עריכת הדף "שיחה:קידוש"

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

דף זה הוא דף שיחה ויש לשמור בו על כללי דרך ארץ שקדמה לתורה, ועל הנהגתו של חסיד. בסוף כל הודעה נהוג לחתום על ידי ארבעה טילדות (~~~~), או באופן אוטומטי בלחיצה על האייקון: חתימהמעודכן.png (מופיע מעל חלונית העריכה).

אזהרה: אינכם מחוברים לחשבון. כתובת ה־IP שלכם תוצג בפומבי אם תבצעו עריכות כלשהן. אם תיכנסו לחשבון או תיצרו חשבון, העריכות שלכם תיוחסנה לשם המשתמש שלכם ותקבלו גם יתרונות אחרים.

ניתן לבטל את העריכה. אנא בדקו את השוואת הגרסאות שלהלן כדי לוודא שזה אכן מה שאתם רוצים לעשות, ולאחר מכן שמרו את השינויים למטה כדי לסיים את ביטול העריכה.

גרסה אחרונה הטקסט שלך
שורה 4: שורה 4:
  
 
:מסביב לענין התפתח דיון נרחב בגליון [[התקשרות (גליון)|התקשרות]], כאשר אלו המצדדים בעשיית קידוש הבוקר בישיבה טוענים, כי עצם זה שהרבי עשה את הקידוש מהווה 'מעשה רב', וכך הרבי רוצה שהחסידים ינהגו, ואלו המצדדים בעשיית הקידוש בעמידה טוענים כי הסיבה שהרבי ישב בשעת עשיית הקידוש היא מפני שלא רצה ליצור 'טרחא דציבורא', ולהטריח את זקני החסידים לקום ממקומם בעת עשיית הקידוש (כמנהג החסידים לעמוד בשעה שהרבי עומד). [[משתמש:זוננשיין|זוננשיין]] - [[שיחת משתמש:זוננשיין|שיחה]] 22:01, 14 במרץ 2013 (IST)
 
:מסביב לענין התפתח דיון נרחב בגליון [[התקשרות (גליון)|התקשרות]], כאשר אלו המצדדים בעשיית קידוש הבוקר בישיבה טוענים, כי עצם זה שהרבי עשה את הקידוש מהווה 'מעשה רב', וכך הרבי רוצה שהחסידים ינהגו, ואלו המצדדים בעשיית הקידוש בעמידה טוענים כי הסיבה שהרבי ישב בשעת עשיית הקידוש היא מפני שלא רצה ליצור 'טרחא דציבורא', ולהטריח את זקני החסידים לקום ממקומם בעת עשיית הקידוש (כמנהג החסידים לעמוד בשעה שהרבי עומד). [[משתמש:זוננשיין|זוננשיין]] - [[שיחת משתמש:זוננשיין|שיחה]] 22:01, 14 במרץ 2013 (IST)
 
== תמונה ==
 
 
ישנה הוראת אד"ש לשים תמונה של שתי נרות עם עוד אחד קטן!• [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 04:23, 3 בינואר 2016 (UTC)
 
:לא ידעתי, מה המקור להוראה?--[[משתמש:חצקל|חצקל.  יחי המלך המשיח!]] - [[שיחת משתמש:חצקל|שיחה]] 04:42, 3 בינואר 2016 (UTC)
 
::הרעיון הוא להמחיש את זה שהמצוה היא גם על הילדות?'''[[משתמש:מ. פינחסי|מ. פינחסי]] - [[שיחת משתמש:מ. פינחסי|שיחה]]'''  •  כ"ב בטבת ה'תשע"ו  05:30, 3 בינואר 2016 (UTC)
 
:::גם אם יש כזו הוראה, הכוונה היא על כל פעם שמפרסמים כזאת תמונה? בנדו"ד הרי הנרות מובאים דרך אגב, כי מדובר פה בכלל על קידוש. '''[[משתמש:מ. פינחסי|מ. פינחסי]] - [[שיחת משתמש:מ. פינחסי|שיחה]]'''  •  כ"ב בטבת ה'תשע"ו  05:32, 3 בינואר 2016 (UTC)
 
 
== ניגון 'אשת חיל' ==
 
 
למישהו ידוע על מקור לניגון 'אשת חיל' שמושר ברוב בתי חסדי חב"ד??--[[מיוחד:תרומות/89.139.208.158|89.139.208.158]] 16:41, 3 בדצמבר 2016 (UTC)
 
:מדוב' בניגון לא של ליובאוויטש--[[משתמש:חבר|אני אוהב כל יהודי]] - [[שיחת משתמש:חבר|יחי המלך המשיח]] [[ג' בכסלו]] [[ה'תשע"ז]] 18:15, 3 בדצמבר 2016 (UTC)
 
 
== כותרת המשוב ==
 
 
המקור של המגן אברהם הוא בסימן רע"א ולא בסימן קע"א
 
:{{תוקן}} --''[[חב"דפדיה:מיזמים/דבר מלכות|חב"דפדים חדורים]]'' • '''[[משתמש:יוסי מ.|יוסי]]''' • '''[[שיחת משתמש:יוסי מ.|מ.]]''' •  11:51, י' בטבת, ה'תשפ"א
 

לתשומת לבך: תרומתך לחב"דפדיה תפורסם תחת תנאי הרישיון GNU Free Documentation License 1.2 (אפשר לעיין בדף חב"דפדיה:זכויות יוצרים לפרטים נוספים). אם אינך רוצה שעבודתך תהיה זמינה לעריכה על־ידי אחרים, שתופץ לעיני כול, ושאחרים יוכלו להעתיק ממנה תוך ציון המקור – אין לפרסם אותה פה.
כמו־כן, שמירת העריכה משמעה הבטחה שכתבת את הטקסט הזה בעצמך, או העתקת אותו ממקור שאינו מוגן בזכויות יוצרים. אין לעשות שימוש בחומר המוגן בזכויות יוצרים ללא רשות!

ביטול עזרה בעריכה (נפתח בחלון חדש)

תבניות המופיעות בדף זה: