הרלוונטי לעניננו --חיים כ - מסמ ציכל - כ"ו באב ה'תשפ"ג - 19:51, 12 באוגוסט 2023 (UTC) 1: לשאלתך בדף שיחת תבנית:פולע שלצערי נמחקה ע"י יוסף בן מלמד: אני כתבתי שמצד אחד "ספדו ספדנייא וחנטו חנטייא" ומצד שני שאני מאמין שהרבי חי בגשמיות, וההסבר הוא כך: אכן "ספדו וכו'", ואני מאמין שהרבי (שים לב על ההבדל) כאן איתנו - זה היה כוונתי כשכתבתי שהרבי חי בגשמיות, מכיוון ש"זרעו בחיים אף הוא בחיים", ומשכך "דער רבי לעבט!" והרבי נמצא איתנו ואנחנו נמצאים איתו, וזה מסתדר עם כך ש"ספדו וכו'" כי הכוונה במה שכתבתי ש"אני מאמין שהרבי חי בגשמיות" היא שאכן לצערינו "ספדו וכו'", אך הרבי נמצא איתנו, כאמור, מכיוון ש"מה זרעו וכו'" ואנו מוכרחים ויודעים שאנו צריכים להוציא את עצמינו ממצב של "ונכסה". 2: אתה כתבת ש"וכלה בכך שדווקא כאשר הרבי מלך המשיח שליט"א חי בגוף גשמי הרי זה מביא להכרה בכך שההתגלות הינו הדבר המוכרח ביותר". עניין זה לא מסתדר לעניות דעתי, כי הרי הרבי מבחינתך חי? נכון? יופי. למה זה "מביא להכרה בכך שההתגלות הינו הדבר המוכרח ביותר?" - כדבריך. מדוע? הרי הרבי חי בגשמיות ממש (לטענתך) ונצפה כל יום ראשון מחלק דולרים ב770, אז איזה התגלות צריכה להיות? אנא חדד את דבריך. 3:אני חושב שהשיחה של "ספדו וכו'" דווקא כן רלוונטית לנידון, שהרי 1: אין שיחה אחרת שנוגדת שהעניין הזה נוגע גם לדורינו. 2: ידוע שכשהרבי אמר "דער רעבע דער שווער" התכוון גם לעצמו. 3: אני לא הבנתי מה קטע השיחה שהבאת כאן בא לבטא, ואיך הוא "נוגד לגמרי" את השיחה ש"ספדו וכו'"? 4: אביא כאן ציטוט מהשיחה שהבאת, ולא, אני לא חתכתי את הקטע כדי שיהיה אסמכתא לטענתי, ואתה יכול לקרוא אחר כך את קטע השיחה השלם ולראות שזה מסתדר גם אם תקרא את כל הקטע: "מזה מובן החידוש דדורנו...וכו'...שתיכף מגיע משיח צדקנו וגו'." הבנת? כתוב במפורש בשיחה: "שתיכף מגיע משיח צדקנו. זה לא שבדורינו הוא כבר הגיע, אלא שבדורינו הוא יגיע! בברכה ובתקווה להבנה ולתשובות, --חילזון - שיחה, 22:02, כ"א באב, ה'תשפ"ג 22:02, 8 באוגוסט 2023 (UTC)

חילזון אתה כתבתה ש"אני כתבתי שמצד אחד "ספדו ספדנייא וחנטו חנטייא" ומצד שני שאני מאמין שהרבי חי בגשמיות, וההסבר הוא כך: אכן "ספדו וכו'", ואני מאמין שהרבי (שים לב על ההבדל) כאן איתנו - זה היה כוונתי כשכתבתי שהרבי חי בגשמיות, מכיוון ש"זרעו בחיים אף הוא בחיים", ומשכך "דער רבי לעבט!" והרבי נמצא איתנו ואנחנו נמצאים איתו, וזה מסתדר עם כך ש"ספדו וכו'" כי הכוונה במה שכתבתי ש"אני מאמין שהרבי חי בגשמיות" היא שאכן לצערינו "ספדו וכו'", אך הרבי נמצא איתנו, כאמור, מכיוון ש"מה זרעו וכו'"" אם ככה למה היתה צריך להדגיש בשיחה תבנית פולע ש"וזה לא סותר!"?

