הבדלים בין גרסאות בדף "תבנית:היום יום"

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
 
(32 גרסאות ביניים של 9 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 1: שורה 1:
[[תמונה:היום יום.jpg|left|100px|קישור=לוח היום יום]]
+
[[קובץ:היום יום.jpg|ימין|100px|קישור=לוח היום יום]]
 
:[http://chabad.co.il/index.php?template=ctt '''לשיעורי חת"ת ורמב"ם היומי''']<br>
 
:[http://chabad.co.il/index.php?template=ctt '''לשיעורי חת"ת ורמב"ם היומי''']<br>
  
{{היום יום/{{#זמןמ:xhxjj}} תשרי}}<BR><div style="text-align:left;">'''[[חב"דפדיה:היום יום/תשרי|ל"היום יום" - חודש תשרי]] <br>'''</div><noinclude>[[קטגוריה:תבניות]]</noinclude>
+
{{היום יום/{{#זמןמ:xhxjj {{#בחר:{{#זמןמ:xjF}}|סיוון=סיון|אב=מנחם אב|{{#זמןמ:xjF}}}}}}}}<BR><div style="text-align:left;">
 +
 
 +
 
 +
<noinclude>[[קטגוריה:תבניות העמוד הראשי]]</noinclude>

גרסה אחרונה מ־20:34, 17 בספטמבר 2021

היום יום.jpg
לשיעורי חת"ת ורמב"ם היומי

אסרו חג, שמונה לעומר

עס איז פאראן דער ענין וואס אחרון של פסח איז דער גילוי פון משיח, וואס איז שייך לכל ישראל. פסח איז דאך דער מדלג און ליל שמורים, און בכלל הערט זיך חרות'דיק, און נאכדעם פאלט מען אריין אין וועלט, איז דאס איז דער גילוי פון משיח, דער תוקף וואס עס גיט אז מ'זאל קענען געהן אין וועלט.


תרגום מאידיש: ישנו העניין שאחרון של פסח הוא גילוי של משיח, השייך לכל ישראל. פסח הוא הרי המדלג וליל שימורים, ובכלל נשמע באופן של חירות, ואחרי זה נופלים אל העולם, זהו גילוי של משיח, התוקף שניתן שנוכל ללכת בעולם.