הבדלים בין גרסאות בדף "שיחת משתמש:84.114.201.128"

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 8: שורה 8:
 
אשמח לתגובתך, עד לבירור הענין איתך בצורה ענינית, אני מתחייב לא לערוך לפי הרגשתי והבנתי עד שאגיע איתך לעמק השווה.  •  '''[[משתמש:זוננשיין|זוננשיין]] - [[שיחת משתמש:זוננשיין|תמיד בשמחה]]'''  •  ב' באייר ה'תשע"ג  •  10:48, 12 באפריל 2013 (IDT)
 
אשמח לתגובתך, עד לבירור הענין איתך בצורה ענינית, אני מתחייב לא לערוך לפי הרגשתי והבנתי עד שאגיע איתך לעמק השווה.  •  '''[[משתמש:זוננשיין|זוננשיין]] - [[שיחת משתמש:זוננשיין|תמיד בשמחה]]'''  •  ב' באייר ה'תשע"ג  •  10:48, 12 באפריל 2013 (IDT)
 
:אין מדובר בדעה שנוגעת למאבק פוליטי מקומי (שמאפיין את כל הדוגמאות שציינת), אלא, גינוי תופעה (פסולה ו)רחבה מאוד, לדוגמה, העיתון בית משיח שנחשב כעיתון המרכזי של המשיחיסטים, נמנה על מחרימי - מתעלמי הציון הק', בישיבת חב"ד הגדולה בארץ, רוב המשפיעים נמנים על המחרימים. לאור זאת, דעתו הנחרצת והתקיפה בעניין, חשובה מאוד לערך האנציקלופדי.
 
:אין מדובר בדעה שנוגעת למאבק פוליטי מקומי (שמאפיין את כל הדוגמאות שציינת), אלא, גינוי תופעה (פסולה ו)רחבה מאוד, לדוגמה, העיתון בית משיח שנחשב כעיתון המרכזי של המשיחיסטים, נמנה על מחרימי - מתעלמי הציון הק', בישיבת חב"ד הגדולה בארץ, רוב המשפיעים נמנים על המחרימים. לאור זאת, דעתו הנחרצת והתקיפה בעניין, חשובה מאוד לערך האנציקלופדי.
 +
::ואולי יבאר לי כבודו מדוע זה כל כך מהותי וכל כך נוגע לך, ואילו אלפי פרטים חסרים אחרים שאינם מופיעים בחב"דפדיה אינם נוגעים לך בכהוא זה. מדוע רק בערכים כאלה פתאום רואים את 'תרומותיך' למאבק הפוליטי? כוונתי היא לשאול מדוע אני אמור להתייחס לדעתך כאילו היא נכתבת בצורה אוביקטיבית, למרות שאינך תורם מאומה למיזם זה?
 +
 +
::הרי אם ארצה, אני יכול להסביר לך באלף ואחד הסברים מדוע אין צורך במשפט זה, ואין מקומו באנציקלופדיה חב"דית, אבל אני באמת רוצה בדיון עניני ואוביקטיבי, ואני לא מחזיק מעצמי ככזה...  •  '''[[משתמש:זוננשיין|זוננשיין]] - [[שיחת משתמש:זוננשיין|תמיד בשמחה]]'''  •  ב' באייר ה'תשע"ג  •  11:04, 12 באפריל 2013 (IDT)

גרסה מ־11:04, 12 באפריל 2013

דיון עניני

אני יוצא מנוקדת הנחה שאינך משחית נודד, אלא אדם רציני המעוניין לתרום להפצת המעיינות. אינני יודע אם ידוע לך או לא, אבל ר' יואל הוא אחד מהאנשים המעורבים ביותר בפוליטיקה החב"דית, וכמות הפשקווילים שהוא כתב לאורך השנים, יכולה למלא סדרת ספרים - בלי שום הגזמה.

האם אתה חושב שראוי לציין את כל הדברים אליהם הוא מתנגד, ולהלן רשימה קצרה (ותאמין לי שאינני בקי די צרכי): התנגדות למינויו של הרב ברוין, איסור-אי איסור שתיית מים, התנגדות להשתתפות הבחורים בחלוקת הכובעים והחליפות, ועוד.

השאלה היא מה יוסיף להצפת המעיינות המשפטים שאתה כל כך מתעקש לפרסם.

אשמח לתגובתך, עד לבירור הענין איתך בצורה ענינית, אני מתחייב לא לערוך לפי הרגשתי והבנתי עד שאגיע איתך לעמק השווה. • זוננשיין - תמיד בשמחה • ב' באייר ה'תשע"ג • 10:48, 12 באפריל 2013 (IDT)

אין מדובר בדעה שנוגעת למאבק פוליטי מקומי (שמאפיין את כל הדוגמאות שציינת), אלא, גינוי תופעה (פסולה ו)רחבה מאוד, לדוגמה, העיתון בית משיח שנחשב כעיתון המרכזי של המשיחיסטים, נמנה על מחרימי - מתעלמי הציון הק', בישיבת חב"ד הגדולה בארץ, רוב המשפיעים נמנים על המחרימים. לאור זאת, דעתו הנחרצת והתקיפה בעניין, חשובה מאוד לערך האנציקלופדי.
ואולי יבאר לי כבודו מדוע זה כל כך מהותי וכל כך נוגע לך, ואילו אלפי פרטים חסרים אחרים שאינם מופיעים בחב"דפדיה אינם נוגעים לך בכהוא זה. מדוע רק בערכים כאלה פתאום רואים את 'תרומותיך' למאבק הפוליטי? כוונתי היא לשאול מדוע אני אמור להתייחס לדעתך כאילו היא נכתבת בצורה אוביקטיבית, למרות שאינך תורם מאומה למיזם זה?
הרי אם ארצה, אני יכול להסביר לך באלף ואחד הסברים מדוע אין צורך במשפט זה, ואין מקומו באנציקלופדיה חב"דית, אבל אני באמת רוצה בדיון עניני ואוביקטיבי, ואני לא מחזיק מעצמי ככזה... • זוננשיין - תמיד בשמחה • ב' באייר ה'תשע"ג • 11:04, 12 באפריל 2013 (IDT)