שיחת משתמש:שלום/ארכיון 2

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

ערכים כלליים

לכל לראש, אני מעריך את עבודתך המדהימה בהוספת ערכים חדשים ויקרים מפז. שנית, ברצוני לברר האם לחב"דפדים יש שאיפה להוסיף עוד ועוד ערכים שאינם קשורים לחב"ד בצורה ספציפית כמו כלי המקדש. ואם כבר כלי המקדש, ניתן לכתוב על כל מצוה, מנהג, ציון דרך היסטורית וכו' וכו' ואחריתו מי ישורנו. פיני 07:14, 21 בפברואר 2010 (UTC)

אכן איני יודע מה הגדר בכך, אני עצמי לא הייתי פותח את הקטגוריה של בית המקדש, רק הוספתי על הקיים. אבל בכל אופן הרי הרבי אמר שצריך לעסוק בבין המצרים בהלכות בית המקדש. הדרך הקלה ביותר לעשות זאת היא כאן דרך החב"דפדיה, מכיון שכל מושג בבית המקדש הוא מושג קשה, וזקוק לבקיאות במסכתות תמיד, זבחים, ומדות, רמב"ם, ושאר הראשונים, וכאן דרך חב"דפדיה זה קל מאוד.

אולי המשתמשים חיים נהר וחסיד יחזרו מחופשת - חמישי - שישי - שבת - מוצ"ש - ויכריעו. --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 07:18, 21 בפברואר 2010 (UTC)

קשרו לגאולה ומשיח, וקשור להוראת הרבי ללמוד ענייני גאומ"ש, ועאכו"כ - ענייני בית הבחירה. --בהצלחה, חסיד חב"ד - שוחחו עימי! - ההתוועדות מתחילה! המשפיעים מוזמנים...

איחוד ערכים

שלום שלום, לכל לראש - תודה על הוספת הערכים הרבים בעניין בית המקדש. כיון שאין עניינינו רק בהוספת ערכים, אלא גם בבניית אנציקלופדיה מסודרת, לכן אין צורך לפתוח על כל שער בבית המקדש ערך נפרד, אדרבא, יש מקום לערך אחד בשם "שערי בית המקדש" ובוא יבואו רשימת השערים והסברם וכן על זה הדרך. והכי חשוב להביא את ההתייחסות של הרבי לנושא --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 11:24, 21 בפברואר 2010 (UTC)

פתחתי ערכים נפרדים לכל דבר, כדי שאוכל בוא הזמן להרחיבם, כגון אם יהיה לי עוד חומר, או אם יהיה חידושים של הרבי - הרי יש ספר שלם "חידושים לרמב"ם בת הבחירה" מהרבי, ויתכן שבהמשך הייתי מרחיב את הערכים, וחבל קצת שמחקת אותם, מלבד זאת שזה יותק קל ומסודר. לא הבנתי מה עשית עם התוכן הקיים שם, לאיפה העברת אם בכלל. --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 13:47, 21 בפברואר 2010 (UTC)

לא מחקתי שום ערך, בינתיים. בהמשך האחד את כל הערכים השייכים לנושא מרכזי אחד, כאמור. גם שם תוכל להרחיב את הערכים. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 14:15, 21 בפברואר 2010 (UTC)

גודל תמונות

גודל תמונה סטנדרתי הוא 250 פיקסלים - לא יותר. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 17:32, 23 בפברואר 2010 (UTC)

האם יש לזה מקור? כי לפעמים תמונה גדולה תתאים יותר. --בהצלחה, חסיד חב"ד - שוחחו עימי! - ההתוועדות מתחילה! המשפיעים מוזמנים...
נכון מאוד, בפרט כשמדובר בתמונה הכוללת פרטים קטנים נחוצים, כמו בקטגוריה של בית המקדש, ההגדלה היא יותר מהכרחית. וכנראה שיש עוד דוגמאות. --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 23:50, 23 בפברואר 2010 (UTC)
זה עניין של מראה נכון של הערך בכל הרזולוציות של המסכים. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 15:40, 24 בפברואר 2010 (UTC)

כללי יסוד

שלום שלום. להלן מספר כללים שיקלו על כולנו את העבודה:

א. גודל תמונות לא יעלה על 250 פקיסלים, פרט לתמונות קבוצתיות חריגות. על מנת לראות את הפרטים בתמונה ניתן להגדילה ע"י לחיצה על התמונה.

ב. התמונות חייבות להיות כאלה שמוסיפות להבנת הערך ולא סתם תמונות רקע.

ג. התמונות צריכות להיות ללא תוספות של כיתוב עליהן.

ד. אין להוסיף תמונות מיותרות שלא מוסיפות להבנת הערך. חב"דפדיה זה לא אלבום תמונות.

תודה רבה. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 11:15, 26 בפברואר 2010 (UTC)

בנוגע להערה הרביעית, ראו באולם דיונים. --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 18:16, 26 בפברואר 2010 (UTC)
הגבתי שם. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 21:50, 27 בפברואר 2010 (UTC)
לדעתי בשום מצב אין צורך להעלות תמונה מעבר ל-250 פיקסלים.
לא בטוח שהבנתי את הכוונה בסעיף ג'. הלוגו של חב"ד אינפו גם לא בסדר? עם כל השאר מסכים ג"כ. --chabadnik - שיחה 18:48, 2 במרץ 2010 (UTC)
מדובר בכיתובים כמו: "דעה", "מיוחד" וכדומה או סמלים של "שנת השישים", כל הנ"ל ללא קשר לתוכן התמונה. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 19:22, 2 במרץ 2010 (UTC)

אשמח אם תביע את דעתך בהמשך לדיון באולם הדיונים, על-מה שכתבתי בשיחה:חסידות צאנז. --בהצלחה, חסיד חב"ד - שוחחו עימי!

מיותר לציין שכדאי מאוד להוסיף כיתוב לתמונה ומה טוב, שיהיה קצר ולעניין. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:55, 2 במרץ 2010 (UTC)

כללי יסוד - המשך

א. חיזוק הכללים האמורים לעיל.

ב. יש צורך להוסיף כיתוב לכל תמונה ומה טוב שיהיה פשוט ולעניין.

ג. שמות הקבצים צריכים להיות הגיוניים ולא "חזןןןן" וכיו"ב. אפשר לקרוא לקובץ כפול בשם "חזן 2", "חזן 3" ואילך.

ד. בכלל, להשתדל לפעול מתוך הגיון אישי וחברתי. אסור לנו לשכוח את האחריות הכבדה הרובצת על כתפנו, העבודה החשובה אותה אנו זוכים ורמת הפרסום של כל הנכתב.

ה. ממולץ מאוד להגיב על דברים שנכבתים אליך ולו במילה בודדת "קיבלתי", "תודה", "יסודר" וכל כיו"ב. פשוט עניין של אנושיות ותחושת תקשורת הדדית.

יישר כוח על העבודה הנפלאה שהינך עושה. הרבה הצלחה בהמשך הדרך, עדי התגלותו של הרבי מלך המשיח. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 12:33, 5 במרץ 2010 (UTC)

O K. (אני מקווה שאתה יודע מה זה.) --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 13:27, 5 במרץ 2010 (UTC)
מערכת כשרות... (יודע, זה בסדר..). --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 13:42, 5 במרץ 2010 (UTC)

כמה כוחה של מילה טובה...

ראה משתמש:חיים נהר#תש"ע. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 15:06, 5 במרץ 2010 (UTC)

אם יצטרפו גם שאר המשתמשים לדרך זו של פירגון והענקת מחמאות, והיה זה שכרי... --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 17:38, 5 במרץ 2010 (UTC)
דווקא שוררת בין המשתמשים עידוד ופרגון הדדי. הפירגון שלך היה יוצא דופן במיוחד ולכן ראיתי צורך לציין זאת. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 19:15, 6 במרץ 2010 (UTC)

אמרי בינה

מה עם העמוד השני שהעליתי לך? אתה צופה שימוש בעמודים האלה?--שניאור 14:46, 8 במרץ 2010 (UTC)

כן אני צופה, פשוט מיהרתי ללכת. --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 19:01, 8 במרץ 2010 (UTC)

כ"ג בחשוון ה'תשפ"ה

פוטשופ

אין לך את התוכנה פוטושופ? באם כן, אוכל בקצרה ללמדך כיצד לגזור ולערוך תמונה. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 14:44, 8 במרץ 2010 (UTC)

אין לי. אשמח לקבל עזרה בנושא. --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 14:45, 8 במרץ 2010 (UTC)

