שיחת משתמש:שיע.ק/ארכיון 18
פיתוח עריכה
אם נא תואיל בטובך להציץ כאן ולהגיב (לאו דוקא לתקן) יש שם שאלות שמחכות לתגובה הרבה זמן כבר (לא רק שלי). תודה מראש, יוסי • מ. • ל' בתשרי ה'תשפ"א
- בוצע. שיע • שיחה ט' באב ה'תשפ"ד 15:42, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
שינוי שם משתמש עריכה
כותב משתמש:mmkaye770, יש אפשרות לשנות לי שם משתמש? השם משתמש הנוכחי נכתב מתוך כוונה לעשות עריכה קטנה בערך על סבי ע"ה ולאחר כחצי שנה החלטתי באמת להתחיל לכתוב באתר.
לאחר ששאלתי כמה עורכים באתר הבנתי שתוכל לשנות לי בצורה שהכל ישאר אותו דבר (כולל תאריך היצירה). ועל כן אשמח אם תוכל לשנות לי את שם המשתשמש ל מנחם מענדל.ק תודה רבה מראש! בברכה, ● משיח נאו! 19:00, 1 במאי 2024 (IDT)
- שלום לך מנחם מענדל, וישר כח גדול על התרומה העמוקה והמתמשכת שלך להפצת המעיינות בחב"דפדיה. שיניתי השם. שיע • שיחה כ"ד בניסן ה'תשפ"ד 16:55, 2 במאי 2024 (IDT)
העברת שם משתמש עריכה
שלום, השם שלי שפעם פתחתי היה: משתמש:ממקע, שבו יצרתי וערכתי כמות יפה לחב"דפדיה... לבסוף פתחתי שם משתמש חדש שבו אני עובד על מאוד קשה בשם: משתמש:עקשן להבאת הגאולה....
האם זה יהיה אפשרי שתעביר את השם משתמש:ממקע ל:משתמש:עקשן להבאת הגאולה.
תודה רבה! יחי המלך המשיח--עקשן להבאת הגאולה - שיחה, 09:09, כ"ז בניסן, ה'תשפ"ד 09:09, 5 במאי 2024 (IDT)
- שלום לך עקשן, וישר כח על פועלך הנרחב והברוך כאן. האפשרות שיש לנו היא להעביר שם משתמש. כלומר לשנות משם קיים לאחר שעדיין לא קיים ולא למזג. ניסיתי להשתמש במיזוג ומחיקת משתמשים, (שנועד בעיקרו לחשבונות ספאם) אבל אני חושש שזה רק העלים את התרומות של ממקע, ואיני רואה שהם נוספים למשתמש 'עקשן'. עמך הסליחה. שיע • שיחה ה' באייר ה'תשפ"ד 22:30, 13 במאי 2024 (IDT)
- לא מיזגת את המשתמשים. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (02:36, ו' באייר, ה'תשפ"ד)
- מיזגתי אבל סימנתי שלא ימחק המשתמש הקודם, כפי שזה נראה התרומות של ממקע נעלמו. --שיע • שיחה ו' באייר ה'תשפ"ד 15:26, 14 במאי 2024 (IDT)
- אז מה אתם מציעים לי לעשות!? משתמש:עקשן להבאת הגאולה.
- לצערי לא מכיר דרך לעזור, אם אתה רוצה אפשר למחוק את אחד השמות. ולהמשיך עם האחר. שיע • שיחה ח' באייר ה'תשפ"ד 09:19, 16 במאי 2024 (IDT)
- למעשה, התרומות כן הועברו למשתמש החדש (ראה כאן). מחקתי את החשבון הישן. להבא, יש למחוק את המשתמש הישן. בהצלחה. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (21:26, י' באייר, ה'תשפ"ד)
- לצערי לא מכיר דרך לעזור, אם אתה רוצה אפשר למחוק את אחד השמות. ולהמשיך עם האחר. שיע • שיחה ח' באייר ה'תשפ"ד 09:19, 16 במאי 2024 (IDT)
- אז מה אתם מציעים לי לעשות!? משתמש:עקשן להבאת הגאולה.
- מיזגתי אבל סימנתי שלא ימחק המשתמש הקודם, כפי שזה נראה התרומות של ממקע נעלמו. --שיע • שיחה ו' באייר ה'תשפ"ד 15:26, 14 במאי 2024 (IDT)
- לא מיזגת את המשתמשים. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (02:36, ו' באייר, ה'תשפ"ד)
- יפה, תודה שיע • שיחה י"ב באייר ה'תשפ"ד 22:38, 20 במאי 2024 (IDT)
הידעת? עריכה
מהו הגדר של "הידעת?" -- נכתב ע"י Somebody ששכח לחתום את שמו.
- שאלה יפה, לא חושב שזה הוגדר לעת עתה, אבל ניתן להתרשם מהקיימים, אולי אפשר להגדיר: מידע חסידי, מעניין, קצר... שיע • שיחה י"ב באייר ה'תשפ"ד 23:24, 20 במאי 2024 (IDT)
דפי השיחה חסומים בנטפרי עריכה
למה? מרדכי כהן - שיחה, 13:01, כ"א באייר, ה'תשפ"ד 13:01, 29 במאי 2024 (IDT)
- נדמה לי שכך הוא גם בהמכלול. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (14:36, כ"א באייר, ה'תשפ"ד)
- צריך לפנות אליהם ולבקש. שיע • שיחה כ"ב באייר ה'תשפ"ד 21:27, 30 במאי 2024 (IDT)
העברת שם משתמש עריכה
שלום, השם שלי שפעם פתחתי היה: משתמש:ב. שור, לצערי אבדה הסיסמא ופתחתי משתמש חדש בשם: משתמש:ב. שורה,
אודה לך אם תוכל להעביר את השם משתמש:ב. שור ל:משתמש:ב. שורה. (בדומה למה שעקשן להבאת הגאולה ביקש - לא כ"כ הבנתי אם זה הסתדר לו בסוף..) ב. שורה - שיחה, 00:02, כ"ו באייר, ה'תשפ"ד 00:02, 3 ביוני 2024 (IDT)
- מדובר במיזוג ולא בהעברה, העריכות מתמזגות לחשבון החדש אך לא הוותק. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (00:45, כ"ו באייר, ה'תשפ"ד)
