עריכת הדף "משתמש:חסיד של הרבי/אגודת חסידי חב"ד בארץ הקודש"

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

אזהרה: אינכם מחוברים לחשבון. כתובת ה־IP שלכם תוצג בפומבי אם תבצעו עריכות כלשהן. אם תיכנסו לחשבון או תיצרו חשבון, העריכות שלכם תיוחסנה לשם המשתמש שלכם ותקבלו גם יתרונות אחרים.

ניתן לבטל את העריכה. אנא בדקו את השוואת הגרסאות שלהלן כדי לוודא שזה אכן מה שאתם רוצים לעשות, ולאחר מכן שמרו את השינויים למטה כדי לסיים את ביטול העריכה.

גרסה אחרונה הטקסט שלך
שורה 83: שורה 83:
 
במשך הזמן שי.י.א. וחברותו התעללו בר' שלוימק'ה מעל שופרם אתר col ועל גבי בימתם - עיתון כ.ח. (להם אינטרס ברור נגדו) ר' שלוימק'ה חי במסירות נפש ממש והמשיך להילחם על כבוד הרבי ואגו"ח ועל קיום רצונותיו הקדושים של הרבי ללא שיקולים פרטיים או פוליטיים כלל (שאם היו לו שיקולים כאלה לא היו לו כלל אויבים, היה נכנע לי.י.א. בנ"ו, והיה חיי חיי כבוד והנאה עד יומו האחרון, כמו שהעיד בזמנו הרב [[משה נפרסטק]] על-כך) כשחשב שהרבי נגד משהו - יצא נגדו '''ללא שיקולים''' גם אם הדבר גרם לו ולמשפחתו היזק עצום והתעללות בהם - מה שאכן קרה בהמשך (ראה ערך ההתנגדות להתערבות חב"דית בבחירות בנ"ו - מה שאכן הודו כולם שצדק אם כי באיחור רב מאוד..), ואם חשב שיש משהו שהרבי רוצה אותו - עשה גם זאת עד הסוף ללא להתחשב ב"מה יגידו" או ב"מה יחשבו" (ראה ערך הקמת [[מטה משיח]]).
 
במשך הזמן שי.י.א. וחברותו התעללו בר' שלוימק'ה מעל שופרם אתר col ועל גבי בימתם - עיתון כ.ח. (להם אינטרס ברור נגדו) ר' שלוימק'ה חי במסירות נפש ממש והמשיך להילחם על כבוד הרבי ואגו"ח ועל קיום רצונותיו הקדושים של הרבי ללא שיקולים פרטיים או פוליטיים כלל (שאם היו לו שיקולים כאלה לא היו לו כלל אויבים, היה נכנע לי.י.א. בנ"ו, והיה חיי חיי כבוד והנאה עד יומו האחרון, כמו שהעיד בזמנו הרב [[משה נפרסטק]] על-כך) כשחשב שהרבי נגד משהו - יצא נגדו '''ללא שיקולים''' גם אם הדבר גרם לו ולמשפחתו היזק עצום והתעללות בהם - מה שאכן קרה בהמשך (ראה ערך ההתנגדות להתערבות חב"דית בבחירות בנ"ו - מה שאכן הודו כולם שצדק אם כי באיחור רב מאוד..), ואם חשב שיש משהו שהרבי רוצה אותו - עשה גם זאת עד הסוף ללא להתחשב ב"מה יגידו" או ב"מה יחשבו" (ראה ערך הקמת [[מטה משיח]]).
  
במשך השנים האחרונות לחייו סבל מבעיות בלב בעקבות הצער הרב שגרמו לו אלה שנלחמו בו ב{{ציטוטון|מלחמתם שלהם נגדו}}, חייו היו חיי צער ויגון מלווים בכפיות טובה נצחית - הוא נותן את כל חייו כפשוטו - לא היו לו חיים משל עצמו - בשביל אגו"ח וחסידי חב"ד ומקבל בתמורה ביזיונות והתעללויות ופשאווילים מחרידים, כפי שכתב הרבי כמה עשורים קודם לכן על מקרה דומה לזה בקשר לשלוימ'ה:
+
לאחר שבשנת תשס"ב נפטרה רעייתו מרת רוזה מיידנצ'יק ע"ה ר' שלוימק'ה הרגיש שאינו יכול עוד, ורק בגלל משהו מסויים (לא לפרסום) לו חיכה החזיק עצמו בכח בחיים ולא התמוטט, חייו היו חיי צער ויגון מלווים בכפיות טובה נצחית - הוא נותן את כל חייו כפשוטו - לא היו לו חיים משל עצמו - בשביל אגו"ח וחסידי חב"ד ומקבל בתמורה ביזיונות והתעללויות ופשאווילים מחרידים, כפי שכתב הרבי כמה עשורים קודם לכן על מקרה דומה לזה בקשר לשלוימ'ה:
  
