שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 312 בתים ,  21:27, 12 באוגוסט 2009
==מתקפת עריכת ערכים==
בתקופה האחרונה שמתי לב לכך שרבים מהערכים אינם ערוכים ואינם כתובים בלשון בהירה וברורה, במיוחד לאלו שאינם נמנים בגלוי על חסידי בימים האחרונים שותפים משתמשי חב"דדפדיה לדיון אודות מתקפת עריכת הערכים הממשמשת ובאה אי"ה, ורוב המשתמשים הפעילים אף הביעו את נכונותם והצביעו באופן חיובי באולם הדיונים.  ב"ה עד עתה הגענו לכליות ר מ-3000 ערכים (!) הודות למאמציהם של כל החב"דפדיםהוותיקים והחדשים, ובמיוחד של המשתמש [[משתמש:חסיד|חסיד]], אבל עדיין הרבה (אולי אפילו רוב ה) ערכים לוקים בחסר.
[[תמונה:חבדפדיה עולמית.jpg|left|thumb|250px|מתקפת עריכת ערכים]]
'''ואשר על כןבקרוב תתחיל מתקפת הערכים, הנני פונה לכל המשתתפים לכתוב את והמשתמשים הפעילים יביעו דעתם בנוגע לערכים על הערכים הקיימים, וביחד ננסה לראות האם כולם מוכנים לעצור לרגע מכתיבת ערכים חדשים ורק כיצד ניתן לערוך ולהוסיף על הישניםבצורה הטובה ביותר.''' אם אראה שאכן אכפת למשתתפים מחב"דפדיה, וכולם מוכנים לעזור במתקפה זו תוך הישמרות מכתיבת ערכים חדשים - אזי הבטחתי נתונה בזו, שעד חנוכה ה'תש"ע הבעל"ט כל הערכים שכתובים כאן ישתנו לבלי הכר, בעבודה משותפת של כולנו! רק כך נוכל שחב"דפדיה תהיה אמינה ונאמנת לשמה - חב"דפדיה.
אם אכן יהיה אכפת למשתתפים מחב"דפדיה, וכולם יעזרו במתקפה זו תוך הישמרות מכתיבת ערכים חדשים באופן סתמי (לבד מערכים המתבקשים מאליהם, כערכים הנוגעים לתקופה או ערכים המתבקשים תוך כדי עריכת הישנים) - אזי הבטחתי נתונה בזו, שעד חנוכה ה'תש"ע הבעל"ט כל הערכים שכתובים כאן ישתנו לבלי הכר, בעבודה משותפת של כולנו! רק כך נוכל שחב"דפדיה תהיה אמינה ונאמנת לשמה - חב"דפדיה.
==משנתי החב"דפדית==
1,023

עריכות

תפריט ניווט