שאלת "וכלה בכך שדווקא כאשר הרבי מלך המשיח שליט"א חי בגוף גשמי הרי זה מביא להכרה בכך שההתגלות הינו הדבר המוכרח ביותר". עניין זה לא מסתדר לעניות דעתי, כי הרי הרבי מבחינתך חי? נכון? יופי. למה זה "מביא להכרה בכך שההתגלות הינו הדבר המוכרח ביותר?" - כדבריך. מדוע? הרי הרבי חי בגשמיות ממש (לטענתך) ונצפה כל יום ראשון מחלק דולרים ב770, אז איזה התגלות צריכה להיות?}} ברור לך שההתגלות צריכה להיות לעינויינו, לא? "אני חושב שהשיחה של "ספדו וכו'" דווקא כן רלוונטית לנידון, שהרי 1: אין שיחה אחרת שנוגדת שהעניין הזה נוגע גם לדורינו. 2: ידוע שכשהרבי אמר "דער רעבע דער שווער" התכוון גם לעצמו. 3: אני לא הבנתי מה קטע השיחה שהבאת כאן בא לבטא, ואיך הוא "נוגד לגמרי" את השיחה ש"ספדו וכו'"? " אדגיש את הקטעים בשיחה שסותרים את מה השיחה שהבאתה "מזה מובן החידוש דדורנו – הדור התשיעי לגבי כל הדורות שלפני זה, עד גם הדור שלפנ"ז (דור השמיני): מכיון שהגאולה לא באה אז בפועל, ה"בא אל פרעה" (הגילוי ד"אתפריעו כל נהורין" למטה) לא הי' בתכלית השלימות כנשמה בגוף בריא ('היתה הסתלקות הנשמה מן הגוף, וגם הנשמה בגוף היתה במצב ש"הדיבור הוא בגלות" וכו'); משא"כ בדורנו זההדור האחרון לגלות והדור הראשון לגאולה – נעשה תומ"י "נתלו המאורות", שלא זו בלבד שלא חסר ח"ו במאורות הגדולים דגילוי תושב"כ ותושבע"פ[118], אלא אדרבה – נוספת בזה שלימות נעלית יותר [לא באופן ד"כבד פה מאורייתא שבע"פ וכבד לשון מאורייתא שבכתב", להיותו למעלה מזה], באופן שכנשמות בגופים מקבלים בפנימיות "אתפריעו כל נהורין" ש"נתלו" עתה, עי"ז שתיכף מגיע משיח צדקנו, "שלח נא ביד תשלח", וילמד תורה את כל העם כולו[119], עד "תורה חדשה מאתי תצא"[120]," ובקשר ל"אביא כאן ציטוט מהשיחה שהבאת, ולא, אני לא חתכתי את הקטע כדי שיהיה אסמכתא לטענתי, ואתה יכול לקרוא אחר כך את קטע השיחה השלם ולראות שזה מסתדר גם אם תקרא את כל הקטע: "מזה מובן החידוש דדורנו...וכו'...שתיכף מגיע משיח צדקנו וגו'." הבנת? כתוב במפורש בשיחה: "שתיכף מגיע משיח צדקנו. זה לא שבדורינו הוא כבר הגיע, אלא שבדורינו הוא יגיע!" הבאתי לך קטע גדול מהשיחה בשביל שלא תגיד שערכתי לך אבל עכשיו הבאתי לך את הקטע הרלוונטי לעניננו --חיים כ - מסמ ציכל - כ"ו באב ה'תשפ"ג - 19:51, 12 באוגוסט 2023 (UTC)

יוסף רוזנפלד (פירושונים)

שלום חיים, למה לדעתך למחוק את יוסף רוזנפלד (פירושונים), האם ליוסף חיים מקראון הייטס לא קוראים לפעמים גם רק בשם יוסף - כי אם כן, אז רצוי להשאיר את זה כי אדם עשוי לחפש אותו בלי השם הנוסף 'חיים'. שיעשיחה כ"ב באב ה'תשפ"ג 14:22, 9 באוגוסט 2023 (UTC)

