שיחה:יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

הוספת נושא

בקטע "בשנה שלאחר מכן" כדאי לכתוב "מציאותו" כהלשון בשיחה.--M&n 07:28, 15 יולי 2007 (EDT)

ממה אתם מפחדים?

מדוע אתם נועלים את אפשרות העריכה לכלל המשתמשים? האם אתם מפחדים שתהי' אפשרות שמישהו יוכיח שרוב הנכתב בערך זה הוא שטות ושקר גמור???

בושה!!!

איינער 22:17, 4 יוני 2009 (EDT)

אדרבא, תוכיח. ונזכה במהרה בימינו לחזות פני מלך - הוא ניהו אד"ש זאל געזונט זיין. חסיד חב"ד (שיחה)

למה שלא יהיה מוגן שכל אחד יבוא ויבלבל לאנשים את השכל ההפך מזה ?? צודק במאה אחוז נותנים לכל מטומטם שרוצה לבלבל את השכל ולהסיק את המסקנות שלו לעשות את זה בלי שאף אחד יוכל להתערב בושה וחרפה!!!!!!!!!!!!!! אז אם רוב גדולי הרבנים של חב"ד אמרו כדעה הנורמלית זה לא אומר שכך הדבר? -- נכתב ע"י אברימי קרסיק ששכח לחתום את שמו.

אתה מוזמן לכתוב כאן את הדעה הנורמלית ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 18:26 • כ"א באלול ה'תשפ"א

אדרבה, הבה ונראה את כל החכמים הגדולים "מגיני כבוד ליובאוויטש" שוטחים את הגיגיהם כאן, ונחזה אחת ולתמיד מהי דעתו הק' של הרבי מלך המשיח...

לעורר פרווקאציות זה לא חכמה גדולה, הבה נראה אתכם שולפים מקורות.. --האמנתי כי אדבר - שיחה, 20:26, ח' בחשוון, ה'תשפ"ב 20:26, 14 באוקטובר 2021 (UTC)


קצת השגות בקשר לנכתב ברקע לערך: בקשר לעידוד בט"ו בסיון: הרב חיים יהודה קרינסקי העיד בראיון למח"ס סודו של הרבי, שיום למחרת העידוד, הרבי איים שלא יצא לתפילה עד שלא יקבל הבטחה שלא ישירו זאת שוב, ורק לאחר ההבטחה יצא. וגם בקשר לעידוד בשבת תזו"מ וכו' ידוע סגנונו של הרבי ביחס לכללות עניינם אלו, ועיין בשיחה והיומנים של נח נ"ב על חיילי אדוננו ("הייתי צריך לקום ולצאת...") וכו' וכו'. בקשר למובא בקטע התייחוסויות הרבי לאחר הציטוטים ממ"ח: מעניין שהרב וולפא הי' היחיד שהבין את השיחה כך (ידועה גישתו בכל הנושא והתייחסויות הרבי אליו...גם [בשבט אדר נ"ב]) וגם לאחמ"כ, לכל התעמולה הרבה שיש מאחרי כ"ז אדר ובפרט אחרי ג' תמוז בנושא היחי, הכיפת והמדבקות וההכרזות וכו' אין כל מקור בתשמ"ח ובשנים אחרי עד נ"ג נ"ד, אז זה לא מקור.

בקשר לשיחה עצמה משום מה לא מביאים פה את הקטע בשיחה סוס"ה: "וזהו גם מה שמרעישים בעקבתא דמשיחא ע"ד הצורך להכריז "עד מתי" שעי"ז מקרבים ומזרזים את הגאולה - די"ל שנוסף על הדגשת הצפי', הבקשה והדרישה על הגאולה... יש בהכרזה זו גם התוכן דענין ההכתרה - "יחי המלך", שעי"ז פועלים ביאת מלכא משיחא." במילים פשוטות: הכרזת עד מתי כוללת בתוכה את יחי המלך.

בקשר למובא בסוף הקטע תשנ"ג על החלטת הבי"ד להמשיך לפרסם את היחי בכפר חב"ד (מספר תומת ישרים תנחם), עיין כפר חב"ד גליון 905 בו הרבנים מסבירים שבהתכנסות בו' תמוז הוחלט שחברי הבי"ד יתכנסו מאוחר יותר לדון ע"ז, בנתיים חשבו שעד ההחלטה הבאה ישאירו את המצב כך, אך ההצעה נדחתה. ובח"י תמוז פסקו שהיחי צריך להיות בתור תפילה אישית ולא לפרסמו בתור סיסמא, חבל שהר וולפא מצטט את ההחלטה שנדחתה, וחבל שהאתר פה ועוד רבים מצפצפים על החלטת הבי"ד שהרבי קובע שהם מנהיגים את אנ"ש (ועיין שיחת ב' אדר מ"ח).

בקשר לנ"ג נ"ד אכן אז זו היתה נקודת הקשר שלנו עם הרבי, אך ראשית הרבנים אחרי ג' תמוז הגבילו זאת (כנ"ל), וחוץ מזה, שגם אם אתה מאמין שהרבי חי וקיים, הרבי דורש לעשות הכול באופן המתקבל, בעיני א' מהרחוב הי' ג' תמוז ולא שייך יחי, אז למה לפרסם לו.--משה מחב"ד - שיחה, 21:55, כ"ז בסיוון, ה'תשפ"ב 21:55, 26 ביוני 2022 (UTC)

.משה מחב"ד - אתה באמת עומד מאחורי מה שכתבת, או שכתבת כי צריך לכתוב?.. --מוישע זוכמיר - שיחה, 06:02, כ"ח בסיוון, ה'תשפ"ב 06:02, 27 ביוני 2022 (UTC)

הוספה לערך

ברשות המערכת אולי אוכל להוסיף כמה פרטים חשובים לערך שיוסיפו לערך משמעות.

על פי פסק הרמב"ם[1] יש שני מצבים במלך המשיח.

א. השלב שקודם התגלותו, בזמן הגלות, הקרוי מצב של חזקת משיח (ראה ערך.)

ב. השלב שאחרי התגלותו המליאה, לאחר שגאל את ישראל, קיבוץ גלויות ובנין בית המקדש.

לפי פסק הדין של מאות רבנים, נמצא הרבי במצב של חזקת משיח, שזה הוא סימן להתגלותו הקרובה.

כדי לבוא למצב של "משיח ודאי", על העם לקבל את מלכות המשיח, אותו רואים לפי סימני ה"חזקת משיח", ועל ידי כך לזכות למצב של "משיח וודאי".

וזאת - באמצעות הכרזת הקודש: יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד.

כמדומני שהדברים נכונים ויוסיפו תועלת רבה בערך. --[[משתמש:שלום|ראשית ואחרית שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|סוכת שלום]] 01:37, 29 בינואר 2010 (UTC)

מעולה - אני בעד.--שניאור 01:43, 29 בינואר 2010 (UTC)
האם לכבודו יש הרשאה לשנות דברים בגוף הערך? לא שאיכפת לי לחכות עד שחיים וחסיד יתעורר שבוע הבא לראות מה שכתוב כאן, אלא שלדעתי בנתיים אפשר להוסיף ואם חיים וחסיד ירצו ישנו הם.--[[משתמש:שלום|ראשית ואחרית שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|סוכת שלום]] 01:46, 29 בינואר 2010 (UTC)
במחשבה שניה הייתי מוסיף את זה לערך מלך המשיח, או של גאולה. וכמובן ניתן להוסיף פיסקא או כמה מילים כאן, ולתת הפניה.--שניאור 02:27, 29 בינואר 2010 (UTC)
נחכה עוד כמה ימים ונוסיף את זה לערך המתאים על פי החלטת התורמים הכבודים. שבת שלום! --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שוחח עימי) 13:57, 29 בינואר 2010 (UTC)
מתאים ביותר לערך גדרו ההלכתי של הרבי כמלך המשיח. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שוחח עימי) 20:55, 31 בינואר 2010 (UTC)

הכל כתוב כבר, אב לא יתכן להסביר את שירת יחי אדונינו ללא ההסבר מה פועלים בדיוק על ידי השירה וההצדקה לשיר שזה מבואר כאן. --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 23:35, 31 בינואר 2010 (UTC)


מן החובה להבהיר בצורה הלכתית מסודרת מהות ההכרזה, שהיא: הרמב"ם מבהיר מי הוא בחזקת משיח, ומי הוא משיח וודאי. והרבי כבר מסביר כי "בחזקת" אינו דבר קל כלל וכלל, שהרי - שורפים וסוקלים על החזקות, אלא שמכל מקום אינו ודאי.

על ידי שנתברר לנו מי הוא בחזקת משיח, על ידי הסימנים שהרמב"ם נתן, [או על ידי נביא] לכן עלינו לקבל את קבלת מלכותו של מלך המשיח, וזאת כדי לנגיע למצב של משיח ודאי.

ואגב בזאת נתיישב מה שהרמב"ם מביא את סימני בחזקת משיח, מלבד שימני משיח ודאי, ולמאי נ"מ? אבל לפי הנ"ל מיושב, מכיון שכבר במצב של "חזקת משיח" יש נפקא מינה למעשה - לקבל את מלכותו של המשיח.

דומה כי הדברים פשוטים על פי ההלכה שזה היא כוונתו של הרבי שהוא בחזקת משיח שציווה לשיר את השיר הזה.. אם גם אתם מבינים שזה הוא פשוט שזה הסיבה, ואם כל אחד מבין ככה בפשטות, אז כדאי להכניס את זה בגוף השיחה, למען יבינו זרים מה הוא פשר השיר.

אי אפשר להתחיל לדבר על "קדושת השיר" ועל "הכרזה המהדהדת בכל סדר ההשתשלות" ללא הסביר מה היא פשר ההכרזה... --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 07:07, 1 בפברואר 2010 (UTC)

דברי תורה עניים במקום אחד ועשירים במקום אחר. לא ניתן בכל ערך להכניס את כל התורה כולה. בשביל זה יש "ראו גם". הוספתי. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שוחח עימי) 11:01, 1 בפברואר 2010 (UTC)
על פי פנימיות העניינים - חוץ מ"חזקת משיח" ו"משיח ודאי", יש גם חלוקה בין משיח שבכל בדור, לבין משיח לאחר שנתגלה ונשלח (ראה ערך תנש"א), [בערל'ה וולף טוען שהסדר הוא א.משיח שבכל דור ב.בחזקת משיח ג. משיח ודאי. (אם כן כנראה משיח שנשלח הוא בין ב. לג. שהרי עכשיו זה "התגלות מציאותו.." שלפני "התלותו..ע"י פעולותיו" - משיח ודאי.] ולכן ההכרזה כעת מקבלת משנה תוקף שהרי כעת משיח כבר התגלה (התגלות מציאותו כנ"ל), וההכרזה מגלה את עצם מציאותו של משיח (שלמעלה מהתגלותו ע"י פעולותיו), ששיכת לתקופתינו (וזאת חידוש יותר גדול מההכרזה של "חזקת משיח" כנ"ל)--חי גאולה - שיחה 17:33, 10 באוגוסט 2016 (UTC)
משמעות השיחה היא שיעמוד מלך הוא התגלות מציאותו (שעומדת למלכות עוד לפני ההתגלות כרבנו הקדוש וכו' כמבואר בהערה שם) שלפני התגלותו על ידי פעולותיו שעניינו כפיית העם ומלחמות שהם מפעולתיו כשהוא ב"חזקת משיח" וא"כ מצב זה הוא בין הא' לב' ולא בין הב' לג' ודו"ק.--הנחה - שיחה 10:08, 26 באוקטובר 2016 (UTC)

הערות שוליים

  1. פרק מלכים פרק י"א הלכה ד'

ניסוח...

הניסוח של הערך (בפרט החצי השני) מאד לא מוצלח. ב. כדאי להוסיף פתיח לערך. יחי אדוננו היא הכרזה ושירה של החסידים המבטאת את התפילה לזירוז התגלותו של הרבי כמלך המשיח, יחד עם קבלת מלכותו. (גם הנוסח הזה צריך לעבור שיפוץ). --לל (מדברים) 06:32, 10 ביוני 2010 (UTC)

באיחור מה... שיפצתי הפתיח --שיעשיחה כ"ג בתשרי ה'תשע"ז 17:48, 25 באוקטובר 2016 (UTC)

יחי המלך

לא כולם יסכימו שתוכנם חד המה. ---בואו לעזרת ולהרחבת המשיח! חסיד חב"ד - חדר אורחים

למה לא?? ר'ובן - שיחה 10:06, 6 באפריל 2012 (IDT)
האיחוד התייחס לתוכן המידע שבערכים ולא לתוכן נושא הערכים. אדרבה, אם ייכתב ערך על הנושא "יחי המלך" כנושא נפרד, נשמח לפתוח ערך נוסף. כרגע אין. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ט בניסן ה'תשע"ב 11:44, 11 באפריל 2012 (IDT)

כינוס נשים

צריך להוסיף גם את הכינוס נשים בתשנ"ב ואת ההוראה ללונדון..מ'דארף צוטרייסלט זיך א ביסל - לאמיר פארבריינגען א ביסל

פירוש המילות

יחי - שיחיה, ובתרגום לארמית "יצלח". מורה על פעולת העם בחיים של נשוא ההכרזה.

אדוננו - מורה על כך שאנו כעבדים המקבלים את מרותו של האדון לגמרי.

מורנו - שהוא המורה דרך שלנו בעבודת השם ובכלל בחיים.

ורבינו - שהוא רבינו המובהק בתורה ובלימוד החסידות. (שלושת חלקים אלו בעצם הופכים את החסידים לבטלים לגמרי אל הרבי, אך יש עוד שלב:)

מלך - לא רק שהוא עלינו כסמכות תורנית וכו', אלא הוא אף ממש מלך שלבו הוא לבנו, והקשר שלו אל העם הוא בעצם הנפש.

המשיח - והוא שעליו הבטיחה תורה שיעמוד ויגאל את ישראל בסוף גלותם.

לעולם - והיינו, שנצחיותו היא לעולם ובעולם.

ועד - וללא הפסק כלל.