- עריכות=תרומות? ב. שורה - שיחה, 06:09, כ"ו באייר, ה'תשפ"ד 06:09, 3 ביוני 2024 (IDT)
- כן. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (06:33, כ"ו באייר, ה'תשפ"ד)
- עריכות=תרומות? ב. שורה - שיחה, 06:09, כ"ו באייר, ה'תשפ"ד 06:09, 3 ביוני 2024 (IDT)
- בוצע, בהצלחה. שיע • שיחה כ"ו באייר ה'תשפ"ד 11:31, 3 ביוני 2024 (IDT)
- ממש תודה! מאת: ב. שורה • לתגובות • 15:42, 3 ביוני 2024 (IDT)
מיזוג עריכה
שיע.ק שנה שעברה עד חודש אדר עשיתי עריכות עם אחי חב"ד בדרך לגאולה, ממשתמש אחד. בכ"א אדר ב' תשפ"ג עשיתי לי משתמש. יש מצב למזג את וותק או לפחות עם לא זה אז לפחות את הערכות? בברכה תמים של הרבי - שיחה ~ מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו!!! כ"ו באייר ה'תשפ"ד14:32, 3 ביוני 2024 (IDT)
- תמים שלום, ותק אי אפשר למזג, עריכות אפשר, אבל לא במקרה שלך. אם אני ממזג את המשתמשים כל העריכות של בדרך לגאולה ימחקו ויהיו רק אצלך. שיע • שיחה כ"ז באייר ה'תשפ"ד 23:51, 4 ביוני 2024 (IDT)
- למה? תמים של הרבי - שיחה 23:55, 4 ביוני 2024 (IDT)
- טכנית ככה זה עובד, מיזוג משתמשים מעביר את העריכות מהישן לחדש. זה התוכנה של האתר ואין לי אפשרות לשנות את זה. שיע • שיחה כ"ח באייר ה'תשפ"ד 00:24, 5 ביוני 2024 (IDT)
- אגב, לב. שורה שינית או לא? בטוח אי אפשר לשנות? תמים של הרבי - שיחה 00:37, 5 ביוני 2024 (IDT)
- תקרא בבקשה את מה שכתבתי לעיל. אין לי מה להוסיף. שיע • שיחה כ"ח באייר ה'תשפ"ד 00:46, 5 ביוני 2024 (IDT)
- אגב, לב. שורה שינית או לא? בטוח אי אפשר לשנות? תמים של הרבי - שיחה 00:37, 5 ביוני 2024 (IDT)
- טכנית ככה זה עובד, מיזוג משתמשים מעביר את העריכות מהישן לחדש. זה התוכנה של האתר ואין לי אפשרות לשנות את זה. שיע • שיחה כ"ח באייר ה'תשפ"ד 00:24, 5 ביוני 2024 (IDT)
- למה? תמים של הרבי - שיחה 23:55, 4 ביוני 2024 (IDT)
חב"דציטוט עריכה
אשמח שתצרף למיזם, בזכותך זה יכפיל את עצמו באופן בלתי רגיל. חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ די לשאננות, קדימה התגלות! 21:28, 13 ביוני 2024 (IDT)
חב"דציטוט עריכה
שיע.ק תוכל לעשות אותי או את אחי מפעיל מערכת בחב"דציטוט? ואגב, ייש"כ על ההערה בדף שיחתי. בברכה תמים של הרבי - שיחה 19:43, 20 ביוני 2024 (IDT)
- שלום תמים של הרבי, אני לא מתעסק בזה כרגע, כשמיזם יצמח ויהיה לו מספר ערכים ראויים ומכובדים נתעסק בזה בעז"ה. שיע • שיחה י"ד בסיוון ה'תשפ"ד 19:46, 20 ביוני 2024 (IDT).
עריכות עריכה
שיע.ק. הייתי רוצה לערב אותך במשהו. משתמש ברכת הגאולה כל הזמן מוריד את עריכותיי עושה ביטול גרסאות כבר כמה חודשים (הוא עושה ביטול לא רק על עריכות לא טובות, אלא אפילו על עריכות מעולות, או סתם כך). הייתי רוצה שתזהיר אותו או תחסום אותו לשבוע, או שתוריד לו את הרשאת המנטר. ראה בדף שיחתו של ברכת הגאולה. בברכה תמים של הרבי - שיחה 15:40, 26 ביוני 2024 (IDT)
- רק בשבוע הבא אוכל לבדוק את זה, אני רק יכול לומר, שאם אכן חלילה זה המצב זה יטופל בצורה החלטית ביותר. שיע • שיחה כ' בסיוון ה'תשפ"ד 15:50, 26 ביוני 2024 (IDT).
יישר"כ גדול. תמים של הרבי - שיחה 15:52, 26 ביוני 2024 (IDT)
מה עם מה שאמרת? עריכה
מה עם מה שכתבת שטתפל בברכת הגאולה השבוע? תוכל בבקשה לבדוק את העניין? -- תמים של הרבי - שיחה ~ משיח נאו! 21:24, 1 ביולי 2024 (IDT)
- לצערי לא היה לי עדיין הפנאי לזה, באמצע / סוף שבוע זה, בעז"ה. רק שיהיה ברור שלא אמרתי שאטפל בברכת הגאולה אלא שאבדוק את העניין. הטיפול יהיה כנגד המשתמש שמפר את הכללים בין אם זה אתה או 'ברכת הגאולה'. שיע • שיחה ל' בסיוון ה'תשפ"ד 23:30, 6 ביולי 2024 (IDT)
דחוף עריכה
אנא ענה על שאלתי באולם הדיונים שלום עליכם - שיחה, 18:18, כ"ה בסיוון, ה'תשפ"ד 18:18, 1 ביולי 2024 (IDT)
- עניתי, אשמח לשמוע ממך יותר... שיע • שיחה כ"ה בסיוון ה'תשפ"ד 18:51, 1 ביולי 2024 (IDT)
מנטר עריכה
בדקת את עריכותי? אוכל להתמנות? בברכה. אני רוצה גאולה ~ בואו נביא אותה ביחד! ~ מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו! 23:41, 6 ביולי 2024 (IDT)
- חב"ד בדרך לגאולה, כרגע זה עוד לא מתאים, בבקשה חכה בסבלנות.