עיקוב

אתה עוקב אחרי התבניות? אני רוצה לדעת מה עוד חסר, בכדי שכשזה יעלה לדיון, כל אחד ימצא לפחות משהו אחד שתואם לו. אני חושב שזה דבר שיחזק כאן את כולם, כי זה קצת יגרום להכיר אחד את השני, ובאיזה תחום כל אחד יכול לעזור (אידיש, הסטוריה וכו').--שניאור 07:16, 9 במרץ 2010 (UTC)

חשבתי אולי בהמשך למדיניות האובייקטיות של חב"דפדיה לאחרונה, צריך לעשות כמה תבניות ללא משיחסטים, כמו לישיבות הלא משיחסטיות. אפילו הייתי אומר לעשות שני תבניות, האחת "משתמש זה לא משיחסט", והשני "משתמש זה משיחסט". זה חשוב מאוד לעשות פה מקום לעוד כמה יהודים חשובים. דווקא בערכים של משיח קשה קצת לכתוב את דעתם של הקבוצה, למרות שחבדני"ק הסיר את ההגנה לאחרונה מסיבה זו, אך כאן זה דבר חשוב שלא מזיק לאף אחד. --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 13:43, 9 במרץ 2010 (UTC)
תבניות עושים אם ישתמשו בהם. למשל המשתמש חסיד יצר לעצמו תבנית מגדליסט.--שניאור 13:46, 9 במרץ 2010 (UTC)
כדאי שהלא משיחסטים יראו כאן כאלו תבניות מוכנות. זה יתן להם מקום כאן. --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 13:47, 9 במרץ 2010 (UTC)
הם לא יראו את זה כ"כ מהר, וזה יוריד את הרמה. כל אחד ייצור תבנית מטופשת אחרת. אני כאן כדי לייצר תבניות שכולם יוכלו להשתמש איתם, ובלי להוריד את הרמה.--שניאור 13:49, 9 במרץ 2010 (UTC)
תעשה לכה"פ תבניות לישיבות גם לא משיחסטיות, כמו חב"ד בני ברק וכו'. --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 13:51, 9 במרץ 2010 (UTC)
אם אתה מתכוון לישיבה גדולה, אז היא היום כבר לא קיימת.--שניאור 13:52, 9 במרץ 2010 (UTC)
אין כבר ישיבות לא משיחסטיות שמתאים עליהם תבניות? --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 13:53, 9 במרץ 2010 (UTC)
אין שום טעם לעשות תבנית לכל ישיבה. אין תבניות לישיבות. צפת זה לא ישיבה שלמדת בה. זה סוג של חיים. מעבר לזה יש רק את כפ"ח, מגדל, וקרית גת. למגדל יש. לשאר אני לא רואה טעם. בהצלחה.--שניאור 13:57, 9 במרץ 2010 (UTC)
סלח לי על הבורות. מגדל זה משיחסטים או לא? --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 13:58, 9 במרץ 2010 (UTC)
לא.--שניאור 14:01, 9 במרץ 2010 (UTC)
מסתמא גם לא אנטי? --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 14:02, 9 במרץ 2010 (UTC)
המילה 'לא' לא הייתה מודגשת מספיק?--שניאור 14:04, 9 במרץ 2010 (UTC)
לדעתי, המילה לא הייתה מודגשת יותר מידי. ההגדרות "משיחיסט ו"אנטי" כלל לא מוחלטות וכל אחד רואה את הדברים מנקודת מבטו. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 17:27, 9 במרץ 2010 (UTC)
היית צודק במקרה בו מסתכלים על משיח כדיעה. אך היות ועל משיח אני מסתכל כדרך חיים, לכן לענ"ד, הישיבה הזאת רחוקה מהתואר הזה.--שניאור 08:07, 12 במרץ 2010 (UTC)

תבניות משתמש

לסידור תיבות המשתמש שלך, ראה חב"דפדיה:אולם דיונים#השקת תבניות משתמש!. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:06, 9 במרץ 2010 (UTC)

או קיי כשאפנה. --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 20:07, 9 במרץ 2010 (UTC)
מצד אהבת ישראל. סידרתי לך. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 16:35, 10 במרץ 2010 (UTC)

המון ערכים חדשים

יש לי הצאה עבורך להוספת ריבוי ערכים שודאי לא יימחקו. בצע חיפוש על המילים "ספר חדש" באתרים החב"דים ותמצא עשרות ערכים חדשים שניתן להוסיפם ותמונה בד"כ. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 16:34, 10 במרץ 2010 (UTC)

