הבדלים בין גרסאות בדף "שיחה:חסיד"

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(תיקון טעות)
שורה 3: שורה 3:
 
לדעתי לא נכונה, כי פעמים שמחפשים את המשמעות הנוספת של המילה אנ"ש, במשמעות המצמצמת, המכילה רק את האברכים ולא את המשמעות הרחבה המכילה את כללות עדת החסידים.--[[משתמש:אדג|אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה]] 23:57, 1 באפריל 2010 (UTC)
 
לדעתי לא נכונה, כי פעמים שמחפשים את המשמעות הנוספת של המילה אנ"ש, במשמעות המצמצמת, המכילה רק את האברכים ולא את המשמעות הרחבה המכילה את כללות עדת החסידים.--[[משתמש:אדג|אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה]] 23:57, 1 באפריל 2010 (UTC)
 
:אפשר להוסיף בתחילת הערך או בסופו, הסבר קצר גם למושג "אנ"ש". --בהצלחה! [[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 12:13, 2 באפריל 2010 (UTC)
 
:אפשר להוסיף בתחילת הערך או בסופו, הסבר קצר גם למושג "אנ"ש". --בהצלחה! [[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 12:13, 2 באפריל 2010 (UTC)
::כבר כתבתי בעבר כי "אנ"ש" כפירוש לאברכים אינו דבר נכון, וכי הכוונה לכל אשר [[חסידפ]] יכונה, כולל גם ה[[תמימים]]. מפני קדושת ה[[חול המועד|מועד]], '''[[משתמש:חסיד|חסיד חב"ד]] - [[שיחת משתמש:חסיד|שוחחו עימי!]]'''
+
::כבר כתבתי בעבר כי "אנ"ש" כפירוש לאברכים אינו דבר נכון, וכי הכוונה לכל אשר [[חסיד]] יכונה, כולל גם ה[[תמימים]]. מפני קדושת ה[[חול המועד|מועד]], '''[[משתמש:חסיד|חסיד חב"ד]] - [[שיחת משתמש:חסיד|שוחחו עימי!]]'''

גרסה מ־00:45, 30 בדצמבר 2010

ההפניה של אנ"ש

לדעתי לא נכונה, כי פעמים שמחפשים את המשמעות הנוספת של המילה אנ"ש, במשמעות המצמצמת, המכילה רק את האברכים ולא את המשמעות הרחבה המכילה את כללות עדת החסידים.--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 23:57, 1 באפריל 2010 (UTC)

אפשר להוסיף בתחילת הערך או בסופו, הסבר קצר גם למושג "אנ"ש". --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 12:13, 2 באפריל 2010 (UTC)
כבר כתבתי בעבר כי "אנ"ש" כפירוש לאברכים אינו דבר נכון, וכי הכוונה לכל אשר חסיד יכונה, כולל גם התמימים. מפני קדושת המועד, חסיד חב"ד - שוחחו עימי!