משתמש:א ג: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 64: שורה 64:
11. ב-[[ד' אדר]] [[תשפ"א]] - מלאו לי 300 עריכות.
11. ב-[[ד' אדר]] [[תשפ"א]] - מלאו לי 300 עריכות.


12. ב-[[ה' אדר]] [[תשפ"א]] - מלאו לי חודש לעריכות.}}
12. ב-[[ה' אדר]] [[תשפ"א]] - מלאו לי חודש לעריכות.
 
13. ב{{תאריך עברי}}, אני ממשיך לערוך ב[[חב"דפדיה]].}}





גרסה מ־13:22, 24 בפברואר 2021

ב"ה. י"א באדר ה'תשפ"ה

משתמש זה מתחת לגיל 20.

משתמש זה גר בכפר חב"ד שבארץ הקודש.

הצטרפותי:

הצטרפתי לאחד מ-עורכי האתר חב"דפדיה, בתאריך ה' שבט תשפ"א, ונכנסתי בשם המשתמש: א ג.

ולאחר כעשרים יום, בכ"ה שבט, נכנסתי מהמשתמש בשם: משתמש. אך מאותו יום לא המשכתי להשתמש איתו.

כיום אני כבר בעריכה ה-300+ שלי.

{{{שם}}}


{{{שם}}}

1. ב-ה' שבט תשפ"א - נרשמתי.

2. ב-ח' שבט תשפ"א - מלאו לי 10 עריכות.

3. ב-ט' שבט תשפ"א - מלאו לי 20 עריכות.

4. ב-כ"ד שבט תשפ"א - מלאו לי 50 עריכות.

5. ב-כ"ה שבט תשפ"א - מלאו לי 100 עריכות.

6. ב-כ"ה שבט תשפ"א - נכנסתי בנוסף מהמשתמש בשם 'משתמש'.

7. ב-כ"ה שבט תשפ"א - מלאו למשתמשי משתמש 30 עריכות.

8. ב-כ"ו שבט תשפ"א - מלאו לי 150 עריכות.

9. ב-כ"ח שבט תשפ"א - מלאו לי 200 עריכות.

10. ב-ב' אדר תשפ"א - מלאו לי 250 עריכות.

11. ב-ד' אדר תשפ"א - מלאו לי 300 עריכות.

12. ב-ה' אדר תשפ"א - מלאו לי חודש לעריכות.

13. בי"א באדר ה'תשפ"ה, אני ממשיך לערוך בחב"דפדיה.


{{{שם}}}

  • הגרסא הראשונה של הערך אדמו"ר הזקן, שנכתבה ב-כ"ו סיוון תשס"ז, היא:

"אדמו"ר הזקן - רבי שניאור זלמן בורוכוביץ - נולד בח"י אלול בשנת ה'תק"ה לאביו ר' ברוך באזני שבפלך מוהילוב בבלארוס, שהייתה אז תחת שלטון פולין. מייסדה וראשון בשושלת חסידות חב"ד".

הערך ה-1,000 נכתב ב-כ"ד סיוון תשס"ז.

הערך ה-5,000 נכתב ב-כ"ג סיוון תשע"ג.

משתמש זה מאמין שב-י"א באדר ה'תשפ"ה, הרבי מלך המשיח מתגלה.

היום יום של היום י"א באדר ה'תשפ"ה

לשיעורי חת"ת ורמב"ם היומי

י"א אדר א'

ידוע ומקובל בענין הכוונות שבתפלה, אשר אלו שאין דעתם יפה לכוון, מפני העדר הידיעה או מפני שאין בכחם לזכור כוונה הפרטיות בעת התפלה, מספיק שיכוונו כוונה כללית: להיות תפילתו נשמעת לפניו יתברך עם כל הכוונות המבוארות בספרי קבלה.

י"א אדר ב'

חסידות כוללת שני ענינים עקרים: א) הבנת כל הלכה בשרשה ומקורה העצמי ברוחניות, היינו בספירות ומדריגות בכל עולם ועולם לפי ענינו כמבואר בדברי אלוקים חיים. ב) הבנת ענין כל הלכה בעבודה, היינו שהגם שהיא חכמה ושכל אלקי ודין התורה, מכל מקום צריך למצוא בזה ענין בעבודה בהנהגת האדם בחיי עולם הזה.