ייש"כ על ההצעה, ועל סידור תיבות המשתמש. --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 19:26, 10 במרץ 2010 (UTC)
חשוב לדייק. שם הספר הוא "רבים השיב ליהדות וחסידות" ולא "ולחסידות". הפכתי זאת להפניה. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:49, 10 במרץ 2010 (UTC)
אגב יש לציין, כי אין מצב של עשרות ערכים חדשים בנושא, כיון ש95% מהספרים לפי החיפוש שערכתי כבר מופיעים באתר. גאווה לחבדפדיה. --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 05:36, 11 במרץ 2010 (UTC)
עדיין נותרו עשרות ערכים חסרים. צריך לחפש גם "חדש על המדף" ו"ספר", בכדי לקבל את התוצאות על כל הספרים. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 08:53, 11 במרץ 2010 (UTC)
ההצעה האחרונה דווקא מוצלחת... --ראשית ואחרית שלום - סוכת - שיחת - שלום 20:39, 12 במרץ 2010 (UTC)
כנראה שהמחפשים הקבועים מחפשים רק ב"ספר חדש"... --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 20:40, 12 במרץ 2010 (UTC)
ייש"כ על הוספת עשרות ערכים חדשים על ספרים. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 19:46, 13 במרץ 2010 (UTC)

שנויים משמעותיים

למה הינך מבצע שינויים משמעותיים ולא טורח להתדיין ולנמק? לתשמותך ליבך! --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 09:38, 14 במרץ 2010 (UTC)

שיניתי את שם הקטגוריות בחגים וזמנים, ובהלכה בתורת חב"ד, מכיון שחששתי שאשכח את מה רציתי להכניס לשם, ורב ההפסד על הרווח שבדיון - במצב העכשווי זה לא יכל להשאר בשום פנים ואופן. תשעה באב היה בקטגוריה כלל, תענית אחרת היתה במועדים וזמנים, ותענית אחרת במושגים בתורת החסידות. גם הקטגוריה-הלכה בורת חב"ד היתה הכרחית לכמה ערכים שהיו בקטגוריה לא מתאימה כלל. בכל אופן תמיד אפשר לשנות על ידי הבוט האוטמטי שיוכנס (כשיוכנס) לחבדפדיה.
בכל אופן יש משהו שלא מוצא חן בעיניך? --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 14:07, 14 במרץ 2010 (UTC)
או.. עכשיו הבנתי. רצוי מאוד לנמק שינויים ובפרט שינויים משמעותיים. הבוט יכול לשנות טקסט בערך, אך לא שמות ערכים וקטגוריות. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 17:59, 14 במרץ 2010 (UTC)
א. אכן, רציתי לברר כבר מזמן איך ניתן לנמק שינויים בדף השינויים אחרונים.
ב. מובן שאם הבט יכול לשנות טק בערך, מובן שהוא יכול את הטקסט "קטגוריה:...." ל"קטגוריה....". זה החלק הקשה. את החלק הקל - לפתוח קטגוריה (ענין של 1. שניה) אין צורך בוט. --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 18:06, 14 במרץ 2010 (UTC)
בתחתית חלון העריכה מופיע 'שדה' שלפניו כתוב "תקציר". זהו המקום לנמק עריכות. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 18:31, 14 במרץ 2010 (UTC)
אגב:כדי להבין את המעלה העצומה של הדיון באולם דיונים, באופן שלא שולחים תזכורות לכל המשתתפים, זאת תוכל לראות באולם דיונים את מספר ההתייחסויות שקיבלתי על הדיון האחרון שם.
לא פלא שכאשר אין הדבר משמעותי אני מעדיף שלא להעביר דבר לאולם הדיונים.


אין לי טענות, מכיון שכאשר מספר השינויים האחרונים גדול מאוד, אז אין המשתתפים רואים את הכתבה באולם הדיונים, ומנין שידעו? --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 03:20, 15 במרץ 2010 (UTC)

ערכים אוריריים

ערך שכל הקשר שלו לחב"ד מתבטא בהוראה של הרבי בנושא, אינו זכאי לערך ולבסוף הוא יימחק וחבל (לדוגמא: יולדת, ילדי ישראל ועוד רבים). הוראות ומנהגי חב"ד מרוכזים בערכים בקטגוריה המתאימה. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 18:06, 14 במרץ 2010 (UTC)