 
{{ציטוטון|בהקדם – להפתעתי הגדולה ולטובה – הר"ש שי' מיידנצ'יק בחזרתו מכאן לאחרי החגים לאה"ק הרי למעלה מגדר אנושי – מילא בקשתי לאנ"ש שי' בארץ הקודש על דבר שלום ואהבת ישראל אמיתיים וכו' '''ובהכנעה ובזריזות''' וביקר ביחד עם הנלחמים בו בכמה וכמה מוסדות וכו' להודיע שמכאן ולהבא הם הבעלי בתים וכו'. לעומת זה כו"כ מהנלחמים בו החליטו – למטה מגדר אנושי – שכדאי לסכן היחס למוסדות חב"ד, להתקציבים, "היחס" לחב"ד בכלל וכו' ובלבד לגמור הנצחון "שלהם" במלחמה '''שלהם''' נגדו וגם לאחרי שראו '''בפועל''' ההיזק הכספי, ההיזק לשם חב"ד וכו' – ממשיכים בשיטה זו ובעוונתינו הרבים דוקא הם המכריעים בנוגע לפועל, וכטבע כל מנצח (מלבד שמנצח לשם שמים כמובן) מוסיף בנצחנות ובנקמה "ובאהבת ישראל". טובת הישיבה ובית ספר למלאכה וכיו"ב דורשת שבכל הנ"ל ובכו"כ
 
{{ציטוטון|בהקדם – להפתעתי הגדולה ולטובה – הר"ש שי' מיידנצ'יק בחזרתו מכאן לאחרי החגים לאה"ק הרי למעלה מגדר אנושי – מילא בקשתי לאנ"ש שי' בארץ הקודש על דבר שלום ואהבת ישראל אמיתיים וכו' '''ובהכנעה ובזריזות''' וביקר ביחד עם הנלחמים בו בכמה וכמה מוסדות וכו' להודיע שמכאן ולהבא הם הבעלי בתים וכו'. לעומת זה כו"כ מהנלחמים בו החליטו – למטה מגדר אנושי – שכדאי לסכן היחס למוסדות חב"ד, להתקציבים, "היחס" לחב"ד בכלל וכו' ובלבד לגמור הנצחון "שלהם" במלחמה '''שלהם''' נגדו וגם לאחרי שראו '''בפועל''' ההיזק הכספי, ההיזק לשם חב"ד וכו' – ממשיכים בשיטה זו ובעוונתינו הרבים דוקא הם המכריעים בנוגע לפועל, וכטבע כל מנצח (מלבד שמנצח לשם שמים כמובן) מוסיף בנצחנות ובנקמה "ובאהבת ישראל". טובת הישיבה ובית ספר למלאכה וכיו"ב דורשת שבכל הנ"ל ובכו"כ

לתשומת לבך: תרומתך לחב"דפדיה תפורסם תחת תנאי הרישיון GNU Free Documentation License 1.2 (אפשר לעיין בדף חב"דפדיה:זכויות יוצרים לפרטים נוספים). אם אינך רוצה שעבודתך תהיה זמינה לעריכה על־ידי אחרים, שתופץ לעיני כול, ושאחרים יוכלו להעתיק ממנה תוך ציון המקור – אין לפרסם אותה פה.
כמו־כן, שמירת העריכה משמעה הבטחה שכתבת את הטקסט הזה בעצמך, או העתקת אותו ממקור שאינו מוגן בזכויות יוצרים. אין לעשות שימוש בחומר המוגן בזכויות יוצרים ללא רשות!

ביטול עזרה בעריכה (נפתח בחלון חדש)