הבדלים בין גרסאות בדף "תבנית:היום יום/א' סיון"

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(מי עושה חיפוש והחלפה בצורה חובבנית שכזו)
(סתם טעות, מועתק מטעות באתר הספרייה... יישר לחלוקת שליט"א.)
שורה 1: שורה 1:
 
''מה לעומר, [[ראש חודש]]. עד [[י"ב סיון|י"ב בחדש]] - ועד בכלל - אין אומרים [[תחנון]]''
 
''מה לעומר, [[ראש חודש]]. עד [[י"ב סיון|י"ב בחדש]] - ועד בכלל - אין אומרים [[תחנון]]''
  
זרוק חוטרא לאוירא אעיקריה קאי. נחלה בלי מצרים הנחילו אבותינו רבותינו הקדושים לכבוד [[חסיד]]ים הראשונים, אשר בני בניהם ובני בנותיהם לדורותיהם, באיזה מדינה וסביבה שיהיו, יהיה אצלם אותו ה"עיקריה", והוא המשכת [[פנימי]]ות ה[[לב]]ב אל צור מחצבתו. לפעמים העיקריה מכוסה ונעלם בכמה [[לבוש|לבושים]], וזאת היא [[עבודת השם|עבודת]] החפץ בחיים להסיר את הכיסוים ולקבוע לו זמני למוד ב[[תורת החסידות]] ולנהוג במנהגי עדת החסידים.
+
זרוק חוטרא לאוירא אעיקריה קאי. נחלה בלי מצרים הנחילו אבותינו רבותינו הקדושים לכבוד [[חסיד]]ים הראשונים, אשר בני בניהם ובני בנותיהם לדורותיהם, באיזה מדינה וסביבה שיהיו, יהיה אצלם אותו ה"עיקריה", והוא המשכת [[פנימי]]ות ה[[לב]] אל צור מחצבתו. לפעמים העיקריה מכוסה ונעלם בכמה [[לבוש|לבושים]], וזאת היא [[עבודת השם|עבודת]] החפץ בחיים להסיר את הכיסוים ולקבוע לו זמני למוד ב[[תורת החסידות]] ולנהוג במנהגי עדת החסידים.
 
<div style="clear: right; float: right;">'''[[תבנית:היום יום/כ"ט אייר|ליום הקודם]]'''</div>
 
<div style="clear: right; float: right;">'''[[תבנית:היום יום/כ"ט אייר|ליום הקודם]]'''</div>
 
<div style="clear: left; float: left;">'''[[תבנית:היום יום/ב' סיון|ליום הבא]]'''</div>
 
<div style="clear: left; float: left;">'''[[תבנית:היום יום/ב' סיון|ליום הבא]]'''</div>

גרסה מ־16:25, 31 במאי 2022

מה לעומר, ראש חודש. עד י"ב בחדש - ועד בכלל - אין אומרים תחנון

זרוק חוטרא לאוירא אעיקריה קאי. נחלה בלי מצרים הנחילו אבותינו רבותינו הקדושים לכבוד חסידים הראשונים, אשר בני בניהם ובני בנותיהם לדורותיהם, באיזה מדינה וסביבה שיהיו, יהיה אצלם אותו ה"עיקריה", והוא המשכת פנימיות הלב אל צור מחצבתו. לפעמים העיקריה מכוסה ונעלם בכמה לבושים, וזאת היא עבודת החפץ בחיים להסיר את הכיסוים ולקבוע לו זמני למוד בתורת החסידות ולנהוג במנהגי עדת החסידים.

ליום הקודם
ליום הבא