הבדלים בין גרסאות בדף "תפילין רבינו תם"

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
 
מ
שורה 1: שורה 1:
''''תפילין רבינו תם''': מנהג להניח תפילין דר"ת אחר התפילה בא ברכה ולקרות [[קריאת שמע]] בהם, ויש נוהגים לומר גם פרשת קדש והיה כי יביאך.  
+
''''תפילין רבינו תם''': מנהג להניח תפילין דר"ת אחר התפילה בלי ברכה ולקרות [[קריאת שמע]] בהם, ויש נוהגים לומר גם פרשת קדש והיה כי יביאך.  
  
 
בתפילין דר"ת אומרים תחלת ג' פרשיות דקריאת שמע ואחר כך וידבר גו' קדש.  
 
בתפילין דר"ת אומרים תחלת ג' פרשיות דקריאת שמע ואחר כך וידבר גו' קדש.  
שורה 5: שורה 5:
 
בקריאת שמע דתפילין ר"ת ושמ"ר וראב"ד אין כופלים את ג' התיבות "אני ה"א - אבל אומרים "אמת".
 
בקריאת שמע דתפילין ר"ת ושמ"ר וראב"ד אין כופלים את ג' התיבות "אני ה"א - אבל אומרים "אמת".
  
כדאי ונכון להניח תפילין דר"ת תיכף אחרי התפילה, שאז מקושר לברכת תפילין דרש"י (שאינו דומה הפסק תפילה להפסק עניני חול), ולהעיק מ[[תפילת הדרך]]  על דרך זה באם אי אפשר - יכול להניחם כל היום.
+
כדאי ונכון להניח תפילין דר"ת תיכף אחרי התפילה, שאז מקושר לברכת תפילין דרש"י (שאינו דומה הפסק תפילה להפסק עניני חול), ולהעיר מ[[תפילת הדרך]]  על דרך זה באם אי אפשר - יכול להניחם כל היום.
  
 
[[קטגוריה:מנהגי חב"ד]]
 
[[קטגוריה:מנהגי חב"ד]]

גרסה מ־22:58, 11 בדצמבר 2007

'תפילין רבינו תם: מנהג להניח תפילין דר"ת אחר התפילה בלי ברכה ולקרות קריאת שמע בהם, ויש נוהגים לומר גם פרשת קדש והיה כי יביאך.

בתפילין דר"ת אומרים תחלת ג' פרשיות דקריאת שמע ואחר כך וידבר גו' קדש.

בקריאת שמע דתפילין ר"ת ושמ"ר וראב"ד אין כופלים את ג' התיבות "אני ה"א - אבל אומרים "אמת".

כדאי ונכון להניח תפילין דר"ת תיכף אחרי התפילה, שאז מקושר לברכת תפילין דרש"י (שאינו דומה הפסק תפילה להפסק עניני חול), ולהעיר מתפילת הדרך על דרך זה באם אי אפשר - יכול להניחם כל היום.