שיחת משתמש:חסיד של הרבי/הרחבת 770 (תשפ"ד): הבדלים בין גרסאות בדף
צוברענגען משיח (שיחה | תרומות) |
חלוקת קונטרסים (שיחה | תרומות) (←הערות ותיקונים: פסקה חדשה) |
||
(4 גרסאות ביניים של 2 משתמשים אינן מוצגות) | |||
שורה 7: | שורה 7: | ||
::כמה פעמים ראיתם כבר את המשפט 'חב"דפדיה אינה פורום חברתי'? כיון שכבר הזהרתי וכתבתי על כך מספר פעמים, אכתוב כעת בפירוש: משתמש הבא שיכתוב על ביקורת במשך השבוע הקרוב - ייחסם לשבוע. '''מי שרוצה ביקורת שיכתוב ביקורת. בבקשה לא להספים את דפי השיחה של האתר'''. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ <font size="3">[[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</font> ~ <font size="2">(21:53, כ"ה בטבת, ה'תשפ"ד)</font> | ::כמה פעמים ראיתם כבר את המשפט 'חב"דפדיה אינה פורום חברתי'? כיון שכבר הזהרתי וכתבתי על כך מספר פעמים, אכתוב כעת בפירוש: משתמש הבא שיכתוב על ביקורת במשך השבוע הקרוב - ייחסם לשבוע. '''מי שרוצה ביקורת שיכתוב ביקורת. בבקשה לא להספים את דפי השיחה של האתר'''. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ <font size="3">[[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</font> ~ <font size="2">(21:53, כ"ה בטבת, ה'תשפ"ד)</font> | ||
:::{{א|קעניג}}, אין צורך לתייג את יוסף בן מלמד כל פעם. כלומר - באותיות פשוטות - נא לא לתייג סתם משתמשים. אין צורך כל פעם לחפש את דעתו של משתמש זה-וזה. (ובפרטיות יותר: לא "לשגע"/"לחפור" [מצטער על הביטוי הילדותי] למשתמשים). [[משתמש:חילזון|חילזון]] - [[שיחת משתמש:חילזון|דף השיחה שלי]], 14:24, כ"ו בטבת, ה'תשפ"ד. | :::{{א|קעניג}}, אין צורך לתייג את יוסף בן מלמד כל פעם. כלומר - באותיות פשוטות - נא לא לתייג סתם משתמשים. אין צורך כל פעם לחפש את דעתו של משתמש זה-וזה. (ובפרטיות יותר: לא "לשגע"/"לחפור" [מצטער על הביטוי הילדותי] למשתמשים). [[משתמש:חילזון|חילזון]] - [[שיחת משתמש:חילזון|דף השיחה שלי]], 14:24, כ"ו בטבת, ה'תשפ"ד. | ||
== הערה == | |||
מצטער הנני - אך אין בערך אלא מקור אחד על הנכתב בו. [[משתמש:צוברענגען משיח|צוברענגען משיח]] - [[שיחת משתמש:צוברענגען משיח|דף השיחה שלי]], 15:01, ו' בשבט, ה'תשפ"ד | |||
:במה הערה שלך מועילה לחב"דפדיה? ביותר ברור: {{א|צוברענגען משיח|תפסיק}} להתעסק בעניינים שאינם מועילים וקשורים לחב"דפדיה, במקרה קיצון שאתה מרגיש שאתה חייב לשתף את העולם הרחב בדעותך ובמחאותך - לך לאתרים המיועדים לכך. זו אזהרה אחרונה לפני שאדרוש משיע לרעננן לך את הכללים. [[משתמש:חסיד של הרבי|{{עיצוב גופן|גודל=3|צבע=אינדיגו|גופן=נרקיסים|'''~ חסיד של הרבי ~'''}}]] {{*}} [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|פארבריינגען חסידי]] 16:58, 16 בינואר 2024 (UTC) | |||
::חבל שהערה עניינית נהפכת על ידך לפרובוקציה. [[משתמש:צוברענגען משיח|צוברענגען משיח]] - [[שיחת משתמש:צוברענגען משיח|דף השיחה שלי]], 17:07, ו' בשבט, ה'תשפ"ד | |||
:::המקורות נמצאים בקישורים החיצוניים. [[משתמש:חסיד של הרבי|{{עיצוב גופן|גודל=3|צבע=אינדיגו|גופן=נרקיסים|'''~ חסיד של הרבי ~'''}}]] {{*}} [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|פארבריינגען חסידי]] 17:23, 16 בינואר 2024 (UTC) | |||
== הערות ותיקונים == | |||
חסיד, מתאים לך לדעת את הפרטים יותר טוב. | |||
א. לא נוספו 600 מקומות ישיבה אלא ספסל אחד. לו היו שוברים את הקיר לגמרי היו נוספים 60 מקומות (אם אני מגזים) בחדר וחצי שנחפרו, מבוך הוא לא אפשרות למקום ישיבה. | |||