הועתק עד למציאת המקורות.....מ'דארף צוטרייסלט זיך א ביסל - לאמיר פארבריינגען א ביסל


מלך - ליבו לב כל קהל ישראל.

משיח - הסברים ארוכים בחסידות ואין כאן מקום לפרוטם - אך בכללות הוא גואל את ישראל ותפקידו להשלים את גילוי העצמות למטה - דירה בתחתונים יחוד מ"ה וב"ן (ד"מ חיי שרה).--חי גאולה - שיחה 17:39, 7 באוגוסט 2016 (UTC)

ניגון או הכרזה

"יחי אדוננו" אינו רק ניגון אלא ובעיקר הכרזה בה מכתירים את מלך המשיח ומוסיפים בו חיות!--זלמניו בן משה - שיחה 09:16, 8 במרץ 2015 (UTC)

  בעד--ירוחם - שיחה 22:12, 4 באוגוסט 2016 (UTC)

שטויות והבלים!!!

בושה שיש כאן כזה ערך!!! -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.

קודם כל, לא צריך להכפיל בקשה, דבר שני הערך מייצג את הקו של האתר, אם יש לך בעיה אם זה אתה לא חייב להיכנס לאתר--אני אוהב כל יהודי - יחי המלך המשיח כ"ג בתשרי ה'תשע"ז 14:12, 25 באוקטובר 2016 (UTC)
שיניתי. יש"כ. --שיעשיחה כ"ג בתשרי ה'תשע"ז 17:49, 25 באוקטובר 2016 (UTC)

שם הערך

הייתי מציע לשנות את שם הערך ל:"הכרזת יחי" (שם ארוך מידי)--חבר - שיחה - בואו נתוועד! משיח בא בתאריך: י"ז בטבת ה'תשע"ז

 נגד--הנחה - שיחה 20:56, 15 בינואר 2017 (UTC)
  מצטרף להתנגדות • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 04:10, י"ח בטבת ה'תשע"ז
  מצטרף להצטרפות. להתראות - שיחה 08:08, 18 בינואר 2017 (UTC)

 מתלבט, מצד אחד השם באמת ארוך מדי, מצד שני יחי אינו רק הכרזה. שף ויתיבקאנפרענץ רום 20:46, 16 בינואר 2017 (UTC)

אולי "יחי אדוננו"? | נכתב בשעה 08:38 ע"י חבר (שיחה) - היום, ה' בתשרי תשפ"א מגיע משיח. גמח"ט.
בעד להשאיר כמו שזה ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 04:50 • ו' בתשרי ה'תשפ"א
אני   בעד חזק לשנות את ם הערך ל"הכרזת יחי". ● יונה זאב סטמבלרשיחה 07:25, 1 ביוני 2022 (UTC)

הכי הרבה פעמים

להתראות, יש מקור, או אפשרות כלשהי לבדוק את הטענה שזהו הניגון שהרבי עודד הכי הרבה פעמים? אפשר לכאורה לטעון כך על "ושמחת" למשל, ובודאי על הניגונים שהושרו בקביעות בסיומי הפארבריינגענס - "שיבנה", "ניעט ניעט" וניגון הקפות להרלוי"צ. לא שאני באמת יודע, אבל ברור שאי אפשר לכתוב דבר כזה בלי וודאות מוחלטת. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 11:50, ט' בניסן ה'תשע"ח

ישבנו בהתוועדות וניסינו לעשות חשבון של כל הניגונים שהזכרת, והמסקנא היתה שהוא עובר בהרבה את כולם. הטענה התבררה והתלבנה בא' הקבוצות שרובה לא נמנה על התומכים בהכרזה ואדרבה וכו'. אני לא מחזיק מעצמי כידען מספיק גדול, אבל מי שישבתי איתו - בהחלט כן. אדרבה, תנסה לאמת את זה. להתראות - שיחה 21:20, 31 במרץ 2018 (IST)

מסקנה*. ● יונה זאב סטמבלרשיחה 07:26, 1 ביוני 2022 (UTC)

הוספה

כדאי להוסיף גם הרקע של הכרזת "יחי אדוננו מורנו ורבינו" משנות המ"מים -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.

האם כבר הכניסו את

פירוש המילות

יחי - שיחיה, ובתרגום לארמית "יצלח". מורה על פעולת העם בחיים של נשוא ההכרזה.

אדוננו - מורה על כך שאנו כעבדים המקבלים את מרותו של האדון לגמרי.

מורנו - שהוא המורה דרך שלנו בעבודת השם ובכלל בחיים.

ורבינו - שהוא רבינו המובהק בתורה ובלימוד החסידות. (שלושת חלקים אלו בעצם הופכים את החסידים לבטלים לגמרי אל הרבי, אך יש עוד שלב:)

מלך - לא רק שהוא עלינו כסמכות תורנית וכו', אלא הוא אף ממש מלך שלבו הוא לבנו, והקשר שלו אל העם הוא בעצם הנפש.

המשיח - והוא שעליו הבטיחה תורה שיעמוד ויגאל את ישראל בסוף גלותם.

לעולם - והיינו, שנצחיותו היא לעולם ובעולם.

ועד - וללא הפסק כלל.

לערך?????????????????--● שם טובשיחהעדיין לא תרמתם לעלון של חב"דפדיה? תרמו לנו >> יחי המלך המשיחכ"ב בתמוז ה'תש"ף 13:07, 14 ביולי 2020 (UTC)

חב"דפדיה:מה חב"דפדיה איננה. קודש לנשיא הדור! - שיחה, 13:49, כ"ב בתמוז, ה'תש"ף.

יחי אדוני המלך דוד לעולם

תחת הכותרת "תולדות תשנ"ב" כתוב: "... התייחס הרבי שוב להכרזה "יחי אדוני המלך דוד לעולם". הדברים טעונים תוספת הבהרה. נוסח זה של ההכרזה אינו נזכר קודם בערך ולא מתאים לכתוב "התייחס הרבי שוב" בלי להבהיר את הקשר שבין נוסח זה לנוסח המקובל של "יחי". ההכרזה "יחי אדוני המלך דוד לעולם" היא פסוק במלכים־א (א, לא). ראוי לציין זאת בפירוש ולהבהיר את הקשר והמקור של פסוק זה עם ההכרזה של "יחי". --נרקיס - שיחה, 00:38, י' באב, ה'תש"ף 00:38, 31 ביולי 2020 (UTC)

חוץ מזה זה גם מאוד דומה להכרזת "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד", כדלהלן:

יחי אדוני  •  יחי אדוננו מורנו ורבינו,
המלך דוד  •  המלך = מלך, דוד = דוד מלכא משיחא, כך שזה יוצא "מלך המשיח",
לעולם  •  לעולם ועד, בנצחיות, לתמיד ולעולמי עולמים.

כדאי להכניס הנ"ל לערך לאחר שיפוץ והגהה? בתודה ובכבוד • נכתב על ידי המשתמש חב"דפדי פעילליצירת קשריחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!ימות המשיח, ט' בחשוון ה'תשפ"ה, 10 בנובמבר 2024


ביקורת

כיצד יתכן שלא נכתב ביקורת??