כי זה רק שני ערכים --חיים כ - מסמ ציכל - כ"ב באב ה'תשפ"ג - 14:37, 9 באוגוסט 2023 (UTC)

חממה

חיים כ חידשתי את החממה עכשיו אני מנהל המיזם חממה. תרצה להיות חונך? קעניג! ~ יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד! - שיחה,

מחיקתי מהצבעה

מחקת את הצבעתי בדף שיחה:ברגע האמת (ספר), והעברת למשתמשים בלי זכות הצבעה. הבדיקה שלי הראתה שמ14 במאי בשעה 22:55 עד 14 באוגוסט בשעה 22:55 שהיא שעת פתיחת ההצבעה יש לי 128 עריכות במרחב הערכים. אם הבדיקה שלך הראתה אחרת. אתעניין לבדוק זאת. --מה עם ההתגלות? - שיחה, 12:05, א' באלול, ה'תשפ"ג 12:05, 18 באוגוסט 2023 (UTC)

מה עם ההתגלות? כנראה שטעיתי. אם אתה בטוח שהיה לך אז תחזיר את הצבעתך --חיים כ - מסמ ציכל - ג' באלול ה'תשפ"ג - 12:45, 20 באוגוסט 2023 (UTC)

פירושנים

שלום לך וישר כח על עריכותיך המשמעותיות. לגבי יוסף רוזנפלד (פירושונים), לפני שיהיה אפשר למחוק את זה, צריך להוסיף לכל אחד מהערכים הנ"ל את תבנית:פירוש נוסף שיעשיחה י' באלול ה'תשפ"ג 16:01, 27 באוגוסט 2023 (UTC)

שיע.ק שמתי תבנית פירוש נוסף אפשר למחוק את דף הפירושונים --חיים כ - מסמ ציכל - י' באלול ה'תשפ"ג - 16:20, 27 באוגוסט 2023 (UTC)
ועל הדרך תוכל לעזור לי לפתור את התקלה בדף שיחה? --חיים כ - מסמ ציכל - י' באלול ה'תשפ"ג - 16:22, 27 באוגוסט 2023 (UTC)

קטגוריה:משפחת פרידמן

ישר כח על הוספותיך הרבות! א. כשאתה מוסיף קטגוריה חדשה תשייך אותה לקטגורית אב, למשל בקטגוריה משפחת פרידמן תוסיף [[קטגוריה:משפחות|פ]], או בקטגוריה:אישים בבראנזוויל תוסיף [[קטגוריה:אישים בניו יורק]] כך הקטגוריה תשוייך לשאר הקטגוריות. ב. לאישים שהוספת לקטגוריה:משפחת פרידמן אין קשר משפחתי, ראה את הקטגוריה קטגוריה:משפחת פרידמן (1) קטגוריה:משפחת פרידמן (2) בה כולם קשורים משפחתית. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (20:21, י"ד באלול, ה'תשפ"ג)

יוסף בן מלמד הוספתי אותם לאחר שהוסיפו את שלום דובער טאלער שהוא חתן של מנחם מענדל פרידמן (אור יהודה) ומכאן הטעות שלי. ובכל מקרה לא תמיד יש קטגוריה אב וגם אם יש לפעמים צריך להתאמץ לחפש אותה ואי אפשר לשים את שניהם אצל אותו אדם ועקרונית כל קטגוריה לא אמורה להיות אדומה אם יש בה 5 דפים --חיים כ - מסמ ציכל - ט"ו באלול ה'תשפ"ג - 09:37, 1 בספטמבר 2023 (UTC)
אוקיי. בכלל, אני לא בטוח שחתנים נחשבים לחלק מהמשפחה. אם אי אפשר לשייך קטגוריה לקטגוריה אחרת - זו בעייה ליצור את הקטגוריה. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (09:41, ט"ו באלול, ה'תשפ"ג)
יוסף בן מלמד אתה כתבת לי שחתנים נחשבים --חיים כ - מסמ ציכל - ט"ו באלול ה'תשפ"ג - 10:02, 1 בספטמבר 2023 (UTC)
איפה כתבתי?. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (22:49, ט"ו באלול, ה'תשפ"ג)
לא מצאתי בדיוק את המקום כנראה שזה היה בדף שנמחק --חיים כ - מסמ ציכל - ט"ז באלול ה'תשפ"ג - 17:42, 2 בספטמבר 2023 (UTC)
מוזר, ללא נראה לי. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (09:42, י"ז באלול, ה'תשפ"ג)
איזו עיר מתגורר כבודו? קעניג! ~ יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד - שיחה, 17:14, כ' באלול, ה'תשפ"ג 17:14, 6 בספטמבר 2023 (UTC)
קעניג! מה הקשר --חיים כ - מסמ ציכל - כ"א באלול ה'תשפ"ג - 18:34, 6 בספטמבר 2023 (UTC)
סתם שאלה קעניג! (שיחה | תרומות) לא חתמ/ה.
קעניג! שאלה זו נקראת אאוטינג והיא אסורה בהחלט בחב"דפדיה. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (20:03, כ' באלול, ה'תשפ"ג)
טוב סליחה קעניג! ~ יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד - שיחה,