- אני מקווה שהזמן יעשה את שלו ואכן תבין יותר ותתנהל יותר לפי הכללים. בלי קשר לזה שאני רואה שיש לך רצון טוב והרבה נכונות והשקעה. צריך לראות התייחסות רצינית לכללים והתנהלות עקבית ואמינה. כרגע יש משהו מאוד מבלבל בהתנהלות שלך, אתה מצד אחד נלהב ומשקיען. מצד שני לא שם לב לכללים, לא רק כללי האתר, אלא כללים בסיסיים של שיחה. הכי מוקדם ששייך שנדבר על זה זה עוד חצי שנה דהיינו ר"ח שבט תשפ"ה. בברכה ובהערכה על המאמצים שלך שיע • שיחה י' בתמוז ה'תשפ"ד 19:04, 16 ביולי 2024 (IDT)
סך הכל עקיצה עריכה
- קלה מאוד לשאלה דבילית ומזלזלת במזכיר הרבי של תמים של הרבי
- מאחר ושקרים ועלילות בולטות בדף הרב אהרונוב צא"ח אגו"ח בית דין רבני חב"ד ועוד ועוד מוצאים חן בעיניך כפי שהתכתבנו רק זה בעייתי הכל פוליטי
- ואתה מוזמן לחסום אותי גם בדף הרישמי שלי ( אם תרצה אחשופו )
- עונה לך בדף שיחתך שיחת משתמש:זלדקן. בברכה שיע • שיחה ב' בתמוז ה'תשפ"ד 17:21, 8 ביולי 2024 (IDT)
- זלדקן דביל זה מי שענה תשובה לפני. --
- עונה לך בדף שיחתך שיחת משתמש:זלדקן. בברכה שיע • שיחה ב' בתמוז ה'תשפ"ד 17:21, 8 ביולי 2024 (IDT)
- ואתה מוזמן לחסום אותי גם בדף הרישמי שלי ( אם תרצה אחשופו )
- מאחר ושקרים ועלילות בולטות בדף הרב אהרונוב צא"ח אגו"ח בית דין רבני חב"ד ועוד ועוד מוצאים חן בעיניך כפי שהתכתבנו רק זה בעייתי הכל פוליטי
פניה אחרונה לפני חסימת ברכת הגאולה עריכה
שיע, אני רוצה לפנות אליך בפניה שניה האחרונה. לפני זה זה היה ביטול גרסאות, ועכשיו זה שברכת הגאולה ראה שיצרתי את ה- דברדף משתמש:תמים של הרבי/יואל ימיני ולאחר שהוא ראה שיצרתי הוא יצר ערך במרחב הראשי. בבקשה לטפל בזה -- תמים של הרבי - שיחה ~ משיח נאו! 12:12, 12 ביולי 2024 (IDT)
שלום עריכה
אני חדש באתר ואני שמעתי שאתה המנהל של האתר תוכל להסביר לי על חב"דפדיה מי המפעילים פה ועוד דברים? לוי. - שיחה, 23:31, ט"ו בתמוז, ה'תשפ"ד 23:31, 21 ביולי 2024 (IDT)
- שלום לוי וברוך הבא. אם יש לך שאלה ספציפית אשמח לעזור, אם אתה מבקש ללמוד את 'כל התורה כולה' זה יקח קצת זמן... שיע • שיחה ט"ז בתמוז ה'תשפ"ד 01:13, 22 ביולי 2024 (IDT)
- רציתי לשאול בעניין של המפעילים מתי יתקימו בחירות? לוי. - שיחה, 01:25, ט"ז בתמוז, ה'תשפ"ד 01:25, 22 ביולי 2024 (IDT)
- אמור להתקיים בחודש הקרוב. ראה חב"דפדיה:מפעיל מערכת וחב"דפדיה:מפעיל מערכת/בחירות. שיע • שיחה ט"ז בתמוז ה'תשפ"ד 22:06, 22 ביולי 2024 (IDT)
- רציתי לשאול בעניין של המפעילים מתי יתקימו בחירות? לוי. - שיחה, 01:25, ט"ז בתמוז, ה'תשפ"ד 01:25, 22 ביולי 2024 (IDT)
אברהם יוסף זיידה עריכה
מדוע אין ערך עליו ―אנונימי לא חתם
- אנונימי יקר תוכל לעשות עליו ערך על ידי הקשה על השם של הערך בקישור האדום. עדיף שתירשם לאתר בכך היצירת קשר שלך איתנו תקל על שנינו. בברכה. -- תמים של הרבי - שיחה ~ משיח נאו! 12:43, 22 ביולי 2024 (IDT)
הסרת 250px מתמונות עריכה
ראיתי שהסרת את הגודל של התמונה בהחלפה. זה לדעתך לא גדול מדי בלי זה? כרגע הברירת מחדל הוא 300px, אולי אפשר להוריד ל250. זה מפריע במיוחד בערכים שמלאים בתמונות ועכשיו הם עוברים את הטקסט שבערך ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • ג' באב ה'תשפ"ד • 09:49, 7 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא ראיתי שזה מפריע, כנראה כי אני גולש במחשב נייח שהמסך שלו גדול יותר ממכשירים אחרים. אני רואה שברירת המחדל בויקי היא 220px אז אולי באמת כדאי שגם אצלנו יהיה כך, כידוע ש'חכמה בגויים תאמין'. שיע • שיחה ג' באב ה'תשפ"ד 18:37, 7 באוגוסט 2024 (IDT)
לדעתי לרב יוסף אין קשר מספיק עם חב"ד כדי שיהיה עליו ערך. אשמח עם תגיב לי. בברכה, משתמש:חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחת משתמש: חב"ד בדרך לגאולה ~ יחי המלך המשיח 23:22, 29 בספטמבר 2024 (IDT)
- מסכים, כתבתי דעתי בדף השיחה של הערך. --שיע • שיחה כ"ז בתשרי ה'תשפ"ה 23:53, 29 באוקטובר 2024 (IST)
יוסף בן מלמד עריכה
כבר לא מפעיל פעיל אז למה לעשותו מפעיל בשנית? מצפה לתשובה. חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 22:17, 28 באוקטובר 2024 (IST)
- ראה כאן. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (20:53, כ"ז בתשרי, ה'תשפ"ה)
קישורים עריכה
הקישורים לאתר 'לחלוחית גאולתית' נחסמו. אם ניתן לפתוח מחדש. תודה רבה מראש ―אנונימי לא חתם
- אני רואה שידידנו יוסף בן מלמד טיפל בזה, ישר כח! שיע • שיחה כ"ח בתשרי ה'תשפ"ה 19:19, 30 באוקטובר 2024 (IST)
- בשמחה רבה. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (19:41, כ"ח בתשרי, ה'תשפ"ה)
- לכבוד שיע היקר, משתמש 'חב"ד בדרך לגאולה' מטריד אותי בדף השיחה שלי. אשמח אם תוכלו לפעול בנידון. בברכה,--מענדל סופר - שיחה, 14:17, ה' בחשוון, ה'תשפ"ה 14:17, 6 בנובמבר 2024 (IST)
- מענדל סופר אני לא הטרדתי אני כתבתי לך לפני שבוע שתפסיק וקראתי לחסימתך בגלל מחיקות שלך בדף יחזקאל סופר ועם זה היה מטריד בעיניך אני מבקש את סליחתך. בברכה, חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 14:57, 6 בנובמבר 2024 (IST)
- אם אפשר לפתוח את האפשרות לקישור לאתר 'לחלוחית גאולתית'. נחסמו שוב. תודה רבה מראש.--213.151.50.209 13:56, 26 בינואר 2025 (IST)
- אני הסרתי את הקישור, כל עוד אתה ממשיך להוסיף את הקישור כאנונימי, לא אוכל להחזירו, זאת מאחר והוא מקשה על המנטרים. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (21:25, כ"ו בטבת, ה'תשפ"ה)
- נכנסתי בשם חב"ד לגאולה, נא לעדכן על פתיחת הקישור--חב"ד לגאולה - שיחה, 21:58, כ"ו בטבת, ה'תשפ"ה 21:58, 26 בינואר 2025 (IST)
- הקישור לא נפתח עד כה --חב"ד לגאולה - שיחה, 11:52, כ"ז בטבת, ה'תשפ"ה 11:52, 27 בינואר 2025 (IST)
- הקישור הוחזר לרשימה הלבנה, נא להכניסו רק בעזרת המשתמש שפתחת, תודה על ההבנה. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (13:47, כ"ז בטבת, ה'תשפ"ה)
- אוקיי. כרגע הייתה טעות ובקישורים הוכנסו לבד. מכאן ואילך יכנסו דרכו. --חב"ד לגאולה - שיחה, 13:50, כ"ז בטבת, ה'תשפ"ה 13:50, 27 בינואר 2025 (IST)
- הקישור הוחזר לרשימה הלבנה, נא להכניסו רק בעזרת המשתמש שפתחת, תודה על ההבנה. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (13:47, כ"ז בטבת, ה'תשפ"ה)
- אני הסרתי את הקישור, כל עוד אתה ממשיך להוסיף את הקישור כאנונימי, לא אוכל להחזירו, זאת מאחר והוא מקשה על המנטרים. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (21:25, כ"ו בטבת, ה'תשפ"ה)
- לכבוד שיע היקר, משתמש 'חב"ד בדרך לגאולה' מטריד אותי בדף השיחה שלי. אשמח אם תוכלו לפעול בנידון. בברכה,--מענדל סופר - שיחה, 14:17, ה' בחשוון, ה'תשפ"ה 14:17, 6 בנובמבר 2024 (IST)
- בשמחה רבה. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (19:41, כ"ח בתשרי, ה'תשפ"ה)
מנטר עריכה
שלום רב, לאחר הפסקה מהאתר וחזרה אוכל להיות מנטר ולשפר את האתר באמצעות זה? חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 21:46, 11 בדצמבר 2024 (IST)
החלפה אוטומטית עריכה
בהחלפה האוטומטית שעשית למילים "הרבי מלך המשיח", שמתי לב לפחות בערך אהרן יעקב שוויי שהתגית רבנים שחתמו על פסק הדין שהרבי מלך המשיח השתנתה ל"רבני שחתמו על פסק דין שהרבי"... . קודש לנשיא הדור - שיחה, 11:51, כ"ט בכסלו, ה'תשפ"ה.
