תיבת ארכיון
• תש"פ: חשוון - סיוון • סיוון - אלול |
נפתלי בנט
שמואל חיים "מיותר,מנוסח גרוע וכפילויות, וזה לא משנה מה הסיבה שצריך לשים, שחזור יכול לעלות בחסימה".
אין בעיה, אנסח. בברכה, יוסף בן מלמד - שיחה 18:27, 10 במאי 2022 (UTC)
- זה לא רק לנסח, לדוגמא לכתוב שיש שמועה שהורים של בנט רפורמים זה בדיחה... הגירסא הקודמת הייתה מצוינת, ולדעתי לא צריכים להוסיף, אין טעם לכתוב מה הוא חושב על עצמו ומה חושבים עליו, לגבי דעותיו כבר מפורט בפסקה וכו'. --שמואל חיים ♦ שיחה 18:31, 10 במאי 2022 (UTC)
- בחודשים ניסן ואייר תשפ"ב נרצחו 15 יהודים במספר פיגועים כשאין שום שינוי מדיניות מצדו. זה מיותר?!?!?!?!? שנרצחו יהודים??????? בברכה, יוסף בן מלמד - שיחה 18:02, 11 במאי 2022 (UTC)
- זה לא קשור לערך אליו, אנחנו לא אמורים לפרט כמה נרצחו במספר חודשים ספציפיים במשמרת שלו , בדיוק כמו שלא נכתוב כך בשום ערך על ראש ממשלה --שמואל חיים ♦ שיחה 18:05, 11 במאי 2022 (UTC)
- אני לא מסכים איתך בברכה, יוסף בן מלמד - שיחה 18:08, 11 במאי 2022 (UTC)
- זכותך לא להסכים, אך זוהי החוקים של האנציקלופדיה, וצריכים לפעול על פי הם --שמואל חיים ♦ שיחה 18:10, 11 במאי 2022 (UTC)
- בא נעשה הצבעה. בברכה, יוסף בן מלמד - שיחה 18:11, 11 במאי 2022 (UTC)
- זכותך לא להסכים, אך זוהי החוקים של האנציקלופדיה, וצריכים לפעול על פי הם --שמואל חיים ♦ שיחה 18:10, 11 במאי 2022 (UTC)
- אני לא מסכים איתך בברכה, יוסף בן מלמד - שיחה 18:08, 11 במאי 2022 (UTC)
- זה לא קשור לערך אליו, אנחנו לא אמורים לפרט כמה נרצחו במספר חודשים ספציפיים במשמרת שלו , בדיוק כמו שלא נכתוב כך בשום ערך על ראש ממשלה --שמואל חיים ♦ שיחה 18:05, 11 במאי 2022 (UTC)
- בחודשים ניסן ואייר תשפ"ב נרצחו 15 יהודים במספר פיגועים כשאין שום שינוי מדיניות מצדו. זה מיותר?!?!?!?!? שנרצחו יהודים??????? בברכה, יוסף בן מלמד - שיחה 18:02, 11 במאי 2022 (UTC)
- שמואל חיים אני המום מהאדישות שלך! הוא נוכל חבל"ז! אתם פשוט מתעלמים מהמציאות! דימיון זה דבר יפה! יפה לדמיין שהוא בנאדם שעזר לחב"ד אבל בסוף הדימיון הולך להתפוצץ בפרצוף! חייבים ביקורת! בברכת ואמירת ובא לציון נוכל --זינגען א ניגן - הדברן החסידי 07:40, 13 במאי 2022 (UTC)
מצטרף לדברי מלמד וזינגען א ניגען, מה זה הדבר הזה ככה להתעלם? מה לא אינציקלופדי בזה? וגם אם לא, מה זה אינציקלופדי על רציחת יהודים?! --יוסי כהן - שיחה, 17:14, י"ח בתמוז, ה'תשפ"ב 17:14, 17 ביולי 2022 (UTC)
להגיד על שך שלא נוהגים להזכיר את שמו זה כן אינציקלופדי ולכתוב חלק מהדברים שבנט עשה זה לא אינציקלופדי?--יוסי כהן - שיחה, 17:27, י"ח בתמוז, ה'תשפ"ב 17:27, 17 ביולי 2022 (UTC)
- לגבי ראש הישיבה, זה באמת בעייתי, וצריכים למצוא לזה תחליף אחר --שמואל חיים ♦ שיחה 18:28, 17 ביולי 2022 (UTC)
מסכים עם כל העורכים על ה"שבחים" על בנט ומוסיף 10 פעמים ככה [ אני יודע ב20 שפות ( סמיילי מחייך )]
תכל'ס צודק שמואל חיים אין את זה באף אנציקלופדיה הרגיישים לחוד ומקצועיות לחוד וכמה שנכון על ההרוגים נכון פי אלף על שמועות מפני הנ"ל
נ.ב. אומנם הנ"ל לאחר זמן רב אבל תמרור חשוּב וחשוֹב זלדקן - שיחה, 16:04, י' באב, ה'תשפ"ד 16:04, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
מיזוג משתמש
- שלום שמואל חיים . מדבר זאל זיין גאולה . לצערי נשכחה ממני הסיסמא של שני חשבונותי ואין לי אפשרות לשחזרם . האם תוכל למזג את העריכות של זאל זיין גאולה וזאל זיין תורה יחד עם העריכות שלי ? זה ממש חשוב --זינגען א ניגן - הדברן החסידי 12:10, 13 במאי 2022 (UTC)
- נו בבקשה שמואל חיים! שום מפעיל לא פעיל עכשיו שום ממך! בבקשה תמזג את המשתמש שלי! --~ זינגען א ניגן ~ הדברן החסידי 15:55, 15 במאי 2022 (UTC)
אל תבטל לי
שמואל המשתמש שערכתי לו את הדף משתמש הוא חבר טוב שלי שביקש שאעזור לו בזה . אל תמחק! תברר פעם הבאה --- זינגען א ניגן - הדברן החסידי - כולם מתגייסים להגדלת המעצמה החב"דית 11:27, 29 במאי 2022 (UTC)
ערכים בעבודה
שלום, הצבת תבנית {{בעבודה}} על הערך מרדכי מנשכיז ולא ערכת אותו כבר זמן רב. ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה על הערך. אם בכוונתך לסיים את המלאכה, אזי זו תזכורת, ואם החלטת למרבה הצער לזנוח את העבודה על הערך, יש להסיר את התבנית ולהחליפה, במידת הצורך, בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה. |
בברכה, ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • א' בסיוון ה'תשפ"ב • 00:09, 31 במאי 2022 (UTC)
שלום, הצבת תבנית {{בעבודה}} על הערך רובנו ולא ערכת אותו כבר זמן רב. ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה על הערך. אם בכוונתך לסיים את המלאכה, אזי זו תזכורת, ואם החלטת למרבה הצער לזנוח את העבודה על הערך, יש להסיר את התבנית ולהחליפה, במידת הצורך, בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה. |
בברכה, ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • א' בסיוון ה'תשפ"ב • 00:09, 31 במאי 2022 (UTC)
אני רוצה ללמוד איך בדיוק עורכים פה
איך לכתוב ערכים, איך לשפר את דף המשתמש שלי וכו' וכו'
מענדי. - שיחה, 17:08, ט"ו בסיוון, ה'תשפ"ב 17:08, 14 ביוני 2022 (UTC)
איך משפרים את דף המשתמש?
מענדי. - שיחה, 17:11, ט"ו בסיוון, ה'תשפ"ב 17:11, 14 ביוני 2022 (UTC)
בקשה
היות ואיני פעיל לע"ע באתר זה, חושבני שמן הראוי שכבודו ימחק את שמי מהתבנית "חב"דפדים פעילים", משום שאיני פעיל ואעפ"כ אני מתוייג בה... בברכה בברכה, חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 09:46, י"ח בסיוון, ה'תשפ"ב
יישר כח
על הכנסת התמונה בערך דוד אופן תוכל להגיד לי מה היתה הטעות שלי שהתמונה לא נכנסה ??
