הבדלים בין גרסאות בדף "שיחה:שיחת השבוע"

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 9: שורה 9:
 
:בכל אופן, עד שינתן מקור ראוי לשמו, וגם בירור מקיף שהחרם הנ"ל בתוקפו אני בעד מחיקת הקטע, שנזקו ודאי ונכונותו מפוקפקת.--[[משתמש:אדג|אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה]] 21:03, 10 בנובמבר 2010 (UTC)
 
:בכל אופן, עד שינתן מקור ראוי לשמו, וגם בירור מקיף שהחרם הנ"ל בתוקפו אני בעד מחיקת הקטע, שנזקו ודאי ונכונותו מפוקפקת.--[[משתמש:אדג|אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה]] 21:03, 10 בנובמבר 2010 (UTC)
 
::אני לא חושב שעלינו להצטדק יותר מהרב אקסלרוד. הפסק יצא ואין על כך ספק. תבנית המקור פה נועדה לעודד משתמשים למצוא או להעלות את הפסק לרשת, אך לא להטיל ספק בנכונות המידע. כמו כן, באם פג תוקף המכתב הנ"ל, יש לציין גם את זאת ולא להסיר כל הפרשה. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]], ד' בכסלו ה'תשע"א 00:58, 11 בנובמבר 2010 (UTC)
 
::אני לא חושב שעלינו להצטדק יותר מהרב אקסלרוד. הפסק יצא ואין על כך ספק. תבנית המקור פה נועדה לעודד משתמשים למצוא או להעלות את הפסק לרשת, אך לא להטיל ספק בנכונות המידע. כמו כן, באם פג תוקף המכתב הנ"ל, יש לציין גם את זאת ולא להסיר כל הפרשה. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]], ד' בכסלו ה'תשע"א 00:58, 11 בנובמבר 2010 (UTC)
 +
 +
השנה היא שנת הקהל, שצריך להיות למען ילמדו ויראו את ה' ... --[[מיוחד:תרומות/193.108.195.249|193.108.195.249]] 13:52, 25 באוקטובר 2015 (UTC)
 +
 +
הקהל זה כמובן למצוא את המאחד ולא את המפריד. --[[מיוחד:תרומות/193.108.195.249|193.108.195.249]] 13:52, 25 באוקטובר 2015 (UTC)
 +
 +
"קודם מדברים אחרי זה מוחקים". האמנם? הרי דיברו כל כך הרבה פה. אז כן היה "קודם מדברים" --[[מיוחד:תרומות/193.108.195.249|193.108.195.249]] 13:52, 25 באוקטובר 2015 (UTC)

גרסה מ־16:52, 25 באוקטובר 2015

חרם

מה הסיבה? למה לא מפורט? --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום י"ד בסיוון ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 03:50, 27 במאי 2010 (UTC)

הינך מוזמן לפרט, בצמוד למקור שטרם ישנו. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 15:53, 27 במאי 2010 (UTC)

כדאי להעיר שהרבי צווה לכל מי שעוסק בצרכי צבור לקיים "עשה לך רב", ושיהיה בו את 3 המידות של ביישנים, רחמנים וגומלי חסדים. חשוב מאוד שמי שכתב את השטות ההיא ייוועץ מקודם עם ה"עשה לך רב" שיש בו בגלוי את 3 המידות האלו, כרצון הרבי. Avrohomn.

חב"דפדיה עוסקת בעובדות! --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ג' בכסלו ה'תשע"א 00:31, 10 בנובמבר 2010 (UTC)

להיות חב"דניק זה כמובן מאליו להיות גם ירא שמים, ולקיים את כל מצוות התורה, בדרך החסידות, לפנים משורת הדין. וזה כולל המנעות מלשון הרע, הלבנת פנים, ומעל הכול להמנע מחילול השם. זו לא וויקיפידיה חילונית, וגם לא בחדרי חרדים. זו חב"דפדיה. על כל דבר שעושים צריכים לחשוב מה היה הרבי שליט"א מלך המשיח מגיב. ייתכן שיש כאלו שלא מכירים היטב את מה שהיה הרבי עונה בסיטואציות דומות. אפשר לשאול. לא הביישן למד. Avrohomn.

בכל אופן, עד שינתן מקור ראוי לשמו, וגם בירור מקיף שהחרם הנ"ל בתוקפו אני בעד מחיקת הקטע, שנזקו ודאי ונכונותו מפוקפקת.--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 21:03, 10 בנובמבר 2010 (UTC)
אני לא חושב שעלינו להצטדק יותר מהרב אקסלרוד. הפסק יצא ואין על כך ספק. תבנית המקור פה נועדה לעודד משתמשים למצוא או להעלות את הפסק לרשת, אך לא להטיל ספק בנכונות המידע. כמו כן, באם פג תוקף המכתב הנ"ל, יש לציין גם את זאת ולא להסיר כל הפרשה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ד' בכסלו ה'תשע"א 00:58, 11 בנובמבר 2010 (UTC)

השנה היא שנת הקהל, שצריך להיות למען ילמדו ויראו את ה' ... --193.108.195.249 13:52, 25 באוקטובר 2015 (UTC)

הקהל זה כמובן למצוא את המאחד ולא את המפריד. --193.108.195.249 13:52, 25 באוקטובר 2015 (UTC)

"קודם מדברים אחרי זה מוחקים". האמנם? הרי דיברו כל כך הרבה פה. אז כן היה "קודם מדברים" --193.108.195.249 13:52, 25 באוקטובר 2015 (UTC)