- תודה על תשומת הלב, תוקן. להבא אבדוק טוב יותר. שיע • שיחה כ"ט בכסלו ה'תשפ"ה 22:34, 30 בדצמבר 2024 (IST)
קובץ עריכה
בערך הרבי הקובץ לא תקין בברכה, מ. רובין - שיחה 12:39, 31 בדצמבר 2024 (IST)
- האם כוונתך לערך רבי מנחם מענדל שניאורסון (כ"ק אדמו"ר שליט"א), ואם כן איזה קובץ לא תקין בו. שיע • שיחה ל' בכסלו ה'תשפ"ה 18:33, 31 בדצמבר 2024 (IST)
- בתבנית דמות. בברכה, מ. רובין - שיחה 18:38, 31 בדצמבר 2024 (IST)
באג בתוכנה עריכה
כשנכנסים לדף חיפוש מיוחד המערכת רושמת שיש באג בתוכנה ואין אפשרות לצפות בנתונים. בברכה, מ. רובין - שיחה 17:31, 8 בינואר 2025 (IST)
- לא הבנתי באיזה דף מדובר, תוכל לתת קישור או להסביר איך מגיעים אליו? --שיע • שיחה ח' בטבת ה'תשפ"ה 21:03, 8 בינואר 2025 (IST)
- בסדר, עכשיו אני רואה נותן להיכנס. בברכה, מ. רובין - שיחה 09:05, 9 בינואר 2025 (IST)
אזהרה עריכה
שלום שיע, מ. רובין שם לי אזהרה בדף השיחה שלא מוצדקת לדעתי, עיי"ש--מענדל סופר - שיחה, 13:38, כ"ב בטבת, ה'תשפ"ה 13:38, 22 בינואר 2025 (IST)
- היא מוצדקת מאוד!! --משיח בכיכר - שיחה, 16:50, כ"ב בטבת, ה'תשפ"ה 16:50, 22 בינואר 2025 (IST)
- גם אני מסכים עם מ. רובין ועם משיח בכיכר אני מזמן התרעתי שהיה כבר צריך לחסום את המשתמש הזה אחת ולתמיד. בברכה, חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 18:17, 22 בינואר 2025 (IST)
- מענדל סופר אמרתי לך כבר שכאן זה חב"דפדיה!!!. אמרו לך כבר שלא להוסיף את זה למה אתה כל הזמן מתווכח ואם אתה רוצה ממש להוסיף את זה אז תפחת מחדש את ויקי col חב"ד ואני מתכוון ברצינות, אם באת לכאן בשביל "לשנות את האתר" אז צריך לחסום אותך מהר. בברכה, יחי המלך המשיח מ. רובין - שיחה 18:30, 22 בינואר 2025 (IST)
- אני לא יודע מה אתה רוצה, יוסף בן מלמד שם אישר לי את השינוי--מענדל סופר - שיחה, 19:31, כ"ב בטבת, ה'תשפ"ה 19:31, 22 בינואר 2025 (IST)
- אני לא רק מדבר על מה שיוסף בן מלמד אישר שם אני מדבר על ויכוחים מיותרים, השחתות וכדו'. בברכה, יחי המלך המשיח מ. רובין - שיחה 20:00, 22 בינואר 2025 (IST)
- האזהרה נמחקה. עד כה לא ראיתי שמענדל עובר על הכללים. אני כמובן לא עוקב אחרי כל דף ושיחה באתר, אפשר להפנות אותי אליהם. שיע • שיחה כ"ב בטבת ה'תשפ"ה 20:48, 22 בינואר 2025 (IST)
- אני לא רק מדבר על מה שיוסף בן מלמד אישר שם אני מדבר על ויכוחים מיותרים, השחתות וכדו'. בברכה, יחי המלך המשיח מ. רובין - שיחה 20:00, 22 בינואר 2025 (IST)
- אני לא יודע מה אתה רוצה, יוסף בן מלמד שם אישר לי את השינוי--מענדל סופר - שיחה, 19:31, כ"ב בטבת, ה'תשפ"ה 19:31, 22 בינואר 2025 (IST)
- מענדל סופר אמרתי לך כבר שכאן זה חב"דפדיה!!!. אמרו לך כבר שלא להוסיף את זה למה אתה כל הזמן מתווכח ואם אתה רוצה ממש להוסיף את זה אז תפחת מחדש את ויקי col חב"ד ואני מתכוון ברצינות, אם באת לכאן בשביל "לשנות את האתר" אז צריך לחסום אותך מהר. בברכה, יחי המלך המשיח מ. רובין - שיחה 18:30, 22 בינואר 2025 (IST)
- גם אני מסכים עם מ. רובין ועם משיח בכיכר אני מזמן התרעתי שהיה כבר צריך לחסום את המשתמש הזה אחת ולתמיד. בברכה, חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 18:17, 22 בינואר 2025 (IST)
- שיע, תראה פשוט בדף התרומות של מענדל סופר ותשים לב שרוב העריכות שלו או הוא עבר על הכללים. בברכה, חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 21:05, 22 בינואר 2025 (IST)
- אדרבה, תסתכל ותראה את תרומותי הרבות לחבדפדי"ה, לא כמוכם שעסוקים כל היום בהתלהמות וויכוחים--מענדל סופר - שיחה, 22:43, כ"ב בטבת, ה'תשפ"ה 22:43, 22 בינואר 2025 (IST)
- שיע, תראה פשוט בדף התרומות של מענדל סופר ותשים לב שרוב העריכות שלו או הוא עבר על הכללים. בברכה, חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 21:05, 22 בינואר 2025 (IST)
- עברתי על כמה וכמה עריכות והתרשמתי לטובה. ישר כח! שיע • שיחה כ"ו בטבת ה'תשפ"ה 01:30, 26 בינואר 2025 (IST)