--דער חסיד - שיחה, 10:07, כ"ה בסיוון, ה'תשפ"ב 10:07, 24 ביוני 2022 (UTC)
ר' שמואל
שלחתי לך הזמנה בהנגאוט . --- זינגען א ניגן - שיחת השבוע - כותבים את ליובאוויטש 10:10, 24 ביוני 2022 (UTC)
הערך על קולסקי
אם תוכל בבקשה לשחזר אותו. הוא היה באמצע עבודה רק ששכחתי לשים תבנית. תודה. אליהו ב. - שיחה, 20:56, ח' בתמוז, ה'תשפ"ב
- חלוקת קונטרסים אולי תוכל לעזור בבקשה. אליהו ב. - שיחה, 23:26, ח' בתמוז, ה'תשפ"ב
- אם אני מבין נכון כבר שוחזר ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • ט' בתמוז ה'תשפ"ב • 12:07, 8 ביולי 2022 (UTC)
נא לערוך
שלום, הצבת תבנית {{בעבודה}} על הערך [[מרדכי זאב חאבקין, מרדכי מנשכיז]] ולא ערכת אותו כבר זמן רב. ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה על הערך. אם בכוונתך לסיים את המלאכה, אזי זו תזכורת, ואם החלטת למרבה הצער לזנוח את העבודה על הערך, יש להסיר את התבנית ולהחליפה, במידת הצורך, בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה. |
בברכה, --- זינגען א ניגן - הדברן החסידי - , הקישו בכל הכוח! 9000! 21:30, 11 ביולי 2022 (UTC)
- אני רואה שכתבו לך כבר בעבר על הערך מרדכי מנשכיז . בבקשה לא לשים תבנית סתם ואחרי זה לא לערוך --- זינגען א ניגן - הדברן החסידי - , הקישו בכל הכוח! 9000! 21:32, 11 ביולי 2022 (UTC)
- "אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו", וק"ו שאין על מה לבוא בתערומת... --שמואל חיים ♦ שיחה 13:05, 12 ביולי 2022 (UTC)
- אני רואה שכתבו לך כבר בעבר על הערך מרדכי מנשכיז . בבקשה לא לשים תבנית סתם ואחרי זה לא לערוך --- זינגען א ניגן - הדברן החסידי - , הקישו בכל הכוח! 9000! 21:32, 11 ביולי 2022 (UTC)
בקובץ הזה
מופיע (עמוד כו) שנולד בתרנ"ו. כיפת יחי ~ שיח סוד ~ 14:26, ט"ו בתמוז, ה'תשפ"ב (14 ביולי למניינם), ימות המשיח 14:26, 14 ביולי 2022 (UTC)
שאלה
- מה לא בסדר בערך המכלול אתר? תודה על תשובה עניינית. בר יעקוב - שיחה, 07:27, ו' באב, ה'תשפ"ב 07:27, 3 באוגוסט 2022 (UTC)בר יעקוב 213.137.72.103 07:26, 3 באוגוסט 2022 (UTC)
שאלה
שכתוב בערך גדעון שרון שהבן שלו זה מנחם שרון הכוונה למנחם שרון מצבאות ה'?--יוסי כהן - שיחה, 06:16, כ"ז בתמוז, ה'תשפ"ב 06:16, 26 ביולי 2022 (UTC)
ישר כח
שבוע טוב, על העבודה הסיזיפית בשחזור ההשחתה של 'רוסיהאוקראינה' שיע • שיחה כ"ז בתשרי ה'תשפ"ג 20:37, 22 באוקטובר 2022 (UTC)
- --שמואל חיים ♦ שיחה 19:21, 24 באוקטובר 2022 (UTC)
אשר סאסאנקא
שולם עליכם! אשמח אם תעבור הערך שוב (שיפרתי אותו), ותביע את דעתך. יחי המלך! --בברכה, דער רעבע איז דא! - נייעס חסידי מעניין 19:09, 24 באוקטובר 2022 (UTC)
- המקורות עדיין דלים (וחלקם לא מספיק מוסמכים), וכן נראה שלא נעשה שימוש בספר "אוצר החסידים". --שמואל חיים ♦ שיחה 19:21, 24 באוקטובר 2022 (UTC)
פתיח
מה הכוונה ניסוח פתיח, על איזה פתיח מכוון? --בברכה, דער רעבע איז דא - נייעס חסידי מעניין 20:37, 3 בנובמבר 2022 (UTC)
ועד תלמידי התמימים
לכבוד המפעיל מערכת ר' שמואל חיים שליט"א
שלום וברכה!
ידוע לכבודו כי הי' דיון ארוך וקשה על הערך 'ועד תלמידי התמימים', בכל הקשור לביקורת עליו, העניין הופנה לועדה הרוחנית והיא פסקה כי "אין מניעה מציון העובדות בצורה אנציקלופדית, או מהדגשת השוני בין ארגונים וכיוצא בזה, אך יש להשמיט ולהימנע מהצגת הדברים כביקורת", והיינו כי אין לכתוב בצורה מבזה ודברים לא אנציקלופדים וודאי שלא שקריים.
לכן, הוסר מהפסקא ביקורת השטות הנפלאה שלועד אי עיסוק מספק בענייני משיח וגאולה, וכפי שכתבתי בארוכה בדף השיחה שם, אשר לועד עיסוק רב בעניינים אלו עיי"ש. גם כתבתי כי אי עיסוק באמירת 'יחי' אינו טעם לביקורת, כי זה נובע ממחלוקת קדומה יותר, והיא- טענת אנשי הועד כי לארגון את"ה אין מענה לקהל רחב של בחורים, וכל בר דעת יבין כי הכוונה בזה היא להעביר בצורה סמויה ונקיה את המחלוקת הקדומה של שתי הצדדים בחב"ד, וא"כ אין כלל מקום לכתוב שלועד אי עיסוק ב'יחי' כי אי"ז סיבה למחלוקת וביקורת עליו, אלא שורשו, שכתוב בפסקא זו.
ואכן כנ"ל הוסרו עניינים אלו מפסקא זו, אך... הושמו בפסקא לפנ"ז - פעילות הועד, מה הועילו חכמים בתקנתם?! מה תועלת יש ואיזה ביצוע של פסיקת הועדה הרוחנית יש אם סוכ"ס הוחזרו עניינים שקריים ומתמיהים אלו לערך. מה גם שנוסף עוד משפט: "הועד משתייך לזרם האנטי - משיחיסטי", ובאתי בזה למחות בכל תוקף ולבקש להסירו, הועד לא משתייך לזרם אנטי מכל כיוון שלא יהי', הוא משתייך לזרם גדול ומרכזי ביותר (או אף הגדול והמרכזי) בחסידות חב"ד, ולכנותו כמשתייך לזרם אנטי - משחיסטי, שהוא כביכול משתייך ככאלו שכל עניינם הוא 'אנטי' ונגד, הוא ביזוי לא רק לארגון זה אלא כעמט לכל חסידי חב"ד, שכבודו שייך אותם לכאלו שעניינם הוא אנטי, מה גם שארגון הועד הוא כלל לא אנטי משחיסט אלא הוא משחיסט ביותר, וכפי שהזכרתי קודם כי לועד עיסוק רב בענייני משיח וגאולה, ולכן להגדירו כאנטי - משיח הוא בושה וחרפה שאין כדוגמתה.
וכבודו חסם האפשרות לתקן את הנזק שנעשה שם וכתב שבשאפשר לפנות אליו, וע"ז באתי בתחינה מחק את השטות הנפלאה זו! וידוע למר כי רבים רבים מעורכי חב"דפדיה עימי בשיטתי וכפי שנראה בבירור מדף השיחה שם, והמנגדים אלי הם רק כמה מוקצנים דמוכח (ועי' בדף שיחתם של כאו"א מהמנגדים למה שכתבתי) שאף חברי המפלכה המשחיסטית אינם תמימי דעים איתם.
