שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 26 בתים ,  02:33, 13 במאי 2021
{{להשלים}}
על הפסוק "והיו עיניך רואות את מוריך"{{הערה|ישעיהו, ל, כ.}}, מבאר הרבי - שאף שכוונת פסוק זה היא שבעת אמירת ה[[מאמר]] יביט בפני רבו שהיא סגולה להבנת המאמר{{הערה|[[התוועדויות (ספר)|התוועדויות]] [[תשד"מ]] חלק א' עמ' 448.}}, בכל-זאת, ישנה גם אפשרות ש"אלו שלא ראו את הרבי - יציירו לעצמם את פני הרבי ב[[תמונה]]"{{הערה|התוועדויות השי"ת עמ' 51.}}
* "אע"פ שלמד... ב[[קונטרס]], ב"[[ליקוטי שיחות]]", הרי הכל טוב ויפה, אבל אין זה דומה כלל לעבודה באופן ד"ראה אנכי נותן לפניכם היום", היינו שעבודתו היא באופן כאילו רואה בעיניו ממש את המשלח, [[נשיא דורנו]], שנותן לפניו היום שליחות זו. ובלשון [[תלמוד ירושלמי|הירושלמי]] בפירוש הכתוב "אך בצלם יתהלך איש" - "יהא רואה בעל השמועה עומד נגדו", אשר, ענין זה הוא מצד גודל העילוי דראיית פני רבו, "עיקר הלימוד מרבו בראיית פנים, כדכתיב והיו עיניך רואות את מוריך"... ובפשטות: כש"צלם של רבו", [[נשיא דורנו]], עומד לנגדו - הרי כל המניעות והעיכובים כו' למילוי [[שליחות]] רבו מתוך שמחה וטוב לבב, או למילוי השליחות בכלל - מתבטלים לגמרי!"{{הערה|משיחת ש"פ ראה ה'תשמ"ו.}}.
==מסגולות ציור פני הרב==

תפריט ניווט