- שיע, אחר שהוספת בדף רי"ס את ביקורת הרב גופין, נוצר כפל אחר שאותם דברים הופיעו גם בגוף הביקורת וגם ברשימת ספריו. הסרתי את המשפט מרשימת הספרים, וחב"ד בדרך לגאולה שם לי אזהרה--מענדל סופר - שיחה, 17:14, כ"ו בטבת, ה'תשפ"ה 17:14, 26 בינואר 2025 (IST)
מענדל סופר בבקשה תסתכל עם שמתי לך את זה סתם. תראה מה שיע כתב לך בתקציר ותבין למה שמתי לך אזהרה. אתה הורדת את זה מגוף הערך. אז בבקשה שיע.ק לטפל בזה. בברכה, חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 17:30, 26 בינואר 2025 (IST)
- ממש לא! שיע התכוון להעביר את דברי ר"ז גופין מרשימת הספרים לגוף הביקורת, לא הורדתי את זה מגוף הערך אלא הסרתי את הכפילות--מענדל סופר - שיחה, 19:10, כ"ו בטבת, ה'תשפ"ה 19:10, 26 בינואר 2025 (IST)
- לא שמתי לב שהמשפט מופיע פעמיים, ואין סיבה שזה יקרה. תיקנתי כך שתהיה הפניה ממקום אחד למשנהו. חב"ד בדרך' בבקשה קצת יותר מתינות. לא כל דבר זה אזהרה. ובטח לא לפני שביררת עם העורך מה כוונתו ומדוע עשה זאת. שיע • שיחה כ"ו בטבת ה'תשפ"ה 20:20, 26 בינואר 2025 (IST)
- שיע.ק ציפיתי שתעיר למענדל סופר על התנהלותו. מה אני עשיתי? בברכה, חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 21:03, 26 בינואר 2025 (IST)
- חלאס!!!. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (21:31, כ"ו בטבת, ה'תשפ"ה)
- אז אפשר בבקשה להוריד לי את האזהרה?--מענדל סופר - שיחה, 21:42, כ"ו בטבת, ה'תשפ"ה 21:42, 26 בינואר 2025 (IST)
- בבקשה תפסיקו להתכתב אחד עם השני, כאן לא המקום להתכתש. יגיע זמן ותתביישו בעצמכם על הזמן שבזבזתם בשטויות והבלים. תתחילו לעסוק בשיפור ערכים. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (21:54, כ"ו בטבת, ה'תשפ"ה)
- חב"ד בדרך, כבר כתבתי מה אני מצפה ממך. מענדל לא על כל דבר צריך לענות ובמקרה הצורך כשאתה רואה שאין עם מי לדבר אפשר לפנות למפעיל בדף שיחתו. זה פשוט בזבוז זמן נוראי לא רק של השותפים במלחמות המיותרות האלו אלא של כל מי שנאלץ להתערב ולעזור... אנא הקשיבו לעצתו של יוסף בן מלמד. שיע • שיחה כ"ו בטבת ה'תשפ"ה 22:14, 26 בינואר 2025 (IST)
- בבקשה תפסיקו להתכתב אחד עם השני, כאן לא המקום להתכתש. יגיע זמן ותתביישו בעצמכם על הזמן שבזבזתם בשטויות והבלים. תתחילו לעסוק בשיפור ערכים. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (21:54, כ"ו בטבת, ה'תשפ"ה)
- אז אפשר בבקשה להוריד לי את האזהרה?--מענדל סופר - שיחה, 21:42, כ"ו בטבת, ה'תשפ"ה 21:42, 26 בינואר 2025 (IST)
- חלאס!!!. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (21:31, כ"ו בטבת, ה'תשפ"ה)
- שיע.ק ציפיתי שתעיר למענדל סופר על התנהלותו. מה אני עשיתי? בברכה, חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 21:03, 26 בינואר 2025 (IST)
- לא שמתי לב שהמשפט מופיע פעמיים, ואין סיבה שזה יקרה. תיקנתי כך שתהיה הפניה ממקום אחד למשנהו. חב"ד בדרך' בבקשה קצת יותר מתינות. לא כל דבר זה אזהרה. ובטח לא לפני שביררת עם העורך מה כוונתו ומדוע עשה זאת. שיע • שיחה כ"ו בטבת ה'תשפ"ה 20:20, 26 בינואר 2025 (IST)
- ממש לא! שיע התכוון להעביר את דברי ר"ז גופין מרשימת הספרים לגוף הביקורת, לא הורדתי את זה מגוף הערך אלא הסרתי את הכפילות--מענדל סופר - שיחה, 19:10, כ"ו בטבת, ה'תשפ"ה 19:10, 26 בינואר 2025 (IST)
תמים של הרבי עריכה
ראיתי שהוחלט לפתוח את המשתמש מחדש. אך מה התועלת בצעד זה אם העורך ממשיך לעבור על הכללים? ראה לדוגמא רשימת המנורה שם השתמש בהצבעה עם שני המשתמשים!!! מחייב לדעתי חסימה חוזרת מיידית--מענדל סופר - שיחה, 02:18, י"ח בשבט, ה'תשפ"ה 02:18, 16 בפברואר 2025 (IST)
- שיע אתה יודע שזה שני אחים. אז פשוט אל תתייחס למשתמש שמאז שהוא נרשם לחב"דפדיה הוא מתעסק בזוטות ומטריל עובר על הכללים. עם תרצה לשמוע איזה כללים הוא עבר אשמח לשוחח איתך בפרטי או באימייל או בהודעה. בברכה, חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 22:03, 25 בפברואר 2025 (IST)
- משתמש מענדל, מדובר אכן בשני אחים שבעבר השתמשו במעורב בשמות המשתמש ועוד, אבל קיבלו על עצמם שלא לשוב עוד על כך.