ב. שבחורים שברו את הקיר המזרחי זה לזכרוני לא היה בתשל"ג. והרבי נכנס בחיוך, איפה ראית שהוא חייך לאחד מהם. | |||
ג. "מדי תפילה נשמעים לעיתים תכופות קריאות הצלה" - נשמע משהו שקורה כל רבע שעה, הייתי מדייק וכותב כ-5 פעמים בממוצע במהלך חודש החגים. | |||
ד. אין קשר בין כל פסקאות ה'רקע' לערך העכשווי. הרקע אמור להיות אחר (הנחת אבן הפינה, שיחות של הרבי ובקשות בנושא, הנחיות לארכיולוג להרחבה וכו') | |||
ה. צר לי לאכזב אותך אך החפירה לא החלה בתשע"ח אלא קצת אחרי. אמנם בצדק אין כל קשר לקורונה וזה החל בזמן בו 770 היה פתוח. | |||
ו. החפירות לא החלו ממקווה יוניון כפי שמספרים אתרי החדשות אלא ממקום אחר וד"ל. | |||
ז. העבודות חפירה לא החלו לעבר מסדרון כלשהו כפי שכתבת, הם החלו בחפירת ה'מסדרון' עצמו (הייתי קורא לזה חדר ולא מסדרון) ולאחר מכן חיברו באמצעות מסדרון את החדר למקווה הסמוך. | |||
ח. לגבי הליווי הצמוד של 'פועלים ותיקים ומהנדס', תלוי באיזה שלב. הפועלים השלימו את עבודת התמימים מאוחר יותר כאשר מדי פעם מגיע לביקור מהנדס. היו חלקים בחפירה שלא דרשו אנשים נוספים מלבד התמימים. | |||
ט. הבאת 2 סיבות לחשיפת ההרחבה. האחת מהם נכונה והיא כאשר עשו עבודות תשתית במקום, לאחר מכן התגלה גם כי שמעו במשך זמן רב רעשים מהמקום. | |||
י. בתחילה נכתב במפורש שסיבת החפירה היא השערה ומשערים ש...קורונה בלה בלה. | |||
י"א. המהנדסים של העירייה הגיעו אחרי ששברו את הקיר. | |||
י"ב. בפסקה האחרונה חסר העיקר מן הספר, לאחר שבועיים וחצי שהביאו משאית בטון כדי לסתום את המנהרה הבחורים הבינו כי עומדים לסתום את רצונו של הרבי מלהתממש אי פעם ונכנסו פנימה ושברו את הקיר... | |||
י"ג+ בכלל הערך צריך ניסוח נכון ולדעתי לא שייך כערך נפרד אלא כפסקה בערך הרחבות 770 בתוספת תוצאות של נסיון הרחבה זו (עכ"פ לע"ע). אני מביא את זה פה רק כדי למעט את התוכן השגוי בהקשר זה באינטרנט ● [[User:חלוקת קונטרסים|<font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • ז' בשבט ה'תשפ"ד • 08:29, 17 בינואר 2024 (UTC) |
גרסה אחרונה מ־10:29, 17 בינואר 2024
מדוע לא להוסיף זאת להרחבות 770 כעוד פסקה? חילזון שחותם מחוץ לחשבונו - 23:46, כ"ה בכסלו, ה'תשפ"ה (26 בדצמ' למניינם), ימות המשיח
באם הערך יעלה למרחב הראשי - ביקורת[עריכת קוד מקור]
באם הערך יעלה למרחב הראשי (אם בכלל רצונך להעלות את הערך (?), יש להציב בו ביקורת כפי הנכתב בחב"ד אינפו וחב"ד און ליין וקראון הייטס אינפו. חילזון שחותם מחוץ לחשבונו - 23:46, כ"ה בכסלו, ה'תשפ"ה (26 בדצמ' למניינם), ימות המשיח
- מה יוסף בן מלמד אומר על ביקורת? קעניג ~ דף שיחתי ~ מרחיבים את 770 ~ 21:14, 6 בינואר 2024 (UTC)
- כמה פעמים ראיתם כבר את המשפט 'חב"דפדיה אינה פורום חברתי'? כיון שכבר הזהרתי וכתבתי על כך מספר פעמים, אכתוב כעת בפירוש: משתמש הבא שיכתוב על ביקורת במשך השבוע הקרוב - ייחסם לשבוע. מי שרוצה ביקורת שיכתוב ביקורת. בבקשה לא להספים את דפי השיחה של האתר. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (21:53, כ"ה בטבת, ה'תשפ"ד)
- קעניג, אין צורך לתייג את יוסף בן מלמד כל פעם. כלומר - באותיות פשוטות - נא לא לתייג סתם משתמשים. אין צורך כל פעם לחפש את דעתו של משתמש זה-וזה. (ובפרטיות יותר: לא "לשגע"/"לחפור" [מצטער על הביטוי הילדותי] למשתמשים). חילזון - דף השיחה שלי, 14:24, כ"ו בטבת, ה'תשפ"ד.
