שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 6 בתים ,  05:29, 28 באוקטובר 2020
מ
החלפת טקסט – "ע"י" ב־"על ידי"
המכון מקיים שלושה מסלולי לימוד עיקריים:
* '''סמיכה חב"ד''' - סמיכה רגילה בהלכות איסור והיתר מתוך חלק [[יורה דעה]] שב[[שולחן ערוך]], אשר ע"פ הוראת [[הרבי]] חובה על כל בחור לפני החתונה ללמוד, הקורס כולל לימוד הלכות "בשר בחלב", "מליחה", ו"תערובות".
* '''היכל שלמה''' - מסלול המיועד בעיקרו לשלוחים, הקורס בנוי עבור אברכים העוסקים בשליחות רוב שעות היום והשבוע ואין בידם את הפנאי ללמוד בכולל במסגרת מלאה את כל החומר למבחני הרבנות הראשית - היכל שלמה, בקורס הזה המלווה ע"י על ידי הרב [[עדאל קידר]] מתמקדים בהכנת התלמיד למבחן ומאמנים על הבנת וסיכום נכון בחומר, וכן לכתיבה קולעת למבחני הרבנות הראשית - היכל שלמה.
* '''הלכות שבת''' - מסלול במתכונת פרקטי - הלכתי, בה נלמדת בצורה יסודית הלכות שבת הלכה למעשה על פי פסקי [[אדמו"ר הזקן]], מתוך חומר מיוחד המבוסס במילואו על ה[[שולחן ערוך אדמו"ר הזקן]], החומר נכתב על ידי המכון ברמה גבוהה, ומועבר באמצעות עזרים טכנולוגים חדשניים.
*'''אורח חיים יהודי''' - מסלול במתכונת פרקטי - הלכתי, בה נלמדת בצורה יסודית הלכות כלליות הנוגעים לחיי היום - יום, מתוך חומר מיוחד המבוסס במילואו על ה[[שולחן ערוך אדמו"ר הזקן]], החומר נכתב על ידי המכון ברמה גבוהה, ומועבר באמצעות עזרים טכנולוגים חדשניים.

תפריט ניווט