- משתמש חב"ד, הדרך המועדפת עלי היא תקשורת כאן בדף השיחה. שיע • שיחה כ"ז בשבט ה'תשפ"ה 22:25, 25 בפברואר 2025 (IST)
- מחילה על החשד בכשרים (?). בכל מקרה הייתי רוצה לדעת, האם לשני אחים מותר להצביע יחדו (דלא גרע מהזמנת משתמש אחר באופן 'אקטיבי וסלקטיבי', שיש להניח שמושפעים מאינטרסים והעדפות)?--מענדל סופר - שיחה, 22:38, כ"ז בשבט, ה'תשפ"ה 22:38, 25 בפברואר 2025 (IST)
- לא רואה בכך בעיה. אלא אם כן האחד חותם באמצעות שם המשתמש של שניהם. אי אפשר גם למנוע השפעה מאחורי הקלעים באמצעות מייל וכיו"ב ואנו מעדיפים לסמוך על יורשם של המשתמשים כל עוד לא הוכח אחרת. שיע • שיחה כ"ז בשבט ה'תשפ"ה 22:52, 25 בפברואר 2025 (IST)
- מחילה על החשד בכשרים (?). בכל מקרה הייתי רוצה לדעת, האם לשני אחים מותר להצביע יחדו (דלא גרע מהזמנת משתמש אחר באופן 'אקטיבי וסלקטיבי', שיש להניח שמושפעים מאינטרסים והעדפות)?--מענדל סופר - שיחה, 22:38, כ"ז בשבט, ה'תשפ"ה 22:38, 25 בפברואר 2025 (IST)
שאלה עריכה
מה זה אמור לעשות? בברכה, יחי המלך המשיח!!! - הערך ה12k!!! - משתמש:מ. רובין - שיחה 08:11, 26 בפברואר 2025 (IST)
- קישור לחב"דפדיה באנגלית--שיע • שיחה כ"ח בשבט ה'תשפ"ה 09:17, 26 בפברואר 2025 (IST)
- ואיך זה עובד? או שזה רק בדיקה. בברכה, יחי המלך המשיח!!! - הערך ה12k!!! - משתמש:מ. רובין - שיחה 14:13, 26 בפברואר 2025 (IST)
- רק בבדיקה --שיע • שיחה כ"ט בשבט ה'תשפ"ה 20:09, 27 בפברואר 2025 (IST)
- אפשר לעשות את זה כך: לצפיה בדף זה באתר חב"דפדיה האנגלית, מאיר דקל - שיחה, 02:51, י' באדר, ה'תשפ"ה 02:51, 10 במרץ 2025 (IST)
- יפה מאיר, תבנית מעניינת, העניין שצריך תבנית מובנית, כזו שתשתלב בסרגל הכלים הצדדי. שיע • שיחה י' באדר ה'תשפ"ה 23:09, 10 במרץ 2025 (IST)
- זה רק לטיפול מתכנת? מאיר דקל - שיחה, 23:30, י' באדר, ה'תשפ"ה 23:30, 10 במרץ 2025 (IST)
- יפה מאיר, תבנית מעניינת, העניין שצריך תבנית מובנית, כזו שתשתלב בסרגל הכלים הצדדי. שיע • שיחה י' באדר ה'תשפ"ה 23:09, 10 במרץ 2025 (IST)
- אפשר לעשות את זה כך: לצפיה בדף זה באתר חב"דפדיה האנגלית, מאיר דקל - שיחה, 02:51, י' באדר, ה'תשפ"ה 02:51, 10 במרץ 2025 (IST)
- רק בבדיקה --שיע • שיחה כ"ט בשבט ה'תשפ"ה 20:09, 27 בפברואר 2025 (IST)
- ואיך זה עובד? או שזה רק בדיקה. בברכה, יחי המלך המשיח!!! - הערך ה12k!!! - משתמש:מ. רובין - שיחה 14:13, 26 בפברואר 2025 (IST)
- ככל שידוע לי כן. שיע • שיחה י"א באדר ה'תשפ"ה 00:20, 11 במרץ 2025 (IST)
צבי הירש רסקין עריכה
מה הפירוש של עריכתך האחרונה שם?ז.ר. - שיחה, 07:48, ל' בשבט, ה'תשפ"ה 07:48, 28 בפברואר 2025 (IST)
- ראה בפסקה למעלה, זה בדיקה. שיע • שיחה ב' באדר ה'תשפ"ה 01:11, 2 במרץ 2025 (IST)
שיע זה כבר בלתי נסבל! עריכה
לפני דקות אחדות מענדל סופר מחק דברים מדף שיחתו שאני כתבתי לו וזה לא שטויות, וכתוב בכללי חב"דפדיה שלא מוחקים מדף שיחה, וכשהערתי לו על זה הוא בכוונה כתב לי אותיות בדף שיחתי שהם באמת שטויות שאני לא יוכל למחוק! זה דוגמא מיני רבות שסופר לא תמים בכלל לגבי כוונותיו באתר. וזה מצטרף להרבה דברים שאני יכול לכתוב לך ופשוט תציץ בתרומותיו ותראה עד כמה הוא מתעסק בהטרלות חוזרות ונשנות. אקווה לטיפול מהיר וחסימה למשתמש כי ככה כלל החב"דפדים שדיברתי איתם לא יכולים להמשיך!!! חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 20:53, 1 במרץ 2025 (IST)
- בלתי נסבל שחב"ל מקשקש לי שטויות בדף השיחה ולא נותן לי למחוק אותן https://chabadpedia.co.il/index.php?title=%D7%A9%D7%99%D7%97%D7%AA_%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9:%D7%9E%D7%A2%D7%A0%D7%93%D7%9C_%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%A8&action=history--מענדל סופר - שיחה, 20:59, א' באדר, ה'תשפ"ה 20:59, 1 במרץ 2025 (IST)
- אני עושה כפי הכללים זה שאתה לא עושה כפי הכללים זה לא אומר עלי. בברכה, חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 21:01, 1 במרץ 2025 (IST)
- מעניין לעניין רק אציין פה להשחתותיך בערך אהל מנחם מענדל. והמעיין יבחן בעצמו מי משחית ומנסה לחפות את דעותיו באגרסיביות--מענדל סופר - שיחה, 21:06, א' באדר, ה'תשפ"ה 21:06, 1 במרץ 2025 (IST)
- שיע, רק אציין שמענדל רוצה לפתוח ערך על ישיבה שלא הוקמה עדיין ואז כבר באתי להסכמות עם מר תנא קמא חחח ועכשיו מענדל רוצה לפתוח פיסקה על הישיבה הנל בתוך הישיבה קטנה של הצד האנטי. בברכה, חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 21:08, 1 במרץ 2025 (IST)
- שיע אשמח כבר לטיפול במשתמש... חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 21:59, 8 במרץ 2025 (IST)
- כבר דנו על זה גם לעיל בפסקה 'אזהרה' בדף שיחה זה וגם בפרטי. עברתי בעבר על עריכותיו ולא ראיתי בעייתיות. אם תקשר כאן למספר עריכות המנוגדות לכללים אטפל בעז"ה. אם אתה לא יודע איך לקשר לעריכה ספציפית אסביר לך. אם אינך מוצא מספר עריכות שעברו על הכללים בבקשה לא לפנות אלי שוב בעניין. שיע • שיחה ח' באדר ה'תשפ"ה 22:03, 8 במרץ 2025 (IST)
- שיע אשמח כבר לטיפול במשתמש... חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 21:59, 8 במרץ 2025 (IST)