ממש לטמון את הראש בחול! אויספירן די כוונה - שיחה, 11:48, י"ד בתשרי, ה'תשפ"א 11:48, 2 באוקטובר 2020 (UTC)

כי בחב"דפדיה לא נהוג לכתוב ביקורת על דבריו של הרבי שליט"א מלך המשיח.    •  פארבריינגען חסידי  •  חב"ד על הזמן שלנו! 11:51, 2 באוקטובר 2020 (UTC)
צודק! חבל שאי אפשר לתת לך לייק--להקצין להדגיל - שיחה, 05:44, כ"ח באלול, ה'תשפ"א 05:44, 5 בספטמבר 2021 (UTC)
להקצין להדגיל, אפשר לתת לייק באמצעות לחיצה על כפתור "תודה" שבתצוגת הבדל גרסאות של העריכה עליה אתה רוצה להודות, לדוגמא כאן ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 17:36 • כ"ח באלול ה'תשפ"א

ערך קצר

ערך קצר לעומת החשיבות הרבה שלו בפולמוס. (יחי המלך - שיחה, 06:48, כ"ח בתשרי, ה'תשפ"א 06:48, 16 באוקטובר 2020 (UTC))

הערך אינו קצר כלל, אך ממש חשוב--ידע חסידי - שיחה, 15:06, י' בכסלו, ה'תשפ"א 15:06, 26 בנובמבר 2020 (UTC)

קישורים חיצוניים

לכבוד הנהלת חבד"פדיה שלום וברכה אשמח אם תתייחסו ותכניסו בקישורים חיצוניים את הקישור הבא הנאום של גרשון מענדל גרליק     זה ממש חזק!!! (יענקל משה - שיחה, 17:34, ו' בחשוון, ה'תשפ"א 17:34, 24 באוקטובר 2020 (UTC))

  בוצע --ניפגש עוד היום בגאולהפדיונרשיחה • 17:52, י' בכסלו, ה'תשפ"א 17:52, 26 בנובמבר 2020 (UTC)

כתב ההכתרה

כמדומני שעוד לפני כ"ז אדר הוגש לרבי כזה פסק והרבי חייך כשהגישו לו מוישלה הכהן ~ לחיים חסידים! - שיחה, 22:56, כ"ח בכסלו, ה'תשפ"א 22:56, 14 בדצמבר 2020 (UTC)

תאריכים

אולי כדאי להוסיף שפעם ראשונה שכ"ק אדמו"ר מה"מ עודד את השירה הייתה בו' אייר תנש"א ואחרונה לעינינו לע"ע בי"ד מר-חשוון התשנ"ד.--משהו - שיחה, 20:03, ח' באדר, ה'תשפ"א 20:03, 20 בפברואר 2021 (UTC)

אדונינו מורינו ורבינו

נכתב בערך כי ההכרזה יחי אדוננו מורנו ורבינו התפשטה משנת תשמח וזאת מניין? הרי לכאורה הכרזה זו התפשטה עוד קודם? זלמן המלך - שיחה, 21:14, ט' בתמוז, ה'תשפ"א 21:14, 19 ביוני 2021 (UTC)

אכן זה לא נכון. הכרזה זו התפשטה (בעיקר בקרב חיילי צבאות השם ובהזדמנויות מיוחדות גם באנ"ש) משנות הלמ"דים לערך לעניות דעתי. כיוון שלא בדקתי המקורות בדיוק לדעת ממתי וכו' אני פשוט מוחק את ציון מועד תאריך ההתחלה השגוי. להבא אתה מוזמן בעצמך למחוק ולבנות מה שלדעתך לא נכון שהרי חב"דפדיה הינה "הינה אנציקלופדיה חב"דית, חופשית לקריאה, כתיבה ועריכה"--חייל של המלך - שיחה, 03:47, י' בתמוז, ה'תשפ"א 03:47, 20 ביוני 2021 (UTC)
הדף הזה מוגן לכן אינני יכול לערוך אותו. והנוסח ששונה לא מנוסח טוב שכן מובן ממנו שלא הרבי שליט"א מלך המשיח הוא זה שהנחיל בחב"ד את ההכרזה יחי המלך. -- נכתב ע"י זלמן המלך ששכח לחתום את שמו.

"יחי אדונינו מורינו"

כתוב בשלט של 770 אדונינו מורינו והרבע עודד עם היודים וזה גם כתוב בתניא בהסכמות אז אולי נשנה את שם הערך?--להקצין להדגיל - שיחה, 05:43, כ"ח באלול, ה'תשפ"א 05:43, 5 בספטמבר 2021 (UTC)

באתר זה שמות הערכים נקבעים לפי המקובל, משאר האפשרויות יש הפניה ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 17:36 • כ"ח באלול ה'תשפ"א
זה המקובל!!! ומה עם מה שכתוב בדף השער של התניא? כתוב שם עם יודים והרי אדמור הזקן על כל אות ואות עבר במדיוק עד שעל וו אחת עבר עליה שבועיים!!! ואתה אומר שזה המקובל?--להקצין להדגיל - שיחה, 10:49, כ"ז בתשרי, ה'תשפ"ב 10:49, 3 באוקטובר 2021 (UTC)
אין לך מה להתווכח יותר מדי, כי אם שם הערך ישתנה זה יהיה ל"אדוננו מורנו ורבנו" כפי שהרבי כותב (לא מגיה), בכל אופן המקובל הוא לא מה שנדפס בסידור כזה או אחר אלא צורת הכתיבה הנפוצה אצל חסידי חב"ד ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 11:08 • כ"ז בתשרי ה'תשפ"ב

ר"ה תשל"ז

לפענ"ד, יועיל מאוד להוסיף מקור נוסף ורב חשיבות בקשר עם חשיבותה הקריטית של הכרזת הק'.

אצטט את המקור כאן. ואם יהיה מישהו שיוכל להוסיף לגוף הערך ויהיה זה לתועלת כולם.

"תקיעת שופר היא הרי עניין המעשה, ומלכויות הוא עניין הדיבור, כי בנוגע להכתרה הרי לא נוגע המחשבה העיקר הוא עניין הביטול המתבטא בעניין הדיבור דווקא, שאומרים "יחי המלך וכיוצא בזה

(משיחת ר"ה ה'תשל"ז)

--האמנתי כי אדבר - שיחה, 20:26, ח' בחשוון, ה'תשפ"ב 20:26, 14 באוקטובר 2021 (UTC)

"מקור נוסף ורב חשיבות בקשר עם חשיבותה הקריטית של הכרזת הק'"?הקשר של מקור זה להכרזת הק' הוא בעקיפין --חייל של המלך - שיחה, 17:22, ד' באדר א', ה'תשפ"ב 17:22, 5 בפברואר 2022 (UTC)
כמדומני שיש ביטוי דומה גם בתש"ל, בכל אופן, כפי שכתב החייל זה מקור ליחי או משהו בסגנון, אולי אפשר לתת לזה אזכור בפסקת רקע ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 08:19 • ה' באדר א' ה'תשפ"ב

כיפה

למה לא מביאים קישור לערך "כיפת יחי"?

ובנוגע לפועל.