חב"ד אינפו הישן

אתה מצליח לפתוח את הקישורים של חב"ד אינפו הישן? ראיתי שכתבת שלך זה עובד. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (20:03, כ' באלול, ה'תשפ"ג)

יוסף בן מלמד בדרך כלל. ואתה יכול לנסות לפתוח באנונימי --חיים כ - מסמ ציכל - כ"א באלול ה'תשפ"ג - 14:07, 7 בספטמבר 2023 (UTC)
יוסף בן מלמד לי זה לא נפתח זה כותב שהחיבור שלי הוא פרטי קעניג! ~ יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד - שיחה, 15:30, כ"א באלול, ה'תשפ"ג 15:30, 7 בספטמבר 2023 (UTC)
מעניין איך אצלך האתר נפתח (אין קשר לאנונימיות). קעניג! גם לי ולרוב המשתמשים האתר לא נפתח. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (15:35, כ"א באלול, ה'תשפ"ג)
אז איך אפשר לעשות שזה ייפתח? ואגב תוכל לשלוח לי מייל של חב"דפדיה להורדה? קעניג! ~ יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד - שיחה, 15:38, כ"א באלול, ה'תשפ"ג 15:38, 7 בספטמבר 2023 (UTC)
קעניג! איני יודע איך אפשרי לפתוח את האתר הישן. תוכל להוריד את חב"דפדיה בדף חב"דפדיה:אופליין שנוצר במיוחד לשם כך (ואגב, בתוכנה להורדה אפשר לפתוח את כל הקישורים של חב"ד אינפו הישן). בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (15:42, כ"א באלול, ה'תשפ"ג)
יוסף בן מלמד ניסיתי להוריד וזה לא מצליח לי קעניג! ~ יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד - שיחה,

@

ראה במייל.--הקצנה - שיחה ~ יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד ~ כ"ח באלול ה'תשפ"ג 15:32, 14 בספטמבר 2023 (UTC)

ראה במייל. --הקצנה - שיחה ~ יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד ~ ז' בטבת ה'תשפ"ד 18:15, 19 בדצמבר 2023 (UTC)

מלחמת חרבות ברזל

תשאל קודם כל את מי שעשה זאת: [1] קעניג! ~ יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד - שיחה, 14:36, כ"ה בתשרי, ה'תשפ"ד 14:36, 10 באוקטובר 2023 (UTC)

ספריות ציבוריות

בקשר לעריכה זו ושאלתך בתקציר העריכה - בוודאי שיש ספריות כאלו, ורבות הן, ומהן חשובות ומפורסמות, ובראשן - ספריית הרבי, רוב ספריות היכל מנחם המיועדות לעיון בלבד, ועוד. להתראות - שיחה, 16:06, ב' בחשוון, ה'תשפ"ד 16:06, 17 באוקטובר 2023 (UTC)