ואני סבור אחרת. אולי נעביר זאת לדיון? --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 18:09, 14 במרץ 2010 (UTC)
אפשר להעביר לדיון, אבל זה פשוט ההבנה הפשוטה של המושג "ערך". בגישה הזו תפתח ערך על כל אחד שעבר בדולרים ויהיו לך מאות אלפי ערכים. וק"ל. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 18:30, 14 במרץ 2010 (UTC)
א. אחד מהסיבות לכן אני בשיטה לפתוח ערך על כל מושג, הוא מפני שתורת חב"ד הכוללת אלפי ספרים, יש ביאורים בהלכה ובחסידות על כל ערך די והותר. אלא מאי? למה אין כל כך הרבה ערכים? כי טאף אחד אינו בכח ובזמן לפתוח ערך ולהקיף בו את כל המידע החבד"י. זה עבודה של שעה תמימה. אבל כאשר יש כבר ערך, לאט לאט מתווסף בו מידע עוד ועוד.
בחזון רוחי, חב"דפדיה עתידה להיות אנציקלופדיה המתחרית עם וויקפידיה. 100,000 ערכים, על כל מושג יש ערך חבד"י.
ב. מלבד זאת, שגם במצב העכשווי אין מופרך כלל לפתוח ערך בגלל הוראה של הרבי בנושא. פשוט כי הוראות הרבי מוסברות רק לאחר הבנה מעמיקה של הנושא בהלכה, כמו לדוגמא הערך שמיטה הוראת הרבי לעשות פרוזבול בסוף השמיטה דווקא. זו היא חב"ד פדיה - כל מושגי היהדות על פי משנתה של חב"ד. חב"דפדיה היא מושגי יהדות על פי משנת חב"ד, מכיון שגם חב"ד עצמה אינה דת חדשה אלא חלק מהיהדות - (החלק האליה המשובח שבה). וד"ל... --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 18:37, 14 במרץ 2010 (UTC)
כנראה שאתה לא מכיר את הדף חב"דפדיה:בקשת ערכים המיועד בדיוק לאותה מטרה. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 19:07, 14 במרץ 2010 (UTC)
לא הבנתי כלל. --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 19:09, 14 במרץ 2010 (UTC)
בדף הנ"ל תוכל להוסיף איזה ערך שנראה לך שחסר ויבואו התורמים ויפתחו את הערך. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 19:26, 14 במרץ 2010 (UTC)
ונראה לך שזה יקרה... --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 19:27, 14 במרץ 2010 (UTC)
יותר מהר מאשר הרחבת הערכים האוריריים. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 19:32, 14 במרץ 2010 (UTC)
אאתה טועה, מכיון ששם אין שום סיכוי (ראה לדוגמא בקשת ערכים במיזם החדש. אף אחד מהם לא התמלא מלבד מה שאני הכחלתי) מה שאין כן כאשר נפתח ערך, קיים סיכוי סביר, שכבר הוכיח את עצמו עשרות פעמים שמשתמש:שלום יוסיף וירחיב אותו --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 19:35, 14 במרץ 2010 (UTC)

קטגוריה: אישים בחסידות חב"ד

אם כבר אתה עוסק בשינויי קטגוריות, כדאי לחשוב כיצד להתאים קטגוריה עבור כל הרבנים והאדמו"רים שהיו בקשר עם חב"ד, כי כולם בסופו של דבר כלולים בקטגוריה: "אישים בחסידות חב"ד" וההגדרה הזו עבורם אינה כ"כ הולמת. פיני 21:38, 15 במרץ 2010 (UTC)

אולי צריך להתאים להם את השם אישים הקשורים לחב"ד? --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 23:06, 15 במרץ 2010 (UTC)

עזרה דחופה

תוכל לעזור לי באופן הכי דחוף עם הערה 12 באברהם שיינעס? --בהצלחה, חסיד חב"ד - שוחחו עימי!

אני מנסה עכשיו. --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 20:10, 17 במרץ 2010 (UTC)

יישר כח גדול! ואם תעזור לי גם בהשבחת הערך - תבורך (בכלל שמתי לב שהמיזם לא מתקדם כ"כ, וי"א ניסן בעוד ט' יום...). --בהצלחה, חסיד חב"ד - שוחחו עימי!
הסיבה לאי התקדמות המיזם כראוי (ובעיקר בתחום הערכי אם לכך כוונתך) הוא מפני כמה משתמשים שככל הנראה עסוקים במבצעים לקראת י"א ניסן, ולא בגלל אלו שכן נמצאים פה, שהם דווקא עובדים במרץ. --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 20:22, 17 במרץ 2010 (UTC)
מוכרחים למצוא את התשובה!, חסיד חב"ד - שוחחו עימי!

סאיז דאך אזוי פושעט. ראה שם. --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 20:31, 17 במרץ 2010 (UTC)

עיין שוב. מוכרחים למצוא את התשובה!, חסיד חב"ד - שוחחו עימי!

אני באמצע לעיין בדבר. יש מקורות חדשים שאני מוצא על ידי תוכנת החיפוש בחב"ד לייבורי, והעבודה בעיצומה. --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 20:42, 17 במרץ 2010 (UTC)

זסלבסקי עדיין נראה על הפנים. מוכרחים למצוא את התשובה!, חסיד חב"ד - שוחחו עימי!

אנסה לשפרו עכשיו (לא אמרת לי עד עכשיו ולא שמתי לב למצבו הגרוע.) --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 21:53, 17 במרץ 2010 (UTC)

לילה טוב (מה השעה אצלך עכשיו? אצלי חצות...). מוכרחים למצוא את התשובה!, חסיד חב"ד - שוחחו עימי!
עכשיו אצלי 6:25 (בקיצור: שש שעות הפרש.) --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 22:26, 17 במרץ 2010 (UTC)

קרינסקי

תמונה של קרינסקי מותר להעלות תמונה? או שזה יכעיס כאן כמה אנשים? --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 04:15, 18 במרץ 2010 (UTC)

אין תמונה נורמלית יותר? --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 11:38, 18 במרץ 2010 (UTC)

מחריד!

שיחה:שמיני עצרת תשל"ח. בהצלחה, חסיד חב"ד - שוחחו עימי!

הסרת דפי המיזם והעזרה

זוהי השחתה או חוסר ידע? מה נראה לך? -- נכתב ע"י שניאור ששכח לחתום את שמו.

יותר נראה שזה השחתה, אבל בלאו הכי אין מה לעשות עם המשועמם הזה, כיון שכתובת האי פי שלו אינה מזוהה, כמו שתוכל לראות בדף השיחה. --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 18:20, 18 במרץ 2010 (UTC)

כפשוט שעדיף שהתמונות יהיו מחב"ד אינפו ולא מאתרים אחרים, פרט למקרה בו אין תמונה חילופית בחב"ד אינפו. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 21:01, 21 במרץ 2010 (UTC)
הנ"ל ידוע לי, ואני אכן משתדל למצוא בחב"ד אינפו. במקרה שאין תמונה מתאימה כ"כ כמו התמונה של קרינסקי שכבודו פסל - אני מעלה מחב"ד און ליין.
לפעמים כשאני עושה חיפוש לפי ספרים במילים "על המדף" העליתי את כל הספרים שהיו באתר, מכיון שאם אתחיל לחפש בחב"ד אינפו תכפל העבודה ל20 פעמים ככה.
אבל ברור ופשוט שלכתחילה אני מחפש בחב"ד אינפו.
לו הייתי יודע שתפסול את רוב התמונות שהעליתי מחב"ד און ליין משיקולים כאלו, לא הייתי מעלה אותם, חבל שלא ידעתי על השייכות המסחרית של חב"ד פדיה לתת פרסומת לחב"דאינפו. --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 21:05, 21 במרץ 2010 (UTC)
רוב התמונות שהעלית מחב"ד און ליין, היו תמונות מסחריות ולכן הם נמחקו. שאר התמונות האנציקלופדיות נשארו כמות שהיו (לדוגמא: שיעורים בחסידות (ספר), פסקי אדמו"ר הזקן בהלכות איסור והיתר ובית חיינו 770 (ספר). מספיק?). --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 21:11, 21 במרץ 2010 (UTC)
לרוב ההנהגה במקרים כאלו שאין מוחקים קובץ כזה עד שיש אחר עדיף ממנו? לא כן? --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 21:13, 21 במרץ 2010 (UTC)
זה בקובץ לא ברור או שלא כ"כ מתאים לערך וכיו"ב, אך לא בקובץ תעמולתי הסוטה לגמרי מנושא הערך, כמו קובץ המכריז שזהו ספר חדש על המדף. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 21:18, 21 במרץ 2010 (UTC)
כאן כתבת אחרת. אבל מכיון שאתה חסיד עדין וירא שמים לא אתפוס אותך במילה. --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 21:21, 21 במרץ 2010 (UTC)
יש לחלק בין "תמונה עם כיתוב" לבין "תמונה תעמולתית". זו האחרונה בעיתית יותר. (אני לא רק חסיד וירא שמים, אלא גם למדן...) --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 21:24, 21 במרץ 2010 (UTC)
זה שאתה למדן ידעתי מכבר. כתבתי כאן רק את מה שהיה נראה לי ככל שהיה אפשר לראות מהתמונה בו רואים את חצי פניך. להבא נא להשתדל על תמונה ברורה יותר בו רואים את כל הפנים. לחב"דפדיה לא היית מכניס תמונה כזו הלא כן? --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 21:26, 21 במרץ 2010 (UTC)

קטגוריות

הינך חבוז מידי בפתיחת קטגוריות ולא נועץ בשאר החב"דפדים וסופו של דבר שעבודתך לריק. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 22:11, 23 במרץ 2010 (UTC)

אם הייתי נועץ על כל צעד שאני נושא הייתי צריך לפתוח כל יום שני דיונים באולם הדיונים, וסופו של דבר שאף אחד לא עונה.

כתשעים אחוז מהצעדים שאני עושה אינם זוכים להתייחסות מאף אחד, ועל הצעדים הבודדים שיש התנגדות מצידך לא שווה בשביל זה להתייעץ על כל צעד קטן שאני עושה.

בנוגע לקטגוריה של השקפה בתורת חב"ד נמתין עד הלילה לראות אם אין עוד כמה ששייכים לקטגוריה זו. אם אין אז תמחוק מחר בבוקר. --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 22:15, 23 במרץ 2010 (UTC)

כשאין מתייחסים, זה אומר בדרך כלל שהדבר מיותר. אי-יחס משמעו לפחות שלושה ימים. כאמור מדובר בהחלטות ארוכות טווח, כמו קטגוריה חדשה, מיזם חדש וכיו"ב. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 22:30, 23 במרץ 2010 (UTC)
החלטות ארוכות טווח מתקבלות אצלי בערך פעמיים ביום.

אני מביא לדיון רק דבר שלדעתי הוא שנוי במחלוקת. אגב מה עם העזרה שהצעת לפורטל החדש?. --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 22:34, 23 במרץ 2010 (UTC)

שוררת אצלך אי-בהירות ביחס למושג החלטות ארוכות טווח. כמו כן, דומני שהפורטל מחכה כבר כמה שעות לתגובתך. הלא כן? בדוק! --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 22:36, 23 במרץ 2010 (UTC)

תבנית הערות שוליים

לתשומת ליבך חב"דפדיה:אולם דיונים#תבנית:הערת שוליים. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 14:23, 24 במרץ 2010 (UTC)

יותר נוח להשתמש בתבנית הישנה על ידי העתק והדבק, מאשר להקליד את ה{הערת שוליים}. הלא כן? --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 14:29, 24 במרץ 2010 (UTC)
העיקר שאתה מכיר את האופציה הזו. לי יותר קל לתקתק בעברית. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 14:31, 24 במרץ 2010 (UTC)

העלאת גירסא חדשה בקבצים

יש אפשרות בקבצים להעלות גירסא חדשה על אותו שם. לא צריך להעלות קובץ חדש בשם שונה. ראה לדוגמא קובץ:וואזנר.jpg. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 14:51, 24 במרץ 2010 (UTC)

הבנתי. --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 14:52, 24 במרץ 2010 (UTC)

ידיעה בחב"ד אינפו

קיבלתי את ההודעה שלך, אך לצערי אין לי מושג מי נפטר ומתי ומה הקשר שלו וכו'. אשר לכן, אני מציע שתכתוב ידיעה כולל הפניה לערך המתאים, ושמח להכניס לאתר. בהצלחה, עורך חב"ד אינפו.

למערכת חב"ד אינפו, זה תוכן הידיעה:

בשבת קודש נפטר רבי אהרן וידר זצ"ל, חבר הבד"ץ של חסידות צאנז בניו יורק, ורב בית המדרש נר ברוך לינז.. רבי אהרן שהוא גם חותנו של האדמו"ר מצאנז קלויזנבורג, היה מקורב לחב"ד, השתתף בכינוסי הרמב"ם, והיה בביקור אצל הרבי מה"מ. תוכן הפגישה ושאר הפרטים, באנציקלופדיה החבדי"ת חב"דפדיה. לכניסה לערך בחב"דפדיה.