חסר בערך על הכרזת יחי בפועל (בעיקר לאחר ג' תמוז). כידוע [ואין ברצוני להכנס כרגע לדיונים הארוכים שכבר הוכחו כבלתי מועלים אודות ההנגה כיום לאחר ג' תמוז] - למרות העידוד של כ"ק אדמו"ר - בפועל, לא לשוא נשא הרבי את השיחה המבהילה של 'חשבונו של עולם' בתשמ"ח [עי' ערך חשבונו של עולם כאן באתר], וכידוע רצונו הק' של אבינו רועינו לשמוע לקול הרבנים - הנמנים על ועד רבני אנ"ש, הנה בפסק מח"י תמוז תשנ"ד - כט"ו ימים לערך מאז יום המר והנמהר ג' תמוז, פסקו, שיש להכריז את הכרזת ה'יחי', רק ע"פ הנוסח שהביא כ"ק אדמו"ר בשיחה מב' ניסן תשמ"ח. מכיוון שנושא זה רגיש - וחשוב לי לא להכנס ח"ו לעניין של היפך השלום - א"כ מן הראוי שקהל הכותבים שיחי' יחוו את דעתם בנושא זה - מתוך הרצון הפנימי, שרצונותיו והוראותיו הברורים של אבינו מלכינו, יקוימו כפי הראוי וכפי הדרוש ממנו. מתייג לצורך כך את קהל החב"דפדים פעילים ‎‏ ‏ ו מפעילי מערכת. ונזכה זעהן זיך מיט'ן רבי'ן דא למטה אין א גוף ולמטה מעשרה טפחים, והוא יגאלנו. --א. זלמן - שיחה, 20:31, י"ד באב, ה'תשפ"ב 20:31, 11 באוגוסט 2022 (UTC)

ושכחתי לציין את העיקר - שבסוף המסמך ציינו הוראה חשובה, לפיה אמירת נוסחים הנ"ל - הן רק באופן של בקשה ותפילה של כאו"א, ואין להפכם לסיסמאות וכ"ש לא להדפיסם. א. זלמן - שיחה, 20:46, י"ד באב, ה'תשפ"ב 20:46, 11 באוגוסט 2022 (UTC)
תקשיב רבנו, ריגשת! ~ חסיד של הרבי ~  •  פארבריינגען חסידי  •  עוד לא הבעת הערכה לשלוחים בחזית? לחץ כאן והצטרף למיזם! 21:13, 11 באוגוסט 2022 (UTC)
מסכים שחסר קצת בערך ואני מאמין וסומך על חייל של המלך שישלימו. הדיון בנושא כבר היה, לכל אחד רבנים משלו וכך גם לאתר חב"דפדיה שדעת רבותיו ידועה בנושא וכתובה בריש גלי בעמוד הראשי. אגב, בעבר היה כתוב שרבני חב"ד באה"ק פסקו, שאלו שנהגו להכריז לפני ג' תמוז מחוייבים להמשיך, ע"פ הפסק שניתן לשבועון "כפר חב"ד" (שכמובן לא הקשיב והסיר את ההכרזה). מענין שלא מצאתי חלק זה של ועד רבני אנ"ש בדבריך... בהצלחה! ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • י"ד באב ה'תשפ"ב • 21:22, 11 באוגוסט 2022 (UTC)
חסיד של הרבי, מלבד התגובה הלא עניינית, איני חושב שמן הראוי להשתמש בתואר של הוד כ"ק אדמו"ר למשתמשים אחרים, אף בבדיחות הדעת. חלוקת קונטרסים - תודה על התגובה. ראשית כל, אני מאמין שאתה מסכים אתי שבתור 'אנציקלופדיא' ראוי לתת למכתב זה מקום בערך, ואם יש רבנים שחתמו אחרת נציין אותם גם, בלי קשר לדעותינו האישיות. ולגוש"ע: לפי דבריך - לבי"ד שהרבי הקים - אין סמכות לאתר זה? (ואיני שואל בלשון תרעומת, תמי', אף שבחלט קיימים אצלי - אלא כלשון הבנה בלבד). את הציטוט העתקתי במדויק מתוך הפס"ד שהי' בפני, ולא ראיתי שם את הסעיף שאמרת (כשיהי' לי בעז"ה הרשאה לעלות קובץ כמובן שאעלה הכל). אולי אתה מתבלבל עם פסק אחר? ועוד והוא העיקר - אף לפי הפסקים של הרבנים השונים - שלא חתמו על המכתב של הבי"ד - עדיין גם לפיהם נוסח יחי אינו לפרסום וכיו"ב כנ"ל. ואת סעיף זה -כמדומני הורידו בבי"מ. א. זלמן - שיחה, 06:11, ט"ו באב, ה'תשפ"ב 06:11, 12 באוגוסט 2022 (UTC)
ניקרים דברי חכמה מפיך.. אכן השתכנתי זהו מהיום אני קורא לכל החב"דפדים להוריד את הכיפות יחי - זה נגד הבי"ד, להוריד את היחי מהאתר, להוריד את המשיח מהאתר, ובעצם להוריד את האתר כי הבי"ד הרי הוא נגד כל דבר שמשיח מריח ממנו, ובעצם גם לעשות "מדורות" (רח"ל!) לדבר מלכות כי גם שיחותיו של הרבי הם "נגד" הבית דין.. בקיצור מר א. זלמן היקר: הבי"ד לא לוקח צד פה באתר דעותיו שונות בתכלית מדעותיו של הרבי והאתר, האתר הזה נתון לסמכותו הבלעדית של רבנים מוסימים ובראשם מכון הלכה חב"ד וזה דווקא בגלל דעותיו הקיצוניות של הבית דין בנוגע למשיח, אפשר להתעצבן אפשר לזעוק ואפשר אפילו למחות - אבל זה לא ישנה את המציאות. אתה לא מסכים עם זה? מוזמן ללחוץ על הקישור הבא forum-chabad.com/ ולפתוח דיון בפורום חב"ד], חב"דפדיה זה לא פורום. ~ חסיד של הרבי ~  •  פארבריינגען חסידי  •  עוד לא הבעת הערכה לשלוחים בחזית? לחץ כאן והצטרף למיזם! 14:52, 12 באוגוסט 2022 (UTC)
אני לא התבלבלתי, כתבתי מלכתחילה שמדובר בפסק של אותם אנשים לשבועון כפ"ח מאותה תקופה. המכתב מפורסם ברשת ובאתר וסביר להניח שהכרת אותו, ואגב, נכתב בו 'שיחות כ"ק אדמו"ר שליט"א' - משפט שלאותו אדם קשה להוציא היום. לגבי סמכות הבי"ד, תשאיר את זה לדף שיחה בערכו, שם הדיון כבר מוצה. ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • ט"ו באב ה'תשפ"ב • 15:27, 12 באוגוסט 2022 (UTC)
סלח לי, אבל השוואתך, של הכרזות יחי לעיסוק בענייני משוג"א ופרסום הנושא בכללותו - צורמת. איני נכנס כלל וכלל לעניין אמירת והכרזת הנוסח 'יחי' וכיו"ב לאחר ג' תמוז (בתוך אנ"ש. מחוצה לכך - יש התייחסויות מפורשות של רבינו, ופסקים של הרבנים בבי"ד שרבינו' הקים, שהזלזול המחפיר בו צורם לכל אוזן של מי שמגדירו כחסיד ומקשור לרבי. אפשר לדון אולי בנוגע לפסיקת פסקים אלו ואחרים - אבל המוסד לכשעצמו מוסד קדוש וחשוב לרבינו ללא כל-ספק), - כי זה נושא השייך למשפיעים. ובהחלט ניתן להבין, אך אם לא להסכים הרגשים של חסיד (שבאמת קשור לרבי, ולא אלו שהופכים 'הרגשים' ל'מנהגים' קבועים בחסידות חב"ד, בעוד שמצבם בהתקשרות לרבי בכי-רע) שמאמין באמונה מוחלטת ברבינו ובהיותו מלכא דמשיחא, ובחיותו אף לאחר ג' תמוז. אבל לא כאשר הוא הופך 'הרגש' - בהסתמך על איזה רמז שרואה בעיניו מכ"ק אדמו"ר, למטרה היחידה בעולמנו. ואם זה לא - אזי ממילא רח"ל היל"ת כל העיסור בנושא משוג"א לא שייך כלל וכלל, ח"ו! והרי אף אחד לא יוכל רח"ל לפרוך את דברי רבינו, ש'אין חיוב כלל לחפש מיהו המשיח'. אז אפשר מתוך הרגש פנימי, ובהסתמך על רמזים אולי מרבינו - לעסוק בעניין זה. אבל כפשוט שלא זה העיקר, לא זה הדרך העיקרית להביא להתגלות אבינו מלכינו. בזמן שרבינו הורה מפורשות וברורות מהי הדרך הישרה להתגלות המשיח. דבריך מבהילים ביותר, ובתקווה - שתתעלה מעל עצמך, ותתחיל לחשוב על אופן התנהגותך במד"מ. ואין לי אלא לצטט את לשונו הק' של רבינו בנוגע לעניין זה: ""שפיץ-חב"ד" החושבים שהם אלו שיודעים מה צריכים לעשות וכיצד צריכים להתנהג, וכל אלו שמסביבם, שמנסים להעיר להם לפעמים שעושים דבר בלתי-רצוי – אין הדבר מועיל להם כלל, בחשבם מי הם אלו שיכולים להעיר להם, בה בשעה שאף א' מהם אינו מגיע לדרגתם, שהרי הם "שפיץ-חב"ד"!..." ואכמ"ל בדבר-המצער. תבנית:חלוקת קונטרסים - אתה לא מדבר על אותו פסק שאני מדבר - מתאריך ח"י תמוז. שם לא כתוב 'שיחות כ"ק אדמו"ר שליט"א', אלא 'הכ"מ'. אדרבא - בפס"ד של הרבנים אשכנזי, הענדל, הרצל, אקסלרוד ועוד - שמעודדים הכרזת 'יחי' בתוך אנ"ש - במוסדות, בהתוועדויות וכיו"ב - כותבים במפורש שפרסום ההכרזה וכיו"ב מחוץ לאנ"ש - הרי"ז חייב להיות ע"פ מה שנפסק ע"י הבי"ד. ואת המכתב הזה (שבכפר-חב"ד אגב פרסמו) - בעיתון בית משיח פורסם, כאשר משמיטים את השורה הנוגעת לפרסום 'יחי' וכיו"ב מחוץ לאנ"ש. א. זלמן - שיחה, 18:50, ט"ז באב, ה'תשפ"ב 18:50, 13 באוגוסט 2022 (UTC)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────תקשיב לא קראתי אלא רק חצי ממה שכתבת ואני רוצה להדגיש לך כי אני רואה שלא הבנת: בפעם המאה ואחת חב"דפדיה זה לא פורום בין הזמנים ככה שאני דורש ממך - לא מבקש - להפסיק עם ההטפות הדעתניות שלך באתרנו, מה שכתבת כרגע - את ההכפשות המחפירות באידיאולוגיית האתר והרבי - אין לו שום קשר לאתרנו או לנושא הערך הזה. זו גם הסיבה שאני לא יענה לשטויות הרבות מנשוא שכתבת. ואני דורש שתפסיק עם הזלזול המחפיר שלך בדעותיו של האתר!!! אתה נמצא באתר משיחיסטי. כן! ולא תשנה את זה, תחייה עם זה, ואם זה לא טוב לך, אתה לא חייב להיות פה מוזמן לפתוח ויקי חב"ד משלך. שלום. ~ חסיד של הרבי ~  •  פארבריינגען חסידי  •  עוד לא הבעת הערכה לשלוחים בחזית? לחץ כאן והצטרף למיזם! 19:52, 13 באוגוסט 2022 (UTC)