- כמה פעמים ראיתם כבר את המשפט 'חב"דפדיה אינה פורום חברתי'? כיון שכבר הזהרתי וכתבתי על כך מספר פעמים, אכתוב כעת בפירוש: משתמש הבא שיכתוב על ביקורת במשך השבוע הקרוב - ייחסם לשבוע. מי שרוצה ביקורת שיכתוב ביקורת. בבקשה לא להספים את דפי השיחה של האתר. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (21:53, כ"ה בטבת, ה'תשפ"ד)
הערה[עריכת קוד מקור]
מצטער הנני - אך אין בערך אלא מקור אחד על הנכתב בו. צוברענגען משיח - דף השיחה שלי, 15:01, ו' בשבט, ה'תשפ"ד
- במה הערה שלך מועילה לחב"דפדיה? ביותר ברור: תפסיק להתעסק בעניינים שאינם מועילים וקשורים לחב"דפדיה, במקרה קיצון שאתה מרגיש שאתה חייב לשתף את העולם הרחב בדעותך ובמחאותך - לך לאתרים המיועדים לכך. זו אזהרה אחרונה לפני שאדרוש משיע לרעננן לך את הכללים. ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 16:58, 16 בינואר 2024 (UTC)
- חבל שהערה עניינית נהפכת על ידך לפרובוקציה. צוברענגען משיח - דף השיחה שלי, 17:07, ו' בשבט, ה'תשפ"ד
- המקורות נמצאים בקישורים החיצוניים. ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 17:23, 16 בינואר 2024 (UTC)
- חבל שהערה עניינית נהפכת על ידך לפרובוקציה. צוברענגען משיח - דף השיחה שלי, 17:07, ו' בשבט, ה'תשפ"ד
הערות ותיקונים[עריכת קוד מקור]
חסיד, מתאים לך לדעת את הפרטים יותר טוב.
א. לא נוספו 600 מקומות ישיבה אלא ספסל אחד. לו היו שוברים את הקיר לגמרי היו נוספים 60 מקומות (אם אני מגזים) בחדר וחצי שנחפרו, מבוך הוא לא אפשרות למקום ישיבה.
ב. שבחורים שברו את הקיר המזרחי זה לזכרוני לא היה בתשל"ג. והרבי נכנס בחיוך, איפה ראית שהוא חייך לאחד מהם.
ג. "מדי תפילה נשמעים לעיתים תכופות קריאות הצלה" - נשמע משהו שקורה כל רבע שעה, הייתי מדייק וכותב כ-5 פעמים בממוצע במהלך חודש החגים.
ד. אין קשר בין כל פסקאות ה'רקע' לערך העכשווי. הרקע אמור להיות אחר (הנחת אבן הפינה, שיחות של הרבי ובקשות בנושא, הנחיות לארכיולוג להרחבה וכו')
ה. צר לי לאכזב אותך אך החפירה לא החלה בתשע"ח אלא קצת אחרי. אמנם בצדק אין כל קשר לקורונה וזה החל בזמן בו 770 היה פתוח.
ו. החפירות לא החלו ממקווה יוניון כפי שמספרים אתרי החדשות אלא ממקום אחר וד"ל.
ז. העבודות חפירה לא החלו לעבר מסדרון כלשהו כפי שכתבת, הם החלו בחפירת ה'מסדרון' עצמו (הייתי קורא לזה חדר ולא מסדרון) ולאחר מכן חיברו באמצעות מסדרון את החדר למקווה הסמוך.
ח. לגבי הליווי הצמוד של 'פועלים ותיקים ומהנדס', תלוי באיזה שלב. הפועלים השלימו את עבודת התמימים מאוחר יותר כאשר מדי פעם מגיע לביקור מהנדס. היו חלקים בחפירה שלא דרשו אנשים נוספים מלבד התמימים.
ט. הבאת 2 סיבות לחשיפת ההרחבה. האחת מהם נכונה והיא כאשר עשו עבודות תשתית במקום, לאחר מכן התגלה גם כי שמעו במשך זמן רב רעשים מהמקום.
י. בתחילה נכתב במפורש שסיבת החפירה היא השערה ומשערים ש...קורונה בלה בלה.
י"א. המהנדסים של העירייה הגיעו אחרי ששברו את הקיר.
י"ב. בפסקה האחרונה חסר העיקר מן הספר, לאחר שבועיים וחצי שהביאו משאית בטון כדי לסתום את המנהרה הבחורים הבינו כי עומדים לסתום את רצונו של הרבי מלהתממש אי פעם ונכנסו פנימה ושברו את הקיר...
י"ג+ בכלל הערך צריך ניסוח נכון ולדעתי לא שייך כערך נפרד אלא כפסקה בערך הרחבות 770 בתוספת תוצאות של נסיון הרחבה זו (עכ"פ לע"ע). אני מביא את זה פה רק כדי למעט את התוכן השגוי בהקשר זה באינטרנט ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • ז' בשבט ה'תשפ"ד • 08:29, 17 בינואר 2024 (UTC)