בברכת כי תעביר כו' הקטן --זיכער - שיחה, 13:54, ה' בכסלו, ה'תשפ"ג 13:54, 29 בנובמבר 2022 (UTC)
- במחכ"ת, אבל שום תועלת לא תצמח מכך שתכנה ביטויים או דעות בשם 'שטות נפלאה' וכיו"ב. באמת שאין לי זמן לבזבז על ויכוחי סרק ושכנוע ה(בלתי) משוכנעים. אבל יש מושג שנקרא 'שאלת תינוק'. אתה מוזמן לגשת לבחור בשיעור א' ישיבה קטנה ולשאול אותו מה ההבדל בין הארגונים. בהצלחה מופלגה, ויהי רצון שכל המשתתפים בדיון ישקיעו לפחות פי עשר מהזמן בדיונים אלו בענינים שבוודאי מביאים נחת לרבי שליט"א. להתראות - שיחה, 14:48, ה' בכסלו, ה'תשפ"ג 14:48, 29 בנובמבר 2022 (UTC)
- א. לא נכתב בערך על ענייני גאולה ומשיח אלא על "בשורת הגאולה", שאני מקווה שאם זה אתה מסכים... ב. הוועדה לא כתבה להשמיט אלא להציג את זה שונה, לא בתור ביקורת אלא בתור מאפיין של הוועד שמכיוון שהוא משתייך לזרם האנטי - משיחיסטי, למי שמתנגד לענייני המשיחיסטים, לכן הוא נמנע בלעסוק ביחי וכדומה, האם יש חולק על כך? --שמואל חיים ♦ שיחה 18:07, 29 בנובמבר 2022 (UTC)
- א. לא נכתב בערך על ענייני גאולה ומשיח אלא על "בשורת הגאולה", שאני מקווה שאם זה אתה מסכים... ב. הוועדה לא כתבה להשמיט אלא להציג את זה שונה, לא בתור ביקורת אלא בתור מאפיין של הוועד שמכיוון שהוא משתייך לזרם האנטי - משיחיסטי, למי שמתנגד לענייני המשיחיסטים, לכן הוא נמנע בלעסוק ביחי וכדומה, האם יש חולק על כך? --שמואל חיים ♦ שיחה 18:07, 29 בנובמבר 2022 (UTC)
- ללהתראות- ביטואים אלו נכתבו ע"מ להבהיר יותר את העניינים המבוארים בפנים וק"ל, ובכלל אבקשך ואמליץ לך לא לתקוף סתם ובאופן פוגעני (ואגב לאיזה ארגונים כוונתך).
- ללהתראות- ביטואים אלו נכתבו ע"מ להבהיר יותר את העניינים המבוארים בפנים וק"ל, ובכלל אבקשך ואמליץ לך לא לתקוף סתם ובאופן פוגעני (ואגב לאיזה ארגונים כוונתך).
לר' שמואל חיים- א. איני מסכים, עיסוקם בבשור הגאולה רב והוכחתי מעיסוקם הרב בענייני משיח גאולה, שא"א לחלק בשום אופן בין העיסוק הרב בענייני משיח וגאולה לבין בשורת בואה, שהעיסוק הרב הוא עקב בואה הקרב. ב. 1. מה שזה לא בפסקא ביקורת לא שולל את העניין שזה כתב באופן ביקורתי, שזה כבעיה וחיסרון שאצל הועד שלכן הוא משתייך רק לד אחד של המפה, ואם בארגון את"ה לא כתוב "הארוגן משתייך לזרם האנטי -מרכזי ועוסק בענין חי וקיים על אף המאורעות". 2. כתבתי: (א) להגדיר ציבור (ה)גדול בחב"ד ל'נגד' הוא בושה, (ב) הוא לא מנגד לעניניים משיחים ואדרבה כל ענייניו חדורים במשיח וכמש"כ בארוכה בדף השיחה שם, (ג) אי העיסוק [ובכלל- איזה 'עיסוק' שייך ביחי] ביחי כפי שכתבתי נובע ממחלוקת קודמה יותר שבגינה יש ב' ארגונים ופיצול וחושבני שלא כל מקום צריך להכניס את המחלוקת הזו בפירוש.
ובכלל מילתא דתמיהה מדוע בערך על את"ה לא מובא שהארגון לא מספק לכל קהל הבחורים ויש עליו ביקורת מצד (ה)ציבור (ה)גדול בחב"ד. בברכה ותקווה להבנה --זיכער - שיחה, 22:27, ו' בכסלו, ה'תשפ"ג 22:27, 30 בנובמבר 2022 (UTC)
- לא ראיתי היכן תקפתי סתם, והיכן תקפתי באופן פוגעני. כוונתי כמובן לארגונים שעליהם אתה מתדיין, את"ה העולמי והועד. רק שתדע, שאין כזה דבר אנציקלופדיה אובייקטיבית. כל אנציקלופדיה בסופו של דבר מאמצת נקודת מבט שמבחינתה היא ההגיונית ביותר. חב"דפדיה משתדלת להיות אובייקטיבית, אבל בסופו של דבר היא מיזם עם קווי יסוד ברורים ומשכך מן הנמנע (לעניות דעתי) שהיא תציג את 2 הצדדים בכל ערך חב"די באופן שוויוני. אתה מוזמן לגשת לויקיפדיה ולקיים שם דיונים כרצונך. מקווה שעניתי על תמיהותך לכל הפחות במקצת, ואידך פירושא הוא זיל וגמור. אסיים שוב בתפילה, שיערה ה' על כולנו רוח ממרום ונזכה להשקיע את עיקר מרצנו וכוחותינו בעניינים שבוודאי מביאים נחת לרבי שליט"א, הפצת המעיינות ובשורת הגאולה, ולבא נבזבז את זמננו על פסקאות סרק. להתראות - שיחה, 06:29, ז' בכסלו, ה'תשפ"ג 06:29, 1 בדצמבר 2022 (UTC)
טקסט הכותרת
משתמש:שמואל חיים שולם עליכם! אשמח אם תוכל להעביר את המשתמש שלי למשתמש:דער רעבע איז דא --בברכה, דער רעבע איז דא - נייעס חסידי מעניין 12:14, 22 בדצמבר 2022 (UTC)
- רק שיע.ק יכול לעשות את זה --שמואל חיים ♦ שיחה 15:34, 25 בדצמבר 2022 (UTC)
הגנת ערך
שמואל חיים שבוע טוב אם תוכל בבקשה להגן על הערך מנשה אלטהויז (קריית טבעון) בתודה מראש --דוד קורצוג - שיחה, 18:44, כ"א בטבת, ה'תשפ"ג 18:44, 14 בינואר 2023 (UTC)
- בהמשך לתגובה אם תוכל לחסום את המשתמש 91.148.228.97 בתודה מראש --דוד קורצוג - שיחה, 18:46, כ"א בטבת, ה'תשפ"ג 18:46, 14 בינואר 2023 (UTC)
- כמו כן יש להפעיל הגנה על הערך קריית טבעון. המשחית כבר פועל שבועיים בחופשיות, כל פעם מכתובת אחרת. אולי כדאי לחסום את חב"דפדיה שבועיים למשתמשים לא רשומים וכיו"ב. אליהו ב. - שיחה, 20:47, כ"ז בטבת, ה'תשפ"ג
- דרך אגב, לידיעתך, שאתה המפעיל מערכת היחיד שנכנס מפעם לפעם למערכת. המפעיל הראשי שהיה פעיל פה בשנים האחרונות התחיל את השנה ראשונה שלו למזל טוב ולא נראה לאחרונה. אליהו ב. - שיחה, 20:49, כ"ז בטבת, ה'תשפ"ג
- כמו כן יש להפעיל הגנה על הערך קריית טבעון. המשחית כבר פועל שבועיים בחופשיות, כל פעם מכתובת אחרת. אולי כדאי לחסום את חב"דפדיה שבועיים למשתמשים לא רשומים וכיו"ב. אליהו ב. - שיחה, 20:47, כ"ז בטבת, ה'תשפ"ג
מייל
ניתן ליצור איתך קשר במייל? 195.60.232.181
קירשנזפט
מדוע מחקת? --בברכה, דער רעבע איז דא - נייעס חסידי מעניין 21:41, 28 במרץ 2023 (UTC)
- כבר היה בעבר והוחלט למחוק --שמואל חיים ♦ שיחה 13:12, 29 במרץ 2023 (UTC)
הרשאת תמונות
אפשר לקבל הרשאה להעלת תמונות? --קעניג! - שיחה, 11:30, ח' בתמוז, ה'תשפ"ג 11:30, 27 ביוני 2023 (UTC)
--קעניג! ~ הרבי שליט"א חי וקיים - שיחה, 14:44, י"ז בתמוז, ה'תשפ"ג 14:44, 6 ביולי 2023 (UTC)
הגנה על ערכים
אני יכול לקבל הרשאה להגנת ערכים? --קעניג! ~ הרבי שליט"א חי וקיים - שיחה, 14:46, י"ז בתמוז, ה'תשפ"ג 14:46, 6 ביולי 2023 (UTC)
- קעניג! בבקשה מספיק להשאיר הודעות למשתמשים רנדומלים!!!! בשנים הקרובות לא תקבל שום הרשאות. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (16:07, י"ז בתמוז, ה'תשפ"ג).
עיצוב, תיקון קישור
שלום עשיתי ערך בחב"ד פדיה כמה שעות ולערך קוראים דיעדושקא אולם אחרי כמה דקות נמחק לי הערך שלחתי פניה במייל והם כתבו שהערך נמצא בדף המשתמש ואני צריך לחפש מישהו שיעזור לי לשפר את ההערך והמדיניות של חב"ד פדיה -- נכתב ע"י ליברמן ששכח לחתום את שמו.
אשמח שתעזור לי לשפר את הערך ולהסביר לי בדיוק איך משתמשים בפועל ואיך כותבים
- ליברמן כיון ששמואל חיים לא פעיל אעזור לך. הערך שכתבת אינו אנצקלופדי, כלומר אין בו מידע ענייני אלא סיפורים גרידא. מה גם, ששם הערך - דיעדושקא - אינו תואם את הנכתב בדף, התוכן מתאים יותר לברית המועצות או לק.ג.ב. אם ברצונך לכתוב ערך על הכינוי דיעדושקא תצטרך להרחיב בנושא זה בלבד (אני לא חושב שיש כל כך מה להרחיב בנושא זה). ואגב, תשתדל לתרום רק ממשתמש אחד ולא משני משתמשים. תוכל לשוחח איתי כאן. בהצלחה!. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (23:54, י"ח בתמוז, ה'תשפ"ג).
העודך איתנו?!
שלום רב! כידוע שחסידים אינם נפרדים, ותרומתך לאתר חב"דפדיה בעבר ניכרת גם עכשיו, על כן חבל לנו שהפסקת לערוך באתר ושאלתנו אליך היא אייכה? אנו נשמח מאוד אם תחזור לעבודתך המבורכת בחב"דפדיה! אף אם כבר אין לך די זמן לעבוד באתר עצתנו היא שאם תוכל אז תקדיש שעה יומית/שבועית בה תועיל לשפר ולהוסיף לחב"דפדיה מידיעותיך ומכישרנותיך הניכרים היטב מבין עריכותיך בעבר. |
. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (15:14, ה' באב, ה'תשפ"ג).
חממה
שמואל חיים אני יוכל להיות אחראי על החממה במקומך? קעניג! ~ יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד - שיחה
שמואל חיים ברוך הבא כמה זמן לא ראינו אותך באתר! קעניג! ~ יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד - שיחה
מחיקה מהערך ישראל אריה לייב שניאורסון
מדובר בדבר מאוד ידוע וקראתי שהרבי הורה לעוד כמה אנשים לעשות דברים דומים ואני לא חושב שיש סיבה להסתיר את זה --חיים כ - מסמ ציכל - י"ט בתשרי ה'תשפ"ד - 10:44, 4 באוקטובר 2023 (UTC)
- אדרבא, ידועה הוראת הרבי שלא לפרסם את תמונת ר' לוי'ק ללא כיפה, תמונת הרבי המהר"ש וכו', ובפשטות יש לנהוג כן גם לגבי התמונה הזאת עד שלא תתקבל הוראה מהוועדה הרוחנית --שמואל חיים ♦ שיחה 16:56, 4 באוקטובר 2023 (UTC)
מחיקת ערך
שמואל חיים היקר אשמח לדעת למה מחקת את הערך שהיתי באמצע לערוך "פורים תרפ"ז" בברכה--יוסף הקצון - שיחה, 16:00, כ"ה בתשרי, ה'תשפ"ד 16:00, 10 באוקטובר 2023 (UTC)
- שחזרתי לך, תעבוד עליו באישי, ואחרי שהוא יהיה מוכן לגמרי תוכל להוציא אותו --שמואל חיים ♦ שיחה 10:03, 11 באוקטובר 2023 (UTC)
תודה רבה!!--יוסף הקצון - שיחה, 10:17, כ"ו בתשרי, ה'תשפ"ד 10:17, 11 באוקטובר 2023 (UTC)
ערך שלדעתי לא מכבד, בטח לא בשמו
לענ"ד השפלה באת 'ניסיון ההתנקשות ברבי' אינו מתאים כלל--173.68.147.11 00:12, 20 באוקטובר 2023 (UTC)
- מוזמן להציע רעיונות אחרים לשינוי השם, ולעריכה מחודשת --שמואל חיים ♦ שיחה 08:49, 20 באוקטובר 2023 (UTC)
כ"ז ניסן תש"נ - וידאו מהשיחה
שמואל חיים יש לי וידאו של הרבי מארכיון משיח שהרבי אומר שיחה ואחרי זה מחלק דולרים וכשחילק דולרים שרו עוצו עצה ותופר.... . זה היה כשעתיים לאחרי הידיעה על ניסיון ההתנקשות.... רוצה שאני ישים את זה בקישורים חיצוניים של: משתמש: שמואל חיים/ניסיון ההתנקשות ברבי ?? --קעניג יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד - שיחה, 20:14, ט' בחשוון, ה'תשפ"ד 20:14, 24 באוקטובר 2023 (UTC)
איסור עליה להר הבית
שמואל חיים תוכל לכתוב אתה את הדעות המצדדים לחיוב? פשוט לי זה יקח יותר זמן ואתה תנסח את זה גם יותר טוב ואגב עם אתה יכול לעבור על הערך בכללות להגיה לשפר ולהוסיף אני אשמח. בברכה. קעניג ~ דף שיחתי ~ 19:53, 13 בינואר 2024 (UTC)
ברוך שובך
שמואל חיים מצפה לראות אותך הרבה זמן פה. בברכה. קעניג ~ דף שיחתי ~ 19:53, 13 בינואר 2024 (UTC)
תכנית המאה
שמואל חיים אתה יכול להעביר את הדף מ: משתמש:שמואל חיים/תכנית המאה ל תכנית המאה?חב"ד בדרך לגאולה - שיחה, 22:57, כ"ה בשבט, ה'תשפ"ד 20:57, 4 בפברואר 2024 (UTC)
מייל
יש לכבודו מייל? חב"ד בדרך לגאולה - שיחה, 14:33, ז' באדר א', ה'תשפ"ד 14:33, 16 בפברואר 2024 (UTC)
בקשת השתתפות
לכבוד המשתמש שמואל חיים,
רציתי לפנות אליך בנוגע למיזם השבחת ערכים.
המיזם 'מחפש' משתמש רציני כמוך, שישתתף בו ויערוך כמה מן הערכים שדורשים עריכה.
בעז"ה, היעד הוא להשלים ולערוך כמה שיותר ערכים עד י"א ניסן.
גם, כשמשתמש כמוך ישתתף במיזם, זה ידרבן משתמשים רבים אחרים להצטרף.
האם תוכל להשתתף במיזם החשוב? בתודה מראש, צוברענגען משיח - שיחה • כבר תרמת? 15:58, ד' באדר ב', ה'תשפ"ד.
השבטים האבודים
שמואל חיים בבקשה לא להעביר את הדף השבטים האבודים כי עדיין אין ערך על זה. בברכה - תמים של הרבי - שיחה ~ מפארים את חב"דפדיה 15:33, 9 במאי 2024 (IDT)
- עשרת השבטים וזה היינו הך --שמואל חיים ♦ שיחה 15:34, 9 במאי 2024 (IDT)
- אשמח שתיצור איתי קשר במייל. חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ די לשאננות, קדימה התגלות! 15:34, 23 במאי 2024 (IDT)
חזרת אלינו?
לגמרי? חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ די לשאננות, קדימה התגלות! 18:24, 31 במאי 2024 (IDT)
הוספת הרבנים לבי"ד תשפ"ד
כתבת: "זאת העובדה היבשה, נא לא לשנות", לתשומת ליבך: שיע ק. הבירוקרט מחק הוספות שכאלו [1]. --משתמש:ברכת הגאולה 18:01, כ"ט באייר, ה'תשפ"ד 18:01, 6 ביוני 2024 (IDT)
- לא שמתי לב לכך, מי שיש לו כח שיוריד את זה--שמואל חיים ♦ שיחה 21:19, 6 ביוני 2024 (IDT)
- אם עשית טעות חובתך המלאה לתקן, עצלות אצל מפעיל מערכת זה דבר שמנוגד לכל היגיון. בברכה, ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 22:02, 20 ביוני 2024 (IDT)
אזהרה 1
- שים לב!
- עריכתך בדף חיים יהודה קרינסקי חרגה מהכללים המקובלים בחב"דפדיה ולכן היא שוחזרה. אנו מאמינים שדבר זה נעשה בתום לב ומקווים שלא יחזור על עצמו.
אם לדעתך נפלה טעות או שיש להציג את הדברים באופן אחר, הינך מוזמן להעלות את הנושא לדיון בדף השיחה.
- באם יש לכם הערות לגבי הודעה זו או שאתם חושבים שאינה נכונה, אנא כיתבו זאת כאן!
הביקורת נידונה כאן והוחלט לאחר הצבעה ודיון ארוך להשאיר אותה. נא לא לעורר מהומות. זה שאתה מפעיל מערת רדום לא הופך אותך לחסין מחסימה! ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 21:26, 20 ביוני 2024 (IDT)
- מכיון שמדבור במפעיל מערכת אני מתייג חב"דפדים פעילים ואת שיע.ק. ברכת יתמו חטאים ולא חוטאים, ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 21:37, 20 ביוני 2024 (IDT)
- מצטרף לקריאתו של חסיד של הרבי, בברכה תמים של הרבי - שיחה 22:05, 20 ביוני 2024 (IDT)
- נראה לי שעניתי בצורה די ברורה על האשמות, הביקורת שאתה מקשר אליה נוגעת להמשך הביקורת שמובאת בערך. אם שגיתי בהתנהלות האתר, היא נעשתה בתום ולא במזיד ח"ו. מנגד אבקש להפסיק את ההתפרציות שלך ולהתנהל בצורה מכובדת. --שמואל חיים ♦ שיחה 22:31, 20 ביוני 2024 (IDT)
- אני מוחה, להטיח זו לא התפרצות. ואכן צר לי עם זה שלמרות היותך מפעיל מערכת אתה אינך פעיל כבר תקופה ארוכה מאוד פתאום אתה צץ באתר ומה שמפריע לך זה לא החובות שמוטלות עליך כמפעיל אלא הביקורות המוצדקות שיש בערכים, זה מאוד מפריע לי ועל זה אני מטיח בך ולא חוזר בי. ועוד מפריע לי ניסיון הפירשון שלך למדיניות האתר עד שהגיע שיע וסתם על-כך גולל. אני נשמע חריף? התכוונתי לכך. נשמע מתפרץ? לא התכוונתי לכך. בברכה, ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 23:05, 20 ביוני 2024 (IDT)
- הסברתי ברור מדוע מה שעשיתי לא סותר את המדיניות ואת דברי שיע.ק, ואתה במקום לענות עניינית חוזר שוב ושוב על אותם התפרציות, אם לא תחל התקדמות עניינית בעניין אאלץ לבלום את פי ולחכות למלאך המושיע. --שמואל חיים ♦ שיחה 23:11, 20 ביוני 2024 (IDT)
- בנושא הנוכחי הדבר אכן נתון לפרשנות לדיון האם זה מעשה אישי או ציבורי. אתה כתבת שאני מתפרץ, ואני עניתי על-כך שמאוד צרם לי על הניסיון השקוף כאן לשנות מדיניות. ועד כמה שידוע לי אנחנו עדיין איננו ברוסיה הקומוניסטית בה אסור לבקר - לפעמים אף בחריפות - אנשים, תרתי משמע הן לאישים באתר והן למשתמשים באתר. רק להדגיש שמי שמשתמש פה בביטויים לא אולמים ומעליבים ("טרוריסטים", "מניע משנאה אישית", "השתלכויות" וכו') איננו אני. ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 23:27, 20 ביוני 2024 (IDT)
- לא ניסתי לשנות אף מדיניות, רק ציינתי עובדה שבמקרה של ספיקות באתר אז "שב ואל תעשה עדיף", ולא כותבים, ואני עדיין אוחז בכך שזה המדיניות, נקודה. --שמואל חיים ♦ שיחה 12:19, 21 ביוני 2024 (IDT)
- בנושא הנוכחי הדבר אכן נתון לפרשנות לדיון האם זה מעשה אישי או ציבורי. אתה כתבת שאני מתפרץ, ואני עניתי על-כך שמאוד צרם לי על הניסיון השקוף כאן לשנות מדיניות. ועד כמה שידוע לי אנחנו עדיין איננו ברוסיה הקומוניסטית בה אסור לבקר - לפעמים אף בחריפות - אנשים, תרתי משמע הן לאישים באתר והן למשתמשים באתר. רק להדגיש שמי שמשתמש פה בביטויים לא אולמים ומעליבים ("טרוריסטים", "מניע משנאה אישית", "השתלכויות" וכו') איננו אני. ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 23:27, 20 ביוני 2024 (IDT)
- הסברתי ברור מדוע מה שעשיתי לא סותר את המדיניות ואת דברי שיע.ק, ואתה במקום לענות עניינית חוזר שוב ושוב על אותם התפרציות, אם לא תחל התקדמות עניינית בעניין אאלץ לבלום את פי ולחכות למלאך המושיע. --שמואל חיים ♦ שיחה 23:11, 20 ביוני 2024 (IDT)
- אני מוחה, להטיח זו לא התפרצות. ואכן צר לי עם זה שלמרות היותך מפעיל מערכת אתה אינך פעיל כבר תקופה ארוכה מאוד פתאום אתה צץ באתר ומה שמפריע לך זה לא החובות שמוטלות עליך כמפעיל אלא הביקורות המוצדקות שיש בערכים, זה מאוד מפריע לי ועל זה אני מטיח בך ולא חוזר בי. ועוד מפריע לי ניסיון הפירשון שלך למדיניות האתר עד שהגיע שיע וסתם על-כך גולל. אני נשמע חריף? התכוונתי לכך. נשמע מתפרץ? לא התכוונתי לכך. בברכה, ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 23:05, 20 ביוני 2024 (IDT)
- נראה לי שעניתי בצורה די ברורה על האשמות, הביקורת שאתה מקשר אליה נוגעת להמשך הביקורת שמובאת בערך. אם שגיתי בהתנהלות האתר, היא נעשתה בתום ולא במזיד ח"ו. מנגד אבקש להפסיק את ההתפרציות שלך ולהתנהל בצורה מכובדת. --שמואל חיים ♦ שיחה 22:31, 20 ביוני 2024 (IDT)
- מצטרף לקריאתו של חסיד של הרבי, בברכה תמים של הרבי - שיחה 22:05, 20 ביוני 2024 (IDT)
אלף מחילות, אני ממש לא אוהב לשחזר וויכוחים ולהעלות אותם באוב. אך הייתי חייב, ואני מקווה שתמחל לי על-כך: בשיטוט אקראי בחב"דפדיה גילתי את עריכותיך אלה מלפני ממש לא הרבה זמן, בהם אתה מביע עמדה נחרצת מאוד (יש שיאמרו נוקבת) בעד הוספת ביקורת, מה שמעלה תהיות רבות ונוקבות בהקשר למניעים שלך, ולהתנהלות שלך בזמן האחרון... זאת כתבתי רק כדי לחדד את הביקורת כלפיך. בברכה, ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 01:53, 7 ביולי 2024 (IDT)
- אני מקווה שאתה מבין לבד מה ההבדל... --שמואל חיים ♦ שיחה 21:54, 7 ביולי 2024 (IDT)
- שהם "משיחסטים" והם "אנטים"? כי הביטויים שאתה כל-כך אוהב להשתמש בהם כדוגמת "טרוריסטים" "פוגרום" וכו' מסתדרים היטב עם מה שאני חושב שמתחולל אצלך. ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 22:17, 7 ביולי 2024 (IDT)
אתה?
אתה משיחיסט? כתוב לך בדף המשתמש יחי אבל בפועל אתה מתנהג ההפך לגמרי באתר. בתקווה שתשתנה לטובה. אני רוצה גאולה ~ בואו נביא אותה ביחד! ~ מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו! 13:29, 7 ביולי 2024 (IDT)
- בתור אנונימי אני נמנע בד"כ מלהגיב בדפי שיחה, אבל המקרה הזה יוצא מן הכלל... לפי ידיעתי הדלה, באתרכם אין משתמשים שמונו לשמש בתפקידים חשובים כמגידים/בעלי-מוסר/מחנכים/משפיעים... ולסיכום: אמנם יש מדיניות שעל-פיה יש לערוך; אבל האתר, - וגם לא משתמשיו - לא כופה אידאולוגיה על משתמשיו, וגם לא יכול לעשות דבר כזה. --147.235.209.81 14:24, 7 ביולי 2024 (IDT)
- אנונימי אשמח שתירשם ונסדר את העניין בשיחתי. בברכה. אני רוצה גאולה ~ בואו נביא אותה ביחד! ~ מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו! 16:36, 7 ביולי 2024 (IDT)
- אנונימי יקר, המצב פה הוא הפוך, זה לא שאנחנו מנסים לכפות עליו את דעתנו, זה הוא שמנסה לשנות את הכללים ולכפות עלינו את דעתו (הלא כל-כך ברורה יש לציין). זאת ועוד אין מדובר במשתמש רגיל, אלא במפעיל מערכת (נכון לעוד חודש) ולכן הוא צריך להתאים את עצמו אל האתר ולא ההפך. בברכה, ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 16:49, 7 ביולי 2024 (IDT)
- חסיד של הרבי באמת הולכים להוריד את כל ההרשאות של המפעילים הישנים? אני רוצה גאולה ~ בואו נביא אותה ביחד! ~ מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו! 16:52, 7 ביולי 2024 (IDT)
- צריך להיות בחירות למפעילים בעוד כחודש, ואני לא רואה סיבה נראית לעיין ששמואל חיים ימשיך לכהן ככזה, ממגוון סיבות. ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 16:56, 7 ביולי 2024 (IDT)
- לא ידעתי שבשביל לכתוב יחי על דף המשתמש צריך לשנוא את קרינסקי, או לתמוך בפוגרום שהיה ב770, חש"ה נראה מתגובתך שאתה פועל משנאה אישית כנגדי, אני מאוכזב במיוחד לנוכח האווירה של התקופה האחרונה ערב ג' תמוז, על חשיבות הצורך באחדות, בעוד יש כאילו שמעוניינים בכל תוקף ביצירת מחלוקות ומריבות, וחבל שכך הם פני הדברים. אשמח לשינוי מצידך, ולגעגוע לימים טובים יותר. חבל שמי שמביע את דעתו האישית באתר שלא מסתדרת עם משתמשים מסוימים, אמור להיות מותקף וניסת, וחבל שכך --שמואל חיים ♦ שיחה 21:52, 7 ביולי 2024 (IDT)
- אני רואה שלא הסברתי את עצמי כראוי וחבל שאתה לוקח את הביקורת העניינית שלי כאישית וצר לי מאוד על-כך. ואני יסביר את עצמי יותר: אני העלתי תהיות בקשר להתנהלותיך הסלחנית כלפי אישים וגופים מבוקרים, ובאותה נשימה עמדה חריפה ומקניטה כלפי אנשים אחרים - מה שמעלה תהיות בקשר לעמדה שלך כלפי סלחנות ו"אחדות", ושאלה מה הם המניעים שלך באמת? כי לפי העריכה שלך בהרחבת 770 נראה שלא אחדות זה המניעה שלך. בקשר לעמדתי שאתה לא ראוי להמשיך להיות מפעיל מערכת - שוב צר לי מאוד שלקחת את זה באופן אישי, כי זה ממש לא מופנה אישית אליך אלא באופן כללי גם לשאר המפעילים שאינם פעילים כלל וכלל ומצב זה צריך להשתנות. אך בשונה מהם ובנוגע אליך אני חושב שמפעיל מערכת צריך להתאים את עצמו לעמדה של האתר מה שאני לא כל-כך בטוח לגבך. ושוב כולי תקווה שתקח את זה כביקורת עניינית ולא חלילה משהו אישי, שאין כמוך יודע עד כמה אין לי שום דבר אישי כלפך אלא רק הערכה רבה. בברכת והאמת והשלום אהבו, ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 22:16, 7 ביולי 2024 (IDT)
- כדוגמא אתן את מה שכתבת ממש עכשיו: "לא ידעתי שבשביל לכתוב יחי על דף המשתמש צריך לשנוא את קרינסקי, או לתמוך בפוגרום שהיה ב770". ביקורת אינה שנאה, והרחבת/שבירת/נתיצת קיר ב-770 (עד כמה שיש לך ביקורת על זה) אינו פוגרום!!!! הכי צורם לי שאתה עדיין מתבצר בעמדתך הסותרת שצריך ביקורת על הרחבת/שבירת הקיר, אך אסור חלילה ביקורת על דברים הרבה יותר חמורים. באהבה רבה, ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 22:36, 7 ביולי 2024 (IDT)
- יש הבדל בין עבירות של בנאדם פרטי, לבין אירוע ציבורי, אני נגד כתיבת עבירות פרטיות של בנאדם באשר הוא, אך כשמדובר על אירוע ציבורי שאף סוקר בתקשורת (וגרם לצערינו לחילול ה' גדול ואכ"מ להאריך בזה), אין ממה להתחמק, ואדברא במקרה כזה אם לא תכתוב על כך זה יוביל לחילול ה' ולמחשבה שהאתר מזוהה עם אותו קומץ שוליים שכולם מתנערים ממנו. --שמואל חיים ♦ שיחה 16:46, 9 ביולי 2024 (IDT)
- אם אתה מחשיב פניה לערכאות של קרינסקי כמעשה פרטי שלו - אז מן הצדק שתחשיב גם את שבירת הקיר כמעשה פרטי של הבחורים. אך כנראה שלא זו הסיבה... וד"ל. ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 00:12, 10 ביולי 2024 (IDT)
- יש הבדל בין עבירות של בנאדם פרטי, לבין אירוע ציבורי, אני נגד כתיבת עבירות פרטיות של בנאדם באשר הוא, אך כשמדובר על אירוע ציבורי שאף סוקר בתקשורת (וגרם לצערינו לחילול ה' גדול ואכ"מ להאריך בזה), אין ממה להתחמק, ואדברא במקרה כזה אם לא תכתוב על כך זה יוביל לחילול ה' ולמחשבה שהאתר מזוהה עם אותו קומץ שוליים שכולם מתנערים ממנו. --שמואל חיים ♦ שיחה 16:46, 9 ביולי 2024 (IDT)
- כדוגמא אתן את מה שכתבת ממש עכשיו: "לא ידעתי שבשביל לכתוב יחי על דף המשתמש צריך לשנוא את קרינסקי, או לתמוך בפוגרום שהיה ב770". ביקורת אינה שנאה, והרחבת/שבירת/נתיצת קיר ב-770 (עד כמה שיש לך ביקורת על זה) אינו פוגרום!!!! הכי צורם לי שאתה עדיין מתבצר בעמדתך הסותרת שצריך ביקורת על הרחבת/שבירת הקיר, אך אסור חלילה ביקורת על דברים הרבה יותר חמורים. באהבה רבה, ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 22:36, 7 ביולי 2024 (IDT)
- אני רואה שלא הסברתי את עצמי כראוי וחבל שאתה לוקח את הביקורת העניינית שלי כאישית וצר לי מאוד על-כך. ואני יסביר את עצמי יותר: אני העלתי תהיות בקשר להתנהלותיך הסלחנית כלפי אישים וגופים מבוקרים, ובאותה נשימה עמדה חריפה ומקניטה כלפי אנשים אחרים - מה שמעלה תהיות בקשר לעמדה שלך כלפי סלחנות ו"אחדות", ושאלה מה הם המניעים שלך באמת? כי לפי העריכה שלך בהרחבת 770 נראה שלא אחדות זה המניעה שלך. בקשר לעמדתי שאתה לא ראוי להמשיך להיות מפעיל מערכת - שוב צר לי מאוד שלקחת את זה באופן אישי, כי זה ממש לא מופנה אישית אליך אלא באופן כללי גם לשאר המפעילים שאינם פעילים כלל וכלל ומצב זה צריך להשתנות. אך בשונה מהם ובנוגע אליך אני חושב שמפעיל מערכת צריך להתאים את עצמו לעמדה של האתר מה שאני לא כל-כך בטוח לגבך. ושוב כולי תקווה שתקח את זה כביקורת עניינית ולא חלילה משהו אישי, שאין כמוך יודע עד כמה אין לי שום דבר אישי כלפך אלא רק הערכה רבה. בברכת והאמת והשלום אהבו, ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 22:16, 7 ביולי 2024 (IDT)
- לא ידעתי שבשביל לכתוב יחי על דף המשתמש צריך לשנוא את קרינסקי, או לתמוך בפוגרום שהיה ב770, חש"ה נראה מתגובתך שאתה פועל משנאה אישית כנגדי, אני מאוכזב במיוחד לנוכח האווירה של התקופה האחרונה ערב ג' תמוז, על חשיבות הצורך באחדות, בעוד יש כאילו שמעוניינים בכל תוקף ביצירת מחלוקות ומריבות, וחבל שכך הם פני הדברים. אשמח לשינוי מצידך, ולגעגוע לימים טובים יותר. חבל שמי שמביע את דעתו האישית באתר שלא מסתדרת עם משתמשים מסוימים, אמור להיות מותקף וניסת, וחבל שכך --שמואל חיים ♦ שיחה 21:52, 7 ביולי 2024 (IDT)
- צריך להיות בחירות למפעילים בעוד כחודש, ואני לא רואה סיבה נראית לעיין ששמואל חיים ימשיך לכהן ככזה, ממגוון סיבות. ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 16:56, 7 ביולי 2024 (IDT)
- חסיד של הרבי באמת הולכים להוריד את כל ההרשאות של המפעילים הישנים? אני רוצה גאולה ~ בואו נביא אותה ביחד! ~ מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו! 16:52, 7 ביולי 2024 (IDT)
- אנונימי יקר, המצב פה הוא הפוך, זה לא שאנחנו מנסים לכפות עליו את דעתנו, זה הוא שמנסה לשנות את הכללים ולכפות עלינו את דעתו (הלא כל-כך ברורה יש לציין). זאת ועוד אין מדובר במשתמש רגיל, אלא במפעיל מערכת (נכון לעוד חודש) ולכן הוא צריך להתאים את עצמו אל האתר ולא ההפך. בברכה, ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 16:49, 7 ביולי 2024 (IDT)
- אנונימי אשמח שתירשם ונסדר את העניין בשיחתי. בברכה. אני רוצה גאולה ~ בואו נביא אותה ביחד! ~ מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו! 16:36, 7 ביולי 2024 (IDT)
הייתי בטוח שהבנת, הדבר היחיד שמונע ממך את ההבנה הוא ההתעקשות הבלתי מוסברת, אנסה להסביר בפעם האחרונה, תביעה בערכאות זה לא משהו שנעשה באופן פומבי, והוא גם נעשה על מעשה פרטי מכות בבית הרפואה ב"בית ישראל" והדברים ידועים, השבירת קיר ב770 נעשתה מול קהל המאות (האלפים?), תוקשר באופן פומבי, ונעשה על משהו פומבי, קיר ב770 ששייך לכל יהודי באשר הוא, וגם זה לא ביקורת אנחנו לא מציינים את השמות של הבחורים ולאיזה קומץ הם משתייכים, בסך הכל ציון המציאות. מקווה שמובן. --שמואל חיים ♦ שיחה 16:44, 11 ביולי 2024 (IDT)
- שמואל חיים אתה שוב בקיבעון מחשבתי עמוק. תרגע. בעז"ה אתה לא תהיה מפעיל בעוד כחודש. אז לפחות תנצל את החודש האחרון שלך בתפקיד. באהבה גדולה. -- תמים של הרבי - שיחה ~ משיח נאו! 17:16, 11 ביולי 2024 (IDT)
- שוב ניסוח מתלהם ולא מכבד, במקום תשובה עניינית. אני מתבייש באתר שאלו משתמשיו, אני זוכר ימים טובים יותר. --שמואל חיים ♦ שיחה 17:59, 11 ביולי 2024 (IDT)
- אצטט את מה שחסיד של הרבי כתב לך:"ביקורת אינה שנאה, והרחבת/שבירת/נתיצת קיר ב-770 (עד כמה שיש לך ביקורת על זה) אינו פוגרום!!!! הכי צורם לי שאתה עדיין מתבצר בעמדתך הסותרת שצריך ביקורת על הרחבת/שבירת הקיר, אך אסור חלילה ביקורת על דברים הרבה יותר חמורים." -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.
- תמים של הרבי אכן תגובה לא מתאימה ולא הולמת, לא מתאים לך.. שמואל חיים: בכל אופן אני מאמין שאתה באמת מאמין במה שכתבת, וזה בידיוק מה שמחדד את התהיות שלי. השאלה היא איפה אתה שם את הזרקור, בשני המקרים (של שבירת הקיר ופניה לערכאות) אתה יכול לומר עם שלל תירוצים שזה מעשה פרטי, וכן ההפך. אך עם כך זאת אתה התנגדת נמרצות גם לביקורת על מעשים שהתפרסמו בציבור ורצית לפנות לועדה לשם-כך, כך שהשאלה שלי עדיין לא הובררה. מה ההבדל בין מעשה ציבורי (גם לדעתך) שפורסם ברבים שאתה מתנגד לשים לו ביקורת, לבין המעשה ציבורי - כדברך - בשבירת הקיר? ושוב קח את העניין בענייניות לא כאישי. בברכה, ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 18:42, 11 ביולי 2024 (IDT)
- פניה לערכאות נחשבת עבירה פרטית של בנאדם (אגב אני לא נכנס להיתרים ההלכתיים שההלה נתן לעצמו בשביל כך, שמשום מה לא אוזכרו בערך), זה שהדברים ידועים לציבור (מצומצם בלבד, יש להעיר!) לא הופכים את זה למעשה ציבורי, להרבה מראשי עסקני חב"ד אפשר לתת ביקורת על פעולותיהם שהגיע גם מצד הרבי, וסליחה שאני נכנס לקטע האישי, גם על סבך ע"ה, אם כל ההערכה הגדולה, ניתן לכתוב ביקורת. בעבר אף שמתי קטע ביקורת בערך (משהו שהתפרסם ואף נכתב בספר) אך לאחר מכן הורדתי אותו (תוכל לבדוק בהיסטוריה של הערך), כי חשבתי על כך מיד שאין זה עניינו של האתר לכתוב את העבירות הפרטיות של הבנאדם, עד כמה שיהיו מפורסמות, תמיד כאב לי במה יפלה ערכו של יודל' קרינסקי שבערכו אמור להתנוסס ביקורת על פעולותיו, במיוחד שקטע הביקורת הנ"ל נוגע לעוד כמה אנשים, אך משום מה רק בערכו צוין הדבר, ברור היה שזה מגיע משנאה יוקדת לאיש. גם לי יש ביקורת חזקה על האיש, אך למה יפלה חלקו ממזכירים אחרים ושאר עסקנים שעשו פעולות חמורות יותר. לפני מספר שבועות נתקלתי במענה של הרבי (הבאתי אותו בדף חב"דפדיה:דיונים מקדימים וועדה רוחנית) על שלילת כתיבת ביקורות על אישים חשובים בחב"ד מחשש לחילול ה', מיד חשבתי על דמותו של קרינסקי, תחשוב על כך, כיום מרבית השלוחים משתייכים על הצד שכנגד, מגיעים אליהם מקורבים ושומעים על קרינסקי, כמזכירו הנאמן של הרבי, ומי שאחראי על המל"ח (לפחות של הצד שכנגד) האחראי על צבא השלוחים, הם מחפשים את שמו באינטרנט ומגיעים לחב"דפדיה, אתר שאמור להיות מזוהה עם חב"ד, נכנסים לערכו ומגלים שעל הנ"ל בכלל יש כתב אי ציית לדינא ושלל עבירותיו, המחשבה הראשונה שעולה לו לראש היא, אלו האנשים שקרובים לרבי? אני לא רוצה לדמיין איזה בלבול יווצר במוחו. זה מה שהפעיל מיד לעורר על הנושא על כך באתר, רק מאת כבודו של רבינו משיחנו שליט"א, וכאב לי שבמקום כך אני נתקל בהתקפות חוזרות ונשנות של בעלי אניטרסים שונים שבמקום לדון על העניין לגופו רק תוקפים באופן אישי. אני חוזר שוב על ההבדל, שבירת קיר זה לא ביקורת, אנחנו לא מציינים את שמות הבחורים ועל איזה פלג בחב"ד הם נמנים זאת כתיבת המציאות, בנוסף לכך שהוא פורסם בכל העולם, ומימלא על על מה להתכחש, וגם הוא נוגע לכולנו, כבודו של בית חיינו 770. בברכה, --שמואל חיים ♦ שיחה 21:53, 11 ביולי 2024 (IDT)
- סליחה שאני מתערב אבל אתה פשוט כותב דברי הבל. דבר ראשון, רוב השלוחים נמנים על הצד המשיחיסטי, דבר שני, מה הקשר לביקורת בערך שלמה מיידנצ'יק?
- פניה לערכאות נחשבת עבירה פרטית של בנאדם (אגב אני לא נכנס להיתרים ההלכתיים שההלה נתן לעצמו בשביל כך, שמשום מה לא אוזכרו בערך), זה שהדברים ידועים לציבור (מצומצם בלבד, יש להעיר!) לא הופכים את זה למעשה ציבורי, להרבה מראשי עסקני חב"ד אפשר לתת ביקורת על פעולותיהם שהגיע גם מצד הרבי, וסליחה שאני נכנס לקטע האישי, גם על סבך ע"ה, אם כל ההערכה הגדולה, ניתן לכתוב ביקורת. בעבר אף שמתי קטע ביקורת בערך (משהו שהתפרסם ואף נכתב בספר) אך לאחר מכן הורדתי אותו (תוכל לבדוק בהיסטוריה של הערך), כי חשבתי על כך מיד שאין זה עניינו של האתר לכתוב את העבירות הפרטיות של הבנאדם, עד כמה שיהיו מפורסמות, תמיד כאב לי במה יפלה ערכו של יודל' קרינסקי שבערכו אמור להתנוסס ביקורת על פעולותיו, במיוחד שקטע הביקורת הנ"ל נוגע לעוד כמה אנשים, אך משום מה רק בערכו צוין הדבר, ברור היה שזה מגיע משנאה יוקדת לאיש. גם לי יש ביקורת חזקה על האיש, אך למה יפלה חלקו ממזכירים אחרים ושאר עסקנים שעשו פעולות חמורות יותר. לפני מספר שבועות נתקלתי במענה של הרבי (הבאתי אותו בדף חב"דפדיה:דיונים מקדימים וועדה רוחנית) על שלילת כתיבת ביקורות על אישים חשובים בחב"ד מחשש לחילול ה', מיד חשבתי על דמותו של קרינסקי, תחשוב על כך, כיום מרבית השלוחים משתייכים על הצד שכנגד, מגיעים אליהם מקורבים ושומעים על קרינסקי, כמזכירו הנאמן של הרבי, ומי שאחראי על המל"ח (לפחות של הצד שכנגד) האחראי על צבא השלוחים, הם מחפשים את שמו באינטרנט ומגיעים לחב"דפדיה, אתר שאמור להיות מזוהה עם חב"ד, נכנסים לערכו ומגלים שעל הנ"ל בכלל יש כתב אי ציית לדינא ושלל עבירותיו, המחשבה הראשונה שעולה לו לראש היא, אלו האנשים שקרובים לרבי? אני לא רוצה לדמיין איזה בלבול יווצר במוחו. זה מה שהפעיל מיד לעורר על הנושא על כך באתר, רק מאת כבודו של רבינו משיחנו שליט"א, וכאב לי שבמקום כך אני נתקל בהתקפות חוזרות ונשנות של בעלי אניטרסים שונים שבמקום לדון על העניין לגופו רק תוקפים באופן אישי. אני חוזר שוב על ההבדל, שבירת קיר זה לא ביקורת, אנחנו לא מציינים את שמות הבחורים ועל איזה פלג בחב"ד הם נמנים זאת כתיבת המציאות, בנוסף לכך שהוא פורסם בכל העולם, ומימלא על על מה להתכחש, וגם הוא נוגע לכולנו, כבודו של בית חיינו 770. בברכה, --שמואל חיים ♦ שיחה 21:53, 11 ביולי 2024 (IDT)
- תמים של הרבי אכן תגובה לא מתאימה ולא הולמת, לא מתאים לך.. שמואל חיים: בכל אופן אני מאמין שאתה באמת מאמין במה שכתבת, וזה בידיוק מה שמחדד את התהיות שלי. השאלה היא איפה אתה שם את הזרקור, בשני המקרים (של שבירת הקיר ופניה לערכאות) אתה יכול לומר עם שלל תירוצים שזה מעשה פרטי, וכן ההפך. אך עם כך זאת אתה התנגדת נמרצות גם לביקורת על מעשים שהתפרסמו בציבור ורצית לפנות לועדה לשם-כך, כך שהשאלה שלי עדיין לא הובררה. מה ההבדל בין מעשה ציבורי (גם לדעתך) שפורסם ברבים שאתה מתנגד לשים לו ביקורת, לבין המעשה ציבורי - כדברך - בשבירת הקיר? ושוב קח את העניין בענייניות לא כאישי. בברכה, ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 18:42, 11 ביולי 2024 (IDT)
דבר שלישי, אני מצטט את דבריך: "וכאב לי שבמקום כך אני נתקל בהתקפות חוזרות ונשנות של בעלי אינטרסים שונים שבמקום לדון על העניין לגופו רק תוקפים באופן אישי." אתה שוב חוזר למה שחסיד של הרבי כבר ניסה להסביר לך הרבה פעמים שאף אחד לא מתקיף אותך באופן אישי, יש הבדל בין התקפה אישית לחריפות הדברים שבגינם הם נכתבו. דבר רביעי, למה אתה שוב אומר שהתפלאת שהערך של יוד'ל קרינסקי נפלה משאר הערכים? אז תדע שכבר חסיד של הרבי ענה לך שיוד'ל קרינסקי עשה דברים שרוב חסידי חב"ד מסכימים שדברים אלו ראויים לביקורת חריפה עקב מעשיו הפומביים. ואין המקום להאריך בזה. בברכה.אני רוצה גאולה ~ בואו נביא אותה ביחד! ~ מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו! 23:03, 11 ביולי 2024 (IDT)
ראה
ראה במייל. אני רוצה גאולה ~ בואו נביא אותה ביחד! ~ מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו! 22:25, 25 ביולי 2024 (IDT)
לידיעתך
החלו הבחירות למפעילי מערכת. אני רוצה גאולה ~ בואו נביא אותה ביחד! ~ מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו! 14:29, 9 באוגוסט 2024 (IDT)
ניסית
להפעיל הגנת עריכה על ערך ב"ד רבני חב"ד
אשריך
אבל זה לא עזר הצלחתי להשחיל סימן . בסוף הערך כבדיקה
נסה שוב ( סמיילי לב אצבע מורמת מחיאת כפיים לחיצת ידים וכו')
כמו כן אתה לא היחיד שסובל מהצמד "של הרבי" והטענות אותן טענות חזרה כ.... בדיוק על מה שאמרו לו האשמת אחרים בצביעות ובאלימות ( יעויין בשיחות תמוז מ"ג מי המציא את השיטה השקרית הזו ) טענות על השתלטות כפסילה שאינה במומם של אחרים לעולם לגיטימציה ברורה לאלימות והרס הכללה [ במסגרת טקטיקת הפסילה הנ"ל ] ( למרות הלגיטימציה בעניין הקירות ) טענות רעל ועוד ועוד
נאלצתי לכתוב זאת כאן כי לא השארת מייל למרות בקשת כמה וכמה וכדי לחזק את ידיך
הרוב הוא בעל דעה מסויימת אבל לא בעד כל מה שטענת על קומץ של קומץ שמשתייכים אליו תלמידי ישיבה מסוימת ששניים מהם מכנים עצמם "של הרבי"
גם אני אשמח שתוסיף כתובת מייל כדי שלא להרגיז חלילה 2 בכירים שמייעצים שוב ושוב להעביר זאת לדרכים אחרות
ולמאיימים על שמואל חיים ; יעויין בקטע משיחות כ' מנחם אב ל"ט בעניין שלימות הארץ ועל איומים על מי שעוסק בזה והוא הדין
נ.ב כנראה הצמד של הרבי שניהם אינם בני עשרים קח זאת בחשבון עם שקלת להיפגע
ועדכון למאיימים : שמואל חיים עדיין מפעיל ועד 120 -- נכתב ע"י זלדקן ששכח לחתום את שמו.
- אשרך רבנו! איזה נאום דפקת לנו פה. במחילה מכבודך שלא קראתי את כל המגילה שכתבת אבל נראה לי שהובן עם מי יש לנו עסק, מכיוון שכך אני מתכבד בזאת להזמינך להיות כתב באתר הצדק והאמת "מעולמם של חרדים" ושם לכתוב את כל הגיגך ודעותיך המאוד מעניינות. בנוגע לשורה האחרונה שכתבת צר לי לאכזב אבל נראה שהיא לא כל-כך נכונה להיום... בברכה, אחד מאותם שוברי הקירות, טרוריסטים, מהישיבה המסויימת מאוד, הצעירים, קלי הדעת וכו' וכו' שלא מתפעלים ממך ומשכמותך כלל וכלל, ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 21:33, 17 באוגוסט 2024 (IDT)