משתמש:די העכסטע צייט: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
שורה 18: שורה 18:


__ללא_תוכן__
__ללא_תוכן__
{{ציטוט
{{גודל|2|{{ציטוט
|מרכאות=כן
|מרכאות=כן
|מקור=[[אגרות קודש]], חלק ד' עמוד כ"ד
|מקור= [[דבר מלכות]] ש"פ בא
::|תוכן=והלואי היו מדקדקים [[חסידי חב"ד|אנ"ש]], ובפרט ה[[תמימים]],
:::|תוכן=ובלשון העולם: זהו הזמן הכי נעלה ("העכסטע צייט") לגאולה האמיתית והשלימה!
::: בדברי [[הרבי הריי"צ|כ״ק מו"ח אדמו״ר הכ״מ]] אפילו בשיחותיו ובפרט אלו משנת [[תש"י|השי״ת]] והשנה שקדמה לה
:::: ולהעיר, שבלשון "הזמן הכי נעלה" ("העכסטע צייט") מרומז תוכן הגאולה-
}}
::ש"זמן", הקשור עם מדידה והגבלה (עבר הוה ועתיד), נעשה "(הזמן) '''הכי נעלה'''", באופן שאין למעלה הימנו.
 
:::ז.א. שהגבול (זמן) עצמו נעשה בלי גבון (הכי נעלה), עד שמתאחדים ממש,
{{גודל|4|חסיד,תמים,שליח!!
}}}}
 
קבל החלטה טובה לזירוז ה[[גאולה]] ותלמד כל שבוע את ה[http://www.770live.com/heb770/dm/index.html דבר מלכות השבועי].}}





גרסה מ־11:47, 3 בינואר 2014

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד
תיבות משתמש
משתמש זה מאמין ובטוח שביום ב' בתשרי ה'תשפ"ה הרבי מלך המשיח שליט"א מתגלה!
משתמש זה אוהב במיוחד ללמוד מתורת הגאולה
משתמש זה מפרסם בגאון את בשורת הגאולה והגואל
משתמש זה הינו צפתי גאה!
משתמש זה אוהב להתוועד על כל עניין, בכל מקום ובכל זמן.
משתמש זה מייחל לבניין בית המקדש וגאולת עם ישראל
משתמש זה ידידותי לסביבה ונוהג לקבל את פניהם של חדשים
משתמש זה מחבב תיבות משתמש


התמונה שמלווה אותנו


ובלשון העולם: זהו הזמן הכי נעלה ("העכסטע צייט") לגאולה האמיתית והשלימה!

ולהעיר, שבלשון "הזמן הכי נעלה" ("העכסטע צייט") מרומז תוכן הגאולה-
ש"זמן", הקשור עם מדידה והגבלה (עבר הוה ועתיד), נעשה "(הזמן) הכי נעלה", באופן שאין למעלה הימנו.
ז.א. שהגבול (זמן) עצמו נעשה בלי גבון (הכי נעלה), עד שמתאחדים ממש,
דבר מלכות ש"פ בא


צייוני דרך אישיים

ערכים שתרמתי

חב"דפדיה. האנציקלופדיה החב"דית היחידה ברשת

גאולה ומשיח

מושגים

אישים

קהילות חב"ד

בית החרושת לייצור ערכים: ארגז חול

הפתגם היומי - לוח היום יום - ב' בתשרי ה'תשפ"ה

לשיעורי חת"ת ורמב"ם היומי
ב' דראש השנה. "לא-ל עורך דין" - בתפילת מוסף. במנחה אין אומרים הודו, אבל אומרים פתח אליהו. מה שכתוב בסידור שער הקריאת שמע דיבור המתחיל "להבין ההפרש" (ע"ד עמוד א') שקודם תקיעת שופר אומרים "אנא בכח", פירושו: בדרך כלל הם הכוונות מהפסוקים שראשי-תיבות שלהם שם שני משם מ"ב, אומנם יש שמכוונים התיבות "אנא בכח" כו' במחשבה, אבל אין אומרים האותיות והתיבות. והעוסק בכוונות צריך ללמוד הענינים ברור בכתבי האריז"ל, ואז כוונתו רצויה.