משתמש:ליקוטי דיבורים: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 46: שורה 46:
*ובאותו יום מלאו לי 10 עריכות
*ובאותו יום מלאו לי 10 עריכות


==היום יום==
'''[[היום יום]], {{תאריך עברי|מקושר=כן}}, [[יום]] {{יום בשבוע|{{#זמןמ:N}}}}''':
'''[[היום יום]], {{תאריך עברי|מקושר=כן}}, [[יום]] {{יום בשבוע|{{#זמןמ:N}}}}''':
{{היום יום}}
{{היום יום}}

גרסה מ־16:47, 11 במאי 2021

{{{שם}}}


ברוכים הבאים לדף המשתמש של ליקוטי דיבורים!
בדף זה אכתוב דברים על עצמי. כגון: תיבות משתמש, ציוני דרך בחב"דפדיה, ערכים שיצרתי/ערכתי וכד'

|}

=תבנית:בדף זה מקפידים על הרגש חסידי


תיבות משתמש
משתמש זה מאמין ובטוח שביום י"ד באדר ה'תשפ"ה הרבי מלך המשיח שליט"א מתגלה!
משתמש זה מייחל לבניין בית המקדש וגאולת עם ישראל
משתמש זה נולד ביומא דפגרא חסידי.
דף הבית שלי הוא האנציקלופדיה החב"דית - חב"דפדיה
משתמש זה מאמין שהעורכים הוותיקים בחב"דפדיה צריכים להתנהג באהבת ישראל למשתמשים החדשים
משתמש זה ידידותי לסביבה ונוהג לקבל את פניהם של חדשים
משתמש זה יצר 0 ערכים למען חב"דפדיה
משתמש זה הוא חסיד חב"ד ומשתדל לקיים את הוראות הרבי מליובאוויטש ולהביא לימות המשיח.


זה הבית שלי ולא אחר!
משתמש זה אוהב במיוחד ללמוד את תורת החסידות
משתמש זה אוהב להתוועד על כל עניין, בכל מקום ובכל זמן.
משתמש זה יוצא מדי שבוע למבצע תפילין ובכך מכין את העולם לגאולה
משתמש זה מקפיד על לימוד השיעורים היומיים כפי תקנת הרבי
משתמש זה הוא קארליק גאה!
למשתמש זה חשובים ביותר שלושת השלמויות עליהם דיבר ועורר הרבי רבות: שלימות התורה, שלימות העם, ושלימות הארץ
משתמש זה מקפיד על עבודת התפילה ונוהג להתפלל כעבד לפני רבו


משתמש זה מקפיד לטעום מזונות לפני תפילת שחרית
משתמש זה מקפיד לשים צדקה לפני התפילה
משתמש זה גר בארץ הקודש
משתמש זה שואף לאחדות


משתמש זה מתנגד לתכנית המאה
משתמש זה מתנגד לרעיון הציוני על כל מונחיו, זרמיו ושיטותיו, ולכל השלכותיו המעשיות והרעיוניות.
משתמש זה מחבב תיבות משתמש

ב"ה

שלום וברוכים הבאים לדף משתמש של ליקוטי דיבורים.

ציוני דרך

  • ביום שלישי כ"ט באייר תשפ"א- נוצרתי
  • ובאותו יום מלאו לי 10 עריכות


היום יום

היום יום, י"ד באדר ה'תשפ"ה - פורים, יום שישי:

לשיעורי חת"ת ורמב"ם היומי

י"ד אדר א'

פורים קטן. אין אומרים תחנון.

אבי אדוני זקני מורי ורבי סיפר לאבי אדמו"ר: "די מאמרים וואס זיינען געדרוגט אין לקוטי תורה, האט דער טאטע (הצמח צדק) אויסגעקליבען פון צוויי טויזענט מאמרים".


תרגום מאידיש: אבי אדוני זקני מורי ורבי סיפר לאבי אדמו"ר: "המאמרים שנדפסו בלקוטי תורה, ליקט האבא (הצמח צדק) מתוך אלפיים מאמרים".

י"ד אדר ב'

פורים. בקריאת המגילה קוראים: (ח. יא) "להרג ולאבד ולהרג ולאבד". (ט. ב) "ואיש לא עמד בפניהם ואיש לא עמד לפניהם". באמירת "האגרת הזאת", "אגרת הפרים הזאת השנית", מנענעים את המגילה. נוסח "שושנת יעקב": "ברוכים כל הצדיקים". שהחינו - גם ביום.

במגלה שכתב אבי אדוני זקני מורי ורבי לא נכתבו בני המן בעמוד בפני עצמן. וכן לא כל העמודים מתחילים בתיבת "המלך".

בתורה אור ביאור ד"ה "יביאו לבוש" סעיף המתחיל "והנה בחינת לבוש", צריך להיות "והיא בחינת פני וזו היא המסתתרת .. שהיא בחינת עתיק בחינת סתימא דכל סתימין". ויש נוסח אחר: "והנה בחינת ביום ההוא הוא בחינת בינה אימא עילאה המקננת בבריאה בכורסיא אכן מלכות דאצילות נעשה עתיק לבריאה שנעתק וגבוה מבריאה ואינה באה בהתגלות בעולם הבריאה שאפילו מבחינת ביום ההוא הוא בבחינת העלם והסתר. ומה שנאמר אסתיר פני שכן נקרא מלכות וממלכות שבחכמה נעשה חכמה שבמלכות כו'".