שלחתי גם הודעה דרך מערכת התגובות בחב"ד אינפו.

--ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 17:40, 24 במרץ 2010 (UTC)

פרטיות דף המשתמש!

לידיעתך, דף המשתמש הינו דף פרטי של המשתמש ואין לשנות בה שלא ברשותו או בקשתו. להבא הימנע מזה. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:22, 24 במרץ 2010 (UTC)

זאל זיין דו גרעסטע צרה וואס דו האסט... --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 20:39, 24 במרץ 2010 (UTC)
פשוט עניין של מענטשלעכקייט. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:45, 24 במרץ 2010 (UTC)
יעך וויס אויך פון דעס, און היות ווי ער האט אליין גישריעבען אז ער קומט פון דארט - כפר חב"ד, האב יעך עם גוטען א טובה און דאס אריין גלייגט אויף א אופן מכובד. --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 20:47, 24 במרץ 2010 (UTC)
מען קען קיינמאל ניט וויסן וואס טוט זיך אין יענעם אין הארצ'ן און בפרט אז אויך אינדרויסן קענען מיר זיך ניט, איינער דער צווייטן. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:51, 24 במרץ 2010 (UTC)

דער עיקר איז אז דו פארשטיסט מיך. ווען מען רעט אויף אידיש איז יעדער יוד קליגער און איידלער. --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 20:56, 24 במרץ 2010 (UTC)

זאל זיין אזוי. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 21:04, 24 במרץ 2010 (UTC)

ייש"כ על הכתבה באינפו

נהניתי מלראות בסופו של דבר את כתבתך על הרב וידר באינפו, חיילך לאורייתא--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 08:45, 25 במרץ 2010 (UTC)

תתברך בכפליים. --בברכת דרכיה דרכי נועם, וכל נתיבותיה שלום. שלום - סוכת (שיחת) שלום 20:30, 2 באפריל 2010 (UTC)

תבניות למנהגים

יצירת התבניות לערכים בקטגוריה מנהגים - מיותרת. רוב הערכים יאוחדו. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 13:21, 28 במרץ 2010 (UTC)

כדאי שתודיע לי כשאתה מסיים את האיחוד, כדי שאבדוק שוב את כדאיות התבנית של ראש השנה, יכול להיות שבכל זאת יש או יהיו מספיק ערכים. --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 13:45, 28 במרץ 2010 (UTC)

כל הקטגוריה:מנהגים צריך סידור מחדש ואיני יודע מתי אתפנה לזה. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 13:47, 28 במרץ 2010 (UTC)
אשתדל לעסוק בענין כפי שזמני וכוחותי מרשים לי. --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 13:51, 28 במרץ 2010 (UTC)

"

למה הינך מסיר את ה"גרשיים" מערכי המנהגים? --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 19:30, 28 במרץ 2010 (UTC)

הם לא מתאימים ולא אנציקלופדים. זה לא מקובל בשום תוכנית ויקי. --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 19:32, 28 במרץ 2010 (UTC)
ואיך ידע הקורא שמדובר בציטוט? בכל אנציקלופדיה כשמביאים ציטוט מוסיפים "גרשיים". --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 19:52, 28 במרץ 2010 (UTC)
חשבתי שאתה מתכוין לערך כזה: מ"מכלכל חיים" עד" בחסד" ו"ברחמים רבים" אז "סומך נופלים" ומדלגים "מתיר אסורים". זה נראה נורמלי?
אם הינך מתכוין לציטוט מספר יתכן שאתה צודק. --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 19:57, 28 במרץ 2010 (UTC)
בשם של ערך ודאי שלא, גם בלי גרשיים. דיברתי על ציטוט בתוך ערך. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:20, 28 במרץ 2010 (UTC)

מקורות

הינך מרבה להביא מקורות מהספר "עטרת מלכות". בתחתית כל קטע מהספר מופיע המקור הראשוני של המידע ואני צריכים להביא תמיד את המקור הראשוני (אחרת זה לא ה"מקור"). --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:17, 3 באפריל 2010 (UTC)

נכון. --בברכת דרכיה דרכי נועם, וכל נתיבותיה שלום. שלום - סוכת (שיחת) שלום 01:13, 4 באפריל 2010 (UTC)