הבדלים בין גרסאות בדף "תבנית:היום יום/י"ח חשוון"

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
 
(גרסת ביניים אחת של אותו משתמש אינה מוצגת)
שורה 1: שורה 1:
ב[[תורה אור]] [[פרשת השבוע|פרשת]] [[חיי שרה]] סוף [[דיבור המתחיל]] "להבין מה שאמרו [[תנאים|רבותנו זכרונם לברכה]] יפה שעה" יש טעות הדפוס. וכך צריך להיות: "ויהיה בבחינת [[ביטול]] (אבל עכשיו... היינו בחינת איסר ועל מה שכתוב לקמן בפירוש אוסרי לגפן) שהוא בחינת חפץ וכתיב הודו... תוך [[עולם (בחסידות)|כל עלמין]], אבל תכלית הכוונה".
+
ב[[תורה אור]] [[פרשת השבוע|פרשת]] [[חיי שרה]] סוף [[דיבור המתחיל]] "להבין מה שאמרו [[תנאים|רבותנו זכרונם לברכה]] יפה שעה" יש טעות הדפוס. וכך צריך להיות: "ויהיה בבחינת [[ביטול]] (אבל עכשיו... היינו בחינת איסר ועל מה שכתוב לקמן בפירוש אוסרי לגפן) שהוא בחינת חפץ וכתיב הודו... תוך [[עולם (בחסידות)|כל עלמין]], אבל תכלית הכוונה".<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/י"ז מר-חשוון|י"ז מר-חשוון]]|הבא=[[תבנית:היום יום/י"ט מר-חשוון|י"ט מר-חשוון]]}}[[קטגוריה:היום יום|מ]]</noinclude>
 
 
<noinclude>
 
{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/י"ז מר-חשוון|י"ז מר-חשוון]]|הבא=[[תבנית:היום יום/י"ט מר-חשוון|י"ט מר-חשוון]]}}
 
</noinclude>
 
 
 
 
 
[[קטגוריה:היום יום|מ]]
 

גרסה אחרונה מ־20:08, 20 באוקטובר 2010

בתורה אור פרשת חיי שרה סוף דיבור המתחיל "להבין מה שאמרו רבותנו זכרונם לברכה יפה שעה" יש טעות הדפוס. וכך צריך להיות: "ויהיה בבחינת ביטול (אבל עכשיו... היינו בחינת איסר ועל מה שכתוב לקמן בפירוש אוסרי לגפן) שהוא בחינת חפץ וכתיב הודו... תוך כל עלמין, אבל תכלית הכוונה".

הקודם:
י"ז מר-חשוון
{{{רשימה}}} הבא:
י"ט מר-חשוון