כן אבל שם זה חוזר על עצמו "פתוחה לציבור" "ומשרתת את תושבי השכונה" שסך הכל זה אותה משמעות --חיים כ - מסמ ציכל - ג' בחשוון ה'תשפ"ד - 12:00, 18 באוקטובר 2023 (UTC)
לא מדוייק. ולא שיש לי כח להתווכח. יש ספריות הפתוחות לציבור ומצד המיוחדות שלהם משרתות גם אנשים מאזורים אחרים שמגיעים אליהן במיוחד (כי יש בהם ספרים בכל השפות / כי יש בהם הרבה ספרים / כי היא פתוחה במשך כל שעות היממה/ תוכל להמשיך הלאה כיד הדמיון הטובה עליך), לעומת ספריות פתוחות לציבור אך בפועל משמשות את תושבי השכונה בלבד. להתראות - שיחה, 16:26, ג' בחשוון, ה'תשפ"ד 16:26, 18 באוקטובר 2023 (UTC)
ישר כח על ההוספה ב'פירושנים' 'אבני'. אך ' ישעיהו אבני הוא השליח הנוכחי ור' אלישע אבני היה שליח שם, ולא ההיפך. תודה רבה!!--יוסף הקצון - שיחה, 13:04, ח' בחשוון, ה'תשפ"ד 13:04, 23 באוקטובר 2023 (UTC)
יוסף הקצון מתנצל התחלף לי בין שניהם ולהבא גם אתה יכול לשנות את זה לא רק אני --חיים כ - מסמ ציכל - ח' בחשוון ה'תשפ"ד - 13:11, 23 באוקטובר 2023 (UTC)
לא ראיתי אפשרות לעריכה..--יוסף הקצון - שיחה, 13:15, ח' בחשוון, ה'תשפ"ד 13:15, 23 באוקטובר 2023 (UTC)
יוסף הקצון אתה יכול ללחוץ על תגית בראש הדף ולהמשך פרטים פנה לחונך שלך --חיים כ - מסמ ציכל - ח' בחשוון ה'תשפ"ד - 13:33, 23 באוקטובר 2023 (UTC)

ראיתי את מה שכתבת בדף שיחה של שלום דובער עפשטיין

ראה מה כתוב כאן

בברכה: --קעניג ~ יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד - שיחה, 16:34, ט' בחשוון, ה'תשפ"ד 16:34, 24 באוקטובר 2023 (UTC) יחי המלך המשיח

חב"ד און ליין

למה ביטלת את עריכתי - מחיקת הביקורת - דבר זה הוא כלל ברור בחב"דפדיה!  •  חילזון  •  דף השיחה שלי  •  12:04, 22 בדצמבר 2023 (UTC)

עניתי לך בדף שיחתך --חיים כ - מסמ ציכל - כ"ג בטבת 13:55, 4 בינואר 2024 (UTC)

לייבלה ליפסקר

חיים כ יוסף בן מלמד יש לכם מושג מתי הוא נולד ומי הוריו? ועוד שאלה הוא רק מוסיקאי או שהוא גם זמר? בברכה. קעניג ~ דף שיחתי ~ מרחיבים את 770 ~ 13:40, 4 בינואר 2024 (UTC)

קעניג איני יודע מי הם הוריו או מתי הוא נולד ולא ראיתי שהוא זמר הוא רק מוזיקאי ודרך אגב אני לא בטוח שהוא גר בכפ"ח יכול להיות שהוא גר בלוד אני לא בטוח --חיים כ - מסמ ציכל - כ"ג בטבת 13:55, 4 בינואר 2024 (UTC)
חיים כ צודק ראיתי כתבה שהוא מספר שהוא גר בשיכון חב"ד לוד. בברכה. קעניג ~ דף שיחתי ~ מרחיבים את 770 ~ 13:40, 4 בינואר 2024 (UTC)

מטולה

חיים כ האם אתה יכול לעזור לי בערך מטולה ע"י חבד און ליין חבד אינפו או משהו אחר? אני ישמח תודה. קעניג ~ דף שיחתי ~ מרחיבים את 770 ~ 15:29, 4 בינואר 2024 (UTC)

אני יכול לנסות --חיים כ - מסמ ציכל - כ"ג בטבת 15:34, 4 בינואר 2024 (UTC)
חיים כ תוכל לכתוב בערך איסור עליה להר הבית את הדעות המצדדים לחיוב? אבל תוך דגש דעת הרבי בענין שאסור לעלות להר. קעניג ~ דף שיחתי ~ 21:00, 13 בינואר 2024 (UTC)

התמונות שהעלת בערך יוסף יצחק איטקין ובערך מנחם מענדל לבקובסקי

מותר להעלות תמונה מחב"ד און ליין לייב? (פשוט כתוב בדף של העלאת קבצים שמותר רק מחב"ד אינפו) ואם כן למה לא הקטנת אותה שתראה נורמלית? --משתמש: ברכת הגאולה מרגיש מגושם? - תלמד גאומ"ש! 14:21, 22 בינואר 2024 (UTC)

ברכת הגאולה לפי מה שכתוב בחב"דפדיה:אולם דיונים#העלאת תמונות מאתר חב"ד און ליין מותר אם מצוין מקור ולגבי יוסף יצחק איטקין הקטנתי אבל היא עדיין נשארה בגודל הזה --חיים כ - מסמ ציכל - י"ב בשבט 14:38, 22 בינואר 2024 (UTC)

@

חיים כ יש לך מייל? חב"ד בדרך לגאולה - שיחה, 14:22, ב' באדר א', ה'תשפ"ד 14:22, 11 בפברואר 2024 (UTC)

כן למה? --חיים כ - מסמ ציכל - ב' באדר א' 15:32, 11 בפברואר 2024 (UTC)
פשוט אשמח ליצור איתך קשר במייל.חב"ד בדרך לגאולה - שיחה, 14:22, ב' באדר א', ה'תשפ"ד 14:22, 11 בפברואר 2024 (UTC)

חיים כ תוכל לכתוב פה את האימייל שלך? --חב"ד בדרך לגאולה - שיחה, 17:22, י"א באדר א', ה'תשפ"ד 17:22, 20 בפברואר 2024 (UTC)

ציטוטים מחב"דפדיה

סליחה שאני שואל, אבל תוכל להסביר לי איך אתה יודע (ובודק בדיוק) עם ערך צוטט באתר מסוים? חב"ד בדרך לגאולה - שיחה, 14:22, ב' באדר א', ה'תשפ"ד 14:22, 11 בפברואר 2024 (UTC)

חב"ד בדרך לגאולה א. מחפש את המילה חב"דפדיה בחיפוש של האתר ב. מחפש את המילה חב"דפדיה ביחד עם שם האתר בחיפוש גוגל ג. השתמשתי בזה רק בCOL שמדווחים על חסידי חב"ד שנפטרו והשוואה לערך בחב"דפדיה עליהם --חיים כ - מסמ ציכל - כ"ז באדר א' 16:50, 7 במרץ 2024 (UTC)
דרך אגב בערך יקותיאל זלמן לוין

תוכל לשים את התמונה שלו שתהיה בצורה טובה?

די למחוק

חיים כ. היקר. אם תוכל יותר לא להעביר לי את הדף "השבטים האבודים" כשאני יוסיף פרטים על דעת הרבי. אז אחרי זה אז אני יעביר למרחב הערכים ובבקשה שאל תמחק את זה עוד פעם. בברכה, תמים של הרבי ~ שיחה ~ מפארים את חב"דפדיה 15:59, 8 במאי 2024 (IDT)

תמים של הרבי כשהערך יהיה מוכן תוכל להעביר אותו בחזרה חיים כ - מסמ ציכל - ל' בניסן 17:13, 8 במאי 2024 (IDT)

חיים כ, בסדר. תמים של הרבי - שיחה ~ מפארים את חב"דפדיה 17:58, 8 במאי 2024 (IDT)

הפיגוע במעלות

אני סבור שהערך הפיגוע בבית הספר במעלות צריך להיקרא הפיגוע במעלות, כי (א) זהו שם האירוע, (ב) הפיגוע לא היה רק בבית הספר, (ג) כך הוא נקרא בהמכלול ובויקיפדיה, (ד) ככה נותנים שם לערכים דומים לו. אולי תקרא לו הפיגוע בבית הספר נתיב מאיר במעלות בישראל? אין לדבר סוף... מה אתה אומר? ב. שורה - שיחה, 22:27, כ"ה באייר, ה'תשפ"ד 22:27, 2 ביוני 2024 (IDT)

ב. שורה, סליחה שאני מתערב אבל אני חושב שצריך לקרוא לזה כמו שהצעת וכמו שהיה בהתחלה: הפיגוע במעלות, כי זה שם קליט. מסתבר שגם אני יצרתי את הערך. לא מתגאה אבל סתם, רק אומר. מה אתה אומר: לשנות את זה לפיגוע במעלות? תמים של הרבי - שיחה ~ מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו!!! כ"ה באייר ה'תשפ"ד 22:33, 2 ביוני 2024 (IDT)

תמים של הרבי אם חיים קם ועשה מעשה - כנראה שנימוקו עימו.. תעשה מה שאתה רוצה..ב. שורה - שיחה, 22:46, כ"ה באייר, ה'תשפ"ד 22:46, 2 ביוני 2024 (IDT)

ב. שורה, אז להעביר עוד פעם להפיגוע בבית הספר במעלות או שלהשאיר את זה כך? תמים של הרבי - שיחה ~ מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו!!! כ"ה באייר ה'תשפ"ד 22:47, 2 ביוני 2024 (IDT)

תמים של הרבי תשאיר כך. ב. שורה - שיחה, 22:58, כ"ה באייר, ה'תשפ"ד 22:58, 2 ביוני 2024 (IDT)
בסדר! ייש"כ. תמים של הרבי - שיחה ~ מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו!!! כ"ו באייר ה'תשפ"ד 00:20, 3 ביוני 2024 (IDT)

הידעת

שלום חיים, וישר כח על תרומותיך הרבות לחב"דפדיה, כולל העריכות הקטנות שכ"כ חשובות ליצירת אתר אמין ואיכותי כמו החלפת הגרשיים הכפולות בסימן ר"ת כאן. רציתי להאיר לגבי הידעת היפים שתרמת, חשוב מאוד לכתוב מקור ל'הידעת' בדף השיחה. לנכתב בתבנית:הידעת?/י"ח באדר - לא הצלחתי למצוא מקור. בנוגע לתבנית:הידעת?/ט"ז בניסן לא הצלחתי להבין את מה שכתבת בו, הרי המשפט 'לשנה הבאה מופיע בכל ההגדות, הרבי לא חידש אותו? בנוסף צריך לשים לב לניסוח, היות שזה מופיע בעמוד הראשי, יש לכתוב אותם בתשומת לב מרבית. גם אם יש מקור והמידע קביל המשפט הבא כתוב בשפה לא מהוקצעת ובמשלב נמוך.

במקום "הסיבה שההגדה של הרבי נגמרת במילים "לשנה הבאה בירושלים" היא בגלל שהרבי רצה לסיים בטוב אז הוא חתם אחרי ההגדה שלו את המילים האלה בחותמת ועם השנים זה נהיה חלק מההגדה!

אפשר היה לכתוב, הגדת הרבי מסתיימת במילים "לשנה הבאה בירושלים", בגלל שהרבי ביקש לחתום את ההגדה בעניין חיובי בהתאם לכלל 'מסיימים בטוב'.

עם השנים הדבר הפך לחלק מן ההגדה. הארכתי לכתוב ולהדגים בעיקר בשביל העתיד... שוב יש"כ על תרומותיך הרבות. שיעשיחה י"ז בסיוון ה'תשפ"ד 02:03, 23 ביוני 2024 (IDT)

הוספתי מקור לשניהם, ותיקנתי את 'הידעת' המוטעה שנבע מאי הבנה של הסיפור. יישר כח על שימת הלב ועל ההבהרה, יעזור לו לעריכות הבאות... להתראות - שיחה, 05:04, י"ז בסיוון, ה'תשפ"ד 05:04, 23 ביוני 2024 (IDT)
לא אני כתבתי אותם, זה הידעת שהוספו על ידי משתמשים אחרים והם שמו אותם בתבנית של יום אחד בלבד ואני הוספתי אותם גם ליום הבא --חיים כ - מסמ ציכל - י"ז בסיוון 15:41, 23 ביוני 2024 (IDT)
שלום חיים, מבין, ישר כח, עדיין כדאי לשים לב, ואם מדובר בטקסט בעייתי אז לתקן או לפחות לא להעתיק. שיעשיחה י"ח בסיוון ה'תשפ"ד 11:04, 24 ביוני 2024 (IDT)
להתראות, ישר כח!!!שיעשיחה י"ח בסיוון ה'תשפ"ד 11:06, 24 ביוני 2024 (IDT)

מענדלה אלטהויז

ישר כח על תשומת הלב והטיפול הייסודי. בשביל הפעם הבאה, כשיש ערך הבל, עדיף למחוק את התוכן השטותי ואז לשים תבנית מחיקה. כך שהתוכן הלא ראוי לא יישאר באתר גם עד למחיקת הערך. שוב יש"כ שיעשיחה י"ט בסיוון ה'תשפ"ד 00:35, 25 ביוני 2024 (IDT)

תודה רבה. אעשה כן בפעם הבאה חיים כ - מסמ ציכל - י"ט בסיוון 16:13, 25 ביוני 2024 (IDT)

ברכות להרשאת מנטר

שלום חיים וישר כח על פועלך הנרחב באתר, ברכות לרגל קבלתך הרשאת מנטר. והצלחה רבה בעבודת הקודש.

ראה מדריך למנטר. עוד קישור שאולי תרצה לשמור ולהשתמש: קישור לדף המציג רק עריכות לא בדוקות של אנונימיים, אלו העריכות שבדרך כלל הכי נחוץ לנטר ולסמן כבדוקות או לתקן את הדרוש. -- נכתב ע"י שיע.ק ששכח לחתום את שמו.

גא"מ מברך אותך לרגל קבלת הרשאת המנטר, הצלחה רבה!. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (02:09, י"ט בסיוון, ה'תשפ"ד)
תודה רבה, מקווה שאצליח בתפקיד. חיים כ - מסמ ציכל - י"ט בסיוון 16:15, 25 ביוני 2024 (IDT)
גם אני מברך אותך לרגל קבלת הרשאת המנטר. מקווה שתעשה חיל בתפקיד. בברכה. אני רוצה גאולה ~ בואו נביא אותה ביחד! ~ מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו! 14:08, 26 ביוני 2024 (IDT)

תקציר עריכה

שבוע טוב. בעריכה כגון זו, חשוב לכתוב תקציר עריכה ולהסביר את הכלל שלא כותבים על צאצאים לא נשואים. כדי שאנשים לא יחשבו שסתם מחקו אותם, וכדי שילמדו להבא, וגם אחרים שצופים בעריכה. שיעשיחה כ"ד בסיוון ה'תשפ"ד 00:26, 30 ביוני 2024 (IDT)

אני חשבתי שזה פשוט וברור. בכל מקרה שכויח, אשתדל ליישם. חיים כ - מסמ ציכל - כ"ד בסיוון 15:19, 30 ביוני 2024 (IDT)

ביטול

חיים כ למה ביטלת את העריכה הזאת? -- תמים של הרבי - שיחה ~ משיח נאו! 18:00, 30 ביוני 2024 (IDT)

אין טעם סתם לפלג ולסכסך. חיים כ - מסמ ציכל - כ"ד בסיוון 18:26, 30 ביוני 2024 (IDT)
צודק, ואגב, תוכל להביא מויקי את ההיסטוריה של חוק הגיוס ולשים במשתמש: תמים של הרבי/גיוס תלמידי ישיבות? תודה בברכה -- תמים של הרבי - שיחה ~ משיח נאו! 20:12, 30 ביוני 2024 (IDT)
בתנאי שאתה עורך את התוכן ומתאים אותו לחב"דפדיה. חיים כ - מסמ ציכל - כ"ד בסיוון 20:17, 30 ביוני 2024 (IDT)
בסדר-- תמים של הרבי - שיחה ~ משיח נאו! 20:28, 30 ביוני 2024 (IDT)
שלחתי לך במייל חיים כ - מסמ ציכל - כ"ד בסיוון 20:31, 30 ביוני 2024 (IDT)

ר' מענדל

לגבי ביטול שביטלתי את הביטול שלך, ראה פה. הספר יצא. -- תמים של הרבי - שיחה ~ משיח נאו! 16:37, 10 ביולי 2024 (IDT)