חלוקת קונטרסים - צריך לעשות סוף לכל הפורומים האלה שמתקיימים פה בבין הזמנים, אם לא נגיד: עד כאן, די! זה ימשיך כל שנה מחדש.. חשבתי על מימון קמפיין ישיבת בין הזמנים ועידוד הבחורים לצאת לשם, אבל עד אז צריך נראה לי לכתוב באתר הבית באופן חד וברור: "ברוכים הבאים לחב"דפדיה! אתר זה אינו פורום.." וכו'.. ~ חסיד של הרבי ~  •  פארבריינגען חסידי  •  עוד לא הבעת הערכה לשלוחים בחזית? לחץ כאן והצטרף למיזם! 19:55, 13 באוגוסט 2022 (UTC)
אני מנסה להתעלם מתגובתיך חסרות התוכן, רק חשוב לי להבהיר דבר אחד: אני מבין בהחלט שהאתר נושא דעה שונה משלי, ובשל כך איני פועל נגד החוקים שכתובים באתר. אבל זה בהחלט לא ימנע ממני, לדון כאן עם משתמשים אחרים ע"מ שמה שיוצג באתר יהי' בדיוק כפי רצון הרבי, ואני דווקא חושב, שבשונה ממך - להנהלת האתר אכפת שיהי' כתוב כמה שיותר מדויק - בהתאם להוראות הרבי. ואם ניתן לדון עניינית ולברר וללבן את העניינים - במטרה להנגיש כאמור את המידע בהתאם לרצונותיו הק' של הרבי - אזי גם אם יגיעו עשרות משתמשים שדבר זה 'מפריע' להם - אף אחד לא ימנע ממני, גם לא באיומים - לעשות הכל, ע"מ להגיע למסקנה מה לכתוב בערך ומה לא - ע"פ הוראות הרבי בלבד, ולא ע"פ דעות קיצוניות של משתמשים כאלו ואחרים. בתקווה שתבין היטב - 'והמשכיל ידום' - ושתתן לי לנהל שיחה עניינית עם משתמשים שאכן אכפת להם מרצון רבינו, בלי הפרעות מצדך. אם ממש קשה לך לראות את תגובתיי (שבד"כ מכילות הוכחות מדברי רבינו) - אתה מוזמן בכל לשון של בקשה - לא להתערב בהם. תסיר את הדף מהרשימת מעקב - ותתרום לאתר כפי יכולתך. [ובנוגע לטענותיך המגוחכות שכביכול דבריי נחשבים לקיום פורום, אין לי אלא לצטט פשוט מתוך חב"דפדיה:מה חב"דפדיה איננה: "פורומי דיונים – אנא נסו להיצמד למשימה – יצירת ערכים אנציקלופדיים. חב"דפדיה אינה פורום דיונים או חדר שיחה. אבל כמובן אתם יכולים לשוחח עם אנשים בעמודים שלהם, ואתם יכולים לפתור בעיות הנוגעות למאמרים בעמודי השיחה הרלוונטיים." וממילא, אם ביננו יש משתמש שלא מקיים את כללים אלו - זהו הנך בעצמך] בתקווה להבנה. א. זלמן - שיחה, 20:04, ט"ז באב, ה'תשפ"ב 20:04, 13 באוגוסט 2022 (UTC)
מה שעשית עד עכשיו זה לסתור דעות של משתמשים אחרים ושל האתר, זה לא קשור לערך ואתה יודע היטב שדבר לא ישתנה בשום ערך שציינת. ואסיים במה שאמר הרבי בנוגע להתנגדות במבצע תפילין: (לא מדוייק במילים, תוכן) "אם לא היה התנגדות - אז הייתי צריך לדאוג, שבכל דבר שבקדושה בא ה.. ושם מניעות ועיכובים" כך גם פה אנשים כמוך רק מעודדים אותנו להוסיף ולהגדיל ערכים של פרסום משיח ואתם לא תעצרו אותנו מלפרסם את רצונו הקדוש של הרבי אלא אדרבה רק תהיו זריקת עידוד עבורנו! נמשיך לפרסם ענייני משיח וגאולה כרצון הרבי על אפם וחמתם של המפריעים לכך! המשך יבוא ובגדול.. ~ חסיד של הרבי ~  •  פארבריינגען חסידי  •  עוד לא הבעת הערכה לשלוחים בחזית? לחץ כאן והצטרף למיזם! 20:17, 13 באוגוסט 2022 (UTC)
לא לסתור. לדון. ובהחלט - אם לדעתי יש לי הוכחה כזו או אחרת, אציג אותה - ואחכה לשמוע דעות של משתמשים כאן באתר. במה זה לא קשור לערך? מביא לך מכתב של בי"ד רבני חב"ד שמגביל הכרזות והדפסות על נוסח 'יחי'. לא קשור לערך שעוסק ב'יחי'? ובשונה ממשתמשים אחרים שנואשים מלהסביר את דעתם באתר זה, כנראה בעיקר שאינם יודעים להסביר טוב, אני מנסה, בדרכי נועם ושלום - לברר וללבן את הענין עד שנגיע לאמת כפי שהיא. ובנוגע לסיומת המוצלחת שלך - רק אבהיר - שהיא לא מופנית כלפיי, אלא כלפי - כ"ק אדמו"ר נשי"ד בעצמו!, שהלא איני מביא פרשנויות אישיות ודעות אישיות - אלא את דברי קדשו של רבינו, ואת פסקי בי"ד שרבינו הקים בעצמו! (ספוילר: אני די נבוך מלענות לך, בו בזמן שאתה בעצמך מבין היטב את רמת תגובתיך בעניין כה חשוב. אבל איני אענה לך בציניות, ואף לא אשיב לך אפיים בהתקפות - למרות שמן הראוי הי' שא' מהשתמשים שעורך כאן יעשה לך זאת, אלא אנסה באמת להסביר לך - לאור החשיבות הרבה שבעניין. צריך להבין, זה לא משחק ילדים, זה הוראות נחרצות של הוד כ"ק אדונו מורנו ורבנו נשיא הדור.) א. זלמן - שיחה, 20:30, ט"ז באב, ה'תשפ"ב 20:30, 13 באוגוסט 2022 (UTC)
רק שימו לב לעובדה המדימה, שבין כל שלל המלל ש'חסיד של הרבי' שפך כאן - אין שום תגובה עניינית לנושא שדנים בו. פורום כבר אמרת? א. זלמן - שיחה, 20:33, ט"ז באב, ה'תשפ"ב 20:33, 13 באוגוסט 2022 (UTC)
