545
עריכות
(←עוד) |
(←עוד) |
||
שורה 200: | שורה 200: | ||
:: 16. עדיף לתקן בשנים עבריות, לא בניסוח של המאה ה45... | :: 16. עדיף לתקן בשנים עבריות, לא בניסוח של המאה ה45... | ||
:: בהצלחה רבה ומופלגה • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 08:24, ט' בשבט, ה'תשע"ח ''<font size="1">(25 בינו' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] | :: בהצלחה רבה ומופלגה • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 08:24, ט' בשבט, ה'תשע"ח ''<font size="1">(25 בינו' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] | ||
:::15. שנת התוהו היא שנת האפס למנין שמנו חז"ל, הוא המנין הישן הכתוב בספרים שמתן תורה הי' בשנת ב' תמ"ח וכו', אבל מנין שאנו מונים כיום הוא ששנת תוהו היא שנת א'. ומנהג שנוהגים כל ישראל אימת היא שנת השמיטה (המחושבת ע"פ שנת חורבן ביהמ"ק) - יוכיח שזו האמת. צא וחשוב. (יש על זה סוגיא בע"ז וברמב"ם הל' שמיטה ויובל). רק דעת הגר"א אינה כן, ולפי דעתו שנת השמיטה מוקדמת בשנה למה שנהוג בכל ישראל. | :::15. שנת התוהו היא שנת האפס למנין שמנו חז"ל, הוא המנין הישן הכתוב בספרים שמתן תורה הי' בשנת ב' תמ"ח וכו', אבל מנין שאנו מונים כיום הוא ששנת תוהו היא שנת א'. ומנהג שנוהגים כל ישראל אימת היא שנת השמיטה (המחושבת ע"פ שנת חורבן ביהמ"ק) - יוכיח שזו האמת. צא וחשוב. (יש על זה סוגיא בע"ז וברמב"ם הל' שמיטה ויובל). רק דעת הגר"א אינה כן, ולפי דעתו שנת השמיטה מוקדמת בשנה למה שנהוג בכל ישראל.{{ש}}עצם השאלה מחכה לתשובה. "ואין ישראל נגאלין אלא בתשובה". | ||
:::16. לא התכוונתי לכתוב המאה ה45, רק להראות מבט אמיתי על הענין.--[[משתמש:תקופה|תקופה]] - [[שיחת משתמש:תקופה|שיחה]] 09:00, 25 בינואר 2018 (UTC) | :::16. לא התכוונתי לכתוב המאה ה45, רק להראות מבט אמיתי על הענין.--[[משתמש:תקופה|תקופה]] - [[שיחת משתמש:תקופה|שיחה]] 09:00, 25 בינואר 2018 (UTC) | ||
:18. עשיתי קישור לספר בהיברובוקס, ומשום מה מתקבלת הודעת 404, אבל בכניסה ישירה לאתר הדף עולה רגיל. ניסיתי לעשות את הקישור לגירסת בטא של היברובוקס (ובינתיים נשאר כך), וגם שם אותה בעיה. בעיה מוכרת ? ופתרונה ? |
עריכות