שיחה:ערוץ אלף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

בעד לאחד ולהוריד את הרשימה! -נכתב ע"י: מר"ש ~ יחי המלך המשיחשיחה • 18:33, כ"ט בשבט, ה'תשפ"א (11 בפבר' למניינם)

אז תגיד לי מה ההבדל בין ערך זה לכינוס התמימים העולמי? גם אותו תרצה לאחד? - נכתב על ידי: חב"דפדי פעיל ~ יחי המלך המשיחשיחה • 06:33, כ"ה בשבט, ה'תשפ"א (7 בפבר' למניינם).
שם זה יותר קצר! - נכתב על ידי: חב"דפדי פעיל ~ יחי המלך המשיחשיחה • 06:33, כ"ה בשבט, ה'תשפ"א (7 בפבר' למניינם).
זה לא קשור לאורך זה קשור לחשיבותו כמה הוא חשוב כדאי להיות ערך בפני עצמו (זה שזה קצר זה מוסיף עוד אבל זה לא הסיבה העיקרית) -נכתב ע"י: מר"ש ~ יחי המלך המשיחשיחה • 08:31, ל' בשבט, ה'תשפ"א (12 בפבר' למניינם)
אני עכשיו מרחיב את הערך - נכתב על ידי: חב"דפדי פעיל ~ יחי המלך המשיחשיחה • 06:33, כ"ה בשבט, ה'תשפ"א (7 בפבר' למניינם).
עיין בבקשה בחב"דפדיה:קצרמר, וכך כתוב:

"יתרונותיהם של קצרמרים קצרמר מהווה פיסת מידע ראשונית בנושא. זה עדיף מלא כלום. קצרמר יכול להכיל קישורים מועילים על הנושא שהוא עוסק בו. קצרמר מספק התחלה כלשהי, או נקודת מוצא, לכתיבת ערך מלא. חב"דפדים שרוצים לתרום מזמנם ומן הידע שלהם, עשויים לעבור על רשימת הקצרמרים בקטגוריית הקצרמרים ולעבוד לפיה..."

אז בבקשה אני מוחק את התבנית שהצבת ומשאיר את תבנית הקצרמר. זהו חוקי האתר חב"דפדיה. - נכתב על ידי: חב"דפדי פעיל ~ יחי המלך המשיחשיחה • 06:33, כ"ה בשבט, ה'תשפ"א (7 בפבר' למניינם).

חוץ מזה שרק משתמש אחד נגד. - נכתב על ידי: חב"דפדי פעיל ~ יחי המלך המשיחשיחה • 06:33, כ"ה בשבט, ה'תשפ"א (7 בפבר' למניינם).
בפעם הבאה, שים לב שאתה עושה ועורך לפי חוקי האתר. - נכתב על ידי: חב"דפדי פעיל ~ יחי המלך המשיחשיחה • 06:33, כ"ה בשבט, ה'תשפ"א (7 בפבר' למניינם).
אני לא רוצה למחוק את הערך אלא לאחד עם הערך צבאות ה'!! חב"דפדים פעילים ‎‏ . -נכתב ע"י: מר"ש ~ יחי המלך המשיחשיחה • 09:11, ל' בשבט, ה'תשפ"א (12 בפבר' למניינם)
אבל כתוב להשאיר ערכים קצרמרים !!! זה מתרבה ונהיה ערך. אין לך הסבר למה צריך לאחד. "ערך שאין לו חשיבות"... למה אין לו חשיבות? אין באמת סיבה. כל דבר שאני עושה אתה חייב למחוק. - נכתב על ידי: חב"דפדי פעיל ~ יחי המלך המשיחשיחה • 06:33, כ"ה בשבט, ה'תשפ"א (7 בפבר' למניינם).
אבל ערך זה הוא חסר חשיבות כערך בפני עצמו!! (הוא צריך איחוד|לא למחוק אותו סופית)!!! זה שהוא קצרמר זה סיבה צדדית!!! -נכתב ע"י: מר"ש ~ יחי המלך המשיחשיחה • 09:21, ל' בשבט, ה'תשפ"א (12 בפבר' למניינם)
מדוע הוא חסר חשיבות? דבר שני, רק אתה חושב כך ולזה אין חשיבות. צריך יותר ממשתמש אחד בעד מה שאתה אומר. - נכתב על ידי: חב"דפדי פעיל ~ יחי המלך המשיחשיחה • 06:33, כ"ה בשבט, ה'תשפ"א (7 בפבר' למניינם).

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────מי שהציב את התבנית מהתחלה (אתמול) הוא שמואל חיים! אז סימן שכך הוא סובר. וחוץ מזה בשביל זה תייגתי את פולע ושאר החב"דפדים. -נכתב ע"י: מר"ש ~ יחי המלך המשיחשיחה • 09:37, ל' בשבט, ה'תשפ"א (12 בפבר' למניינם)

עכשיו הגיעו עוד כמה משתמשים וערכו את הערך כך שהוא אינו קצרמר, וחוץ מזה הערך אינו חסר חשיבות. תן 2 הוכחות רציניות ומתאימות מדוע הערך חסר חשיבות, לא כל אדם יכול לקום בבוקר ולטעון שהערך הארוך שהשקיעו עליו הרבה זמן חסר חשיבות. - נכתב על ידי: חב"דפדי פעיל ~ יחי המלך המשיחשיחה • 06:33, כ"ה בשבט, ה'תשפ"א (7 בפבר' למניינם).
א. אם כבר אתה מצטט, אנא הבא את ההמשך: "קוראים בחב"דפדיה יצטערו כאשר יגיעו לקצרמר, שהרי חיפשו ערך אנציקלופדי. בקצרמר חסר תוכן וחסר קישורים - אין הרבה תועלת. לעיתים קרובות כותב הקצרמר אינו בקיא בנושא הנידון, אחרת הוא יכול היה להרחיב עליו. התוצאה היא שגם בערך הקצר יכולות ליפול טעויות גסות. קישור אדום מתוך ערכים מושך יותר תשומת לב מאשר קישור כחול, שאי אפשר לדעת מה תוכנו. כאשר אינכם יוצרים קצרמר, יותר אנשים ישימו לב שחסר מידע ויוסיפו אותו, בצורה מלאה ומפורטת. כאשר קיים קצרמר, התורמים עשויים לחשוב שערך אמיתי עומד מאחורי הקישור, כאשר לרוב אין שם ולו פסקה אחת".
ב. התבנית הוצבה מכמה סיבות, כפי שנאמר לעיל. משום שהוא קצרמר, ומשום שאין לו כל חשיבות כערך נפרד. באם למשהו חשוב לקרוא אודות הערך, הוא יכול לעשות זאת באותה מידה בערך על צבאות ה', כפי שעשינו עם הערך מקהלת צבאות ה'. ערך מאחדים באם אין לו מדי מידע, וגם אם אין מה להוסיף עליו, כבנדו"ד. אני קורא לך להפסיק ליצור סתם ערכים כאשר אתה יודע שהן חסרי חשיבות וחסרי תוכן, אחרת נראה זאת כהשחתה לכל דבר. ובאם לא הבנת, ערכים יוצרים לתועלת האתר ותועלת המשתמשים, לא לתועלת דפי המשתמש, וד"ל. בהצלחה. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 10:59, ל' בשבט, ה'תשפ"א, 12 בפבר' למניינם.