חלוקת קונטרסים כבר ענה לך בנושא זה של הבית דין, לאתר יש רבנים משלו, ושוב לא טוב לך? אז שלום. בנוגע ליחי כאשר שואלים את הרבי שוב ושוב בנ"ג אם הרבי בעד והרבי מהנהן בראשו להן יש לזה תשובה אחת, כאשר עושים מול הרבי - ובהסכמתו המלאה מעמד הכתרה ששודר לטלוויזיה למאות(!) אלפי אנשים - רובם המכריע אף לא יהודים - יש לזה מסקנה אחת. וכאשר בא אחד שרוצה באמטלה של "דיון ענייני" לשנות קו זה של חב"דפדיה שנשען על הוראותיו הברורות של הרבי שליט"א מה"מ ומביא פסקי דין מהוותים מרבנים שהאתר אינו מסתמך על פסקיהם ושל סיפרוים שונים ומשונים שאירעו לפני נ"ג נ"ד - זה קו התקפתי. לא דיוני. וכן כאשר אתה בא ואומר מילים משפילות כלפיי כגון שאני "נואש מלהסביר את עצמי" "ולמשכיל ידום" ועוד כהנה וכהנה רמזים על חשיבתך כלפיי בנוגע להתקשרות למשיח שליט"א אז אל תגיד שאתה לא כותב בציניות ואל תכתוב שאתה לא עושה פה פורומים כשאתה לא כותב לגופו של עניין אלא (למשל) שיחי זה רק "הרגש" (ח"ו רח"ל, עפ"ל!!). ורק על מה שכתבת ועל הזלזול שהפגנת ברבבות החסידים שמאמינים בנצחיות חייו של הרבי ואומרים יחי עם כל ההרגש ("ולא אלו שהופכים 'הרגשים' ל'מנהגים' קבועים בחסידות חב"ד, בעוד שמצבם בהתקשרות לרבי בכי-רע.. אבל לא כאשר הוא הופך 'הרגש' - בהסתמך על איזה רמז שרואה בעיניו מכ"ק אדמו"ר, למטרה היחידה בעולמנו") זה זלזול ברבבותל חסידים שמצדיק את חסימתך! ~ חסיד של הרבי ~  •  פארבריינגען חסידי  •  עוד לא הבעת הערכה לשלוחים בחזית? לחץ כאן והצטרף למיזם! 20:43, 13 באוגוסט 2022 (UTC)
ואם תעלה ממש קצת למעלה ותראה את תגובתיי תשים לב שיש בהם "קצת" תגובות למה שכתבת. תפסיק לשקר בבקשה ולעשות את עצמך "רודף הצדק" ~ חסיד של הרבי ~  •  פארבריינגען חסידי  •  עוד לא הבעת הערכה לשלוחים בחזית? לחץ כאן והצטרף למיזם! 20:44, 13 באוגוסט 2022 (UTC)
הוכחתי לו שהוא טעה ואני מחכה לתגובתו. מעמד ההכתרה נעשתה בהסכמתו המלאה של הרבי? זהו שקר גמור, ולא רק שהרבי לא אישר את זה, אלא ביקש להבהיר ע"י המזכירים ומארגני האירוע -כו"כ - שהופעת הרבי בתפילה אינה קשורה כלל וכלל לאירוע ומעמד ההכתרה. אגב, לא דברתי עליך שאתה נואש מלהסביר את עצמך, אלא על המשתמשים שבאו לדון במהלך השנים כמוני - והם נואשו להסביר את עצמם - כמו שכתבתי בתגובתי.. לא זלזלתי ברבבות החסידים שמאמינים בנצחיות חייו של הרבי (ו'על הדרך' לא מקיימים הוראות ברורות של הרבי, ורח"ל ל"ע מחרימים היל"ת את האהל הק') - משום שלא קיימים רבבות כאלו.. ואני חושב שהסברתי את עצמי טוב מאוד, שלא באתי לזלזל בחסידים מקושרים באמת, שמתוך התקשרות מוחלטת לרבי מכריזים יחי, אלא על אותם צבועים, אם נתבטא בחריפות - שאינם מקושרים בהחלטיות לרבי, אלא מחפשים 'קיצורי דרך' במקום להתייגע לפעול לביאת גואל צדק כמה שיותר מהר, ובטוחים שניפנופים, הדבקות הדגלות וההקצנות (במלעיל בשבילך) עם הכרזות 'יחי' - בו בזמן שהם אינם מבינים בכלל את המשמעות החשובה של אמירה זו. בכלל - אתה מביא חלק קטן מדבריי והופך אותם לעיקר. וכן - איני חור בי - מתחילת הדיון ועד עכשיו, לא הגבת תגובה עניינית אחת לגופו של הדיון עצמו. א. זלמן - שיחה, 21:46, ט"ז באב, ה'תשפ"ב 21:46, 13 באוגוסט 2022 (UTC)
מעמד ההכתרה של י' שבט נ"ג נעשה בהסכמתו ה מ ל א ה של הרבי נא לא לבלבל את המח, שאלו את הרבי על-כך הרבי שליט"א מה"מ הנהן בראשו לאישור, רבנים הוציאו מכתבים נגד המעמד - הרבי יצא נגד אותם מכתבי התנגדות למעמד ההכתרה. וברור שלא עניתי תגובה אחת עניינית מה השאלה בכלל? ופשוט מצחיק לראות אותך כותב שני הפכים בתגובה אחת, מצד אחד שאתה כביכול חוזר בך מהשפה המזלזלת ומצד שני אני רואה פה חזרה על הזלזול שלך ושפתך הבוטה כלפיי ("הקצנות - במלעיל בשבלך וכו'") ואף במילים המחוצפות שכתבת שאלה שאינם באים לאוהל הם.. וכו' עפ"ל!.. אני לא רוצה לחזור על הדברים המזעזעים שכתבת עליהם. תתבייש לך! זה שהם לא מאמינים במה שאתה (לא) מאמין בו זה לא אומר שהם פחות מקושרים מהוד מעלתו היודע כל! ולהזכירך אתה נמצא באתר שגם הוא עצמו מתנגד לכל הקשור בין האוהל לרבי! תתבייש לך!!! מאיפה העזות מצח הזו לכתוב - ועוד באתר הזה דברים מזעזעים נגד חסידים מקושרים?! עוד תגובת זלזול אחת כזו ברבבות (כן - רבבות) חסידים אלו אדרוש את חסימתך המידית! אני לא מאמין שפה בחב"דפדיה יש זלזול כו"כ בוטה, ועוד מצד אחד שלא תרם כלום לחב"דפדיה כלפי חסידים מקושרים.. בושה. ~ חסיד של הרבי ~  •  פארבריינגען חסידי  •  עוד לא הבעת הערכה לשלוחים בחזית? לחץ כאן והצטרף למיזם! 22:02, 13 באוגוסט 2022 (UTC)
אני מצטט למען יראו ויראו: "אגב, לא דברתי עליך שאתה נואש מלהסביר את עצמך, אלא על המשתמשים שבאו לדון במהלך השנים כמוני - והם נואשו להסביר את עצמם - כמו שכתבתי בתגובתי.. לא זלזלתי ברבבות החסידים שמאמינים בנצחיות חייו של הרבי (ו'על הדרך' לא מקיימים הוראות ברורות של הרבי, ורח"ל ל"ע מחרימים היל"ת את האהל הק') - משום שלא קיימים רבבות כאלו..".. בזלזול הבא תאלץ אותי לדרוש את חסימתך המיידית. ~ חסיד של הרבי ~  •  פארבריינגען חסידי  •  עוד לא הבעת הערכה לשלוחים בחזית? לחץ כאן והצטרף למיזם! 22:12, 13 באוגוסט 2022 (UTC)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────אני רואה שאתה לא מסוגל להבין. אבל על דבר אחד איני יכול להמנע מלמחות נגדו: כל מי שמחרים רח"ל היל"ת את האהל הק' - הוא לא קשור לא לרבי, לא לליובאוויטש ולא לחסידות!!! תמצא לך איזה תירוץ שאתה רוצה, אם אדם לא פוקד את האהל - הד' אמות של רבינו, יחידה ביחיד - הוא לא שייך לא לרבי ולא לליובאוויטש!! א. זלמן - שיחה, 22:15, ט"ז באב, ה'תשפ"ב 22:15, 13 באוגוסט 2022 (UTC)

אתה ממשיך, חבל מאוד.. חבל שאתה לא מבין שדעת האתר האפיקורסי הזה הינה שד' אמותיו של הרבי הינם - כן - לא באוהל הקדוש שהוא מקום מנוחתו כבוד של אדמו"ר הריי"ץ ושלו בלבד, אלא ב770 בית רבנו. תמשיך עם הזלזול שלך - תיחסם. ~ חסיד של הרבי ~  •  פארבריינגען חסידי  •  עוד לא הבעת הערכה לשלוחים בחזית? לחץ כאן והצטרף למיזם! 22:18, 13 באוגוסט 2022 (UTC)

חסיד של הרבי הדרך היא לא באיומים ובאלימות !!! בתקווה להבנה והרגעה והתנהגות אנושית יהודית וחסידית .............--79.180.80.121 22:22, 13 באוגוסט 2022 (UTC)

כן זה בידיוק מה שאני מנסה להסביר פה. שאין מקום לאלימות מילולית ואיומים מצד משתמש שלא תורם כלום לאתר כלפי משתמשים אחרים וחסידים שלא אוחזים בדעה אחת כמו של כבודו. {👍שכויח על התמיחה בעמדותיי. ~ חסיד של הרבי ~  •  פארבריינגען חסידי  •  עוד לא הבעת הערכה לשלוחים בחזית? לחץ כאן והצטרף למיזם! 22:24, 13 באוגוסט 2022 (UTC)
ה' ירחם עליך. רעבעניו עד מתי?!--א. זלמן - שיחה, 22:26, ט"ז באב, ה'תשפ"ב 22:26, 13 באוגוסט 2022 (UTC)

א. זלמן בסה"כ שאל אותך למה האתר מנוגד לפסקי בי"ד רבני חב"ד ואתה עדיין לא ענית לו!!--79.180.80.121 22:32, 13 באוגוסט 2022 (UTC)

לא עניתי?!?!?!?! ה' ירחם עליך. רעבעניו עד מתי?!-- 22:36, 13 באוגוסט 2022 (UTC)
חזרה לדף "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד".