שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
הוסרו 59 בתים ,  11:31, 11 באוקטובר 2022
*'''נשי ובנות ישראל''' - בשנת הקהל (במיוחד), על הנשים לעשות הקהל לתינוקות ולספר להם אודות התורה והמצוות (אף אם לא מבינים) שזהו מעין ההקהל הגדול ולדבר אליהם על חשיבות התורה וזהו היסוד לחיי התורה לילדים.
==הקשר להקהלשנת הקהל=={{ערך מורחב|ערכי=[[שנת הקהל]], [[ערכים במסט הקהל ומועדי השנה]]}}
בהתוועדויות השבת במשך כל שנת [[תשמ"ח]], קישר הרבי את ענייני הפרשה והזמן לנושא המיוחד של השנה שהיא שנת הקהל, וכמעט בכל שבת ומועד הזכיר הרבי את מצות "הקהל" ואת הפעולות בענייני "הקהל". כתוצאה מהזכרת ענין זה בכל הזדמנות, הורחבו פעולות ההקהל.
עובדה זו מצטרפת לגישתו של הרבי בתורתו, על יסוד [[מאמר]] [[אדמו"ר הזקן]] שצריך 'לחיות עם הזמן', ומהווה דוגמה ישירה להתבטאותו של הרבי שעל [[מצות הקהל]] להיות ה"שער" שעל ידו "עולים" ועוברים כל עניני ה[[תורה]] וה[[מצוות]] במשך כל ימי שנת הקהל. שיחות ומכתבי הרבי בשנות ה"הקהל" האירו את ה[[עבודת השם]] ופעולת החסיד בימי שנת הקהל באור מיוחד, והוראות חדשות בעבודת השם לומדו ונלמדו בעקבות ותוך כדי "שנת הקהל".
{{ערך מורחב|ערכים=[[שנת הקהל]], [[ערכים במבט הקהל]]}}
הרבי קישר ושילב עניינים רבים עם [[שנת הקהל]], בחלק מהשנים אף ישנם ביטויים נדירים שזכינו לשמוע על שנת הקהל, חוברות וספרים רבים נכתבו על שיחות ומכתבים אלו, ונעשו ג"כ פעולות רבות על מנת להביא את שנת ה"הקהל" לשלימות ההקהל שתהיה בגאולה.

תפריט ניווט