- שיע, רק אציין שמענדל רוצה לפתוח ערך על ישיבה שלא הוקמה עדיין ואז כבר באתי להסכמות עם מר תנא קמא חחח ועכשיו מענדל רוצה לפתוח פיסקה על הישיבה הנל בתוך הישיבה קטנה של הצד האנטי. בברכה, חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 21:08, 1 במרץ 2025 (IST)
- מעניין לעניין רק אציין פה להשחתותיך בערך אהל מנחם מענדל. והמעיין יבחן בעצמו מי משחית ומנסה לחפות את דעותיו באגרסיביות--מענדל סופר - שיחה, 21:06, א' באדר, ה'תשפ"ה 21:06, 1 במרץ 2025 (IST)
- אני עושה כפי הכללים זה שאתה לא עושה כפי הכללים זה לא אומר עלי. בברכה, חב"ד בדרך לגאולה ~ שיחה ~ יחי המלך המשיח 21:01, 1 במרץ 2025 (IST)
מנטרים עריכה
יש לעדכן את רשימת המנטרים, כמעט אף אחד מהם לא פעיל ואלה שכן פעילים לא באמת מנטרים,(עיין ערך חב"ד בדרך לגאולה, שלא באמת עושה כלום אלא רק משוויץ בהרשאה בגדול) אשמח שתעדכן את הרשימה, תודה מראש! --- הלוחם החסידי - ודברת בם 22:34, 9 במרץ 2025 (IST)
- מסכים בהחלט. מאיר דקל - שיחה, 22:38, ט' באדר, ה'תשפ"ה 22:38, 9 במרץ 2025 (IST)
- א. אשמח להוסיף בודקים, אם אתם רואים את עצמכם כמתאימים או שיש לכם מועמד מתאים העונה לקריטריונים, אפשר לכתוב בדף בקשות ממפעילים בפסקה הרלוונטית, או כאן בדף שיחתי. ב. זה לא מדוייק שאין בודקים פעילים, אפשר לראות זה כאן: מיוחד:יומנים/patrol. --שיע • שיחה י' באדר ה'תשפ"ה 22:49, 10 במרץ 2025 (IST)
תקלה? עריכה
כשאני מחפש בדפדפן את הם 'דוד תעיזי' 'אברהם אזולאי' 'יצחק מוזגורשוילי' לא מופיע בתוצאות החיפוש הערך באתר. האם ידוע לך מדוע זה נגרם ואיך אפשר לטפל בזה? בתודה מראש--בברכה, מענדל סופר - שיחה, 17:18, י"א באדר, ה'תשפ"ה 17:18, 11 במרץ 2025 (IST)
- אלו ערכים חדשים. ה'עכביש' של גוגל כל הזמן סורק אתרים ומוסיף אותם לאינדקס שלו לזירוז תוצאות החיפוש. אתרים שהוא מאפיין אותם כאתרי חדשות או רשתות חברתיות הוא סורק באופן תדיר, אתרים שמתעדכנים מבחינתו בפרקי זמן ארוכים יותר, עובר זמן בין סריקה לסריקה, וממילא לוקח זמן עד שזה מתעדכן גם בדפדפן. קצת סבלנות ותראה את זה (בין יום אחד לשלושה ימים, לפי החוויה שלי). להתראות - שיחה, 20:25, י"א באדר, ה'תשפ"ה 20:25, 11 במרץ 2025 (IST)
- אגב, כרום איטי יותר מדפדפנים אחרים, Edge לדוגמא מהיר יותר וערכים חדשים ייראו בו מוקדם יותר. מאיר דקל - שיחה, 22:00, י"א באדר, ה'תשפ"ה 22:00, 11 במרץ 2025 (IST)
- אבל הערך דוד תעיזי הינו בן כו"כ חדשים טובים, אולי אפילו שנה (אולי קשור לזה שנמחק ושוחזר?)--בברכה, מענדל סופר - שיחה, 22:16, י"א באדר, ה'תשפ"ה 22:16, 11 במרץ 2025 (IST)
- עכשיו חיפשתי בכרום, 'דוד תעיזי' נותן תוצאה 3 קטגוריה:משפחת תעיזי ו'דוד תעיזי חב"דפדיה' נותן תוצאה ראשונה דוד תעיזי. מאיר דקל - שיחה, 22:35, י"א באדר, ה'תשפ"ה 22:35, 11 במרץ 2025 (IST)
- בגוגל בחיפוש 'דוד תעיזי' לא מציג את הדף בכלל. רק בחיפוש 'דוד תעיזי חב"דפדיה--בברכה, מענדל סופר - שיחה, 22:58, י"א באדר, ה'תשפ"ה 22:58, 11 במרץ 2025 (IST)
- עכשיו חיפשתי בכרום, 'דוד תעיזי' נותן תוצאה 3 קטגוריה:משפחת תעיזי ו'דוד תעיזי חב"דפדיה' נותן תוצאה ראשונה דוד תעיזי. מאיר דקל - שיחה, 22:35, י"א באדר, ה'תשפ"ה 22:35, 11 במרץ 2025 (IST)
- אבל הערך דוד תעיזי הינו בן כו"כ חדשים טובים, אולי אפילו שנה (אולי קשור לזה שנמחק ושוחזר?)--בברכה, מענדל סופר - שיחה, 22:16, י"א באדר, ה'תשפ"ה 22:16, 11 במרץ 2025 (IST)
- אגב, כרום איטי יותר מדפדפנים אחרים, Edge לדוגמא מהיר יותר וערכים חדשים ייראו בו מוקדם יותר. מאיר דקל - שיחה, 22:00, י"א באדר, ה'תשפ"ה 22:00, 11 במרץ 2025 (IST)
אם לבעל לכו אחריו אם לאלקים לכו אחריו! עריכה
למה אתם נותנים נתינת מקום למתנגדים הכי גדולים לחב"ד ולכ"ק אדמו"ר שליט"א?!!
לאחרי כל התירוצים וביאורים וכו', תתארו לכם שהיום הוא י"ב תמוז תשמ"ה או כ"ה תשרי תש"נ (כשתבעו את כ"ק אדמו"ר שליט"א למשפט), האם אתם הייתם כותבים גם אז ערך על "נכד אדמו"ר מוהריי"צ"? ועוד עם תמונות שלו? ולא סתם תמונות, אלא תמונות עם אמו כשהם מבקרים אצל סאטמער ללחום נגד הוי' ומשיחו!!
כמובן שהתשובה היא לא ולא. אני יודע שתוך כדי שאתם קוראים את זה, אתם אומרים "לא, גם אז היינו כותבים" או "עשכיו זה שונה" או "הרי הוא עדיין בית הרב", אבל באם תחשוב באמת לאמיתו, ותדמיינו שאתם נמצאים בימים ההם, ותשמעו את הצעקות של כ"ק אדמו"ר שליט"א כל שבת עד"ז, ומה שאמר שאין להם שום שייכות לכ"ק מו"ח אדמו"ר, ושזה מלחמה נגד אדה"ז!! דבר ברור הוא שלא הייתם כותבים אז ערך. ועכשיו, זה לא שונה!
ולמה אין ערך על אביגדור? למה אין ערך על א. קוטלר? למה אין ערך על אותו אחד מבני ברק? זה הרי חלק מההסטוריה החב"דית!! ובגלל שהרשעים שעליהם מדברים הם חלק מ"בית הרב" כביכול, זה סיבה לכתוב ערך עליהם?! אין להם שום שייכות כלל וכלל!!!
ואני יגלה לכם סוד, שאם הייתם עושים כזה דבר, באותם השנים, היו כל החסידים זורקים אותכם מליובאוויטש לגמרי!!! עובדה! וכמו שעשו לח. ליברמן וב. אלטהויז ועוד "חכמים" (שגם עליהם אתם כותבים ערכים). ויה"ר שיערה עליכם רוח ממרום, ותקבל את האמת ממי שאמרו (אף ששמי הוא "האק-אין-טשייניק"...) ותפסיקו לכתוב דברים על אלו שגרמו צער הכי גדול לאבינו מלכנו נשיא דורנו משיח צדקנו כ"ק אדמו"ר שליט"א!! ונזכה לקיום הניגון "דער רבי זאל געזונט זיין און אלע שונאים זאלן פלאצ'ן", בהתגלותו תיכף ומי"ד ממ"ש.
(ויש להעיר שבהוצאות של היום יום - מתשמ"ו ואילך, השמיטו לגמרי בשלשלת היחס את משפחת כ"ק אדמו"ר מוהריי"ץ נ"ע מסיבות הנ"ל, ואף א' לא צעק וצועק, שזה חלק מההסטוריה! וזה נעשה ע"י המוסד הו"ל הרשמי של חב"ד - קה"ת, אז אם הם יכולים, אתם גם יכולים. אתם לא יותר "רשמייים" מקה"ת). ―ועד הנחות האק-אין-טשייניק (שיחה | תרומות) לא חתם
- תודה על הדברים שניכר שנכתבו מעומק הלב. אבקשך שלא לכתוב בצורה כזו, זו אינה בימה פרטית שלך ולא התכתבות אישית אלא במה פומבית עם כללים. אני נאלץ להשמיט ביטויים שלא ראוי שיכתבו בפומבי. ולהבהיר שאם תחזור על זה שוב תחסם.
- לגופו של עניין, נשלח את זה להתייעצות עם הוועדה הרוחנית. שיע • שיחה י"ג באדר ה'תשפ"ה 20:05, 13 במרץ 2025 (IST)
מרירות עריכה
זה היה בפורמט של עריכת מקור אז תיקנתי את זה--Raphaelwilmowsky - שיחה, 20:15, י"ט באדר, ה'תשפ"ה 20:15, 19 במרץ 2025 (IST)
- עניתי בדף השיחה שלך. שיע • שיחה י"ט באדר ה'תשפ"ה 21:22, 19 במרץ 2025 (IST)
קטגוריות עריכה
הועבר לאולם הדיונים --שיע • שיחה כ"ט בטבת ה'תשפ"ה 21:12, 29 בינואר 2025 (IST)
קישור עריכה
אני לא מצליח להוסיף את הקישורhttps://www.prog.co.il/attachments/022-%D7%90%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%9C%D7%A7%D7%9C-%D7%9C%D7%99%D7%9C-%D7%A9%D7%95%D7%A9%D7%9F-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-mp3.1015117/ לדף 'אודה לקל (ניגון)'--מענדל סופר - שיחה, 20:49, א' בשבט, ה'תשפ"ה 20:49, 30 בינואר 2025 (IST)
- באופן כללי המקום לבקש פתיחת קישורים הוא בדף חב:במ. למרות זאת, במקרה זה אין טעם לבקש פתיחת הקישור כי זה אתר שבאופן כללי אין סיבה שנקשר אליו. והפתרון הוא להוריד את הניגון ולהעלות אותו לחב"דפדיה. שיע • שיחה ד' בשבט ה'תשפ"ה 00:31, 2 בפברואר 2025 (IST)
בוט עריכה
״>"
שוויץ>שווייץ
שוייץ> שווייץ
אשלח לך עוד בהמשך. בברכה, יחי המלך המשיח!!! - מ. רובין - שיחה 09:53, 5 בפברואר 2025 (IST)
- בוצע. ישר כח שיע • שיחה ח' בשבט ה'תשפ"ה 23:25, 6 בפברואר 2025 (IST)
- תודה רבה!!!. בברכה, יחי המלך המשיח!!! - הערך ה12k!!! - דף משתמש - שיחה 23:45, 6 בפברואר 2025 (IST)
קישור לאנגלית עריכה
הקוד [[en:Lubavitch]] לא עובד לכיוון ההפוך. או שצריך לכתוב אותו אחרת? סתם מעניין... ניסיתי ולא עבד. להתראות - שיחה, 19:42, י"ג בשבט, ה'תשפ"ה 19:42, 11 בפברואר 2025 (IST)
- לא עובד. נצטרך מפתח לזה שיע • שיחה י"ג בשבט ה'תשפ"ה 21:56, 11 בפברואר 2025 (IST)
רשימת הספאם עריכה
בהמשך להתכתבותינו, א. לא הבנתי מה הייתה הבעייה בדף חב"דפדיה:בתי חב"ד בארץ הקודש, אלו ההבדלים בין הגרסאות ולא מבין על מה עבדת קשה?. ב. 'אחד ממפעילי המערכת'.. אתה מתכוון לזה?: 'ישנה אפשרות להוסיף קישור חיצוני עבור דף בודד, זאת באמצעות הוספת כתובת חיצונית לדף זה, הוספתה לדף המיועד ולאחר מכן הסרתה מדף זה', זה נכון בהחלט (ראה בדף משתמש:יוסף בן מלמד/טיוטה כתובת שאינה ברשימה הלבנה, אך לא נחסמת לעריכה) ובכ"מ לא השתמשתי באפשרות זו, אולי פעם אחת. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (00:28, י"ז באדר, ה'תשפ"ה)
- א. העובדה הייתה שלא היה ניתן לעשות שינויים בדף חב"דפדיה:בתי חב"ד בארץ הקודש ולשמור אותם בשל מסנן הספאם. ב. האתגר היה שהמסנן לא הציג את הקישורים שחסומים כמו שהוא עושה לפעמים אלא הוצגה שורה ריקה. מה שחייב אותי לעבור על עשרות הקישורים בערך, לאתר את אלו מתוכם שטרם הוכנסו לרשימה ולהכניס אותם וזה לקח יותר משעה. כלומר העבודה העיקרית הייתה לעבור על כל הדף של הבתי חב"ד, ולעדכן את ה-whitelist (ולא בדף על בתי חב"ד שאת השינויים בו עשיתי כבר כבדרך אגב - מאחר שכבר נאלצתי לעבור על כולו). ג. בדף הטיוטה שלך, אכן הקישור לא נחסם אבל ברגע שמבצעים שינוי בקישור למשל מסירים את הסימן / המיותר בסוף הקישור, או מכניסים אותו לבתנית מתאימה כלומר במקום \chtzizutybm.miraheze.org יהיה \chtzizutybm.miraheze.org או [chtzizutybm.miraheze.org חב"דציטוט]. הדף יחסם. ד. התעלומה הגדולה מבחינתי היא, שבמקרה של הדף על בתי חב"ד לא מצאתי שום שינוי מעין הנ"ל שבוצע לאחרונה באחד הקישורים, בנוסף תמוה איך בוצע שינוי בדף שמצד אחד גרם לכך שמכאן ואילך הדף לא ניתן לשמירה - ומצד שני, כן התאפשר למשנה לשמור את השינוי שלו. בכל אופן לדעתי ממש לא כדאי להשתמש באופציה הזו שוב, לפחות עד שהנ"ל יובהר. שיע • שיחה י"ז באדר ה'תשפ"ה 01:24, 17 במרץ 2025 (IST)
- פסקא ד. מעניינת בהחלט, הרי לא היו הבדלים בין הגרסאות אך העניין נפתר. בכ"מ ראיתי שהסרת את הפסקא שכתבתי, יש"כ. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (23:31, כ"ה באדר, ה'תשפ"ה)
שאלה עריכה
בקשר לעריכה הזאת איפה אתה חושב להוסיף את הקישור למעלה או למטה. בברכה, יחי המלך המשיח. משתמש:מ. רובין - שיחה 08:44, 17 במרץ 2025 (IST)
- נראה לי למטה, כך היו עושים בויקיפדיה, בזמן שהקישור בין שפות באתר, נעשה בשיטה דומה לזו שאצלנו היום. שיע • שיחה י"ז באדר ה'תשפ"ה 12:27, 17 במרץ 2025 (IST)