שיחת משתמש:תמים של הרבי
שלום תמים של הרבי, וברוך בואך לחב"דפדיה - האנציקלופדיה החב"דית ברשת האינטרנט חב"דפדיה הינה אנציקלופדיה פתוחה, שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לשפר ולערוך אותה.
|
שלום וברוכים הבאים לחב"דפדיה! מומלץ להיכנס לפרויקט החממה. בחממה תוכל לבחור לך חונך שילווה אותך בצעדים הראשונים שלך בחב"דפדיה, וכן תוכל לכתוב שם את שאלותיך ולהתייעץ עם עורכים מנוסים.
— בהצלחה!
. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (20:31, כ"ט באדר א', ה'תשפ"ד)
תשורה
חב"דפדים פעילים , אם ברצונכם לראות את התשורה של סופר - בלאק תכנסו לכאן -- תמים של הרבי - שיחה ~ זו רק דעתי! 18:02, 11 במרץ 2024 (UTC)
שים לב
שים לב שהעתקת את דף המשתמש שלך מדף המשתמש של המשתמש חב"ד בדרך לגאולה. לכן, כל הערכים (למעט מה שהוספת) הכתובים כאן שיצרת - הוא יצר. כדאי שתסיר אותם מכאן. צוברענגען משיח - שיחה • כבר תרמת? 19:50, א' באדר ב', ה'תשפ"ד.
- לדעתך הוא אחי ואני יצרתי אותם. -- תמים של הרבי - שיחה ~ זו רק דעתי! 19:51, 11 במרץ 2024 (UTC)
- אהה. אז מדובר בבובת קש? צוברענגען משיח - שיחה • כבר תרמת? 19:53, א' באדר ב', ה'תשפ"ד.
- לא -- תמים של הרבי - שיחה ~ זו רק דעתי! 19:54, 11 במרץ 2024 (UTC)
- לא? חבל. היית צ"ל פחות שקוף.. צוברענגען משיח - שיחה • כבר תרמת? 19:59, א' באדר ב', ה'תשפ"ד.
- לא -- תמים של הרבי - שיחה ~ זו רק דעתי! 19:54, 11 במרץ 2024 (UTC)
- אהה. אז מדובר בבובת קש? צוברענגען משיח - שיחה • כבר תרמת? 19:53, א' באדר ב', ה'תשפ"ד.
- לדעתך הוא אחי ואני יצרתי אותם. -- תמים של הרבי - שיחה ~ זו רק דעתי! 19:51, 11 במרץ 2024 (UTC)
מה זאת אומרת פחות שקוף? תמים של הרבי - שיחה ~ זו רק דעתי! 20:06, 11 במרץ 2024 (UTC)
מדוע הסרת את תבנית שכתבו בערך כולל חב"ד?
כבר העירו לך מספר פעמים (בעריכותיך בחשבון המשתמש: חב"ד בדרך לגאולה) לא למחוק תבניות שמשתמשים אחרים שמו לך.
הערכים בהם קיימים תבניות הינם ערכים הכתובים בצורה לא אציקלופדית, התבנית מבהירה למי שייכנס לחבדפדיה שלא מדובר בערך אנציקלופדי רגיל ואינו מייצג את חבדפדיה אלא ערך שטוען שכתוב, ובנוסף מסייעת למשתמשים שרוצים לשכתב ערכים ומחפשים ערכים טעונים שכתוב. --משתמש: ברכת הגאולה הכנסו ותשביחו! 14:58, 14 במרץ 2024 (UTC)
הזחה ותחימה
תמים/חב"ד יקר,
נראה שלאחר שפתחת חשבון חדש שכחת איך מזיחים וחותמים?! בחב"דפדיה נהוג לחתום בדפי השיחה בסיום כל תגובה. החתימה נעשית באמצעות ארבע טילדות (~~~~), או באופן אוטומטי בלחיצה על האייקון: (מופיע מעל חלונית העריכה). את חתימתך תוכל לעצב בדף ההעדפות האישיות.
נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה הקודמת, נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בהצלחה! בכלל, לא הבנתי את הצורך בפתיחת החשבון הזה (אפי' אנונימיות זה לא נותן לך כי יודעים שזה אתה.) אשמח שתאיר את עיניי, ובעיקר תזיח ותחתום. צוברענגען משיח - שיחה • כבר תרמת? 15:51, ז' באדר ב', ה'תשפ"ד.
ערך יתום
שלום! ראיתי את הערך "מיכאל מרגולין", שכתבת.
רצוי לשים לב לכך שכעת הערך הזה "יתום", כלומר אין אף ערך אחר בחב"דפדיה שמקשר אליו.
- אפשר לבדוק אילו ערכים מקושרים לערך, על ידי לחיצה על "דפים המקושרים לכאן" בתיבת הכלים מצד ימין בזמן הצפייה בערך. , או על ידי לחיצה על הקישור הזה: מיוחד:דפים המקושרים לכאן/מיכאל מרגולין.
- אם ידוע לך על ערך "מאמֵץ" שממנו ניתן לקשר לערך שכתבת, כדאי לעדכן זאת שם.
- כדי למצוא ערך מאמץ, אפשר לחפש את שם הערך בערכים אחרים על ידי כתיבת השם בתיבת החיפוש ולחיצה על הכפתור "חיפוש".
תודה רבה! צוברענגען משיח - שיחה • כבר תרמת? 15:54, ז' באדר ב', ה'תשפ"ד.
תבניות בערכים שכתבת
לכבוד תמים של הרבי שלום וברכה!
ישנו עניין חשוב שרציתי להפנות את תשומת ליבך אליו, בנוגע לתבניות המעודדות עריכה והסברה.
על כל ערך שכבודו יוצר ומוצבת בו תבנית חשיבות, לעריכה, לשכתוב (ע"י משתמש אחר) וכד' - אתה מסיר אותה אפי' ללא דיון מקדים.
העניין הוא כך: תבנית החשיבות נועדה לכך שיווצר דיון על חשיבות הערך, אז כך שרק לאחר שהחשיבות מובהרת אפשר להסיר את התבנית.
שאר התבניות (לעריכה, לשכתוב וכד') נועדו עבור הקוראים - שידעו שמדובר בערך לא מושלם, ועבור העורכים - שידאו שמדובר בערך שצריך לערוך אותו - ויערכו אותו.
על כן, אני מבקש ממך לחשוב פעמיים ולבדוק - "האם באמת אפשר להסיר את התבנית?", או לפתוח דיון בנושא (אפשר גם לתייג את מציב התבנית ולבקש באופן יפה שינמק את ההצבה אם הוא לא עשה זאת בתקציר העריכה או שאתה רוצה פירוט יותר).
בהצלחה!
נ. ב. עקב כפילות המשתמשים הודעה זו נשלחה גם בדף השיחה של משתמש:חב"ד בדרך לגאולה. צוברענגען משיח - שיחה • כבר תרמת? 16:13, ז' באדר ב', ה'תשפ"ד.